Je bedoelt net zo als jezelf doet met agitatie???quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:10 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Klopt, en Will Simon is mij onbekend, gaarne uw vaktermen met enig nuance doen. Bedankt.
Wie zichzelf veracht, acht zich altijd nog als verachter!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelfhaat???
Ik denk eerder dat Ruijmgaart in een ontkenningsfase zit.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelfhaat???
Ik begrijp je niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bedoelt net zo als jezelf doet met agitatie???
Hahahaha, schalk.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:12 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat weet jij daar van nou. Ik praat met thombolt en dan komt zoon bijgoogum mijn vertellen dat ik een homofiel ben, rot even gauw op weet je wel!
Ik bedoelde een andere user, en wat urbanie zou je goed doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:12 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat weet jij daar van nou. Ik praat met thombolt en dan komt zoon bijgoogum mijn vertellen dat ik een homofiel ben, rot even gauw op weet je wel!
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:12 schreef lucida het volgende:
[..]
Hij maakt een klassieke kloontjes fout. Heb ik ook 1 keer gedaan tegen RG met Staal, weet ik nog.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:14 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Ik bedoelde een andere user, en wat urbanie zou je goed doen.
Had ik niet gedacht daarom, jij?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:14 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
,
,
,
.
Ik kom niet meer bij hier hahahahaahaa
Ik wou net beginnen tegen die ruijmgaart, wist je dat. Ik begon me aan hem te irriteren.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:15 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ik kom echt niet meer bij... die Lucida....
Geweldig, dit had ik niet gedacht! Dacht aan JAM notabene.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij maakt een klassieke kloontjes fout. Heb ik ook 1 keer gedaan tegen RG met Staal, weet ik nog..
Zeg wie is die moorvent hier nu feitelijk?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:15 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ik kom echt niet meer bij... die Lucida....
ja, idd, ik dacht ook aan JAM hahahaha, dat zei ik toch.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:17 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Geweldig, dit had ik niet gedacht! Dacht aan JAM notabene.
Dit is veel leuker dan die fout in MUZ..
Ik irriteerde me niet hoor, vond hem steeds wel grappig eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wou net beginnen tegen die ruijmgaart, wist je dat. Ik begon me aan hem te irriteren..
Nietzsche toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:17 schreef ruijmgaart het volgende:
[..]
Zeg wie is die moorvent hier nu feitelijk?
Killer!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:17 schreef ruijmgaart het volgende:
[..]
Zeg wie is die moorvent hier nu feitelijk?
Nee, ik irriteer me altijd al snel aan die arbeideristische types met een grote bek... Die arbeiders moeten wel hun plaats kennen nl.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:18 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik irriteerde me niet hoor, vond hem steeds wel grappig eigenlijk.
Wilde hem al koppelen aan Ingeborg..
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:29 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ja en we lachen erom Jij vind dit wat vergezocht?
Wie was zijn grootste handlanger in zijn Fok! geschiedenis?? En die Lucida had het dan helemaal niet
zo verkeerd met dat alle narigheid begint met het (S)linkse gedachtengoed!
Heb ik gelijk gehad?? Echt??quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:21 schreef lucida het volgende:
[..]
![]()
Ik weet net zoveel als jij, maar heb al die tijd een vermoeden gehad wie achter Lucida zit, maar spreek het niet uit omdat ik geen zekerheid heb.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
Waar heb je het nou weer over???
Wat dan? Wie zit daar dan achter?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:26 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik weet net zoveel als jij, maar heb al die tijd een vermoeden gehad wie achter Lucida zit, maar spreek het niet uit omdat ik geen zekerheid heb.
Het Al-queda netwerk Of misschien wel Bin Laden???quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:26 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik weet net zoveel als jij, maar heb al die tijd een vermoeden gehad wie achter Lucida zit, maar spreek het niet uit omdat ik geen zekerheid heb.
Waarom er nog aan getwijfeld dan? Ben zoals Thumby denk in complotten en erken ruiterlijk dat je jezelf hebt vergist in Lucida, en dat de etikettjes die jij plakte niet blijken te passen...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
ik zei al lucida is zijn eigen persoon...
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:27 schreef lucida het volgende:
[..]
Het Al-queda netwerk Of misschien wel Bin Laden???
Welke kopie-post???quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:31 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..], ik heb al die tijd gelijk gehad of niet? Zeg dan alleen ja of nee. Jij herkende een bewuste kopie-post namelijk.
Nee Iteejer is het niet hoor. Waarom zou een man zich Lucida noemen tenzij wijziging in een lucide koers?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
Niet iteejer hoor, geloof ik nooit, ik zei al lucida is zijn eigen persoon...
Wat waaraan twijfelen??? Hoezo vergissen??? Ik heb nooit gedacht dat je achter ruijmgaart zat nee, dat wil ik gaarne erkennen. Imho was dat een puberale gimmick kloon, waaraan ik me overigens net begon te ergeren. Maar thumby zegt heel wat anders, ik maak echter de link niet (zie er de logica dus niet van in) en iteejer sluit ik uit, omdat-ie geen Nietzsche man is...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:31 schreef lucida het volgende:
[..]
Waarom er nog aan getwijfeld dan? Ben zoals Thumby denk in complotten en erken ruiterlijk dat je jezelf hebt vergist in Lucida, en dat de etikettjes die jij plakte niet blijken te passen...
Dat zou best wel eens kunnen!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:12 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Ruijmgaart in een ontkenningsfase zit.
Zeg nou ja of nee? Wil het weten. Zal je niet verraden.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:32 schreef lucida het volgende:
[..]
Welke kopie-post???
Wijziging in de betekenis lucide (=helder) ja, dat zat er toch achter??? Daar zinspeelde hij toch ook op?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:34 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee Iteejer is het niet hoor. Waarom zou een man zich Lucida noemen tenzij wijziging in een lucide koers?
Waarom dan Lucida als het Lucide kan zijn? Tenzij een andere koers.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wijziging in de betekenis lucide (=helder) ja, dat zat er toch achter??? Daar zinspeelde hij toch ook op?
Weet ik veel. Moet je aan hem vragen. Ik denk toch dat je iets ziet wat niet waar is hoor. En anders kom op met de geit.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:37 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Waarom dan Lucida als het Lucide kan zijn? Tenzij een andere koers.
Wat of wie valt hier nou te verraden? Ik ben toch geen dubbelspion!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:35 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Zeg nou ja of nee? Wil het weten. Zal je niet verraden..
Ze denkt dat je een vrouw bent en nog een andere nick hebt. Maar ik zie dus de connectie niet. Blijkbaar heeft thumby jouw verhandelingen over voetjesbal ook niet gelezen...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:39 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat of wie valt hier nou te verraden? Ik ben toch geen dubbelspion!
Zowaar klip en klaar. Ik ben het met Ryan3 eens, Thumby ziet spoken. En anders moet ze met harde bewijzen komen!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Moet je aan hem vragen. Ik denk toch dat je iets ziet wat niet waar is hoor. En anders kom op met de geit.
Niet wat je ziet, maar waarom je het ziet!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:37 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Waarom dan Lucida als het Lucide kan zijn? Tenzij een andere koers.
Ik denk dat jij weet wie ik vermoed en vraag simpelweg om ja of nee.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:39 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat of wie valt hier nou te verraden? Ik ben toch geen dubbelspion!
Ze heeft bewijzen, zegt ze...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:42 schreef lucida het volgende:
[..]
Zowaar klip en klaar. Ik ben het met Ryan3 eens, Thumby ziet spoken. En anders moet ze met harde bewijzen komen!
Tumby ik heb niets te verbergen. Ik zou je graag willen antwoorden maar ik weet niet waar je op zinspeelt! Ik moet trouwens kappen, bedtijd....quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:44 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik denk dat jij weet wie ik vermoed en vraag simpelweg om ja of nee.
Lucida, geef voor 1 keer eens antwoord op mijn vraag?
Vermoedens zul je bedoelen!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze heeft bewijzen, zegt ze...
Stelletje "kutkerels" zijn jullie, ik heb geen bewijzen maar vraag ronduit iets.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze heeft bewijzen, zegt ze...
En jij houd van zeilen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:47 schreef lucida het volgende:
[..]
Vermoedens zul je bedoelen!
Ze heeft de bewijzen van net zo'n klassieke kloontjes fout die je daarnet maakte, maar dan in MUZ, maar ze wil het mij niet zeggen... Dat krijg je met die HB tiepjes, eigenwijs...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:47 schreef lucida het volgende:
[..]
Vermoedens zul je bedoelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |