Ik vertrouw het niet zo...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
want?
hehehe... valt wel mee hoor..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hey zuiplap![]()
Sorryquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat flauw!
*flits*quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehehe... valt wel mee hoor..
net terug van klant..
220 @ velsertunnel..
in de velsertunnelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
*flits*
En er het liefst zo dicht mogelijk op zittenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:24 schreef BoJo het volgende:
Ik heb ook het idee dat veel mensen alleen maar strak op de achterbumper van hun voorligger staren.
als je door die controle geflitst bent, gewoon rijbewijs afpakken, dat is dan het bewijs dat je NIET opletquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:24 schreef BoJo het volgende:
Ik heb ook het idee dat veel mensen alleen maar strak op de achterbumper van hun voorligger staren.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als je door die controle geflitst bent, gewoon rijbewijs afpakken, dat is dan het bewijs dat je NIET oplet
Gefelicitaartquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:37 schreef Fugie het volgende:
Hoi
auto goedgekeurt, niet dat die keuring veel voor stelde. Ik weet nu dus ook waarom mijn auto zo stug aanvoelt. Kom doordat vorige eigenaar allemaal stukjes rubber ofzo tussen de veren heeft gedaan zodat de 16" bling bling velgen met banden niet tegen de wielkast aan gaan lopen.
Hier nog een plaatje ervanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:07 schreef BoJo het volgende:
Weet iemand van jullie of die zonnenfolie die bij autostyle te koop is wat is? Bedoel dus niet om compleet al je ramen te gaan tinten maar je hebt een soort zonnengaas wat je op je achterruit kan plaatsen? Het heet "Anti-Sun statische gaatjes folie"
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb gewoon zon schermpje wat je naar benee kan rollen
Dat wel jaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:23 schreef BoJo het volgende:
Dit is ook niet duur en het lijkt wel handig. Waarschijnlijk rijden m'n neefje en nichtje met mij naar zee op de achterbank, en is zo'n schermpje wel lekker voor ze.
je zonnneschermen of je ramen??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
(ik had ze altijd allemaal dicht zitten btw, zomer of winter)
Bij m'n vorige auto (de Alfa) het eerste, bij m'n huidige (de Opel) het tweedequote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je zonnneschermen of je ramen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |