abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:14:49 #201
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_20273836
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:30 schreef Bard_Yttap het volgende:

[..]

Logisch dan dat zijn vrienden - de moslims - ook voor de democratie zijn?!
.
.
.
.
.grapje!
De moslims? tsk dat waren geen echte vrienden. Hitlers echte vrienden - de Nederlanders - dat waren tenminste broeders en zusters waar hij echt om gaf en die echt om hem en zijn gedachtegoed gaven.
.
.
.
.
.moet ik nou ook grapje zeggen?
Krekker is de bom!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:21:33 #202
96309 Bard_Yttap
Hitsige hoofddoekjes zijn sexy
pi_20274015
[OFF-TOPIC]
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:14 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

De moslims? tsk dat waren geen echte vrienden. Hitlers echte vrienden - de Nederlanders - dat waren tenminste broeders en zusters waar hij echt om gaf en die echt om hem en zijn gedachtegoed gaven.

1941 – Grand Mufti Visits Adolf Hitler in Germany
.
.
.
.geen grapje!
quote:
moet ik nou ook grapje zeggen?
Jij wel, ik helaas in deze post niet!

[/OFF-TOPIC]

P.S. Waarom maak je wel bezwaar bij het Nazi verleden van "bepaalde" hoge moslims en niet bij de hoge Nazi Italianen en hoge Nazi Japanners etc.
pi_20274059
Gaat het nu niet erg offtopic? Het gaat volgens mij nog steeds om het screenen van moslims bij een sollicitatie.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:23:57 #204
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_20274100
Hij gaat lekker, Coby.

Ontopic: Ayaan is gek.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20274136
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:23 schreef robh het volgende:
Hij gaat lekker, Coby.

Ontopic: Ayaan is gek.
Tot zover niets nieuws onder de zon.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:30:18 #206
96309 Bard_Yttap
pi_20274290
quote:
Op zondag 27 juni 2004 03:30 schreef gelly het volgende:
Hadden we die strengere selectie voor vluchtelingen uit islamlanden maar eerder ingevoerd. Dan had deze klitbesneden vluchteling geen kans gehad om studiegeld op te zuigen voor haar doelloze haatcampagne. Ex-roker dat ze is.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:34:11 #207
96309 Bard_Yttap
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:36:44 #208
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_20274496
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:21 schreef Bard_Yttap het volgende:
[OFF-TOPIC]
[..]

[afbeelding]
.
.
.
.geen grapje!
[..]

[/OFF-TOPIC]

P.S. Waarom maak je wel bezwaar bij het Nazi verleden van "bepaalde" hoge moslims en niet bij de hoge Nazi Italianen en hoge Nazi Japanners etc.
[OFF-TOPIC]

Zie hier: grote vriend Tonnie

P.S.
Het punt dat ik probeerde te maken was trouwens heel simpel:
Er waren Moslims die met Hitler meevochten, maar om nou (zogenaamd als grapje) te vermelden dat Moslims in 't algemeen zijn vrienden waren, is net zo krom als zeggen dat Nederlanders in 't algemeen Hitlers vrienden waren. Er vochten immers zowel Nederlanders als Moslims aan Hitlers kant.

[/OFF-TOPIC]
Krekker is de bom!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:37:37 #209
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_20274513
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:34 schreef Bard_Yttap het volgende:

(medische) Bron?
Ze schreeuwt tegen mensen. Zomaar.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:47:06 #210
96309 Bard_Yttap
pi_20274786
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:36 schreef KreKkeR het volgende:

Ik wel, jij niet? Gekkie toch, nou moet je niet gaan jokken hoor!
[NOG STEEDS OFF-TOPIC KREKKER]

Oops, er waren ook nog Nazi Nederlanders!

Hoeveel hebben we er nu? De Duitsers, de Italianen, de Japanners, de moslims en de Nederlanders ... Zo goed?

[BACK ON TOPIC]
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:37 schreef robh het volgende:

Ze schreeuwt tegen mensen. Zomaar.
Ayaan Hirsi Ali is liev, en vooral als ze schreeuwt.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:07:29 #211
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_20275408
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:47 schreef Bard_Yttap het volgende:

[..]

[NOG STEEDS OFF-TOPIC KREKKER]
Moet JIJ maar niet komen met dat soort flauwe grapjes

Maar inderdaad, het wordt weer tijd on topic te gaan.
Krekker is de bom!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:25:27 #212
96309 Bard_Yttap
pi_20275817
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 12:07 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Moet JIJ maar niet komen met dat soort flauwe grapjes
Ayaan Hirsi Ali weet hoe het eraan toe gaat als de moslims het voor het zeggen hebben en wij weten hoe het eraan toe ging onder het Nazi bewind. Gezellige boel zou het hier zijn als de Nazi's en/of de moslims het voor het zeggen zouden hebben.
quote:
Maar inderdaad, het wordt weer tijd on topic te gaan.
Het off-topic geschreeuw van mij en anderen is misschien alleen bedoeld om de modjes zand in de ogen te strooien. Het "geschreeuw" van Ayaan Hirsi Ali is juist bedoeld om ons allen de ogen weer te doen openen.

Hierbij toch nog ff een ander aspect in dit topic verweven:

Niemand wil toch dat Nederland de kant van Saoedi-Arabië of Somalië opgaat? En als je daar niet bang voor bent, dan kun je de meldingen van AHA gewoon ter kennisgeving aannemen en overgaan tot de orde van de dag. Net zoals je dat doet als Green Peace het dreigende einde van de wereld komt melden en je toch weer in je Nazimobiel stapt.

Dat betekent echter niet dat er in beide gevallen geen aantoonbare dreiging zou bestaan. De symptomen daarvan zijn al te duidelijk en de misleiding er omheen ook, waarde neo-Moslim.

En nu moet ik echt snel naar mijn ... trein. .

P.S. Vrouwen mogen in Saoedi-Arabië geen auto besturen, goeie milieubewuste wetgeving daar.
.
.
.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bard_Yttap op 29-06-2004 12:55:34 (P.S./ Ik ben nu weg ...) ]
pi_20299722
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:21 schreef Bard_Yttap het volgende:
[OFF-TOPIC]
[..]

.
.
.
.geen grapje!
[..]

[/OFF-TOPIC]

De Katholieke kerk steunde de Duitse regering het grootste deel van de oorlog, ook met kennis van de kampen.
Nederland is het land waar het grootste percentage Joden is weggevoerd tijdens WOII. En nee, die zijn niet door Moslims verlinkt, maar door de rechtse honden hier die hun eigen moeder nog zouden verkopen als ze er financieel beter van zouden worden.

Er zijn een groot aantal verschillende stromingen onder Moslims, dus om 1 leider als representatief te benoemen voor alle Moslims is hetzelfde als zeggen dat alle Protestanten tegen het gebruik van condooms zijn omdat de Paus dat is.
pi_20308447
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 09:51 schreef Skyclad het volgende:

[..]

De Katholieke kerk steunde de Duitse regering het grootste deel van de oorlog, ook met kennis van de kampen.
Nederland is het land waar het grootste percentage Joden is weggevoerd tijdens WOII. En nee, die zijn niet door Moslims verlinkt, maar door de rechtse honden hier die hun eigen moeder nog zouden verkopen als ze er financieel beter van zouden worden.

Er zijn een groot aantal verschillende stromingen onder Moslims, dus om 1 leider als representatief te benoemen voor alle Moslims is hetzelfde als zeggen dat alle Protestanten tegen het gebruik van condooms zijn omdat de Paus dat is.
Het Vaticaan steunde de Duitse regering niet.
  woensdag 30 juni 2004 @ 18:47:26 #215
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20314469
quote:

[..]

ten eerste kan je de situatie van nederland nú absoluut niet vergelijken met de horror die tijdens bezet nederland plaatsgevonden heeft.

ten tweede waren veel joden allang uit duitsland gevlucht omdat ze veel directer merkten dat de maatschappij zich tegen hen keerde. het bordje "voor jooden verbooden" was er al veel eerder in duitsland, toen was de oorlog nog niet eens bezig. dat zou ook kunnen verklaren waarom nederland de grootste populatie joden gedeporteerd heeft zien worden. omdat nederland altijd de grenzen heeft opengesteld voor verschillende bevolkingsgroepen (dit gaat eeuwen terug). overigens zou ik graag een bron willen zien van jou over dit onderwerp. graag ook met bronsvermelding.

ten derde heeft nederland ook altijd veel mensen gehad, kijk de geschiedenisboeken maar na, die ander gedrag bestreden. onder het motto: "je mag best meedoen, maar dan in de basis wel volgens onze regels".

ten vierde de joden zijn altijd de lul. of dat nou door christenen, fascisten of moslims is, ook dit kan je perfect nalezen in een goed geschiedenisboek. als je het van een afstand zou kunnen bekijken dan zou je ook tot de conclusie komen dat dit komt omdat de achterban maar uit 16 miljoen bestaat, en niet uit 1,5 of 3 miljard. lekker makkelijk beschuldigen, scoren en stoom afblazen. spreek daarom niet van rechtse honden, maar van geloofshonden.

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_20315973
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:47 schreef zoalshetis het volgende:

ten tweede waren veel joden allang uit duitsland gevlucht omdat ze veel directer merkten dat de maatschappij zich tegen hen keerde. het bordje "voor jooden verbooden" was er al veel eerder in duitsland, toen was de oorlog nog niet eens bezig. dat zou ook kunnen verklaren waarom nederland de grootste populatie joden gedeporteerd heeft zien worden. omdat nederland altijd de grenzen heeft opengesteld voor verschillende bevolkingsgroepen (dit gaat eeuwen terug). overigens zou ik graag een bron willen zien van jou over dit onderwerp. graag ook met bronsvermelding.
Dat waren eerder nazaten van eerdere immigranten, want bar veel Joden heeft Nederland in de jaren dertig niet opgenomen. (Belgie deed het wat dat betreft veel beter.)
pi_20316392
Goed plan van Hirsi Ali. Voorkomen is beter dan genezen.....
pi_20327982
quote:

[..]

ahhh.... ik zie dat u er verstand van heeft....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')