Fuck yeah.quote:
Dat noemt men hypocrietquote:Op maandag 21 juni 2004 22:04 schreef Piro het volgende:
En als de VS dat doet dan is het weer verkeerd. Soms snap ik echt niks van je.
Harigekerel haalt met een vlijmscherpe opmerking uit!quote:Op maandag 21 juni 2004 23:15 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Dat noemt men hypocriet![]()
Yeah, it was a walk in the red commie park babyquote:Op maandag 21 juni 2004 23:17 schreef Piro het volgende:
Harigekerel haalt met een vlijmscherpe opmerking uit!
What a game, folks!
Ik heb geeeen ideequote:Op maandag 21 juni 2004 23:11 schreef Piro het volgende:
[..]
Fuck yeah.
En waarom heeft de SEAL op de eerste foto geen magazijn in zijn geweer?
Promotiefoto zeker.
Wellicht heeft hij gewetensbezwaren op het gebied van dodenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:11 schreef Piro het volgende:
Fuck yeah.
En waarom heeft de SEAL op de eerste foto geen magazijn in zijn geweer?
Promotiefoto zeker.
Waarom let ik überhaupt op dit soort details.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb geeeen idee
Was mij ook al opgevallen hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 23:29 schreef Piro het volgende:
[..]
Waarom let ik überhaupt op dit soort details.
Laten we realistisch blijven.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:21 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij gewetensbezwaren op het gebied van doden![]()
Dat viel me als ALLEREERSTE op. Ik keek naar het geweer en zag geen magazijn.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen hoorVoordat ik het plaatje poste, maar ja
Leuke links, de tweede kende ik al, de eerste niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:16 schreef SHERMAN het volgende:
Klik om te lezen hoe een militaire sluipschutter werkt
Klik om te lezen hoe de US Navy SEAL's werken
Wat is dat tweede schip?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:20 schreef SHERMAN het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ticonderoga klasse kruiser, USS Shiloh.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:43 schreef Piro het volgende:
[..]
Wat is dat tweede schip?
Komt me vaag bekend voor, kan er geen naam aan verbinden.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:01 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Ticonderoga klasse kruiser, USS Shiloh.
zeg dat dan gewoon, wordt wel erg cryptisch zoquote:Op maandag 21 juni 2004 18:36 schreef Strijder het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook logisch dat ik de firma Fokker bedoelde en niet de persoon zelve.
Wat kan fokker wat een ander bedrijf niet zou kunnen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeg dat dan gewoon, wordt wel erg cryptisch zo
[afbeelding]
dat is het laatste jachtvliegtuig uit de stal van Fokker, mooi ding en kon zich wereldwijd meten met de competitie (was een trainer) maar met enkel orders van de klu kon het bedrijf het niet meer aan.
tenzij Nederland (net als bv Zweden) de ontwikkeling van die toestellen zelf deels voor zijn rekening neemt komt er nooit meer een Nederlands jachtvliegtuig
Ik zal in het volgende topic wel wat educatiefs brouwen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:07 schreef Piro het volgende:
Ik ben niet bekend met de Navy. Ik ken alleen hun SF eenheden.
Fokker kan Nederlandse banen scheppen, kunnen andere bedrijfen nietquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:13 schreef Piro het volgende:
[..]
Wat kan fokker wat een ander bedrijf niet zou kunnen?
onzin, kijk bv naar de Zweedse Grippen, die is lange tijd zelfs kandidaat geweest voor vervanging van de F16 en wordt nu ook steeds vaker overzees verkozen boven de eurofighter en de Rafale.quote:Blijf realistisch, dat het een Nederlands vliegtuig is leuk voor ons, maar als hij met geen mogelijkheid kan meten aan de huidige competitie (wat steeds moeilijker wordt, slechts de VS heeft operationele stealthtoestellen en komt binnenkort met een stealthfighter aan) dan is het pech hebben.
Cool.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:21 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Ik zal in het volgende topic wel wat educatiefs brouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |