Kun je dan het concert nog wel volgen? Beetje zonde om 45 euro neer te tellen voor zo'n kaartje als je toch de hele tijd van de kaart (Off the map) bent.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:43 schreef Volano het volgende:
*bookmark*er werd idd veel geblowd zeg tijdens het concert!
ik dacht voor een vd die halverwege augustus uitkomt?quote:Op zondag 20 juni 2004 18:29 schreef JeroenV het volgende:
Dit concert word dus opgenomen voor een DVD... Ik ga wel even luisteren.
Ik had ook een blow gerookt daar, maar ik was heus niet off the map hor. Omdat je je veel beter gaat concentreren als je stoned bent is het juist maaster. Althans, zo ervaar ik het.quote:Op zondag 20 juni 2004 18:04 schreef Rasing het volgende:
[..]
Kun je dan het concert nog wel volgen? Beetje zonde om 45 euro neer te tellen voor zo'n kaartje als je toch de hele tijd van de kaart (Off the map) bent.
Volgens mij niet. Ik ga recorden met Total Recorder. Zal het morgen wel ergens uploaden.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:12 schreef Miss_Daantje het volgende:
Weet iemand trouwens of je met die realplayer op kunt nemen???
20.00 - 22.00quote:Op zondag 20 juni 2004 19:59 schreef Thomas B. het volgende:
iemand enig idee tot hoelaat het duurt... ik kan namelijk niet luisteren en opnemen tegelijk
.wav, zo'n 2 uur.. Zit snel aan de 1000MB denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2004 20:02 schreef Dezz het volgende:
Ik neem ook op met Total Recorder, ben alleen benieuwd hoe groot die file gaat worden, iemand een idee??
gok tegen de 10 gb als je het niet opneemt als mp3?quote:Op zondag 20 juni 2004 20:02 schreef Dezz het volgende:
Ik neem ook op met Total Recorder, ben alleen benieuwd hoe groot die file gaat worden, iemand een idee??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |