Volgens mij niet, maar er zijn allerlei redenen waarom het niet zou kunnen lukken, dus het is lastig om te bepalen hoe het komt. Gooi je cache eens leeg, en kijk eens of je een proxy hebt?quote:Op zondag 20 juni 2004 15:30 schreef Arinna het volgende:
[..]
is er geen andere manier?
ik kan um wel ff forwarden maar heb nog niet nagedacht over mailadres enzo... ga ik nu ff doen
Maar zijn er al meer mensen geweest met dit probleem?
Bewerking is afgebrokenquote:Op zondag 20 juni 2004 15:32 schreef __Saviour__ het volgende:
wat werkt er niet aan de link? page not found error of krijg je de melding dat de invite ongeldig is?
Nou , de meeste mensen hebben toch een andere probleempje, :quote:Op zondag 20 juni 2004 15:30 schreef Arinna het volgende:
[..]
is er geen andere manier?
ik kan um wel ff forwarden maar heb nog niet nagedacht over mailadres enzo... ga ik nu ff doen
Maar zijn er al meer mensen geweest met dit probleem?
Jip, zo ene is het.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb zojuist een invite naar iemand verstuurd en deze is geactiveerd, dus aan hun kant werkt het nog iig.
Is de link van deze stijl: http://gmail.google.com/gmail/a-a6d7bded57-07d1a3bdbd ?
je nieuwe email kun je hier niet kiezen, pas als je je gaat aanmelden.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:49 schreef remb0 het volgende:
=edit= lijkt me wel gek!
mij ook op de lijst aub!
mijn email is nu nog: =edit=
alvast bedankt..
Juist niet, en het vakje leeg.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:52 schreef Arinna het volgende:
Iemand nog ideetjes, of toch maar even doorsturen?
Is dat van die proxy goed of moet hij juist wel aangevinkt staan?
dus ook al staattie niet aangevinkt, moet ik um evengoed leegmaken?quote:Op zondag 20 juni 2004 15:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Juist niet, en het vakje leeg.
Cool en als jij dan snel je account aanmaakt kan ik je één plekje boven je direct Gmailenquote:Op zondag 20 juni 2004 14:08 schreef Nuongirl het volgende:
Woei 165 al in 1 dag
Enne Jump, Slar en Quietguy![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |