in de game wel...quote:Op maandag 21 juni 2004 13:20 schreef GotenSSJ het volgende:
202 Ferrari ?
Maar die Renaults zijn mooi
Ik heb oranje aan de titel geholpen in Euro 2004 game
Met 5 goals van Robben
Jaquote:Op maandag 21 juni 2004 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
in de game wel...![]()
't is ook nooit goedquote:Op maandag 21 juni 2004 13:16 schreef Steve-O het volgende:
Gelukkig geen ferrari
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja
Maar ach Galasek heeft toch gesmst naar Sneijder dat ze Nederland zullen helpen
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja
Maar ach Galasek heeft toch gesmst naar Sneijder dat ze Nederland zullen helpen
Dus Robben tegen Letland en kassa.
Niet alleen maar toyota topicsquote:Op maandag 21 juni 2004 13:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
't is ook nooit goed
Jammer dat het geen Celica St202 geworden is
Ik zal er de eerste tijd niet meer zijn denk ik.
Vanaf woensdag ben ik in Kenia, alwaar ik 2 weken verblijf.
Als ik na 2 weken nog niets van me heb laten horen, hebben de leeuwen het van me gewonnen, of ik heb gewoon het idee opgevat om bij de zulu's te blijven wonen.
Stoer!! ik ga ook naar Kenia, in oktober!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
't is ook nooit goed
Jammer dat het geen Celica St202 geworden is
Ik zal er de eerste tijd niet meer zijn denk ik.
Vanaf woensdag ben ik in Kenia, alwaar ik 2 weken verblijf.
Als ik na 2 weken nog niets van me heb laten horen, hebben de leeuwen het van me gewonnen, of ik heb gewoon het idee opgevat om bij de zulu's te blijven wonen.
Dit zijn die strippen onder m'n koplampen , je ziet die lelijke plekken erop ik irriteer me er mateloos aan.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:06 schreef Fugie het volgende:
mijn grootlicht euvel niet kunnen verhelpen![]()
Voor de rest is alles weer mooi
Alleen moet mijn auto echt snel gewasse worden, hij is te ranzig
fotoquote:Op maandag 21 juni 2004 14:29 schreef Fugie het volgende:
jipie, de postbode heeft me witte wijzerplaten afgeleverd
Heb je geen schadebedrijf bij je in de buurt waar je die kleur kun laten namaken? Misschien willen ze het zelfs voor een leuk prijsje in de down-uren voor je spuiten. Je moet dan alleen het RAL nummer hebben denk ik. Maar misschien hebben zij ook een lijst waar ze dat op kunnen vinden.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dit zijn die strippen onder m'n koplampen , je ziet die lelijke plekken erop ik irriteer me er mateloos aan.
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
foto![]()
![]()
Misschien wel een ideetje, ik ken alleen niemandquote:Op maandag 21 juni 2004 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je geen schadebedrijf bij je in de buurt waar je die kleur kun laten namaken? Misschien willen ze het zelfs voor een leuk prijsje in de down-uren voor je spuiten. Je moet dan alleen het RAL nummer hebben denk ik. Maar misschien hebben zij ook een lijst waar ze dat op kunnen vinden.
Ziet er wel cool uit , succes morgen en laat je niet naaienquote:Op maandag 21 juni 2004 15:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
[afbeelding]
En morgen moet ik naar de APK keuring, hopelijk gaat die man niet teveel moeilijk doen
ziet er wel koel uit jaquote:Op maandag 21 juni 2004 15:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ziet er wel cool uit , succes morgen en laat je niet naaien![]()
Dat is een internationaal afgesporken standaard, daarmee krijg je overal ter wereld exact dezelfde kleur.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Misschien wel een ideetje, ik ken alleen niemand![]()
Wat is een RAL nummer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |