Sinds de MK3 volgens mijquote:Op maandag 21 juni 2004 11:23 schreef Piro het volgende:
Sinds wanneer heeft een Merkava 3 MG mounts?
http://www.israeli-weapon(...)va/properties600.jpgquote:Op maandag 21 juni 2004 11:41 schreef N_I_ het volgende:
http://www.israeli-weapons.com/
quote:The tank's is fitted with the Amcoram LWS-2 laser warning system, with threat warning display installed at the commander's station.
The turret and the hull are fitted with a modular armour system which can be changed in the field. The forward section of the turret is fitted with additional blocks of armour which provide extra protection against the latest generation of top attack anti-tank missiles.
A skirt of chains with ball weights is installed on the lower half of the turret bustle. Incoming HEAT projectiles detonate on impact with the chains instead of penetrating the turret ring. Sprung armour side skirts protect the wheels and tracks
Merkava 3 sinds 1990 in dienst bij de IDF.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:11 schreef Piro het volgende:
De Merkava 3 is redelijk nieuw?
De meeste tanks die ik in israelische berichten ofzo zie zijn nog steeds model 2, te herkenen aan die turret.
Model 1 ken ik überhaupt niet.
Paintballen lijkt me wel wat in augustus ofzo, ik ga namelijk 12 juli op vakantie en voor die tijd zit ik heel erg krap.
Best wel logisch eigenlijkquote:Op maandag 21 juni 2004 12:15 schreef Piro het volgende:
En ik weet gelijk waarom die kettinkjes eraan hangen.
[..]
Wel kicken foto eigenlijkquote:
Voor Israël:quote:Op zondag 20 juni 2004 23:54 schreef SHERMAN het volgende:
Toch nog wakker?
Wat ik me afvraag he, op veel Militaire wagens ( In elk geval die van de VS) staat een zwarte V Waarom is dat?
quote:Note the typical IDF yellow "V" tactical sign which help identify the helicopter as friendly during wartime. Same sign can also be found on most IDF vehicles.
Dat is een andere V.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:34 schreef VAK het volgende:
[..]
Voor Israël:
http://www.isayeret.com/vehicles/uh60/uh60.htm
[..]
Wat een afzichtelijk ding.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Merkava 3 sinds 1990 in dienst bij de IDF.
Merkava 4 is de nieuwste, die word vanaf diet jaar ingevoerd.
[afbeelding]
Is inderdaadeen andere Vquote:Op maandag 21 juni 2004 12:34 schreef VAK het volgende:
[..]
Voor Israël:
http://www.isayeret.com/vehicles/uh60/uh60.htm
[..]
Mk4quote:Op maandag 21 juni 2004 12:39 schreef Piro het volgende:
[..]
Wat een afzichtelijk ding.
Heel weird diezain ook, beetje Russisch.
Haha, hij ziet er inderdaad nogal gammel uit. Maar de ronde turret is een russisch kenmerk inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:51 schreef Piro het volgende:
Die T84 ziet eruit alsof hij door de roest bij elkaar wordt gehouden.
Maar de turret is heel apart.
Loopt veel meer over in het pantser en is wigvormig itt plat van voren. Odd.
Neuh, af en toe wat lurken.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Is inderdaadeen andere V![]()
We hebben een nieuwe poster?
quote:Well, an Iraqi friend of mine who lives near the airport told me that he had seen a tank on fire, a tank with a black "V" sign painted on its armour. The "V" is the American symbol of "friendly force", intended to warn their pilots from bombing their own soldiers by mistake. So this must have been an American tank.
De grote versie is helaas nergens meer te vindenquote:Op maandag 21 juni 2004 13:05 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Haha, hij ziet er inderdaad nogal gammel uit. Maar de ronde turret is een russisch kenmerk inderdaad.
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:17 schreef VAK het volgende:
[..]
Neuh, af en toe wat lurken.
Maar goed, de Amerikaanse V heeft dezelfde functie. Met Google kom ik bijv. uit op:
http://www.ccmep.org/2003(...)attle_of_baghdad.htm
[..]
Zoekterm?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
De grote versie is helaas nergens meer te vinden
[afbeelding]
taliban tankquote:Op maandag 21 juni 2004 13:38 schreef Piro het volgende:
[..]
Zoekterm?
1. Got specs?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:49 schreef sp3c het volgende:
[afbeelding]
concept van de nieuwste eurocopter, zal gebouwt worden samen met de US (Sikorsky waarschijnlijk) om de ch53 superstallion te vervangen
kunnen 70 volledig bepakte manschappen aan boord en als je de eurocopter art mag geloven ook minstens 1 Fennek
misschien handig voor de tactische helikoptervloot (2 van die toestellen verplaats je 1 compagnie infanterie) er wordt al een tijdje nagedacht over hoe het nu verder moet met de thg, te beginnen worden de cougars waarschijnlijk omgeruild voor nh90 transporttoestellen (goed voor het bedrijfsleven en efficienter qua grondcrew en opleidingen want de marine gaat er ook meevliegen) en er komen misschien 4 chinooks bij ... dan alleen nog kleine helikopters aanschaffen (of zelf bouwen) en 299 kan weer in ere hersteld worden en is de klu klaar voor de komende 10 jaar
.
zaak is om de hervormingen iig af te ronden voor de JSF er is want dat gaat ook de nodige uurtjes en centjes opeisen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |