Oh en door die verkeerde wissel moet ie maar dood?quote:Op zondag 20 juni 2004 17:04 schreef Stefkuh het volgende:
We verliezen met 2-3 dat was mijn gedachte en die van de rest.. en tadaaaaaa wat ben ik toch godverdome sjacherijnig dat ik WEL zo goed kan voorspellen...
precies hetzelfde.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:04 schreef HeyFreak het volgende:
ik zag 19 en dacht na over wie ook alweer nr 19 had....
toen de commentator zei: "Robben" sloeg ik met m'n hand tegen mijn voorhoofd... dat kan toch niet waar zijn....
wel dus....
dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 20 juni 2004 17:05 schreef gimme.shelter het volgende:
Toen dachten wij hier thuis: en nu gaan we nog verliezen ook! En het kwam uit.....
wie, Dick of jij?quote:Op zondag 20 juni 2004 17:07 schreef Apekoek het volgende:
ik dacht.....dick die weet het wel, maar viel een beetje tegen, was te dronken om het nauwkeurig te volgen.
bij mij precies hetzelfde!quote:Op zondag 20 juni 2004 17:00 schreef ASSpirine het volgende:
Bij mij ging het zo
19? das toch robben
What the fuck man...
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:00 schreef Doc het volgende:
ADVOCAAT IS BIJ DEZE ACHTERLIJKE KUTMONGOOL NUMMER EEN!!!!!!!!!!!!!!!
Typisch gevalletje van: Ik snap het spelletje niet.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:31 schreef paullo het volgende:
Ik dacht goede keus!! waarom niet?
Nee typisch gevalletje van waarom zou ik me er druk over maken. Word jij er beter op nee alleen de spelers hoor. Ben niet anti voetbal maar vind het allemaal TE commercieelquote:Op zondag 20 juni 2004 17:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van: Ik snap het spelletje niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |