Jaquote:Op zondag 20 juni 2004 15:59 schreef indahnesia.com het volgende:
L vergeten
Heel lief naar een mod kijken.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:01 schreef PuRGaToR het volgende:
[..]
Jazag ik net te laat, hoe kan ik dat veranderen?
Thnx dudequote:Op zondag 20 juni 2004 16:03 schreef Slarioux het volgende:
Ik wil het best veranderen, al gedaan zelfs.
Juist, netzoals dat orkut ofzo van ze, daar krijgen ze ook vrolijk te zien, wie vriend van wie is.... gaat trouwens ook via INVITE systeemquote:Op zondag 20 juni 2004 16:05 schreef Tozz het volgende:
En de belangrijkste: Op deze manier weet Google precies wie vriend(in) is van wie, en hebben dus een redelijk beeld van je vriendenkring. Dat samen met alle informatie die ze al over je bijhouden zoals staat in hun gebruiksovereenkomst.
Precies, het is gewoon een Hype en het gaat allemaal de goede kant op zoquote:Op zondag 20 juni 2004 16:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Het hype effect is idd erg goede reclame. Google is goed bezig
LOL de Fok!vriendenkringquote:Op zondag 20 juni 2004 16:05 schreef Tozz het volgende:
En de belangrijkste: Op deze manier weet Google precies wie vriend(in) is van wie, en hebben dus een redelijk beeld van je vriendenkring. Dat samen met alle informatie die ze al over je bijhouden zoals staat in hun gebruiksovereenkomst.
En ze dan na 10 minuten weer verwijderen, want dat is toch waar het om draait bij een Flashmob, een moment van verbijstering veroorzaken en dan opeens doen alsof er niets aan de hand was.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:51 schreef Me_Wesley het volgende:
Eigenlijk moeten we een enorme flashmob opzetten en massaal mp3's gaan uploaden.
Kijken wanneer gmail gaat flippen
Hmm.. eigenlijk zijn reallife flashmobs leuker jaquote:Op zondag 20 juni 2004 17:24 schreef D-Devil het volgende:
[..]
En ze dan na 10 minuten weer verwijderen, want dat is toch waar het om draait bij een Flashmob, een moment van verbijstering veroorzaken en dan opeens doen alsof er niets aan de hand was.
Het lullige is dat Gmail niks verwijderd en dat ze het toch terugvindenquote:Op zondag 20 juni 2004 17:24 schreef D-Devil het volgende:
[..]
En ze dan na 10 minuten weer verwijderen, want dat is toch waar het om draait bij een Flashmob, een moment van verbijstering veroorzaken en dan opeens doen alsof er niets aan de hand was.
quote:Op zondag 20 juni 2004 18:06 schreef Tiemie het volgende:
Goede marketingstechniek idd...tis inmiddels een hype.
het is wachten op gmail-messenger
Als je je gmail-account even aanmeld bij MSN kun je ook gewoon via MSN-messenger MSN'enquote:Op zondag 20 juni 2004 18:06 schreef Tiemie het volgende:
het is wachten op gmail-messenger
En ook indien ze een grote bug ofzo vinden in hun software. Zo kunnen ze op het gemak het probleem oplossen zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken over gebruikers die erbij komen om het lek uit te testen.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:50 schreef Alcatraz het volgende:
Op deze manier kan Google zodra ze krap zitten in de beschikbare data-opslag besluiten om (tijdelijk) minder invites uit te delen. Oftewel de aantal users-beschikbare data verhouding beter beïnvloeden.
Dat van die 1GB is ook briljant. Het is natuurlijk een mooi lokmiddel terwijl het gemmidelde van alle users veel en veel lager zal liggen als die 1GB.
Maar die chats kan google niet analyseren en "gepaste" advertenties laten zien.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:52 schreef Tha_T het volgende:
Als je je gmail-account even aanmeld bij MSN kun je ook gewoon via MSN-messenger MSN'en
quote:devzero> Ik heb wel zin in een pilsje
{google-sponsered ad} nu 24 grolsj flesjes bij de C1000 voor maar euro....
neequote:Op zondag 20 juni 2004 23:33 schreef Skv het volgende:
Is het btw niet zo, dat ze Gmail over een jaartje gewoon afschaffen?
Of betaald maken?
Dat werkt slechter dan met hotmail.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je je gmail-account even aanmeld bij MSN kun je ook gewoon via MSN-messenger MSN'en
Maar dat wist je waarschijnlijk al
10 MB (MIME formaat)quote:Op zondag 20 juni 2004 23:36 schreef Skv het volgende:
Nog ff vraagje.. wat is de maximale grootte van 1 mailtje die je via gmail binnen kan halen?
Anders mail ik mezelf nu ff een paar cd's met mp3's, zodat ik die altijd ff snel kan downloaden...
Sterker nog het is 6.95 Mb , dus zorg ervoor dat je attachments onder 7 Mb zijn. Trouwens deze overhead heeft voor te maken met het feit dat extra data paketjes aan toegevoegd worden waardoor de de actual size met 33% groeit. Maar akh ja het is nog steds veel beter dan alle andere email providers. Gmail rulez .quote:Op maandag 21 juni 2004 00:31 schreef Robinski het volgende:
[..]
10 MB (MIME formaat)
dus dat zal max 8 tot 9 MB zijn of zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |