zover ben ik ook, nu nog de traffic sniffer die wepkeys kan toveren en dan ook nog eens voor windows.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:15 schreef apophis4u het volgende:
netstumbler kan je in elk geval je netwerk mee opspeuren. Weet geen programma om daarna data te onderscheppen. Die webkey moet je berekenen uit de data die je onderschept hebt. Dit is afhankelijk van het type encryptie. Voor een 128 bit encryptie moet je 1 GB onderscheppen.
Als je dat broadcast ssid uitschakelt, ben je nog niet 100% veilig. Als je een te voor de hand liggende naam gebruikt, dan vult iemand die ssid in en dan kan ie dus zo gebruik maken van je netwerk-mogelijkheden.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:39 schreef roxxe het volgende:
wel als je broadcast id uitzet, ben je dan 100% veilig?
waarom dan nog de nood aan wep?
Hmm hier heb ik wat aan, maarru waar kan ik die vinden zonder dat ik ze eerst zelf moet compileren enzo. En geen gebruikt maakt van tar.gzquote:Op zondag 20 juni 2004 16:19 schreef dop het volgende:
zoek eens naar kismet of airsnort
Dat klopt, maar de meeste mensen zijn gewoon te lui om er een naam voor te verzinnen die niet voor de hand ligt.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:52 schreef roxxe het volgende:
en als je nu je ssid een random string is van cijfers en letters door elkaar?
raad dat maar es
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |