quote:Op zondag 20 juni 2004 15:40 schreef methodmich het volgende:
Met wederom Phil Neville die in de laatste minuten een strafschop weggeeft.
quote:Op zondag 20 juni 2004 14:46 schreef zjroentje het volgende:
Hup Kroatie
No wayquote:Op maandag 21 juni 2004 12:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wordt 2-1 voor de Kroaten
Dan mag Rooney ze van mij ook echt een flink harde schop verkopenquote:Kroaten willen Rooney rode kaart aansmeren
Kroatië heeft maandag aan een zege op Engeland genoeg voor een plek in de kwartfinale. Als grootste gevaar zien de Kroaten Wayne Rooney, die tegen de Zwitsers uitblonk met twee goals. En bondscoach Otto Baric heeft een sluw plannetje bedacht om de achttienjarige spits onschadelijk te maken.
'Ik denk dat we een manier hebben gevonden om Rooney af te stoppen', verklaarde de 71-jarige Baric. 'Rooney verzamelt gele kaarten, en laten we hopen dat hij een rode kaart krijgt.'
Reservedoelman Joey Didulica maakte duidelijk wat die tactiek precies inhoudt. 'De bondscoach heeft ons verteld om te loeren op Rooneys zwakheden. Onze verdedigers hebben de opdracht dat ze hem een paar keer ondersteboven moeten kegelen. Dan zul je zien, dat we de reactie krijgen die we willen. No problem', verklaarde de ex-doelman van Ajax in The Guardian.
'Alles is geoorloofd in liefde, oorlog en voetbal. Het is geen vieze tactiek. het is een tactiek. Hij is jong en hij heeft laten zien dat hij daar niet mee kan omgaan.'
In zijn eerste twee optredens liet Rooney zien een heethoofd te zijn. In het duel met de Fransen ontsnapte hij enkele keren met een gele kaart. Dat lukte hem niet tegen Zwitserland. Hij kreeg die prent voor een onbezonnen tackle met gestrekt been richting het hoofd van doelman Jörg Stiel.
Didulica: 'Hij is zeker een goede speler en hij is ook agressief, maar dat is misschien een voordeel voor ons. Hij is jong en impulsief. Wie weet gaat zijn hoofd weer op tilt, zoals toen hij met zijn noppen vooruit op de Zwitserse keeper afgleed. Voor mij was dat een rode kaart. Ook al raakte hij hem maar een heel klein beetje, het was wel zijn bedoeling.'
'En na zijn gele kaart liep hij tien minuten als een dolle rond, nog agressiever dan normaal, en maakte hij nog een tackle, die hem een volgende boeking had kunnen opleveren. Als we hem op die manier kunnen provoceren, dan zal hij zich zeker laten gaan. Neem maar aan van mij, als je je door je emotie laat sturen, dan is een rode kaart onvermijdelijk.'
Dan zou hij precies krijgen wat zij willen.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:53 schreef brighton het volgende:
[..]
Dan mag Rooney ze van mij ook echt een flink harde schop verkopen
Ze zijn nog slim ook die Kroatenquote:Op maandag 21 juni 2004 15:53 schreef brighton het volgende:
[..]
Is wel de spannendste wedstrijd iig.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:59 schreef Suijk het volgende:
Welke wedstrijd wordt eigenlijk rechtstreeks uitgezonden? Deze neem ik aan?
Absoluutquote:Op maandag 21 juni 2004 16:03 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Is wel de spannendste wedstrijd iig.
Da's dus dezelfde tactiek die de Denen met Totti gebruikten (Deens TV volgde Totti ook nog eens 90 minuten lang wat uiteindelijk z'n schorsing betekende, omdat hij zich iig wel liet provoceren)quote:Op maandag 21 juni 2004 15:53 schreef brighton het volgende:
[..]
Dan mag Rooney ze van mij ook echt een flink harde schop verkopen
dacht dat Roelof niet geselecteerd wasquote:Op maandag 21 juni 2004 20:05 schreef Dos37 het volgende:
Vanavond eindelijk weer de beste scheids ter wereld
Hup Kroatie en Prso..viel spass ..ik ga nu ook kijken.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
Ik ga kijken! Hup Kroatië en de groeten!
Mejuto Mejuto!quote:Op maandag 21 juni 2004 20:41 schreef tong80 het volgende:
Kut die vreselijke Collina fluit. Die gaat weer de aandacht naar zich toe trekken zodat we een kut wedstrijd zien.
Nee lag aan de Oegandezen.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:52 schreef paultjuhhh het volgende:
konden de engelsen niet echt wat aan doen toch ...
dat zijn idd eikelsquote:Op maandag 21 juni 2004 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee lag aan de Oegandezen.
Bij de Duitse zenders zetten ze ook in het geel wie er virtueel door zijn. Ook wel handig.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
wel leuk dat ze zwi - fra eronder hebben gezet
je zou er gek van worden iddquote:Op maandag 21 juni 2004 20:56 schreef Praag het volgende:
[..]
Bij de Duitse zenders zetten ze ook in het geel wie er virtueel door zijn. Ook wel handig.
heeja wat guitigquote:Op maandag 21 juni 2004 20:56 schreef Praag het volgende:
[..]
Bij de Duitse zenders zetten ze ook in het geel wie er virtueel door zijn. Ook wel handig.
't is hoe je het bekijktquote:Op maandag 21 juni 2004 21:03 schreef Leatherface het volgende:
Goeie start van de Engelanderts zeg
quote:Op maandag 21 juni 2004 21:07 schreef sol1tair het volgende:
Terecht dat die Kroaten voor staan, hun voetbalsupportsters zien er het leukst uit
n vooral de vrouwen ik rood wit geblokte rokjes en topjesquote:Op maandag 21 juni 2004 21:07 schreef sol1tair het volgende:
Terecht dat die Kroaten voor staan, hun voetbalsupportsters zien er het leukst uit
Zat dan meer aan 3-0 voor de Kroaten te denken, maar vooruit een 3-1 danquote:Op maandag 21 juni 2004 21:08 schreef popolon het volgende:
Kroatie kan ook nog gewoon met 1-4 verliezen, zo'n team is het nou ook weer.
Neejquote:Op maandag 21 juni 2004 21:13 schreef Reddiablo het volgende:
niet dus
Frankrijk wint heus welquote:Op maandag 21 juni 2004 21:12 schreef Stuart het volgende:
Ha, Zwitserland heeft 1-1 gemaakt![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 21:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tjezus, als je dan die Engelse rotkoppen op de tribune ziet van die supporters hoop je toch, in de naam van alle Kroatische dames, dat Prso er nog eentje inschiet zeg
Ik zag net voor de wedstrijd wel een onwijze babe met een Engeland shirt.... vast getrouwd met een Engelsmanquote:Op maandag 21 juni 2004 21:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tjezus, als je dan die Engelse rotkoppen op de tribune ziet van die supporters hoop je toch, in de naam van alle Kroatische dames, dat Prso er nog eentje inschiet zeg
Dat was de Kroatische goal ook ...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:25 schreef The_Hives het volgende:
wat een prutsgoal
Waarom verbaasd?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:25 schreef okee6 het volgende:
Doelpunt goedgekeurd dus
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:51 schreef Reddiablo het volgende:
You're SHIT, and you know you are!
You're SHIT, and you know you are!
Engeland moet weg van de UEFA. Te veel schadequote:Op maandag 21 juni 2004 21:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom verbaasd?
quote:Op maandag 21 juni 2004 21:30 schreef Reddiablo het volgende:
FUCK SHITE ARSE!
STFU.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:32 schreef Doc het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
: W
Nee hoor Rooney is alleen topscoorder met 3 doelpuntenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Niet zo best van die keeper volgens mij. Die had 'ie kunnen hebben. Rooney en Zidane topscorer op dit moment.
Nee hoor, ZIdane heeft er ook 3quote:Op maandag 21 juni 2004 21:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee hoor Rooney is alleen topscoorder met 3 doelpunten
Oow dat had ik nog niet gezienquote:Op maandag 21 juni 2004 21:36 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Nee hoor, ZIdane heeft er ook 3
Ja, helaas wel jaquote:Op maandag 21 juni 2004 21:36 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Nee hoor, ZIdane heeft er ook 3
Ik verheug me wel op een kwartfinale Frankrijk - Portugal hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 21:34 schreef Reddiablo het volgende:
Engeland - Griekenland op dit moment
Crap
Dat halen ze ook wel
Yeah, en dan zitten we al in de halve finalequote:Op maandag 21 juni 2004 21:34 schreef Reddiablo het volgende:
Engeland - Griekenland op dit moment
Crap
Dat halen ze ook wel
Hoe kom je d'r bij dat Frankrijk doorgaat?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik verheug me wel op een kwartfinale Frankrijk - Portugal hoor
Wahahahahaha wat een onzinquote:Op maandag 21 juni 2004 21:47 schreef Stpan het volgende:
Grrrr, die arrogantie van die Engelsen. Een hele competitie vol buitenlandse sterren en nog weet de gemiddelde Engelse beperkte voetballer het niveau zo omlaag te krijgen dat ze de Europese competities niet domineren.
En Rooney is overschat. Net zoals dat wonderkind Owen. Owen is een prutser, als dat de hoop van Engeland is/was zegt dat al genoeg. Scholes, Gerrard & Beckham zijn/waren mooie voetballers, de rest is een stel overschatte houthakkers.
mwa ik ben het er wel mee eens.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wahahahahaha wat een onzin
INGERLAND INGER LAND INGERLAAAAAAAAAAAAAAAAAND!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 21:33 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
STFU.
Excuse moi. Allez Suisse!!!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 21:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoe kom je d'r bij dat Frankrijk doorgaat?
Heskey!!!!!!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 21:58 schreef The_Hives het volgende:
het is dat ze geen alternatieven hebben, maar die Owen![]()
I may aswell be a sport....quote:Op maandag 21 juni 2004 21:55 schreef Doc het volgende:
[..]
INGERLAND INGER LAND INGERLAAAAAAAAAAAAAAAAAND!!!!!!!!!!
"Het is stil, aan de overkant"quote:Op maandag 21 juni 2004 22:11 schreef Reddiablo het volgende:
![]()
We gaan toch door naar de kwart-finale hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 22:16 schreef okee6 het volgende:
Het verdiende loon voor Engeland
Kut voor Zwitserland...quote:Op maandag 21 juni 2004 22:17 schreef Reddiablo het volgende:
Henry! 1-2
Ja zékerquote:Op maandag 21 juni 2004 22:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Kut voor Zwitserland...
Okay, ik geef toe, dat we een bagger keeper hebbenquote:Op maandag 21 juni 2004 22:28 schreef Reddiablo het volgende:
Als James blijft keeper niet
"Calamity" James is Englands zwakste schakel (of had je het over die Kroaat?)quote:Op maandag 21 juni 2004 22:22 schreef The_Hives het volgende:
pff, wat is die keeper onzeker.
Gefeli England![]()
Dat was die wedstrijd tussen Spanje en Portugal. Hier wordt aangevallen en gescoord! Hier geen irritante Schwalbes en dom geschop.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:26 schreef tong80 het volgende:
Waardeloze wedstrijd.
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:26 schreef tong80 het volgende:
Hup Portugal.
Samen met Boy Wonder Owenquote:Op maandag 21 juni 2004 22:31 schreef Doc het volgende:
"Calamity" James is Englands zwakste schakel (of had je het over die Kroaat?)
Hehequote:Op maandag 21 juni 2004 22:34 schreef Doc het volgende:Bloody Wanker ...
Owen is niet goed, maar bij twee van de vier doelpunten betrokken. Hij doet nu meer assists dan goals ...quote:Op maandag 21 juni 2004 22:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Samen met Boy Wonder Owen
Die Kroaat is nog een slagje ergerquote:Op maandag 21 juni 2004 22:31 schreef Doc het volgende:
[..]
"Calamity" James is Englands zwakste schakel (of had je het over die Kroaat?)
We zijn de bestequote:Op maandag 21 juni 2004 22:38 schreef tong80 het volgende:
Nu denken de Engelsen weer dat ze de besten van de wereld zijn. En de jongste speler op het tournooi hebben.
Helaas de Tsjechen en Nederlanders waren beter en Vonlanthen is jonger dan Rooney.
Ze waren helemaal wild entoussiast van Vonlanthen en melde direct dat-ie 4 maanden jonger is dan Rooneyquote:Op maandag 21 juni 2004 22:38 schreef tong80 het volgende:
Nu denken de Engelsen weer dat ze de besten van de wereld zijn. En de jongste speler op het tournooi hebben.
Helaas de Tsjechen en Nederlanders waren beter en Vonlanthen is jonger dan Rooney.
Nog erger :quote:Op maandag 21 juni 2004 22:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Ze waren helemaal wild entoussiast van Vonlanthen en melde direct dat-ie 4 maanden jonger is dan Rooney
Ze waren trouwens ook razend entoussiast over NL en Tsjechie: best match of the tournament, that is how footbal should be played etc etc.
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:26 schreef tong80 het volgende:
Aardige wedstrijd.
Engeland gaat winnen.
terechte winst van Engeland.
Hup Engeland
Die Engelsen zien altijd alles zitten.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:41 schreef popolon het volgende:
Bij de BBC zien ze Portugal wel zitten.
Dat gaan we ook worden hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:39 schreef placebeau het volgende:
[..]
Die Engelsen zien altijd alles zitten.
Zoals ze daar bezig waren op de BBC leek het of ze al Europees kampioen waren.
Als je goed keek zag je dat Cole een flinke douw met 2 handen in z'n rug kreeg, op het moment dat ie de bal wilde spelen, was dus simpelweg een overtreding en de goal had dan ook nooit mogen tellen.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:51 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Nou, de keeper stond te blunderen? Leek me meer Ashley Cole die stond te blunderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |