quote:Zuid J
Sm0keZ + nog een groepje
Quickie_Bat + vriendin
WarenMeister
metallicattim
honebecke + 4 man
Theoden + vriendin
Persephony + WhiteWitch
Zuid G
bassieVL
Klingon
Ghostman84
deliberator komt in totaal met 10
Bartuc komt ook met 7 man
Credence + 2 vrienden
Dwaashaas
tja .... mijn kaartje aan suger lee hooper geven doorverkopen.... als die met een tas afgeladen tampons e.d. binnenkomt met daartussen jou lens .... dan staat niemand raar te kijken denk ik ....quote:Op zondag 20 juni 2004 20:25 schreef Sm0keZ het volgende:
heb je gelijk in
probleem is alleen dat je zo'n telescoop lens nodig heb om normale foto's te kunnen maken
en hoe wou je die naar binnen krijgen?
quote:Op zondag 20 juni 2004 20:35 schreef Sm0keZ het volgende:
jamaar dan moet ik sugar lee hooper meenemen
oh wacht, jij probeert zo je kaartje zeker aan mij te verkopen
Tja... het is kut, maar we gaan met een man of 20 en nu kan er 1 iemand niet. Normaal gesproken had ik er geen over gehad... Ik hoef er ook niets aan te verdienen, daar heb ik nl. wel zo'n bloedhekel aan...quote:Op zondag 20 juni 2004 20:43 schreef Sm0keZ het volgende:
damn, bij het volgende concert ga ik dus ECHT niet meer vroeg me bed uit om kaarten te halen!
kijk eens op marktplaats ofzo, iedereen moet snel van ze kaarten af... als je een beetje je best doet kan je met 4 man voor 100 euro op het veld staan
dat soort figuren zijn idd erg triest..quote:Op zondag 20 juni 2004 20:45 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Tja... het is kut, maar we gaan met een man of 20 en nu kan er 1 iemand niet. Normaal gesproken had ik er geen over gehad... Ik hoef er ook niets aan te verdienen, daar heb ik nl. wel zo'n bloedhekel aan...
ik heb er idd aardig wat voor over om helemaal vooraan in het midden te komen staan.. *ril*quote:Op zondag 20 juni 2004 20:49 schreef Dwaashaas het volgende:
zag ze eerder op Fields of Rock ook al.... (woonde toen in Nijmegen, dan is de goffert erg dichtbij natuurlijk!) Maar daar stond ik ook te shaken op mijn benen toen Jamez een aantal metertjes voor mijn neus master of puppets stond te schreeuwen
Ja zeker, ik zei tegen die kerel, joo das mijn vriendin die daar net aan het stikken was, en mee kwam zij ook weer terug lopen, dus zei die kerel oké, loop dan maar .....quote:Op zondag 20 juni 2004 21:11 schreef Sm0keZ het volgende:
dan heb je mazzel gehad!
ja, wie niet!quote:Op zondag 20 juni 2004 22:16 schreef Credence het volgende:
tee-vee-pee
Ik heb er zin in!
Nou, een vriendin van me... die kon nietquote:Op zondag 20 juni 2004 22:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ja, wie niet!
ai..quote:Op zondag 20 juni 2004 22:31 schreef Credence het volgende:
[..]
Nou, een vriendin van me... die kon niet
Achja, haar frustratie was ook wel grappig om te zien (A)quote:Op zondag 20 juni 2004 22:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ai..pijnlijk enzo
vreemd, normaal gesproken is dat tegen de regels in hier om concertkaartjes te kopen die duurder zijn dan bij ticketservice... maarja, je heb er tenminste eenquote:Op maandag 21 juni 2004 00:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik sta samen met mn vriendin en 2 maten ook in vak J. Heb dr zin in joh! Gelukkig nog nét 2 kaartjes kunnen regelen terwijl het eerst was uitverkocht nja, mijn kaartje kunnen kopen voor 50 van een vriend, dat van me vriendin hier via fok! voor 70, nja ach t wordt vast te gek.
fear factory.. damn, had dat eerder gezegd!quote:Op maandag 21 juni 2004 00:50 schreef metallicattim het volgende:
zo, ben net terug van fear factory, en ga nu mn nest in moet om 7:15 weer op, ik zal ongeveer om 11:30 in amsterdam amstel station zijn, ik bel jou dan Smokez
beetje lastig, schreeuwen naar iemand op de tribunequote:Op maandag 21 juni 2004 10:17 schreef Ixnay het volgende:
Ik ga ook naar MetallicA strax, ben benieuwd of ze het nog kunnen.
Ook KoRn wil ik wel eens gezien hebben.
Ik heb wel zitplaatsen, voor staanplaatsen waren we te laat.
Ik ga met m'n broer, en met een Kroaat die de wedstrijd Kroatië-Engeland moet missen, heel kut voor hem.
En ik heb een zwart Metallica soccershirt aan, dus als iemand mij herkent, zeg dan maar wat.
Ik bedoel, in de rij, of buiten of ergens anders.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:31 schreef jantjezoepenman het volgende:
[..]
beetje lastig, schreeuwen naar iemand op de tribune![]()
same here... En in de Arena is er toch altijd plek zat op het veld.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga straks ook!Wel pas om 17:30 daar, maar ik hoef niet persé vooraan te staan.
Gezellige boel aldaar!quote:Op maandag 21 juni 2004 21:05 schreef Tokus het volgende:
ik hoorde van iemand die er zit dat er tijdens Korn iemand van de 1e rang naar beneden geflikkerd is...
niet leuk dat zoiets weer moet gebeuren...quote:Op maandag 21 juni 2004 22:26 schreef Ab-Normaal het volgende:
Ik hoorde net van een collega die ze broertje was daar , dat er juist iemand in elkaar is gebeukt.
maarja we zullen het straks wel lezen op de frontpage.
de geruchten gaan dat die persoon is overleden...afschuwelijk!quote:Op maandag 21 juni 2004 21:05 schreef Tokus het volgende:
ik hoorde van iemand die er zit dat er tijdens Korn iemand van de 1e rang naar beneden geflikkerd is...
1. de nieuwsredactie bij AT5 werkt om dit tijdstip waarschijnlijk niet meerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:14 schreef calvobbes het volgende:
Hmmmm... Ik hoop het niet, kan er iig niks over vinden op internet. Zoiets zou toch wel op AT5.nl gemeld worden? Lijkt me dan ook een gerucht, denk ook niet dat het concert door zou gaan als er zo'n ongeluk zou gebeuren.
Tis toch echt gebeurd, vanuit vak 430. Iemand probeerde Tarzan te spelen met het grote zwarte doek wat naar beneden gespannen was. Het hele zaakje, inclusief persoon kwam naar beneden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:14 schreef calvobbes het volgende:
Hmmmm... Ik hoop het niet, kan er iig niks over vinden op internet. Zoiets zou toch wel op AT5.nl gemeld worden? Lijkt me dan ook een gerucht, denk ook niet dat het concert door zou gaan als er zo'n ongeluk zou gebeuren.
Dat zou kunnen. Bij Aerosmith is er een tijdje terug iemand ge-elektrocuteerd. Maar dat had bijna niemand inde gaten. Zo'n val vanaf de tweede ring lijkt me wel iets meer opvallen. Maar goed, even het nieuws afwachten maarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:33 schreef Tokus het volgende:
3. best kans dat de bands het pas na afloop horen, om het zo niet voor 50.000 mensen niet nog zuurder te maken dan het al is. Ja, dat klinkt hard, maar het zal niet de 1e keer zijn.
vergis je niet, het is echt een behoorlijke hoogte en hij is op een rij stoelen terecht gekomen, dus ik vrees het ergstequote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:59 schreef Afwezig het volgende:
Trouwens als ie dood is moet ie wel heel lullig terecht zijn gekomen, boven op z'n kop. Als je normaal van zo'n hoogte naar beneden jumped breek je misschien je benen en heupen, maar zal je niet zo snel dood gaan. Als je echter met je hoofd naar beneden pleurt zal je inderdaad wel eens een ernstig hersentrauma op kunnen lopen
tja eh, heel vervelend enzo, maar het is toch echt zijn eigen schuld... zo'n stuk probeer je toch niet zomaar ff te springenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:01 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm... Dus toch... *ril*
Niet fijn vallen zo op dat beton en/of stoeltjes... Wat een eikel.....
Cool thnxquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:05 schreef Sm0keZ het volgende:
de setlist!
...
klopt, was zijn zoontje jaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:06 schreef Dododo het volgende:
Heeft iemand dat kleine jochie zien meedrummen op die schermen? Was een klein blond jochie met grote gehoorbeschermers op. Ik denk dat t een zoontje van Lars is ofzo.
was gewoon genoeg camerapersoneel voor de 4 beeldschermen. Niet meer niet minder.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:02 schreef Sm0keZ het volgende:
maar eh, ik vond dat er wel opvallend veel camera's op het podium aanwezig waren, gaat hier een dvd van komen ofzo?
Die grote schermen waren cool. Mooie videobeeldenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:37 schreef bassieVL het volgende:
[..]
was gewoon genoeg camerapersoneel voor de 4 beeldschermen. Niet meer niet minder.
De Meet and Greet was super relaxed. Lars vroeg of ze vanavond of in Werchter Dyers Eve zouden spelen. Dus iedereen riep vandaag. Ook nog 4 plectrums gevangen deze keer.
Foto's en meer volgen later. Ik ga fijn slapen.![]()
Ik vond het geluid, zeker bij MetallicA, helemaal niet zo slecht. Je hoorde het publiek idd wel galmen, maar bij metallica zelf had ik er geen last van.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:53 schreef Metal_Mart het volgende:
Was echt supercool. Gelukkig konden ze inderdaad het geluid nog wat op krikken bij Metallica, Slipkot en Korn waren echt verschrikkelijk slecht. Korn vind ik wat muziek betreft ook erg slecht, dus dubbel zo jammer bij hen. Slipknot had nog wel een aardige show, maar ja ik hoorde alleen maar gggrrggrggrgnnngrgrgrgrgrgrggrrrrrgrgrrgrgrgrgrrrrrr hoewel ik hun nummers gewoon ken van cd. In de music hall 2 jaar terug klonk het een stuk beter. Maar liever toch maar geen concerten meer in de arena, t geluid is gewoon klote. Door dat gegalm hoorde je ook vertraging met de mensen op de tribune. Nou, ben benieuwd naar die dude die gevallen is zoals ik hier lees, heb alleen gezien dat ze rechts op de tribune idd koortsachtig bezig waren met een brancard en doeken ervoor hielden. wel dom van zo'n kerel, maar goed, je gunt het niemand
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:53 schreef Metal_Mart het volgende:
Was echt supercool. Gelukkig konden ze inderdaad het geluid nog wat op krikken bij Metallica, Slipkot en Korn waren echt verschrikkelijk slecht. Korn vind ik wat muziek betreft ook erg slecht, dus dubbel zo jammer bij hen. Slipknot had nog wel een aardige show, maar ja ik hoorde alleen maar gggrrggrggrgnnngrgrgrgrgrgrggrrrrrgrgrrgrgrgrgrrrrrr hoewel ik hun nummers gewoon ken van cd. In de music hall 2 jaar terug klonk het een stuk beter. Maar liever toch maar geen concerten meer in de arena, t geluid is gewoon klote. Door dat gegalm hoorde je ook vertraging met de mensen op de tribune. Nou, ben benieuwd naar die dude die gevallen is zoals ik hier lees, heb alleen gezien dat ze rechts op de tribune idd koortsachtig bezig waren met een brancard en doeken ervoor hielden. wel dom van zo'n kerel, maar goed, je gunt het niemand
Hij is veel meer een slap-bass speler dan Jason. Volgens mij speelde Jason ook met een plectrum. Rob speelt iig gewoon met zn vingertjes. Zn solo klonk idd leuk.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:13 schreef Dwaashaas het volgende:
En inderdaad, het solo'tje van Rob was zeker wel een genot om naar te luisteren (klopt het dat dit zijn 2e bassolo on stage met metallica was?) !!
Mja daar hebben dr meer last van geloof ikquote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:15 schreef donnahvh het volgende:
nou het was idd supercool en die gozer is naar ziekenhuis gegaan kleine breuk zei beveiliging en daarna in ziekenhuis infuus eruit getrokken en raam ingetikt en "ontsnapt" uit het ziekenhuis die gozer stond helemaal strak ik stond in het begin ff te kletsen met hem maar hij was helemaal de weg kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [..]
Inderdaad net een aap, die gezichtsuitdrukkingen van die kerel alleen al ! Goeie aanwinst !quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:17 schreef Dododo het volgende:
Vond t wel grappig om te zien dat James en Kirk allebei netjes rechtop staan te spelen, en dat Rob weer als een aap heen en weer stapt over het podium. Mooie gast
ja, je moet het nog ongeloofwaardiger maken....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:15 schreef donnahvh het volgende:
nou het was idd supercool en die gozer is naar ziekenhuis gegaan kleine breuk zei beveiliging en daarna in ziekenhuis infuus eruit getrokken en raam ingetikt en "ontsnapt" uit het ziekenhuis die gozer stond helemaal strak ik stond in het begin ff te kletsen met hem maar hij was helemaal de weg kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:17 schreef Dododo het volgende:
[..]
Hij is veel meer een slap-bass speler dan Jason. Volgens mij speelde Jason ook met een plectrum. Rob speelt iig gewoon met zn vingertjes. Zn solo klonk idd leuk.
Vond t wel grappig om te zien dat James en Kirk allebei netjes rechtop staan te spelen, en dat Rob weer als een aap heen en weer stapt over het podium. Mooie gast
klopt ! maar trommelen ??? viel mee dat hij die knuppel van die slipgast niet leende ! hij was gewoon aan het raggen .....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:22 schreef PatrickM het volgende:
Over bass-solo gesproken... hebben jullie de solo van Fieldy gezien... dat was echt pure artwork
zag eruit als of ie aan het trommelen was op zijn bass, maar er kwamen de meest gave geluiden uit
[..]
die percussionisten van Slipknot waren ook lekker bezig ja. Beetje met een metalen knuppel op een biervat rammen. Mja ik vind de drum/percussiepartijen van Slipknot wel erg gaaf altijd. (Kan ook komen doordat ze met zn drieen kunnen doen wat Lars in zn eentje moet zien te fixenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:23 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
klopt ! maar trommelen ??? viel mee dat hij die knuppel van die slipgast niet leende ! hij was gewoon aan het raggen .....
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, je moet het nog ongeloofwaardiger maken....
Solo? Je bedoeld dat intro van het nummer .... (kan ff niet op de naam komen). Maar dat is nu juist Fieldy's handelsmerk, dat gepluk. Dat doet 'ie constant. Hij heeft trouwens echt een vette sound. Waarom klinkt mijn bas nu niet zo....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:22 schreef PatrickM het volgende:
Over bass-solo gesproken... hebben jullie de solo van Fieldy gezien... dat was echt pure artwork
zag eruit als of ie aan het trommelen was op zijn bass, maar er kwamen de meest gave geluiden uit
[..]
Dat was het zekerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:28 schreef Dododo het volgende:
Vond het in ieder geval een erg cool concert!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:32 schreef danko het volgende:
wat ik heb gezien:
die man lag op die stoelen met dat zwarte doek onder 'm en zwaaide met z'n armen.
als snel security erbij en die deden keken of ie nog gevoel had in benen en armen enzow. Na een paar minuten ambulance broeders erbij, infuus en (hart)monitor aangelegd. Na een tijdje kwam een brancard die al vrij snel weer leeg weg ging en vervolgens ging meteen dat doek omhoog zodat niemand meer kon zien wat er gebeurde. Ik heb zo'n doc nog wel handschoenen aan zien trekken dus misschien ter plekke geopereerd..? denk dat dat doek zeker een kwartier omhoog is geweest toen ie afgevoerd werd op de brancard, ik zag in een flits (tussen het doek en de muur) de brancard voorbij komen en het leek wel alsof er een laken over lag met zwarte en rode troep erop... Een doc hield nog wel een unfuus omhoog dus hij was op dat moment nog niet dood lijkt me.
Iets later hoorde ik van een meisje achter mij dat ie al eerder helemaal aan het trippen was en overal tegeon rende en overheen klom. Zal dus inderdaad we erg strak hebben gestaan... Maar zij had dus gehoord dat ie niet eens botbreuken ofzo had en het allemaal wel goed kwam.
Lijkt mij een beetje ongeloofwaardig aangezien de hoogte niet gering was en als er echt zo weinig was die docs niet zo moeilijk hoefde te doen. volgens mij was het dus wel ernstig.
Verder,
korn en slipknot waren leuk maar metallica was weer echt SUPER!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:32 schreef danko het volgende:
wat ik heb gezien:
die man lag op die stoelen met dat zwarte doek onder 'm en zwaaide met z'n armen.
als snel security erbij en die deden keken of ie nog gevoel had in benen en armen enzow. Na een paar minuten ambulance broeders erbij, infuus en (hart)monitor aangelegd. Na een tijdje kwam een brancard die al vrij snel weer leeg weg ging en vervolgens ging meteen dat doek omhoog zodat niemand meer kon zien wat er gebeurde. Ik heb zo'n doc nog wel handschoenen aan zien trekken dus misschien ter plekke geopereerd..? denk dat dat doek zeker een kwartier omhoog is geweest toen ie afgevoerd werd op de brancard, ik zag in een flits (tussen het doek en de muur) de brancard voorbij komen en het leek wel alsof er een laken over lag met zwarte en rode troep erop... Een doc hield nog wel een unfuus omhoog dus hij was op dat moment nog niet dood lijkt me.
Iets later hoorde ik van een meisje achter mij dat ie al eerder helemaal aan het trippen was en overal tegeon rende en overheen klom. Zal dus inderdaad we erg strak hebben gestaan... Maar zij had dus gehoord dat ie niet eens botbreuken ofzo had en het allemaal wel goed kwam.
Lijkt mij een beetje ongeloofwaardig aangezien de hoogte niet gering was en als er echt zo weinig was die docs niet zo moeilijk hoefde te doen. volgens mij was het dus wel ernstig.
Verder,
korn en slipknot waren leuk maar metallica was weer echt SUPER!
Sommige dingen zie je terug op pics op de vorige pagina ...quote:Just another day at the office? Not really, here are a couple of highlights, and other lights, and other fun notes...the Metallica Harley Davidson bike a fan brought backstage, Leper Messiah, Dyers Eve, Lars' son Layne helping out Daddy during the beginning of Creeping Death, Rob's Bass Doodle, Dutch Fans!
Toch niet nog meer pringels-'sluip'-reclames heh ?!?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 03:07 schreef RageAgainstBullshit het volgende:
die 2 zeer aantrekkelijke dames die op het podium achter een of andere speaker verscholen een beetje shippies zaten te vreten haha.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 03:07 schreef RageAgainstBullshit het volgende:
alhoewel ik bij korn wel een beetje afgeleid was door die 2 zeer aantrekkelijke dames die op het podium achter een of andere speaker verscholen een beetje shippies zaten te vreten haha.
lijkt mij niet nee... de hoogte verkijk je je op als je vooraan bij het podium staat, heb vorige week bij RHCP een zit plaats gehad bovenin, en reken maar dat het best een hoogte is.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 03:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
die zeiden juist dat het niet zo goed ging met die jongen en ze dachten dat ie het er nooit goed van af gebracht kan hebben......
ja, volgens hun was die jongen iig zwaar gewond en hoogst waarschijnlijk gewoon dood......ze hebben die jongen zien vallen en konden later toen hij ter plekke geholpen werd over de doeken mee kijken (en hadden dat achteraf gezien eigenlijk liever niet gedaan)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 03:20 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
lijkt mij niet nee... de hoogte verkijk je je op als je vooraan bij het podium staat, heb vorige week bij RHCP een zit plaats gehad bovenin, en reken maar dat het best een hoogte is.
Laat ik zeggen dat je met zo'n val op z'n minst een gescheurde nagel hebt...![]()
haha ja idd...de camerapersoon die steeds voor ons stond was wat minder...een of andere dikke fatsige vent:Squote:Op dinsdag 22 juni 2004 03:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
en de cameravrouw voor het podium in het midden was ook lief
heb ik ook gezien die kerel, dacht dat het een onsnapte tokkie was, die bij de Expert langs was geweest en hier effe zijn gejatte apparatuur kwam testen ...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 03:26 schreef RageAgainstBullshit het volgende:
[..]
haha ja idd...de camerapersoon die steeds voor ons stond was wat minder...een of andere dikke fatsige vent:S
Tsja....moet je maar goed opletten waar je gaat staanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 03:26 schreef RageAgainstBullshit het volgende:
[..]
haha ja idd...de camerapersoon die steeds voor ons stond was wat minder...een of andere dikke fatsige vent:S
had al zo'n ideequote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:35 schreef donnahvh het volgende:
dat meisje was ik
[..]
ja inderdaad, was vannacht al laat dus denken ging niet meer zo goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:36 schreef donnahvh het volgende:
maar ze moesten wel voorzichtig te werk gaan omdat ze niet wisten hoe het inwendig was !
[..]
Ik stond ook achter de bar, en dat gerucht dattie dood was werd over de porto's van de barhoofden verspreid inderdaad. Later hoorde ik van mijn baas idd dattie is 'ontsnapt' uit t ziekenhuis en dattie 'slechts' een beenbreuk had..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 03:13 schreef ROG het volgende:
Die gast die viel schijnt morsdood te zijn, gehoord van collega's, ambulance reed o.a. ook weg zonder sirenes/licht. Ik deed barwerk e.d. tijdens Metallica btw.
'Een beetje dom'
quote:Man valt uit tweede ring in ArenA
Maandagavond is bij een concert van Metallica in de ArenA een man uit de tweede ring gevallen. De man viel zo'n tien meter naar beneden en kwam terecht in de eerste ring.
Het slachtoffer is gewond afgevoerd naar een ziekenhuis. Over zijn toestand is nog niets bekend. Het is onduidelijk hoe de heavy metal fan over de ballustrade is gevallen. Dit wordt onderzocht.
Eind vorig jaar viel tijdens AjaxFeyenoord een man uit de eerste ring in de gracht. Hij viel toen hij op de betonnen rand ging staan bij een doelpunt van Ajax.
yup, slipknot moest voor korn (vond ik ook wel jammer eigenlijk) en zij begonnen dus rond 18.15quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:40 schreef arjanbunt het volgende:
Heel vet concert, al moet ik zeggen dat ik het bij de gelredome vetter vond 5 dec.
Het enige klote was dat ik slipknot gemist heb ?
Ik hoorde dat hun kwamen rond kwart over 6 :S
dat kwam omdat jonathan davis of hoe die dude ook heet, na elk nummer aan de beademing gehangen werkd. ik zag hem na elk nummer achter die amps met een kappie op staan haha.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:03 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
alleen jammer dat na elk nummer een minuut totale stilte was, geen gelul en ze liepen zelf allemaal uit beeld
Ik dacht al dat het zoiets was, maar de rest deed het ook allemaal. Wel behoorlijk treurig als je in zo'n band zit en je eigenlijk niet eens meer de conditie ervoor hebt... 't Scheen dat Anthony Kiedis bij de Peppers exact hetzelfde moest doen..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:26 schreef RageAgainstBullshit het volgende:
[..]
dat kwam omdat jonathan davis of hoe die dude ook heet, na elk nummer aan de beademing gehangen werkd. ik zag hem na elk nummer achter die amps met een kappie op staan haha.
zie eerder in dit topic, foto's van metallica.comquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:16 schreef Eveli het volgende:
Heeft niemand verder foto's? Die zou ik wel eens graag willen zien.
setlist vond ik erg vet, amsterdam heeft echt wel kadootjes gekregen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:06 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ook de setlist had ietsje anders mogen zijn van mij, maar ik ben niet zo picky wat die setlist betreft zolang ze One en Nothing Else Matters maar spelen en dat doen ze gelukkig altijd.
Nou ik heb er een half jaar naar toe geleefd en het is dan ook weer voorbij voor je er erg in hebt maar het was geweldig! Echt top!![]()
Doe je nog even een uitgebreid verslag van die Meet & Greet?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:14 schreef bassieVL het volgende:
ik heb alleen foto's van de Meet & Greet(zijn nu bij de fotograaf). Geen actiefoto's. Daar had ik ook geen camera voor.
Ik bedoelde ook foto's van Korn en Slipknot.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:47 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
zie eerder in dit topic, foto's van metallica.com
Kan iemand die ff inscannen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:24 schreef flowerpinky het volgende:
...
In de telegraaf van vandaag op de voorpaginga staat daar een stukje over geschreven...
...
heeft volgens mij niks met z'n conditie te maken maar met astma of zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het zoiets was, maar de rest deed het ook allemaal. Wel behoorlijk treurig als je in zo'n band zit en je eigenlijk niet eens meer de conditie ervoor hebt... 't Scheen dat Anthony Kiedis bij de Peppers exact hetzelfde moest doen..
Ik kan het wel ff snel type... this echt een heel kort artikel!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:25 schreef Dododo het volgende:
[..]
Kan iemand die ff inscannen?![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:26 schreef bassieVL het volgende:
zodra ik de foto's binnen heb van de M&G doe ik wel een uitgebreid verslag.
hier de plecturms die ik heb gevangen!!
...
Thnxquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:32 schreef flowerpinky het volgende:
[..]
Ik kan het wel ff snel type... this echt een heel kort artikel!
Komt iej:
"Man valt uit tweede ring bij Metallica"
...
Korn deed er ook steeds zo lang over omdat 1 van de roadies die jongen had zien vallen en dit dus eerst druk gebarend duidelijk maakte aan de band....en daarna werd er steeds ff snel over bijgepraat. Waarschijnlijk om te weten hoe erg het was en of de band niet moest stoppen of iets anders moest doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:26 schreef RageAgainstBullshit het volgende:
[..]
dat kwam omdat jonathan davis of hoe die dude ook heet, na elk nummer aan de beademing gehangen werkd. ik zag hem na elk nummer achter die amps met een kappie op staan haha.
Ik stond vooraan, kan je nagaan hoe het daar was. Het vuurwerk was trouwens niet helemaal zonder gevaar. De jongen naast me kreeg nog een flink stuk nasmeulend vuurwerk recht in z'n gezicht tijdens de intro van one, hij was ff groggy van de klap maar had geen brandwonden ofzo verder (gelukkig)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:06 schreef sop het volgende:
Dat vuur was trouwens nog duidelijk voelbaar in de tribune tegenover het podium
Ik vind dat niet echt helemaal normaal, als je zoiets zegt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:54 schreef Dr.E het volgende:
die beveiliging was wel redleijk opgefokt btw.... ik stond net achter het voorste vak bijna tegen het hek aan en dan dsta je duys constant tegen die beveiligingsmannetjes te kijken.. zodra er maar ene kleine pit gebouwd werd, gingen ze al dreigend op die hekken staan en een beetje stoer staan wijzen..
wat wel mooi was, was toen een man die de hele tijd al vreselijk irritant zat te doen (viel een jongen in de pit, die man: 'schop hem dood') ten onrechte door de beveiliging over dat hek werd getrokken. die man zich keihard verzetten, z'n vrouw keihard jankenOp dat moment wel ff grappig
en ik stond dus aan de andere kant van het padquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:54 schreef Dr.E het volgende:
die beveiliging was wel redleijk opgefokt btw.... ik stond net achter het voorste vak bijna tegen het hek aan en dan dsta je duys constant tegen die beveiligingsmannetjes te kijken.. zodra er maar ene kleine pit gebouwd werd, gingen ze al dreigend op die hekken staan en een beetje stoer staan wijzen..
wat wel mooi was, was toen een man die de hele tijd al vreselijk irritant zat te doen (viel een jongen in de pit, die man: 'schop hem dood') ten onrechte door de beveiliging over dat hek werd getrokken. die man zich keihard verzetten, z'n vrouw keihard jankenOp dat moment wel ff grappig
* Dwaashaas is jaloersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:13 schreef deliberator het volgende:
* ik heb een plectrum van Jaymz
* philipnorth van Kirkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:13 schreef deliberator het volgende:
* philipnorth heeft een plectrum van Jaymz
Damn waarom vangt iedereen plectrums en ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:36 schreef frnk het volgende:
Trouwens nog wel een plectrum gevangen van kirk
Ik vang zo'n ding dus ook nooitquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:42 schreef Dododo het volgende:
[..]
Damn waarom vangt iedereen plectrums en ik niet![]()
wil niemand em verkopen?![]()
Dat was een dikke nazi man, met zijn kale kop, racistische tattoo's en als klap op de vuurpijl nog een shirt met een Duitse adelaar erop met iets met "Deutschland" en "3e Reich". (die vrouw was toch dat dikke varken in een veels te strak toppie met nephaar?) Ze ving "onze" Slipnot drumstick op!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:54 schreef Dr.E het volgende:
quote:Maandagavond is bij het concert van Metallica in de Amsterdam ArenA een man uit de tweede ring gevallen. Hij viel zo'n tien meter naar beneden en kwam terecht in de eerste ring.
De man is gaan hangen en zwieren aan afschermdoek, waarmee de tribune op de tweede ring was afgesloten. Het gordijn kon het gewicht van de man niet dragen en scheurde. Hij is -wonder boven wonder- 'alleen' met een gebroken been overgebracht naar een ziekenhuis.
Eind vorig jaar viel bij Ajax-Feyenoord een fan uit de 1e ring in de gracht. Hij viel toen hij op de betonnen rand ging staan bij een goal van Ajax.
Man valt uit tweede ring in ArenAquote:Op maandag 21 juni 2004 22:26 schreef Ab-Normaal het volgende:
Ik hoorde net van een collega die ze broertje was daar , dat er juist iemand in elkaar is gebeukt.
maarja we zullen het straks wel lezen op de frontpage.
wat geef je er voor?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:42 schreef Dododo het volgende:
wil niemand em verkopen?![]()
Da's toch "Ya'll want a single"?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe da nr van KoRn heet waar ze de hele tijd "fuck that shit" schreeuwden?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:03 schreef Dododo het volgende:
[..]
Da's toch "Ya'll want a single"?
Ik vond het geluid bij Slipknot altijd al zwaar klote, bij Korn was het niet echt geweldig, maar toen stond ik nog achteraan, bij metallica stond ik voor aan en dat was echt genieten !!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:56 schreef Ron.666 het volgende:
Gisteren ook naar Metallica geweest. Het is mijn eerste en laatste concert in de Arena geweest. Wat een slecht geluid! Bij metallica viel het gelukkig nog wel mee (als je in het midden stond), maar Slipknot en Korn was gewoon een waas van geluid.
Sweet ! nice pics man !quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:23 schreef deliberator het volgende:
voor alle foto's ............
Klikerdeklik
Coole foto's! Thnxquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:23 schreef deliberator het volgende:
Klikerdeklik
Bassie, leek wel een bezopen junk, beetje liggen slapen tegen dat biervat aan...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:37 schreef meshuggah het volgende:
Ik heb me ook zeker vermaakt gisteren! Slipknot was echt te vet gewoon! Daar ging ik ook voor. Ik ving met nog een paar gasten de drum stok van de clown en echt een gevecht om dat stokje en helaas had ik hem niet. En daarna met een lief klein meisje de helm van de clown gevangen maar ik dacht die mag zij hebben vond het ook zo lullig anders.
ach wat is lef?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:39 schreef Dododo het volgende:
[..]
Coole foto's! Thnx![]()
Wel lef om je digicam door de bewaking te smokkelen![]()
Nee idd... ik had zo'n wegwerpding gekocht voor 5 euro. En ik had em in de achterzak van mn broek zitten. Ze hebben em of niet gevoeld of ze dachten dat het een portemonnee was.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:41 schreef deliberator het volgende:
[..]
ach wat is lef?
Had hem gewoon in mijn handen en daar letten die lui volgens mij niet eens op
Ik vond het geluid idd ook best goed te doen. Bij slipknot was t een heel stuk minder. Ook al kende ik de nummers, ik kon ze toch niet goed uit elkaar houden. De drums waren nog wel goed te horen, maar de gitaren waren slecht afgesteld.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:41 schreef Tonton het volgende:
Wat een concert!
Ik lees veel dat er slecht geluid was, daar ben ik het totaal niet mee eens
Ik heb erg veel concerten gezien en moet zeggen dit is 1 van de beste qua geluid voor zo'n groot concert. (tja paradiso....) Misschien kwam dat omdat ik mid mid op het veld stond?
Het geluid was zeg maar totaal anti-brij, wat wel vaak is bij een groot concert
Jammer dat Korn niet op de installatie van Metallica mocht spelen, al was het maar half volume dan was het al veel beter geweest dan nu
Tsja, als ze em tegenkomen als ze je aan t fouilleren zijn dan ben je em kwijt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:55 schreef deliberator het volgende:
bij sommigen is de wegwerp camera wel afgepakt
supervet!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:23 schreef deliberator het volgende:
Klikerdeklik
Er was een grote groep nazi's aanwezig, die zelf een pit hadden gevormd en daarin de hele tijd hitlergroetjes deden en meer van dat leuks. Was ook een van de meest aggresieve concerten in tijden geweest, er zijn heel wat mensen afgevoerd. Overigens die man die gesprongen is, wilde op het veld komen, dus gooide hij zijn creditcard naar beneden en sprong er toen achteraan..quote:Dat was een dikke nazi man, met zijn kale kop, racistische tattoo's en als klap op de vuurpijl nog een shirt met een Duitse adelaar erop met iets met "Deutschland" en "3e Reich". (die vrouw was toch dat dikke
Lachen was dat ja !quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:25 schreef metallicattim het volgende:
en ik knik van NEEEE, en toen zegt ie toch iets van, jullie kunnen liegen anders doe je maar gewoon mij na ( o.i.d. ik weet nie meer precies wat ie zei)
jah dat klinkt al bekender!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:32 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Lachen was dat ja !
"you don't have to say the exact numbers, just yell something"
![]()
![]()
hahaha, die foto's heb ik gemaaktquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:28 schreef philipnorth het volgende:
[..]
foto van "ongeluk"
[afbeelding]
[afbeelding]
topic op GoT:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/926842
zeker prachtig ! alleen dacht ik dat ze na het aftellen Master of Puppets zouden spelen, kan me herinnering dat dat wel zo was op FoR en in het Gelredome .....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:38 schreef metallicattim het volgende:
.....dat vond ik echt geweldig
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:50 schreef metallicattim het volgende:
....ze hebben MOP iig ook gespeeld
Waar komt dat gerucht vandaan? Volgens mij zitten we elkaar gewoon lekker te maken met een hoaxquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:44 schreef Quickie_Bat het volgende:
Weet iemand al wat meer over dat MTV het gaat uitzenden?
Heb zoiets ook gehoord...zal ff bevestiging zoeken/vragen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:52 schreef Dododo het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht vandaan? Volgens mij zitten we elkaar gewoon lekker te maken met een hoax![]()
Die nummers spelen ze elke set wel, dus dat is niet zo vreemd...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:51 schreef Klingon het volgende:
Zoals al voor het concert voorspeld, ging ik ervan uit dat er meer nummers van Black Album werden gespeeld en dit was ook het geval (Wherever I May Roam, Holier Than Thou, Enter Sandman, Sad But True, Nothing Else Matters). Publiek was goed bezig, lekker enthousiast en het zag er ook vol uit.
Roam & Holier worden zeker niet constant bij iedere gig gespeeld, met uitzondering van de laatste paar Europese concerten. Sad, Sandman, Nothing zijn idd wel 'vaste' setlist-nummersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:57 schreef philipnorth het volgende:
Die nummers spelen ze elke set wel, dus dat is niet zo vreemd...
jah ergens in september, daar wil ik eigenlijk wel heen!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:57 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Het JUMP THE FUCK UP was idd erg kewl, wil SlipKnot zeker nog eens live zien (en ik heb begrepen dat ze met slayer deze kant op komen dus.......)
We vroegen aan zo'n securitypoppetje of die camera's ook de hele tijd zouden blijven en hij antwoorde toen:"Dat lijkt me wel ja want ze gaan het ook uitzenden." En ergens anders pikte ik op dat MTV het zou uitzenden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:52 schreef Dododo het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht vandaan? Volgens mij zitten we elkaar gewoon lekker te maken met een hoax![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:57 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Het JUMP THE FUCK UP was idd erg kewl, wil SlipKnot zeker nog eens live zien (en ik heb begrepen dat ze met slayer deze kant op komen dus.......)
Slipknot en Slayer schijnen 21 oktober in de Kuip te Rotterdam te komen. Daar wil ik ook heen !!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:10 schreef metallicattim het volgende:
[..]
jah ergens in september, daar wil ik eigenlijk wel heen!!
Jij ook al?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:20 schreef RiXiR het volgende:
* Quickie_Bat was erbij! Met een blauw bandje 8)
Korn en Metallica vond ik vet, maar wat was slipknot een golf van tyfusherrieen wat een debielen op dat podium, ik heb in een deuk gelegen...
Nee inderdaad de helft van de band konden ze sowieso missen als kiespijn, inclusief de zanger want die verstond je toch niet...en dan die masker LOL! Maargoed...ze waren erg vermakelijk....niet dat t verder iets met muziek te maken hadquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:22 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jij ook al?Hahahaha wat een lijpo's waren dat. Die gast met die neus die voegde echt totaal niks toe! Liep een beetje mongool rond te spugen en water te gooien! Wat een idioot!
Ik vraag me af hoe die nou in het echte leven zijn?
Was dat niet gewoon de fotograaf van (www.) Metontour (.com)?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:54 schreef deliberator het volgende:
weet iemand trouwens of er nog meer foto's ergens online staan?
ik zag namelijk tijdens metallica de hele tijd een fotograafover het podium lopen.
Was dat Anton Corbijn toevallig?
Want die heeft ook alle foto's in het tourbook gemaakt en verteld erin dat hij onstage mocht komen voor foto's.
Aaah, konden je oortjes er niet tegen? Bijna alle metal is herrie, dus wat zeik je? Daar kom je toch voor?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:06 schreef Theoden het volgende:
Slipknot: Ik heb me echt lopen vervelen, zat om me heen te kijken en me te ergeren aan de ontzettende rot herrie. Ik bedoel ze maken sowieso al herri maar met dat geluid erbij sloeg het al helemaal nergens op.
Nee, mijn oortjes konden er wel tegen, maar het is gewoon herrie waar niks muzikaals inzit. Ik kan het er in ieder geval niet uithalen. Als je Slipknot fan bent heb ik daar respect voor, maar dan hoef ik nog niet te zeggen dat ze geweldig zijn ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:13 schreef Eveli het volgende:
[..]
Aaah, konden je oortjes er niet tegen? Bijna alle metal is herrie, dus wat zeik je? Daar kom je toch voor?Je kan ook rekening houden met de Slipknot-fans hier, dus wat minder mag ook wel. En trouwens: iedereen zegt dat het geluid tijdens Slipknot (en Korn) zo slecht was.
![]()
Ja Slipknot Suckte echt heel erg... Was niet om aan te horen... Bij Korn ging t al wat beter en met Metallica was t al een heel stuk beter maar nog steeds erg slecht hoor...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:13 schreef Eveli het volgende:
[..]
Aaah, konden je oortjes er niet tegen? Bijna alle metal is herrie, dus wat zeik je? Daar kom je toch voor?Je kan ook rekening houden met de Slipknot-fans hier, dus wat minder mag ook wel. En trouwens: iedereen zegt dat het geluid tijdens Slipknot (en Korn) zo slecht was.
![]()
Van mij mogen ze er zo 5 leden uit kicken.. ze zouden het iig zo kunnen doen, zonder dat er ook maar iets aan hun geluid (live) verandertquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:45 schreef Eveli het volgende:
Ze zijn ook met z'n negenen he:
1 zanger
2 gitaristen
1basgitarist
2 percussieonisten
1 drummer
1 DJ
1 sampler
Vind ze het dan gek dat sommigen niets met muziek doen. Soms gaat er eentje crowdsurfen, maar dat mocht dus niet. Zou lol zijn als Craig Jones (die met dat masker met die stekels) ging crowdsurfen.
Had ook een iets beter gevoel bij Gelredome ipv gisteren, maar zal niet veel gescheeld hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:06 schreef Theoden het volgende:
ArenA en Gelredome optredens waren bijna evengoed, maar bij Gelredome liep ik toch meer in een trance weg. Toen ik daar wegging had ik echt zoiets van wow wat was dit super. Nu had ik dat wel weer maar toch niet zo sterk als bij Gelredome.
Ehmm nee..alleen Lars meldde nog effe dat Metallica dus drie keer in 1 jaar in NL zijn geweest en als ik het goed kon horen bleef het bij 'see you soon' ofzo.quote:PS: Ik liep weg tijdens Seek 'n Destroy hebben ze toevallig nog iets gezegd over een volgende keer in Nederland ofzo?
Ok, sorry, ik liet me even gaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:26 schreef Theoden het volgende:
[..]
Nee, mijn oortjes konden er wel tegen, maar het is gewoon herrie waar niks muzikaals inzit. Ik kan het er in ieder geval niet uithalen. Als je Slipknot fan bent heb ik daar respect voor, maar dan hoef ik nog niet te zeggen dat ze geweldig zijn ofzo.
Ik vind het herrie en ik vind het niks aan en ik verveelde me, thats all.
ik verveelde me niet tijdens slipknot, had het veel te druk met al die irritante kleutertjes van me afmeppenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:26 schreef Theoden het volgende:
[..]
Nee, mijn oortjes konden er wel tegen, maar het is gewoon herrie waar niks muzikaals inzit. Ik kan het er in ieder geval niet uithalen. Als je Slipknot fan bent heb ik daar respect voor, maar dan hoef ik nog niet te zeggen dat ze geweldig zijn ofzo.
Ik vind het herrie en ik vind het niks aan en ik verveelde me, thats all.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:43 schreef Klingon het volgende:
Nummers waren idd niet echt van elkaar te onderscheiden, maar ben dan ook geen Slipknot-liefhebber.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:45 schreef Tunerd het volgende:
Dit was hun 3e show in 1 jaar in Nederland
helaas heb ik er maar 2 gezienquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:45 schreef Tunerd het volgende:
Hahahaha ik zie het helemaal voor me!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik verveelde me niet tijdens slipknot, had het veel te druk met al die irritante kleutertjes van me afmeppen
klopt ja!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:50 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Hahahaha ik zie het helemaal voor me!!![]()
Het viel mij ook al op dat de meeste Slipknot fan's allemaal van het type "brugpieper" waren.
ik maar 2 gezien en 1 in het buitenlandquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:45 schreef Tunerd het volgende:
Dat is dan de oudste catagorie zeker? Ik stond met Slipknot bij het mengpaneel en dat was best wel geinig, zat een kereltje van 9-10 jaar bij pa op de schouders in een slipknot shirt alles mee te brullen, middelvingertje opsteken enzv.. best wel lachenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:50 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Hahahaha ik zie het helemaal voor me!!:'( Het viel mij ook al op dat de meeste Slipknot fan's allemaal van het type "brugpieper" waren.
Hadden wij ook, een klein mannetje (of vrouwtje, ben er nog niet uit wat het wasquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:26 schreef jantjezoepenman het volgende:
[..]
Dat is dan de oudste catagorie zeker? Ik stond met Slipknot bij het mengpaneel en dat was best wel geinig, zat een kereltje van 9-10 jaar bij pa op de schouders in een slipknot shirt alles mee te brullen, middelvingertje opsteken enzv.. best wel lachen
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:24 schreef flowerpinky het volgende:
Damnzz wat een concert!
Het geluid bij Slipknot![]()
had idd een stuk beter gekunnen... Maar dat maakte alles niet minder geweldig! Ze blijven gewoon super goed
!
KoRn... TjaLeuk, maar niet direct mijn ding... Vele hebben denk ik ook wel "de extra stunt" gezien
Een heel stuk minder! ... In de telegraaf van vandaag op de voorpaginga staat daar een stukje over geschreven...
En natuurlijk Metallica!Geweldig! :-)
Ik vond ze eigenlijk wel een stuk beter dan toen ik ze voorheen zag :-)
Iemand toevallig die ook in vak 401 zat?
video? jah, heb je die 4 camera's niet gezien op het podium ofzo?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:54 schreef jantjezoepenman het volgende:
btw, is er ook iemand die het heeft opgenomen?![]()
Opnames kun je over een tijdje kopen op http://www.livemetallica.com/quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:54 schreef jantjezoepenman het volgende:
btw, is er ook iemand die het heeft opgenomen?![]()
mompelt iets over suprnovaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:57 schreef Dododo het volgende:
[..]
Opnames kun je over een tijdje kopen op http://www.livemetallica.com/
Kost je 'slechts' $9,99![]()
Ik ga toch maar is zoeken of ie ook ergens in de 'aanbieding' is![]()
hier zat ik ook aan te denken, aangezien mijn mdisc weigerde mee te werkenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
mompelt iets over suprnova
"i dont think so Tim."quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
video? jah, heb je die 4 camera's niet gezien op het podium ofzo?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:04 schreef bassieVL het volgende:
[..]
"i dont think so Tim."![]()
Damn You son of satan!!!! shit man weet je hoe cool haha. hoe kwam je aan de meet and greet????quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:02 schreef bassieVL het volgende:
Sorry voor de lap tekst!!
blabla
Een leuk Live dvdtje zou idd wel leuk zijn, maar ik sluit me bij de mening van Bassie aanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik hoorde allerlei verhalen over een dvd enzo, ff later werd het alleen op mtv uitgezonden, en nu stonden ze er alleen voor die 4 schermen boven het podium?
Ja, ik heb het ook gezien, en de man met de handschoenen had een defibrillator, dus ik denk echt niet dat de man geen botbreuken had. Maar inderdaad, zo'n 5 á 10 minuten hierna zag ik ook een man met een infuus, dus hij zal het wel overleefd hebben.quote:k heb zo'n doc nog wel handschoenen aan zien trekken dus misschien ter plekke geopereerd..?
volgens mij mis ik iets.. "de mening van Bassie", hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:10 schreef jantjezoepenman het volgende:
[..]
Een leuk Live dvdtje zou idd wel leuk zijn, maar ik sluit me bij de mening van Bassie aan
Dat zou kunnen ja.... je bedoelt in dat aparte "hok" waar we tussen 15:00 en 17:00 zaten zo ongeveer? Wij kwamen de laatste 10 minuten naar voren omdat ik ineens Sm0kez zag staan!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:00 schreef Theoden het volgende:
Mja ok Smokez, afgezien van die kleuters van me afslaan met hun irritante spike armbandjes verveelde ik me
Was trouwens ook mega gezellig voordat het concert begon in de rij. Zitten kletsen met Smokez en een paar vrienden + Metallicattim en daarna kwam er nog 2 meiden bij, nog gezelliger. Waren dat nou Quickie + een vriendin?
Oooh shit ik ben erg jaloers!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:02 schreef bassieVL het volgende:
lap tekst
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:10 schreef deliberator het volgende:
Delibrator heeft Quickie en vriendin ook gemeet
Hmm, ja ik stond bij Smokez met mijn vriendin. Toen we binnen waren heb ik nog een hele tijd naast jullie gestaan (als jullie het waren in ieder geval) tegen de hekken aan. Welke van de twee was jij nou? De kortere of de langere? Ik en mijn vriendin moesten nodig naar de plee en ook nog eens dorst dus we moesten onze plaatsen opgevenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:19 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja.... je bedoelt in dat aparte "hok" waar we tussen 15:00 en 17:00 zaten zo ongeveer? Wij kwamen de laatste 10 minuten naar voren omdat ik ineens Sm0kez zag staan!
Oh ik weet alweer wie jij bent!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:39 schreef Theoden het volgende:
[..]
Hmm, ja ik stond bij Smokez met mijn vriendin. Toen we binnen waren heb ik nog een hele tijd naast jullie gestaan (als jullie het waren in ieder geval) tegen de hekken aan. Welke van de twee was jij nou? De kortere of de langere? Ik en mijn vriendin moesten nodig naar de plee en ook nog eens dorst dus we moesten onze plaatsen opgeven![]()
Maarja heb tijdens Slipknot en Korn gewoon achteraan eerste vak gestaan. Toen Metallica aan de beurt was stonden wij 2 maximaal 3 meter van de hekken af, hadden we in ieder geval ook goed zicht op wat er achterop het podium gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |