OMGquote:0010 (0438) Brighteyes 599
moet je het verschil zienquote:Op maandag 12 juli 2004 20:38 schreef Stuart het volgende:
0001 (0001) Stuart 1069
0002 (0012) _bigmac_ 882
0003 (0859) haaahaha 691
Hahahahaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., gewoon voor de 2e week 1eJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zo gaat dat elke week.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaat nou half Fok! weer melden wat in de stand 3 posts ervoor gewoon te lezen is?
Vakantie ?? dan zoek je toch iemand die het van je over neemtquote:Op maandag 12 juli 2004 20:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zo gaat dat elke week.
wordt afkicken over 2 wekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wiequote:Op maandag 12 juli 2004 20:47 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Vakantie ?? dan zoek je toch iemand die het van je over neemtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik niet ik in iedergeval niet heb geen idee hoe dat werkt .quote:Op maandag 12 juli 2004 20:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent echt een kansloos figuur hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 20:52 schreef Stuart het volgende:
Topposters van 2004:
27. Dagonet 10379
28. Stuart 10358
29. Aaahikwordgek 10305om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar net aan in de top 30Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laatste 13 weken:
1. (1) Insomaniac 11351
2. (3) Stuart 10358
3. (2) tong80 10095
Ha, en ik doe pas 12 van de 13 weken meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hèquote:Op maandag 12 juli 2004 22:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Best netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop