abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2004 @ 23:17:40 #1
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_20052893
Net zat ik (als belg zijnde) naar Studio Sport te kijken , en ik zag wat ik daar al lang niet meer heb gezien.

Co Adriaanse zat er een duidelijke analyse over Ned-Tsj te geven , mét analyses van fases , zonder recht op Advocaat te schoppen , ja zelfs met de goeie punten die de wissel van Advocaat opleverde erin.

Journalist Hugo Borst, duidelijk iemand die enkel kan afkraken en niet het minste beetje taktisch vernuft heeft zat er bij en keek er naar ...

Zo hoort verslaggeving over een voetbalmatch ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 20 juni 2004 @ 23:19:11 #2
15453 oorlog
The one and only
pi_20052947
"die mummie op de bank naast Advocaat"
Ik neem niet de verantwoording voor de hierboven gemaakte opmerking.
pi_20053004
Co is idd heel goed bezig. Je kan niet alles verwijten aan een wissel. Misschien veel maar niet alles
  zondag 20 juni 2004 @ 23:22:47 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_20053047
Ik heb Co van de week al geprezen om zijn proffessionele houding.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_20053155
Lious zegt zelfs dat door de wissel het verdedigend goed zat. alleen had hij iemnd anders gewisseld
  zondag 20 juni 2004 @ 23:29:56 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_20053219
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:27 schreef Chillmeister het volgende:
Lious zegt zelfs dat door de wissel het verdedigend goed zat. alleen had hij iemnd anders gewisseld
Dit gaat over CO.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_20053255
Co heeft meestal gelijk.

De vorige keer dat ik dit zei, zat iedereen me uit te lachen.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20053318
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:29 schreef buzzer het volgende:

[..]

Dit gaat over CO.....
klopt wou alleen duidelijk maken dat 2 experts op andere progamma's over meerdere dingen hetzelfde zeiden. en beide niet alles verwijten aan de coach. (ik zech tevens ook niet dat ze hem de hemel in prezen).

Nederland speelde gewoon een goede wedstrijd. Alleen met pech verloren
pi_20053343
zech
pi_20053649
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Journalist Hugo Borst, duidelijk iemand die enkel kan afkraken en niet het minste beetje taktisch vernuft heeft zat er bij en keek er naar ...
Helemaal mee eens. Ze kunnen daar beter iemand neerzetten die wat nuttigs te melden heeft.
pi_20053673
Die Hogu Borst sprak zichzelf zelfs tegen.
  zondag 20 juni 2004 @ 23:50:08 #12
20955 mgeelh
RMS Lusitania
pi_20053702
Adriaanse mag dus weg bij AZ. De nieuwe bondscoach hebben we dus al.
pi_20053797
Tuurlijk is hij aardig. Die aast natuurlijk ook op de baan van Dickie.
Maar.... zoals Hugo al zei. Co heeft internationaal nog niks laten zien.

Tevens denk ik dat er nog teveel jongens van zijn Ajax tijd in Oranje zitten. En dit tijd was altijd even goed.

Misschien moet hij wachten todat die generatie uit Oranje is en dan is de weg open voor Co.

Ik denk dat Co Van Galen wel zou meenemen voor het moraal van het team.
  maandag 21 juni 2004 @ 00:00:33 #14
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20053945
quote:
Net zat ik (als belg zijnde) naar Studio Sport te kijken , en ik zag wat ik daar al lang niet meer heb gezien.

Co Adriaanse zat er een duidelijke analyse over Ned-Tsj te geven , mét analyses van fases , zonder recht op Advocaat te schoppen , ja zelfs met de goeie punten die de wissel van Advocaat opleverde erin.

Hugo was kritisch, hij vroeg Adriaanse gewoon op de man af of hij met Seedorf en Davids door een deur zou kunnen. Dat zijn toch wel harde voorwaarden voor het bondscoachschap.
Adriaanse ging daar goed mee om.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_20054007
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:00 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Hugo was kritisch, hij vroeg Adriaanse gewoon op de man af of hij met Seedorf en Davids door een deur zou kunnen. Dat zijn toch wel harde voorwaarden voor het bondscoachschap.
Adriaanse ging daar goed mee om.
veels te kritisch. Ik denk dat (naast het resultaat dan) elk team in het EK zou wel had willen spelen. Als ik zou de kritiek van het buitenlandse pers leest.
  maandag 21 juni 2004 @ 00:13:09 #16
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20054219
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:03 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

veels te kritisch. Ik denk dat (naast het resultaat dan) elk team in het EK zou wel had willen spelen. Als ik zou de kritiek van het buitenlandse pers leest.
wat
pi_20054234
Hugo zegt gewoon wat ie denkt, en ook wat wij denken.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 21 juni 2004 @ 00:14:55 #18
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20054255
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:13 schreef Steeven het volgende:
Hugo zegt gewoon wat ie denkt, en ook wat wij denken.
Ja, dat vind ik ook, dat heb ik liever dan dat je het achteraf in de krant moet lezen, nu kun je Adriaanse helemaal taxeren, mocht er nog twijfel zijn over de kwaliteiten van de man.
  maandag 21 juni 2004 @ 00:15:59 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_20054279
quote:

Hugo Borst zou zichzelf eigenlijk geen journalist mogen noemen.
Wat een ongelovelijke randebiel is dat zeg

Maar goed, hij stond nu dus met z'n bek vol tanden begrijp ik
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_20054319
Co houdt zich oa door die rel van verleden week in. Van mij had het wel wat feller gemogen.

Over het algemeen houden alle trainers elkaar de hand boven het hoofd. Daarom is het goed dat er types als Borst, Derksen en Mulder zijn.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20055308
Hugo Borst zegt gewoon wat bijna heel Nederland denkt. En hij doet dat altijd op een geweldig vermakelijke manier. Ik mag de man erg graag horen praten.

Ik heb het sterke idee dat Adriaanse zich bewust wat op de vlakte houdt, net zoals ook Koeman zich inhoudt. Ook de spelers van Oranje hadden er grote moeite mee om Advocaat niet publiekelijk af te vallen.

Adriaanse heeft zijn gelijk allang gehaald: met Advocaat win je geen EK. Advocaat heeft gisteren zelf de daad bij het woord van Adriaanse gevoegd... - Adriaanse is nu bewust wat gematigder... Hij is tenslotte één van de mogelijke kandidaten om Advocaat op te volgen. Persoonlijk heeft hij mijn voorkeur. Hij zal gewoon aan een nieuw elftal moeten gaan bouwen, die nieuwe bondscoach. Afscheid nemen van midden-dertigers als Cocu, Stam en De Boer, en gaan werken aan een hecht TEAM, met een nieuwe generatie voetballers. Adriaanse heeft keer op keer bewezen daar erg goed in te zijn.

(dVTB)
  maandag 21 juni 2004 @ 01:24:20 #22
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_20055792
Co kan tenminste als een geciviliseerd mens een discussie voeren. Sterker nog, hij is er erg goed in.

Hugo Borst loopt alleen maar te zeiken op Advocaat. Daar heb je dus niks aan.
Co is objectief, hij ziet naast de slechte kanten ook de goede kanten aan Advocaat.
  maandag 21 juni 2004 @ 01:28:12 #23
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_20055865
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:50 schreef mgeelh het volgende:
Adriaanse mag dus weg bij AZ. De nieuwe bondscoach hebben we dus al.
Toch had Advocaat gelijk met z'n kritiek op Co. Wat weet die kerel nou van druk, grote wedstrijden, massale persaandacht enz. enz. De enige keer dat ie iets meemaakte wat er enigszins op begon te lijken (bij Ajax), mislukte 'ie faliekant, gewoon omdat Co niet met het grote mensen-voetbal om kan gaan.

Om als bondscoach te slagen komt wel wat meer kijken dan semi-interessant over voetbal praten.
  maandag 21 juni 2004 @ 01:30:57 #24
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20055909
Hugo Borst is een held. Hij komt nu alleen niet zo goed uit de verf omdat hij, zoals hij zelf ook zei, gek wordt van zichzelf omdat hij al 2 jaar hetzelfde zegt. Omdat advocaat al 2 jaar hetzelfde doet en zegt.
Ik vond Adriaanse slap vanavond, maar volgens mij was het een soort schijn verdedigen van advocaat, uit een geveinsd medelijden: "Hij heeft wel de beginopstelling neergezet." Dit kon ik niet serieus nemen. Mn moeder had die opstelling ook neer gezet. Hij solliciteert overduidelijk naar bondscoach.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 21 juni 2004 @ 01:32:51 #25
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20055959
quote:
Op maandag 21 juni 2004 01:28 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Toch had Advocaat gelijk met z'n kritiek op Co. Wat weet die kerel nou van druk, grote wedstrijden, massale persaandacht enz. enz. De enige keer dat ie iets meemaakte wat er enigszins op begon te lijken (bij Ajax), mislukte 'ie faliekant, gewoon omdat Co niet met het grote mensen-voetbal om kan gaan.

Om als bondscoach te slagen komt wel wat meer kijken dan semi-interessant over voetbal praten.
Kutverhaal. Adriaanse is volledig onterecht ontslagen bij Ajax. Koeman plukt nu de vruchten van zijn werk en krijgt alle lof. Adriaanse had iets over Van Basten gezegd (een goed paard is nog geen goede ruiter), en dat mag natuurlijk niet bij ajax. Daarom is hij ontslagen, heeft niks met zn kwaliteiten te maken.
En bovendien heeft advocaat nooit gelijk.
pi_20055979
Co is een held. Co moet trainer van Bayern Munchen worden.
  maandag 21 juni 2004 @ 01:35:33 #27
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20056006
quote:
Op maandag 21 juni 2004 00:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hugo Borst zou zichzelf eigenlijk geen journalist mogen noemen.
Wat een ongelovelijke randebiel is dat zeg

Maar goed, hij stond nu dus met z'n bek vol tanden begrijp ik
Nee jij trekt volle zalen.
Ik zit btw ook nog steeds met mn bek vol tanden na gisteren. Wat verwacht je nou, dat mensen normaal gaan reageren? Heb je die greep uit die e-mails gehoord? Ik ging gisteren geld inzamelen voor een vliegticket naar Portugal en een sniperrifle. Met zn bek vol tanden. Hij is gewoon de visualisering van hoe mensen zich in Nederland nu voelen.
  maandag 21 juni 2004 @ 01:37:00 #28
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20056027
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:34 schreef Chillmeister het volgende:
Nederland speelde gewoon een goede wedstrijd. Alleen met pech verloren
Pech? Noem je dat pech? Pech is als je onterecht een strafschop tegen krijgt. Dit is gewoon onkunde. En dom. En laf.
pi_20056091
quote:
Op maandag 21 juni 2004 01:37 schreef ErikT het volgende:
Pech? Noem je dat pech? Pech is als je onterecht een strafschop tegen krijgt.
Aan Van Nistelrooij gaan hangen in het strafschopgebied en dat geen penalty krijgen, geen pech? Of een onterechte gele kaart en dus rood voor Heitinga, geen pech. Grapjas.
quote:
Dit is gewoon onkunde. En dom. En laf.
Er stond een dijk van een elftal. Het Nederlandse spel liep al terug toen Robben er nog in zat. Je kunt onmogelijk de nederlaag totaal aan Advocaat wijten.
  maandag 21 juni 2004 @ 01:41:01 #30
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_20056095
quote:
Op maandag 21 juni 2004 01:32 schreef ErikT het volgende:

[..]

Kutverhaal. Adriaanse is volledig onterecht ontslagen bij Ajax. Koeman plukt nu de vruchten van zijn werk en krijgt alle lof. Adriaanse had iets over Van Basten gezegd (een goed paard is nog geen goede ruiter), en dat mag natuurlijk niet bij ajax. Daarom is hij ontslagen, heeft niks met zn kwaliteiten te maken.
En bovendien heeft advocaat nooit gelijk.
Adiaanse kon gewoon totaal niet omgaan met: het publiek, de supporters, de pers en de spelers. Dat hij niet aanvoelt wat je wel en niet kan zeggen, dat spreekt al voor zich. Heel leuk hoor, zo'n man die zogenaamd met open vizier iedereen tegemoet treedt, maar op het niveautje hoger dan Willem II en AZ wordt je daardoor volledig afgeslacht. Of je het nou leuk vindt of niet, je hebt in het hedendaagse voetbal te maken met enorm veel pers, enorm veel publiek, en enorm opgeblazen spelers, Co is duidelijk een type dat gewoon z'n eigen lijn trekt. Middelmatige clubs met middelmatige spelers en middelmatige pers-aandacht zullen dat nog wel accepteren en waarderen, maar daarmee ben je nog niet geschikt voor het echt grote werk.

Je geeft het eigenlijk zelf al aan, als trainer kwam 'ie niks tekort, maar toch werd 'ie ontslagen. Gebrek aan inzicht hoe het in het voetbal werkt. Niks meer en niks minder. Misschien is het in hem te prijzen, maar als bondscoach komt ie absoluut tekort.

Ow ja, termen als "kutverhaal" en "Advocaat heeft nooit gelijk" maken je verhaal er niet geloofwaardiger op.
  maandag 21 juni 2004 @ 01:48:59 #31
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20056183
quote:
Op maandag 21 juni 2004 01:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Adiaanse kon gewoon totaal niet omgaan met: het publiek, de supporters, de pers en de spelers. Dat hij niet aanvoelt wat je wel en niet kan zeggen, dat spreekt al voor zich. Heel leuk hoor, zo'n man die zogenaamd met open vizier iedereen tegemoet treedt, maar op het niveautje hoger dan Willem II en AZ wordt je daardoor volledig afgeslacht. Of je het nou leuk vindt of niet, je hebt in het hedendaagse voetbal te maken met enorm veel pers, enorm veel publiek, en enorm opgeblazen spelers, Co is duidelijk een type dat gewoon z'n eigen lijn trekt. Middelmatige clubs met middelmatige spelers en middelmatige pers-aandacht zullen dat nog wel accepteren en waarderen, maar daarmee ben je nog niet geschikt voor het echt grote werk.
Ik waardeer het wel als iemand gewoon zn mening geeft. Dat heel aax met een stropdas zich dan weer in zn eer voelt aangetast ligt meer aan hen.
quote:
Je geeft het eigenlijk zelf al aan, als trainer kwam 'ie niks tekort, maar toch werd 'ie ontslagen. Gebrek aan inzicht hoe het in het voetbal werkt. Niks meer en niks minder. Misschien is het in hem te prijzen, maar als bondscoach komt ie absoluut tekort.
Ik vond dat ie vandaag al aardig op weg was diplomatieker te worden. Wat zat hij advocaat te sparen zeg. Maar ik vind dat een bondscoach best een relletje mag veroorzaken. Zie Völler, gewoon uithalen naar de pers. Is dat zo erg dan?
quote:
Ow ja, termen als "kutverhaal" en "Advocaat heeft nooit gelijk" maken je verhaal er niet geloofwaardiger op.
Ik vind het gewoon een kutverhaal. Dat is mijn mening.

Ik denk overigens dat de KNVB Co nooit aanstelt als bondscoach. Ze kijken wel uit. Ze houden liever zelf de touwtjes in handen. Je hebt wel gelijk als je bedoelt dat Co bij deze KNVB geen bondscoach kan worden.
  maandag 21 juni 2004 @ 02:37:37 #32
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_20056634
Naar mijn mening hield Adriaanse zich niet in vandaag, hij gaf gewoon een eerlijke analyse over die match. Hij was overigens nog altijd bijzonder kritisch voor de taktiek van Advocaat , maar hij legde tenminste uit waarom Advocaat die dingen deed, en wat de voor/nadelen er van waren, en dan kun je perfect doen zonder hem de grond in te boren, want zoals Co het ook zei, Nederland speelde wellicht zijn beste matchbegin sinds jaren, zelfs sinds voor de Van Gaal tijd , en dat is ook de verdienste van Advocaat.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 21 juni 2004 @ 02:44:26 #33
64864 Pimpelmees
da mende nie
pi_20056665
quote:
Op maandag 21 juni 2004 01:33 schreef supercreep het volgende:
Co is een held. Co moet trainer van Bayern Munchen worden.
Zucht, Bayern München,
nep Hollander...

hebben we een goeie coach, moet ie zonodig naar het buitenland..
en ook nog eens naar Duitsland! Fock off!

Co for bondscoach!!
Ik wil in mijn bewuste leven (12+) nou eindelijk ook wel eens kunnen juichen om een kampioenschap -_-...

Ajax was ff leuk in de jaren 90

Maar nationale teams > club teams.
  maandag 21 juni 2004 @ 03:54:04 #34
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20056962
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:53 schreef maupie het volgende:
Tevens denk ik dat er nog teveel jongens van zijn Ajax tijd in Oranje zitten. En dit tijd was altijd even goed.
Naast VdMeyde en VdVaart kan ik er geen opnoemen.
  maandag 21 juni 2004 @ 07:17:28 #35
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20057347
Laat Co het maar proberen. Slechter dan dat Lullige Lulletje zal hij het niet doen lijkt me.

NL speelde over het geheel gezien wel slecht.

Hugo Borst ... die neem ik niet serieus. Net als Derksen, Jan Mulder, Frits Barend en Henk van Dorp.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20057398
quote:
Op maandag 21 juni 2004 02:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nederland speelde wellicht zijn beste matchbegin sinds jaren, zelfs sinds voor de Van Gaal tijd , en dat is ook de verdienste van Advocaat.
Niet mee eens eigenlijk. Als het aan Advocaat had gelegen had ie nu nog met z'n ruit lopen klooien en gezien de wissel van Robben denkt ie nog steeds in de behoudende 4-4-2 vorm. Het behoudende spel van Advocaat heeft het NL-elftal al eerder de das omgedaan. Het feit dat het NL-elftal ondanks Advocaat een goede wedstrijd speelde laat heel duidelijk zien dat er enorm veel potentie in het team zit wat met een goede coach wellicht een gooi zou kunnen doen naar een prijs.
Wat mij betreft is het voordeel van de wissel dat de vakantie van de spelers eerder begint en de nadelen zijn overduidelijk. Als je een man tekort komt op het middenveld dan haal je niet die speler eruit die 2 mensen bezig houdt, in het hart van de defensie stonden er 3 te slapen ... dus keus zat.
pi_20057405
En daarbij ... onder van Gaal speelde het NL-elftal ook een hele goede wedstrijd tegen Portugal met de remmen los, totdat we 2-0 voor stonden en we gingen verdedigen. Zit die stompzinnige tacktiek soms in de basis cursus voetbalcoach van de knvb?
pi_20061625
Co Adriaanse heeft bij Ajax heel behoorlijk gepresteerd in de korte tijd die hem werd gegund door het bestuur - vooral als je bedenkt met wat voor een erfenis de vorige coaches hem hadden opgescheept. Hij zou een prima opvolger van Advocaat zijn.
"That rug really tied the room together".
pi_20061681
Adriaanse is veel te eigenwijs voor de KNVB. Die plukken vast weer zon meelopertje van de straat.
  maandag 21 juni 2004 @ 12:20:10 #40
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20061782
Juist vanwegen zijn eigenwijsheid mag ik zijn manier van werken waarderen. Ergo, juist vanwege zijn eigenwijsheid zal hij wel niet in beeld zijn bij de knvb...
Ik was ook groot voorstrander van van Gaal destijds. Ik denk ook niet dat hij het slechter heeft gedaan dan Advocaat, Advocaat had meer geluk (in de play off wedstrijd)
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_20064087
Adriaanse heeft Ajax weer op de rails gezet en krijgt daar veel te weinig krediet voor. Ajax stond er bij zijn komst hopeloos voor, met voetbal dat niet om aan te zien was en 2 jaar op rij eindklasseringen buiten de top 3: een dieptepunt in de clubgeschiedenis. Adriaanse stelde zich op dat moment een realistische ambitie: de top 3 weer halen. Hij stelde orde op zaken bij Ajax, liet jonge spelers doorbreken en bouwde een team. Toen alles goed op de rails stond werd hij uitgekotst. Ik als Ajax-fan neem dat Ajax tot op de dag van vandaag nog altijd kwalijk.

Dat Adriaanse geen blad voor de mond neemt siert de man. Het maakt hem tot wat hij is en het draagt bij aan de kwaliteiten die hij in huis heeft. Ook ik ben bang dat de KNVB Adriaanse niet DURFT aan te stellen, want dat zou toch te zeer een nederlaag voor Zeist betekenen. Toch zou ik echt geen betere kandidaat weten!

(dVTB)
  maandag 21 juni 2004 @ 16:39:54 #42
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20068555
quote:
Op maandag 21 juni 2004 01:00 schreef dVTB het volgende:

(dVTB)
Waarom doe je dit ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 21 juni 2004 @ 16:41:54 #43
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20068609
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:16 schreef PPWB84 het volgende:
Adriaanse is veel te eigenwijs voor de KNVB. Die plukken vast weer zon meelopertje van de straat.
Ja, een poedel als Martin Jol of Robert Maaskant, in zulke types zien ze ze het daar wel zitten. Maar met CO is het alles of niks voetbal, en daar houd ik van. Hoe vaak is AZ dit seizoen niet genadeloos afgestraft, toch een aantal keer. Komt om dat hij van aanvallen houdt, en hij speelt wel nog het Nederlandse systeem

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 21 juni 2004 @ 16:42:44 #44
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_20068628
Co heeft natuurlijk bijna altijd gelijk, maar gisteren zeker.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 21 juni 2004 @ 16:44:28 #45
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20068677
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:19 schreef oorlog het volgende:
"die mummie op de bank naast Advocaat"
die was idd uber

Iedereen zit daar serieus te praten en die Hugo Borst zit maar wat te zeveren
OJAAJOH?
pi_20068823
Co als bondscoach

Hij kan bij Willem II en AZ misschien aardige resultaten halen, maar geen enkele voetballer zou Adriaanse serieus nemen en terecht natuurlijk. Mocht er na het EK al een nieuwe bondscoach nodig zijn zijn er veel betere opties te bedenken (een duo als Blind/Van Basten, de broertjes Laudrup of desnoods de paashaas zelf)
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20068984
CO is een hele goede trainer. Zeker op het niveau waar hij nu acteert. Maar als je zag hoe hij het liefst de Tjechen tegemoet had getreden dan wordt duidelijk dat Adriaanse nog niet veel kaas heeft gegeten van voetbal op een dergelijk hoog niveau. Adriaanse wilde achterin 1 op 1 op de levensgevaarlijke Koller en Baros. Tevens 1 op 1 op Poborsky en Nedved. Nu is het heel leuk om in de Holland Casino Eredivisie 1 op 1 elke wedstrijd er vol voor te gaan maar enige behoudendheid is erg belangrijk op internationaal niveau. Met de grote belangen die tegenwoordig gelden is het zelfs beter om niet te verliezen dan vol op de aanval te spelen. Op zich was daarom de keuze van Advocaat om behoudend te proberen de 2-1 voorsprong te verdedigen best te rechtvaardigen. Immers, zelfs bij een tegengoal zou er niets aan de hand zijn omdat met 2 gelijke spelen en het gelijke spel van Duitsland tegen Letland Nederland alleen hoefde te winnen van Letland om door te mogen naar de volgende ronde. Echter, zijn wissel pakte natuurlijk faliekant verkeerd uit doordat de meest slechte optie die Advocaat op dat moment voor handen had het veld in werd gestuurd. Beter was het om Overmars of zelfs Zenden (verdedigend stuk sterker) erin te brengen.
  maandag 21 juni 2004 @ 17:01:16 #48
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20069083
quote:
Op maandag 21 juni 2004 16:56 schreef Djens1 het volgende:
CO is een hele goede trainer. Zeker op het niveau waar hij nu acteert. Maar als je zag hoe hij het liefst de Tjechen tegemoet had getreden dan wordt duidelijk dat Adriaanse nog niet veel kaas heeft gegeten van voetbal op een dergelijk hoog niveau. Adriaanse wilde achterin 1 op 1 op de levensgevaarlijke Koller en Baros. Tevens 1 op 1 op Poborsky en Nedved. Nu is het heel leuk om in de Holland Casino Eredivisie 1 op 1 elke wedstrijd er vol voor te gaan maar enige behoudendheid is erg belangrijk op internationaal niveau. Met de grote belangen die tegenwoordig gelden is het zelfs beter om niet te verliezen dan vol op de aanval te spelen. Op zich was daarom de keuze van Advocaat om behoudend te proberen de 2-1 voorsprong te verdedigen best te rechtvaardigen. Immers, zelfs bij een tegengoal zou er niets aan de hand zijn omdat met 2 gelijke spelen en het gelijke spel van Duitsland tegen Letland Nederland alleen hoefde te winnen van Letland om door te mogen naar de volgende ronde. Echter, zijn wissel pakte natuurlijk faliekant verkeerd uit doordat de meest slechte optie die Advocaat op dat moment voor handen had het veld in werd gestuurd. Beter was het om Overmars of zelfs Zenden (verdedigend stuk sterker) erin te brengen.
hij wilde niet 1 op 1 gaan spelen hoor! sowieso kan dat amper als je 11 tegen 10 speelt
OJAAJOH?
pi_20070938
quote:
Op maandag 21 juni 2004 16:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Co als bondscoach

Hij kan bij Willem II en AZ misschien aardige resultaten halen, maar geen enkele voetballer zou Adriaanse serieus nemen en terecht natuurlijk.
Jij spreekt uit ervaring? Ik denk dat heel wat meer voetballers Adriaanse serieus nemen dan Advocaat.
pi_20071042
quote:
Op maandag 21 juni 2004 01:28 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Het blijkt nu dat ook Advocaat compleet faalt onder de druk, gevalletje pot ketel en zwart.
Adriaanse kan ook best een kampioenschap behalen met Glasgow Rangers, en belangrijker, hij leert van zijn fouten en ervaring, omdat hij logisch nadenkt.

Er komt een jong Nederlands Elftal aan, en die hebben meer aan het enthousiasme en de bravoure van Co dan aan het negativisme van Dick.
pi_20071046
quote:
Op maandag 21 juni 2004 17:01 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

hij wilde niet 1 op 1 gaan spelen hoor! sowieso kan dat amper als je 11 tegen 10 speelt
waar heb jij het nou weer over? Co heeft daags voor de wedstrijd al een fictieve opstelling gemaakt waarin hij 1 op 1 wilde gaan spelen achterin. En hoezo 10 tegen 11?? Wie doet er dan niet mee... dat geldt alleen voor na die rode kaart.. ik heb het over de gehele wedstrijd en laat de wissel van Robben zelfs buiten beschouwing...
pi_20071080
Hugo Borst, wat een kneus zeg...
'Robben moeten ze schorsen! Omdat hij zo de trainer bladiebladiebla'
Dan scheld hij nog even op Dick, en meer doet hij eigenlijk niet
Adriaanse bekijkt het zaakje goed en geeft een keurige analyse
pi_20071201
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:24 schreef Xrenity het volgende:
Misschien handig om even terug te halen dat Advocaat Ruud van Nistelrooij heeft geschorst voor 1 wedstrijd na een dergelijke actie. Voor vloeken en het omtrappen van een bidon dus.
pi_20071254
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:28 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Misschien handig om even terug te halen dat Advocaat Ruud van Nistelrooij heeft geschorst voor 1 wedstrijd na een dergelijke actie. Voor vloeken en het omtrappen van een bidon dus.
Wat een brakke actie
  maandag 21 juni 2004 @ 18:31:24 #55
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20071277
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:23 schreef Djens1 het volgende:

[..]

waar heb jij het nou weer over? Co heeft daags voor de wedstrijd al een fictieve opstelling gemaakt waarin hij 1 op 1 wilde gaan spelen achterin. En hoezo 10 tegen 11?? Wie doet er dan niet mee... dat geldt alleen voor na die rode kaart.. ik heb het over de gehele wedstrijd en laat de wissel van Robben zelfs buiten beschouwing...
sorry hoor aangebrande Dacht dat je het over die nabeschouwing van gisteren had bij Villa bvd
OJAAJOH?
pi_20071824
nee.. misverstandje.. en aangebrand ben ik niet hoor.. vond het alleen rare reactie van je
  maandag 21 juni 2004 @ 18:59:51 #57
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20072023
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:52 schreef Djens1 het volgende:
nee.. misverstandje.. en aangebrand ben ik niet hoor.. vond het alleen rare reactie van je
ok, excusez moi

OJAAJOH?
pi_20075043
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:22 schreef FritsVanEgters het volgende:

Er komt een jong Nederlands Elftal aan, en die hebben meer aan het enthousiasme en de bravoure van Co dan aan het negativisme van Dick.
Alhoewel ik ook een fan ben van Co's analyse denk ik niet dat hij een goede bondscoach zou zijn. Co is een echte clubtrainer en bovendien zie ik internationals niet naar paaseieren zoeken e.d., dat werkt echt niet bij gevestigde spelers.
Verder is Co destijds terecht ontslagen bij Ajax, voornamelijk omdat hij de club niet goed vertegenwoordigde naar de pers toe.
pi_20077402
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:18 schreef FritsVanEgters het volgende:

Jij spreekt uit ervaring? Ik denk dat heel wat meer voetballers Adriaanse serieus nemen dan Advocaat.
De spelers van Ajax (minus Galasek) vertellen nog met tranen in de ogen over de "ludieke" straffen van onze Co.

Die man is een aardige clubtrainer, maar meer zal hij nooit worden
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20078832
quote:
Op maandag 21 juni 2004 18:24 schreef Xrenity het volgende:
Uhmmm.... zegt het begrip humor je iets? Die opmerking van Hugo Borst was geweldig. Het was een verwijzing naar de eerdere schorsing van Van Nistelrooy nadat hij een drinkflesje had omgeschopt... - Borst is als voetballiefhebber gewoon anti-Advocaat; en geef 'm eens ongelijk.

(dVTB)
pi_20079188
quote:
Op maandag 21 juni 2004 20:47 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Alhoewel ik ook een fan ben van Co's analyse denk ik niet dat hij een goede bondscoach zou zijn. Co is een echte clubtrainer en bovendien zie ik internationals niet naar paaseieren zoeken e.d., dat werkt echt niet bij gevestigde spelers.
Dat soort grappen haalt hij bij Oranje vast niet uit.
Hij hoeft het van mij niet te worden, maar is wel een optie.
Ik weet niet zo gauw een betere ben ik bang.
Vooropgesteld dat het geen behoudende coach is!

Cruijff zal wel nee zeggen.
Ronald Koeman vindt het nog te vroeg en Guus Hiddink heeft zich behoorlijk toegelegd op PSV.

De rest heeft zich nog niet bewezen boven Eredivisieniveau, heeft net een nieuwe club (of ik vind ze niet goed.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')