ik ben zeker jaloersquote:Op maandag 21 juni 2004 10:40 schreef yvonne het volgende:
Jaloers zeker
quote:Op maandag 21 juni 2004 10:42 schreef SuperWeber het volgende:
Dierenbeul![]()
Dieren hebben ook gevoel. Nu heb jij hun dat prille geluk ontnomen... Zal ik jouw eens over mijn autoruit uitsmeren??
Glas dat neukt toch veel lekkerder dan zo'n motorkap, dat metaalquote:Op maandag 21 juni 2004 10:46 schreef thumper het volgende:
Ja sorry hoor, ik voel me net een jaloerse puber om zo hun geluk te verstoren...
Ik bedoel, neuken in de file, wie wil dat nou niet...
Maar aan de andere kant, hadden ze nou niet gewoon op m'n motorkap kunnen vallen? Dat was nog lekker warm geweest ook!
Ik moet zeggen, onze glazen eetkamertafel neukt inderdaad super!quote:Op maandag 21 juni 2004 10:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Glas dat neukt toch veel lekkerder dan zo'n motorkap, dat metaal, nee glas is het helemaal, dat snap je zelf toch ook wel...
Ik zeg ook niet dat het goot van de regen, maar dat het wat begon te druppelenquote:Op maandag 21 juni 2004 10:57 schreef Dirkh het volgende:
Ik zie duidelijk blauwe lucht op de foto. De regencensor is niet aangegaan door de regen.
Zelf heb ik het vermoeden dat je uit nijdigheid de ruitenwisser aan hebt gedaan, zo van: Ik niks te neuken, jullie ook niet.
En nu heb je er spijt van en geef je de regencensor de schuld, slappeling!
Oh...my...god! Dat is toch die organisatie die als logo een, euh, lieveheersbeestje heeft?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:01 schreef Adfundum het volgende:
www.zinloosgeweld.nl
Grmbl, het gaat hier niet om de kleur van mijn auto, maar om wreed verstoord liefdesgeluk!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:07 schreef EL_REY het volgende:![]()
off topic: lelijke kleur auto heb je zeg!
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:09 schreef Biels het volgende:
Ook nog: wat is het voor een zieke fetisj om foto's te maken van 2 neukende lieveheersbeestjes?
drikh ik denk het ook!quote:Op maandag 21 juni 2004 10:57 schreef Dirkh het volgende:
Ik zie duidelijk blauwe lucht op de foto. De regencensor is niet aangegaan door de regen.
Zelf heb ik het vermoeden dat je uit nijdigheid de ruitenwisser aan hebt gedaan, zo van: Ik niks te neuken, jullie ook niet.
En nu heb je er spijt van en geef je de regencensor de schuld, slappeling!
Ja! Dat is het! Kutnijd!quote:Op maandag 21 juni 2004 10:57 schreef Dirkh het volgende:
Hmmm, kutnijd niet zozeer, maar je hebt gelijk... Ik wil ook weleensch nuecken in de file!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja! Dat is het! Kutnijd!![]()
Nou, dan zou ik dat maar eens gaan regelen!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:22 schreef thumper het volgende:
Ik wil ook weleensch nuecken in de file!!!
Jij gaat dat voor me regelen?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:26 schreef NiNi het volgende:
Nou, dan zou ik dat maar eens gaan regelen!
Dat ten eerste!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:09 schreef Biels het volgende:
Ook nog: wat is het voor een zieke fetisj om foto's te maken van 2 neukende lieveheersbeestjes?
kan die nog een boete voor krijgen ook !quote:Op maandag 21 juni 2004 11:29 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat ten eerste!
Maar ook nog onder het autorijden!![]()
Er stond toch niet ik zal dat wel voor je regelen?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:28 schreef thumper het volgende:
[..]
Jij gaat dat voor me regelen?
In welke file sta jij?
Vertelquote:Op maandag 21 juni 2004 11:30 schreef engessa het volgende:
Ik ken nog een matige grap over 2 lieveheersbeestjes in de file
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
kan die nog een boete voor krijgen ook !![]()
en ik zie ook geen druppels op de ruit trouwens..![]()
Ok, mocht ik je ooit tegenkomen, jouw voorruit of de mijne?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:32 schreef NiNi het volgende:
[..]
Er stond toch niet ik zal dat wel voor je regelen?
If ever, ergens op de A10. Werken in het centrum, olé, olé.
Was het zo erotisch? Regen.. tuuuurlijk... Viespeuk.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:33 schreef thumper het volgende:
[..]Nee, het begon daarna pas te druppelen...
Je bent de lul thumperquote:Op maandag 21 juni 2004 11:33 schreef thumper het volgende:
[..]Nee, het begon daarna pas te druppelen...
In tegenstelling tot die insecten ben ik meer voor de motorkap.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:34 schreef thumper het volgende:
[..]
Ok, mocht ik je ooit tegenkomen, jouw voorruit of de mijne?
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:35 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Je bent de lul thumper![]()
![]()
Mooi, ik ook, want ik wil niet hetzelfde lot ondergaanquote:Op maandag 21 juni 2004 11:35 schreef NiNi het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die insecten ben ik meer voor de motorkap.![]()
Hier raak je mij dus kwijt. Jij begint te druppelen omdat je 2 lieveheersbeestjes te keer ziet gaan op je voorruit? Das dus best ziek.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:39 schreef thumper het volgende:
[..]
Grrr, lezen jullie niet ofzo?
Ok, voor de goede orde:
1) Ik sta in de file
2) Lieveheerschbeestjes kiezen mijn voorruit uit om geslachtsgemeenschap te hebben
3) Ze neuken van links naar rechts
4) Het begint een beetje te druppelen
5) Tot mijn ontzetting () gaat mijn ruitewisser aan, en heb ik een vager wordende streep lieveheerschbeestjes-residu over mijn voorruit
Ik? Het, het begon te druppelen! Regen. Uit de hemel vallend. Niet ik. Zucht.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:43 schreef engessa het volgende:
[..]
Hier raak je mij dus kwijt. Jij begint te druppelen omdat je 2 lieveheersbeestjes te keer ziet gaan op je voorruit? Das dus best ziek.
Whee! Ja, ik denk dat ook dat ie dr flink afgerost heeft.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:43 schreef engessa het volgende:
2 lieveheersbeestjes te keer ziet gaan
Ach, it's not a bad way to go, wel?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:40 schreef thumper het volgende:
[..]
Mooi, ik ook, want ik wil niet hetzelfde lot ondergaan
Jouwe is vies parelmoer.quote:Jouw motorkap of de mijne?
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Whee! Ja, ik denk dat ook dat ie dr flink afgerost heeft.![]()
Ja, maar niet in een file...quote:Op maandag 21 juni 2004 11:48 schreef NiNi het volgende:
Ach, it's not a bad way to go, wel?
[..]
Dan doen we het bij mooi weerquote:Jouwe is vies parelmoer.![]()
Ik had het over die lieveheerstbeesten!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:50 schreef thumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Offtopic!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:51 schreef thumper het volgende:
Dan doen we het bij mooi weer
Wat heb jij voor kleur lak dan?
Oh, gelukkig!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:52 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik had het over die lieveheerstbeesten!
Donkergroen metallic is primaquote:Op maandag 21 juni 2004 11:53 schreef NiNi het volgende:
[..]
Offtopic!![]()
Donkergroen metallic
WHEHEHEHEHEEEquote:Op maandag 21 juni 2004 11:09 schreef Biels het volgende:
Ik ook niet, maar niet door toedoen van een ander...quote:Op maandag 21 juni 2004 12:23 schreef CasaLevi het volgende:
Ik zou het niet erg vinden, neukend sterven...
Levensgevaarlijk, erotisch fotograferen onder het autorijden! Ze zouden er aandacht aan moeten besteden, in de politiekquote:Op maandag 21 juni 2004 11:29 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat ten eerste!
Maar ook nog onder het autorijden!![]()
Ow? Nou, dan zal ik die andere foto's ook maar snel uit m'n mobi verwijderen...quote:Op maandag 21 juni 2004 12:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, erotisch fotograferen onder het autorijden! Ze zouden er aandacht aan moeten besteden, in de politiek
Van lieveheerschbeestjes?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:52 schreef Arti het volgende:
borsten!
Uiteindelijk niet neequote:Op maandag 21 juni 2004 13:21 schreef theborg het volgende:
Ze deden het niet veilig...
tis weer eens wat anders dan mierentieten.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:06 schreef thumper het volgende:
[..]
Van lieveheerschbeestjes?Véél te klein!
<--- Nou, ik persoonlijk hou het liever op dezequote:Op maandag 21 juni 2004 15:17 schreef Arti het volgende:
[..]
tis weer eens wat anders dan mierentieten.
![]()
kan ik zo geen oordeel over geven, afbeelding is te klein om er een goed oordeel over te geven(hint!)quote:Op maandag 21 juni 2004 15:23 schreef thumper het volgende:
[..]
<--- Nou, ik persoonlijk hou het liever op deze
Heb het origineel hier niet op m'n pc... Op m'n pc thuis heb ik de originele fotoquote:Op maandag 21 juni 2004 15:30 schreef Arti het volgende:
[..]
kan ik zo geen oordeel over geven, afbeelding is te klein om er een goed oordeel over te geven(hint!)
quote:Op maandag 21 juni 2004 15:35 schreef thumper het volgende:
[..]
Heb het origineel hier niet op m'n pc... Op m'n pc thuis heb ik de originele foto
Hey, zo'n klein pikkie heb ik nou ook weer niet hoor!quote:Op maandag 21 juni 2004 18:37 schreef Little_Angel het volgende:
Je wou gewoon een trio en daarom heb je ze maar vermoord omdat ze jou niet wouden
echt laag!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:48 schreef TheGrandSlam het volgende:
Dit is onmogelijk, het wis-was systeem van vrijwel auto gaat vanuit een rustpositie rechtsonder naar linksboven. In oude systemen, waarbij de ruitenwisser handmatig bediend werd, ging dit van linksboven naar rechtsboven. Maar die werken niet op regensensors
Dus waarom zou het niet kunnen?quote:Op maandag 21 juni 2004 10:38 schreef thumper het volgende:
[knip] ... Het stel liep van linksonder tot rechtsonder, en het zag er allemaal heel vredig en liefdevol uit. ... [/knip]
Nou, zo snel lopen die beestjes niet tijdens de daad hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:32 schreef TheGrandSlam het volgende:
timing..........
Ontkenningsfasequote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:48 schreef thumper het volgende:
[..]
Hey, zo'n klein pikkie heb ik nou ook weer niet hoor!
Besides, ik hou niet van M-M-V, liever M-V-V
Schoft..quote:Op maandag 21 juni 2004 10:38 schreef thumper het volgende:
Waarom, waarom... Ik voel me zo schuldig dat ik dat prille liefdesgeluk in een enkel ogenblik heb vernietigd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |