Prijs?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:09 schreef ferrari222 het volgende:
Ik heb een Samsung tv te koop, plat beeld 55 cm met scart aansluiting, hier een foto. http://www.samsung.com/nl(...)mages/cw21a083_1.jpg
Zit ook nog zon 5 maand garantie op geloof ik.
Wat moet ie kosten? Foto?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:08 schreef Dromer het volgende:
Ik heb een klein tv'tje te koop. Scherm van 36 cm of zo. Met afstandbediening en scart.
Geen topmerk
Tis wel in Limburg..
Denk dat deze dan te duur wordt voor me, maar wat is je vraagprijs?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:09 schreef ferrari222 het volgende:
Ik heb een Samsung tv te koop, plat beeld 55 cm met scart aansluiting, hier een foto. http://www.samsung.com/nl(...)mages/cw21a083_1.jpg
Zit ook nog zon 5 maand garantie op geloof ik.
Mooi mooi. Laat maar horen!quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:34 schreef BOINK_BOINK het volgende:
ik heb eventueel wel een kleine tvtje maar ik ben nu op mijn werk en heb geen idee of tie nog werkt.
naar mijn weten is er wel een scart aansluiting die ik vroeger heb gebruikt om mijn ps1 aan te sluiten. teletekst zit er geloof ik niet op??? en een afstandsbediening moet ik nog ff goed zoeken.
weet ook nie uit mijn hoofd welk merk.
vanaaf zal k ff in de kelder zoeken en em naar boven slepen.
Ben je er nog? Heb je een foto van de tv en/of iets meer details?quote:Op maandag 21 juni 2004 20:08 schreef Dromer het volgende:
Ik heb een klein tv'tje te koop. Scherm van 36 cm of zo. Met afstandbediening en scart.
Geen topmerk
Tis wel in Limburg..
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:06 schreef Simon81 het volgende:
[..]
Ben je er nog? Heb je een foto van de tv en/of iets meer details?
Mjah.. 25 euro vind ik een leuk bedragje.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:32 schreef Simon81 het volgende:
En wat moet dat gaan kosten? En hoe krijgen we hem in Utrecht?
leuke avatorquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:02 schreef Darkhacker het volgende:
ik woon in de provincie utrecht, heb er ook eentje, een Finlux, afstandsbediening, scart ingang, en uiteraard kleurtv is grijs. ik hoor het wel..
Hebbuh hebbuh hebbuh!!!!!! Waar woon je precies en foto? Prijs?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:02 schreef Darkhacker het volgende:
ik woon in de provincie utrecht, heb er ook eentje, een Finlux, afstandsbediening, scart ingang, en uiteraard kleurtv is grijs. ik hoor het wel..
Interessant ff dat aanbod uit Provincie Utrecht afwachten en anders jouw tv.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mjah.. 25 euro vind ik een leuk bedragje.
Als je toevallig een OV-kaart hebt, kun je hier naartoe treinen. Anders gaat opsturen max. 10 euro kosten, volgens de tpg-site.(ik pak hem dan uiteraard zeer goed in)
Laat maar weten of je interesse hebt. Uiteraard kan ik ook nog foto's maken van het tv'tje in werkende toestand als je dat wil.
edit.. ff opgemeten en nogmaals gewogen. als mijn weegschaal niet ernstig liegt, zal opsturen moeten lukken voor 7,25 euro.
edit2: beeldschermdiagonaal is zo'n 33 cm. hij heeft osd voor de instellingen en tja.. ik heb het een fijn tv'tje gevonden.
Moet je wel praten hé, dat communiceert wat makkelijker.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:35 schreef Darkhacker het volgende:
ik heb je even toegevoegd op MSN, dat praat een stukje makkelijker
Tuurlijk altijd interesse!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:00 schreef BOINK_BOINK het volgende:
de mijne is van philips heb ik net ff gekeken als je nog geintreseerd bent dan kunnen we wel wat regelen (scart en remote zit erbij maar geen teletekst)
Vanaaf maak ik foto's als je geintreseerd bent
Super, hou hem zeker ff in gedachten. Ben alleen ff mijn mail aan het afwachten, hem nl ook al een ander aanbod gekregen en dat is dichterbij en meer functies, zodoende.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:07 schreef BOINK_BOINK het volgende:
Nou bij deze de foto en sorry voor de slechte kwaliteit maar ik moest het met me E600 maken want de digitale camera is geleend door mijn vriendin.
[afbeelding]
heb ook wel een foto van de achter kant maar die is wat onduidelijk wil je hem tog hebben kan ik alsnog posten.
Voor alsnog heb ik er geen. Dus alle aanbiedingen zijn welkom. Jouw tv is in principe ook redelijk ok alleen erg ver weg zodoende. En grotere dingen die breekbaar zijn doe ik liever niet per post.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:07 schreef Dromer het volgende:
Straks heeft ie per ongeluk 5 tv's
Check ff je mail en bel me!quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:02 schreef Darkhacker het volgende:
Bezorg je evt. ook?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:36 schreef BOINK_BOINK het volgende:
ja hoor is goed.... ik woon trouwens in Rotterdammaar dat zag je zeker al in mij profiel.
Ach.. een tv/monitor kan wel tegen een stootje. Het is geen harddisk.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:29 schreef Simon81 het volgende:
[..]
Voor alsnog heb ik er geen. Dus alle aanbiedingen zijn welkom. Jouw tv is in principe ook redelijk ok alleen erg ver weg zodoende. En grotere dingen die breekbaar zijn doe ik liever niet per post.
![]()
Prijs ligt rond de ¤150, Ik heb hem amper gebruikt omdat ik vlak daarna een andere tv gekocht heb omdat deze voor tijdelijk was.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:27 schreef Simon81 het volgende:
[..]
Denk dat deze dan te duur wordt voor me, maar wat is je vraagprijs?
Ik heb nog steeds me tv te koop staan.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:34 schreef Simon81 het volgende:
Goed de tv van Kevin aka Darkhacker gaat plotseling niet meer door. :S
Welke mensen hebben wel een serieus aanbod van een kleine kleuren tv?
Heb je iets meer specificaties? En ben je evt. instaat hem in Utrecht te krijgen? Dan heb ik zeer zeker wel interesse.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:57 schreef ferrari222 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds me tv te koop staan.
Dus als je hem wil hoor ik het nog wel.
Over de prijs valt misschien nog te praten.
Er zit een scart aansluiting op, 55cm plat beeld, AB, 50hz tv en er zit nog een tweede aansluiting op(geel blauw wit). Als je nog wat anders wilt weten hoor ik het wel.quote:Op maandag 28 juni 2004 08:56 schreef Simon81 het volgende:
[..]
Heb je iets meer specificaties? En ben je evt. instaat hem in Utrecht te krijgen? Dan heb ik zeer zeker wel interesse.
Ja wat ik wil weten is:quote:Op maandag 28 juni 2004 11:38 schreef ferrari222 het volgende:
[..]
Er zit een scart aansluiting op, 55cm plat beeld, AB, 50hz tv en er zit nog een tweede aansluiting op(geel blauw wit). Als je nog wat anders wilt weten hoor ik het wel.
Ik hoop dat je hier voldoende aan hebt,quote:Op maandag 28 juni 2004 11:42 schreef Simon81 het volgende:
[..]
Ja wat ik wil weten is:
- hoogte, breedte, diepte?
- gewicht?
- in Utrecht te bezorgen?
Beschik je over msn? of kan je anders even je telefoonnummer sturen per mail, dat communiceert wat makkelijker dan via een publiekelijk forum.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:37 schreef ferrari222 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier voldoende aan hebt,
Afmeting hoogte: 45,6 cm
Afmeting breedte: 58,2 cm
Afmeting diepte: 48,1 cm
12 Volt: Nee
Tuner: 2
Showview/PDC: Nee
Geluid: Stereo
100 Hz: Nee
Teletekst: Ja
Soort: Formaat 4:3
Beeldmaat: 53 cm
Vlakke beeldbuis: Ja
digitale ruisonderdrukking
meertalig schermmenu
kleurtoon controle
blauw scherm functie
2x5 Watt geluid
aan/uit timer klok
kinderslot
Is eventueel wel te bezorgen in utrecht, moet ik alleen een doos hebben voor de tv.
Als je hem echt wil dan regelen we wat
Ik heb je een mailtje gestuurd!quote:Op maandag 28 juni 2004 13:56 schreef Simon81 het volgende:
TV gezocht met het liefst deze afmeting.
Andere biedingen zijn welkom, maar voorkeur naar onderstaande specificaties qua omvang.
Breedte: 35 cm max
Diepte: 55 cm max
Max. belasting: 25 kg
* ferrari222 is nog steeds uitermate geinteresseerd in de tv van ferrari222
Ik heb het helaas niet mogen ontvangen, zou je nogmaals de mail willen sturen naar:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:56 schreef ferrari222 het volgende:
[..]
Ik heb je een mailtje gestuurd!
Ben je er nog? Want het ziet er naar uit dat ik het met jou op een akkoordje ga gooienquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mjah.. 25 euro vind ik een leuk bedragje.
Als je toevallig een OV-kaart hebt, kun je hier naartoe treinen. Anders gaat opsturen max. 10 euro kosten, volgens de tpg-site.(ik pak hem dan uiteraard zeer goed in)
Laat maar weten of je interesse hebt. Uiteraard kan ik ook nog foto's maken van het tv'tje in werkende toestand als je dat wil.
edit.. ff opgemeten en nogmaals gewogen. als mijn weegschaal niet ernstig liegt, zal opsturen moeten lukken voor 7,25 euro.
edit2: beeldschermdiagonaal is zo'n 33 cm. hij heeft osd voor de instellingen en tja.. ik heb het een fijn tv'tje gevonden.
Yepz.. nog steeds aan het volgen..quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:44 schreef Simon81 het volgende:
[..]
Ben je er nog? Want het ziet er naar uit dat ik het met jou op een akkoordje ga gooien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |