quote:Op maandag 21 juni 2004 15:57 schreef nonono het volgende:
ral nrs zijn kleur codes die vooral in de kunstof industrie word gebruikt
Ahaa duidelijkquote:Op maandag 21 juni 2004 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een internationaal afgesporken standaard, daarmee krijg je overal ter wereld exact dezelfde kleur.
Wel netjes plakken hequote:Op maandag 21 juni 2004 15:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
ziet er wel koel uit jaAlleen nu nog mijn opel cdrommetje en ik kan ik ze (stickers zijn het) erin plakken
![]()
En je hoeft ook niemand te kennen hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 16:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
[..]
Ahaa duidelijk![]()
Ik denk dat ik dan ook maar even in het Oosten ga proberen, hier draaien ze je zowiezo een poot uit hoe lief je ook lachtquote:Op maandag 21 juni 2004 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En je hoeft ook niemand te kennen hoorals het toffe lui zijn, en je vraag eerst om de kleur , of zie die kunnen maken en wat het kost. Dan vraagje tussen neus en lippen door of ze het toevallig ook niet kunnen spuiten (het hoeft natuurlijk niet perfect te worden
)
Niet als je goede contacten hebtquote:Op maandag 21 juni 2004 16:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan ook maar even in het Oosten ga proberen, hier draaien ze je zowiezo een poot uit hoe lief je ook lacht![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als je goede contacten hebtmaar je hebt wel gelijk.
Maar denk je niet dat ze je daar in t oosten ook geen poot uitdraaien? (al ben je dan nog de heflt goedkoper als hier)
ja, dahaagquote:Op maandag 21 juni 2004 16:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
BoJow voor jou ja
In het oosten van NL kan ik misschien nog wat voor je regelenquote:Op maandag 21 juni 2004 16:38 schreef BoJo het volgende:
[..]ik doelde op het Oosten van NL maar Oost-Europa is ook geen slecht idee, eens kijken wat totaal overspuiten kost
![]()
Ik vraag het wel effe na tijdens m'n vakantiequote:Op maandag 21 juni 2004 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In het oosten van NL kan ik misschien nog wat voor je regelen![]()
Maar in oost europa een spuitbus laten maken, en dan zelf ff spuiten, is natuurlijk veel mooier. (zelf spuiten is helemaal niet moeilijk, je moet alleen ff weten hoe/wanneer/hoe sterk te schuren en spuiten
neen, ben alweer klaarquote:Op maandag 21 juni 2004 18:36 schreef BoJo het volgende:
Zitten jullie nou allemaal te kanen
Probeer plaatje te posten maar lukt nietquote:Op maandag 21 juni 2004 18:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |