Een elftal met 12 man ?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:01 schreef bramos-elvis het volgende:
Met welke opstelling moet Nederland gaan spelen tegen de Letten om eens flink te winnen?
Ik zeg:
-------------------Sar-------------------
Reiziger---Stam---Bouma---Cocu
Sneijder--VD Vaart---Seedorf ----Davids
---Makaay----Nistelrooij---Robben---
Super aanvallend iig!!! op naar een monsterzege!!!
als je vdVaart weghaalt bedoel jequote:Op maandag 21 juni 2004 12:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Een elftal met 12 man ?
Maar goed, als je Seedorf weglaat heb je een goed punt !
Oeps, iets te enthousiast geweets, VD Vaart Eruit iig!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:01 schreef bramos-elvis het volgende:
Met welke opstelling moet Nederland gaan spelen tegen de Letten om eens flink te winnen?
Ik zeg:
-------------------Sar-------------------
Reiziger---Stam---Bouma---Cocu
Sneijder--VD Vaart---Seedorf ----Davids
---Makaay----Nistelrooij---Robben---
Super aanvallend iig!!! op naar een monsterzege!!!
Je kan beter VDV weghalenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Een elftal met 12 man ?
Maar goed, als je Seedorf weglaat heb je een goed punt !
quote:Op maandag 21 juni 2004 12:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Een elftal met 12 man ?
Maar goed, als je Seedorf Van der Vaart weglaat heb je een goed punt !
Ouchquote:Op maandag 21 juni 2004 12:06 schreef pietpaaltjens het volgende:
Sar
Reiziger - Stam - Fredje B
Seedorf - Davids - Sneijder
Makaay - Ruud - Pierre vH - Robben
Tuurlijk de man met elke wedstrijd een doelpunt eruit voor iemand die in de ernstiger vormcrisis verkeerd dan het Vitesse van de afgelopen seizoenen.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:08 schreef N-E-R-D het volgende:
oja, en kluivert voor van Nistelrooy
iddquote:Op maandag 21 juni 2004 12:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tuurlijk de man met elke wedstrijd een doelpunt eruit voor iemand die in de ernstiger vormcrisis verkeerd dan het Vitesse van de afgelopen seizoenen.
Ik heb het persoonlijk niet zo op Seedorf.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:07 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Je kan beter VDV weghalen
Daar heb je een punt, Seedorf schiet de ballen terwijl VD Vaart ze aan Sneijder geeft! Seedorf is wel heel moeilijk van de bal te zetten...dus, Advocaat mag zijn hoofd erover gaan breken. Misschien met beide??? 3 verdedigers ipv 4....quote:Op maandag 21 juni 2004 12:11 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik heb het persoonlijk niet zo op Seedorf.
Voor het grotere doel wil ik mijn racune's overigens graag opzij zetten.
Toch zou ik starten met VDV.
Ik vind hem in de kleine ruimte wat beter, al heeft Seedorf een beter afstandsschot.
Die komen (denk ik) echter ook wel als je Sneijder opstelt en als Cocu opkomt.
Keuze lijkt me niet zo moeilijk na die blunder...quote:Op maandag 21 juni 2004 12:16 schreef Kozzmic het volgende:
In vergelijking met de basis van zaterdag...
Van Hooijdonck erin voor extra stootkracht tegen de Letse muur; een verdediger eruit, Cocu of Bouma.
Dat is het overwegen waard, maar imho niet als basis-elf.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:19 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, Seedorf schiet de ballen terwijl VD Vaart ze aan Sneijder geeft! Seedorf is wel heel moeilijk van de bal te zetten...dus, Advocaat mag zijn hoofd erover gaan breken. Misschien met beide??? 3 verdedigers ipv 4....
nauw , het lijkt mij wel duidelijkquote:Op maandag 21 juni 2004 12:19 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, Seedorf schiet de ballen terwijl VD Vaart ze aan Sneijder geeft! Seedorf is wel heel moeilijk van de bal te zetten...dus, Advocaat mag zijn hoofd erover gaan breken. Misschien met beide??? 3 verdedigers ipv 4....
Niet slecht.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:22 schreef PPWB84 het volgende:
--------------------------------------------Sar--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------Stam------------------------------------------------------------------
---------------------Sneijder-------------------Seedorf-----------------Davids-------------------------------
Meyde------Makaay----------van Nistelrooy--------Van Hooijdonk-----------Robben---------Overmars
Lekker aanvallend
Doe Overmars eruit (die heeft zijn beste tijd echte wel gehad hoor) en gooi bouma naast STam.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:22 schreef PPWB84 het volgende:
--------------------------------------------Sar--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------Stam------------------------------------------------------------------
---------------------Sneijder-------------------Seedorf-----------------Davids-------------------------------
Meyde------Makaay----------van Nistelrooy--------Van Hooijdonk-----------Robben---------Overmars
Lekker aanvallend
Hehe, zo'n gevoel had ik ook. Ik vind 'm eigenlijk ongeschikt als basisspeler, maar juist tegen Letland is het denk ik belangrijk hem vanaf het begin erbij te hebben. Niet alleen als extra aanspeelpunt en bliksemafleider, maar zijn vrije trappen kunnen het verschil maken!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:13 schreef CANARIS het volgende:
Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen , maar ik denk dat Pierre van H erin moet
Zeker dat is het ook, maar we hadden het over een 4 mans middenveld met Seedorf EN Vd Vaartquote:Op maandag 21 juni 2004 12:23 schreef CANARIS het volgende:
[..]
nauw , het lijkt mij wel duidelijk
tegen die Tschechen speelde Seedorf gewoon heel erg goed, samen met Davids een gigantisch Middenveld
vd Vaart heb ik in zijn spel tegen die Duisters 1 keer gezien
Wie laat je dan spelen ?
Dat lijkt mij toch duidelijk
Hangt van de aanvallende impulsen van Letland af.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:28 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Zeker dat is het ook, maar we hadden het over een 4 mans middenveld met Seedorf EN Vd Vaart
Dan wordt die opstelling ongeveer zo...
-------Sar---------
Bouma---Stam---Cocu
Sneijder---Vd Vaart--Seedorf---Davids
Makaay---Nistelrooy----Robben
??
Idemquote:Op maandag 21 juni 2004 12:21 schreef CANARIS het volgende:
Sar
Reiziger / Stam / v. Bronckhorst
Sneijder / Davids
Overmars / Seedorf / Robben
v. Hooijdonck / v. Nistelrooij
AMEN
Correctie: dit wordt de opstelling ...quote:Op zondag 20 juni 2004 11:24 schreef Barca het volgende:
Dickie stelt de volgende spelers op:
Van der Sar
Reiziger
Stam
Bouma
Van Bronckhorst
Bosvelt
Van der Vaart
Zenden
Van der Meyde
Van Nistelrooy
Overmars
Dus dat wordt niks!
Verwachting maar al min of meer zeker. Er is namelijk bekend gemaakt dat Seedorf, Davids en Robben kritiek hebben geuit op Lul. Dat pikt 'ie niet. Van Nistelrooy en Stam zouden ook kritisch zijn geweest maar Lulletje houdt hen de hand boven het hoofd.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:31 schreef Desiderius het volgende:
Is dit confirmed of jouw verwachting??
Seedorf, Davids en Robben worden gepasseerd.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
---------Sar-------------
Reiziger--Stam----Bouma
-----------Cocu-----------
Sneijder--Seedorf--Davids
------Makaay-Nistelrooy---Robben
Zoals ik al zei:quote:Op maandag 21 juni 2004 13:42 schreef Bonobo11 het volgende:
-------------Westerveld-----------
Reiziger(Heitinga)--Stam--Cocu--Boronckhorst
Sneijder------Seedorf-----Davids
Overmars(Makaay)---Nistelrooij--- Robben
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Seedorf, Davids en Robben worden gepasseerd.
dat denk jijquote:Op maandag 21 juni 2004 13:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Seedorf, Davids en Robben worden gepasseerd
[..]
We hadden je mislukte grap echt allang allemaal begrepen.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
[..]
Grap? Was het maar een grap!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
We hadden je mislukte grap echt allang allemaal begrepen.
WTF waarom robben niet??? alsof het om hem draait,met zijn mening uiten gedoe.Geloof ik is die gast gewoon omgekocht ofzo.Omdat er een mening is ge-uit....ja kut flikker wil je soms ook nog gaan beweren dat ze niet gelijk hebben??Robben moet spelen!!!quote:Correctie: dit wordt de opstelling ...
Van der Sar
Reiziger
Stam
Bouma
Van Bronckhorst
Bosvelt
Cocu
Van der Vaart
Van der Meyde
Van Nistelrooy
Zenden
Nu vraag ik me al een tijdje af... wie is Lul?quote:Op maandag 21 juni 2004 14:04 schreef Barca het volgende:
Desiderius> Die anderen zullen wel spelen. Of uit naiviteit, volgzaamheid of op zoek naar een club.
alexbastin> De trainersstaf accepteert geen kritiek. Ook al zou Lul worden opgevolg door Wim en Jan dan nog wordt dit de opstelling.
advocaat. Vertaalt vanuit het Engels!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:10 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nu vraag ik me al een tijdje af... wie is Lul?
Ja ik vond het ook al moeilijke humor.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:10 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nu vraag ik me al een tijdje af... wie is Lul?
Juist!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:13 schreef pmponer het volgende:
aaah .. ja natuurlijk Dick...met cee oo ceee kaaa
De vraag is niet "Met welke opstelling gaat Nederland spelen tegen de Letten?" maar "Met welke opstelling moet Nederland gaan spelen tegen de Letten om eens flink te winnen?". Jouw mening over wat Advocaat eventueel gaat doen is dus helemaal niet relevant in dit topic.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:04 schreef Barca het volgende:
Desiderius> Die anderen zullen wel spelen. Of uit naiviteit, volgzaamheid of op zoek naar een club.
alexbastin> De trainersstaf accepteert geen kritiek. Ook al zou Lul worden opgevolg door Wim en Jan dan nog wordt dit de opstelling.
Oh sorry. Wat het moet zijn:quote:Op maandag 21 juni 2004 14:40 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De vraag is niet "Met welke opstelling gaat Nederland spelen tegen de Letten?" maar "Met welke opstelling moet Nederland gaan spelen tegen de Letten om eens flink te winnen?". Jouw mening over wat Advocaat eventueel gaat doen is dus helemaal niet relevant in dit topic.
De opstelling zoals het zou moeten zijn (volgens mij):quote:Op maandag 21 juni 2004 15:00 schreef alexbastin het volgende:
Ja wat is het nu???? en waar hebben jullie die opstelling vandaan?
Van Hanegem en Wouters kiezen ook voor die drama opstelling als zij de leiding hebben en Lullig Lulletje inderdaad wordt geschorst!quote:Op maandag 21 juni 2004 15:11 schreef Vision het volgende:
Barca: zelfs als lul extreem over de zeik is kan ie robben niet op de bank houden.
ik denk dat wouters/van hanegem hem dan door de plee trekken in het hotel en zeggen dat ie ziek is thuis gebleven ofzo.
Ja, met Verpaskis of zo.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:26 schreef Dauntless het volgende:
Laten we niet vergeten dat Letland een best gevaarlijke counter heeft i.v.b met sommige erg opportunistische opstellingen hier....
VerpaKOVskis....quote:Ja, met Verpaskis of zo.
Ja, dat bedoel ik!quote:Op maandag 21 juni 2004 20:16 schreef CasaLevi het volgende:
[..]
VerpaKOVskis....
Dat kan bestquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:26 schreef Desiderius het volgende:
Vind ik een goede opstelling Steeven, maar zou nog liever toch nóg een echte verdediger erbij zien.
Bouma en dan vdVaart eraf..
Dan krijg je weer een overwicht aan linkspoten, en Seedorf speelde erg goed tegen Tjechië vond ik. Technisch gezien kan dit middenveld zo over Letland heenlopen. Maar het kan wel wat je zegt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:27 schreef DeBastaard het volgende:
Steeven mooie lineup, maar ... zou je niet seedorf wisselen voor cocu?
En waar is overmars?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:36 schreef Nyluzzz het volgende:
en je hebt een bosvelt...
Op de bank. Die mag Robben eventueel vervangen. Bosvelt hoort op de tribune.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:46 schreef Vulcanus het volgende:
[..]
En waar is overmars?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |