De moslims? tsk dat waren geen echte vrienden. Hitlers echte vrienden - de Nederlanders - dat waren tenminste broeders en zusters waar hij echt om gaf en die echt om hem en zijn gedachtegoed gaven.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:30 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Logisch dan dat zijn vrienden - de moslims - ook voor de democratie zijn?!
.
.
.
.
.grapje!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De moslims? tsk dat waren geen echte vrienden. Hitlers echte vrienden - de Nederlanders - dat waren tenminste broeders en zusters waar hij echt om gaf en die echt om hem en zijn gedachtegoed gaven.
Jij wel, ik helaas in deze post niet!quote:moet ik nou ook grapje zeggen?
Tot zover niets nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:23 schreef robh het volgende:
Hij gaat lekker, Coby.
Ontopic: Ayaan is gek.
quote:Op zondag 27 juni 2004 03:30 schreef gelly het volgende:
Hadden we die strengere selectie voor vluchtelingen uit islamlanden maar eerder ingevoerd. Dan had deze klitbesneden vluchteling geen kans gehad om studiegeld op te zuigen voor haar doelloze haatcampagne. Ex-roker dat ze is.
[OFF-TOPIC]quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:21 schreef Bard_Yttap het volgende:
[OFF-TOPIC]
[..]
[afbeelding]
1941 – Grand Mufti Visits Adolf Hitler in Germany
.
.
.
.geen grapje!
[..]
Jij wel, ik helaas in deze post niet!
[/OFF-TOPIC]
P.S. Waarom maak je wel bezwaar bij het Nazi verleden van "bepaalde" hoge moslims en niet bij de hoge Nazi Italianen en hoge Nazi Japanners etc.
Ze schreeuwt tegen mensen. Zomaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:34 schreef Bard_Yttap het volgende:
(medische) Bron?
[NOG STEEDS OFF-TOPIC KREKKER]quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:36 schreef KreKkeR het volgende:
Ik wel, jij niet? Gekkie toch, nou moet je niet gaan jokken hoor!![]()
Ayaan Hirsi Ali is liev, en vooral als ze schreeuwt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:37 schreef robh het volgende:
Ze schreeuwt tegen mensen. Zomaar.
Moet JIJ maar niet komen met dat soort flauwe grapjesquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:47 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
[NOG STEEDS OFF-TOPIC KREKKER]
Ayaan Hirsi Ali weet hoe het eraan toe gaat als de moslims het voor het zeggen hebben en wij weten hoe het eraan toe ging onder het Nazi bewind. Gezellige boel zou het hier zijn als de Nazi's en/of de moslims het voor het zeggen zouden hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Moet JIJ maar niet komen met dat soort flauwe grapjes
Het off-topic geschreeuw van mij en anderen is misschien alleen bedoeld om de modjes zand in de ogen te strooien. Het "geschreeuw" van Ayaan Hirsi Ali is juist bedoeld om ons allen de ogen weer te doen openen.quote:Maar inderdaad, het wordt weer tijd on topic te gaan.
De Katholieke kerk steunde de Duitse regering het grootste deel van de oorlog, ook met kennis van de kampen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:21 schreef Bard_Yttap het volgende:
[OFF-TOPIC]
[..]
1941 – Grand Mufti Visits Adolf Hitler in Germany
.
.
.
.geen grapje!
[..]
Jij wel, ik helaas in deze post niet!
[/OFF-TOPIC]
P.S. Waarom maak je wel bezwaar bij het Nazi verleden van "bepaalde" hoge moslims en niet bij de hoge Nazi Italianen en hoge Nazi Japanners etc.
Het Vaticaan steunde de Duitse regering niet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:51 schreef Skyclad het volgende:
[..]
De Katholieke kerk steunde de Duitse regering het grootste deel van de oorlog, ook met kennis van de kampen.
Nederland is het land waar het grootste percentage Joden is weggevoerd tijdens WOII. En nee, die zijn niet door Moslims verlinkt, maar door de rechtse honden hier die hun eigen moeder nog zouden verkopen als ze er financieel beter van zouden worden.
Er zijn een groot aantal verschillende stromingen onder Moslims, dus om 1 leider als representatief te benoemen voor alle Moslims is hetzelfde als zeggen dat alle Protestanten tegen het gebruik van condooms zijn omdat de Paus dat is.
ten eerste kan je de situatie van nederland nú absoluut niet vergelijken met de horror die tijdens bezet nederland plaatsgevonden heeft.quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:51 schreef Skyclad het volgende:
[..]
De Katholieke kerk steunde de Duitse regering het grootste deel van de oorlog, ook met kennis van de kampen.
Nederland is het land waar het grootste percentage Joden is weggevoerd tijdens WOII. En nee, die zijn niet door Moslims verlinkt, maar door de rechtse honden hier die hun eigen moeder nog zouden verkopen als ze er financieel beter van zouden worden.
Dat waren eerder nazaten van eerdere immigranten, want bar veel Joden heeft Nederland in de jaren dertig niet opgenomen. (Belgie deed het wat dat betreft veel beter.)quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
ten tweede waren veel joden allang uit duitsland gevlucht omdat ze veel directer merkten dat de maatschappij zich tegen hen keerde. het bordje "voor jooden verbooden" was er al veel eerder in duitsland, toen was de oorlog nog niet eens bezig. dat zou ook kunnen verklaren waarom nederland de grootste populatie joden gedeporteerd heeft zien worden. omdat nederland altijd de grenzen heeft opengesteld voor verschillende bevolkingsgroepen (dit gaat eeuwen terug). overigens zou ik graag een bron willen zien van jou over dit onderwerp. graag ook met bronsvermelding.
ahhh.... ik zie dat u er verstand van heeft....quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:51 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Er zijn een groot aantal verschillende stromingen onder Moslims, dus om 1 leider als representatief te benoemen voor alle Moslims is hetzelfde als zeggen dat alle Protestanten tegen het gebruik van condooms zijn omdat de Paus dat is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |