Zet Schneijder ipv de Boer en van mij mag hetquote:Op zondag 20 juni 2004 13:37 schreef Edwaldo het volgende:
* opstelling tegen Letten wordt:
v.d. Sar
Reiziger / Bouma / Stam / v. Bronckhorst
Seedorf / De Boer (C) / Davids
v.d. Meyde / v. Nistelrooy / Robben
Niet zo dom blaten, hij noemde dat moment ook.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:37 schreef Edwaldo het volgende:
Die Cocu is natuurlijk ook een lul eerste klas: die zat net in een interview met JvG te vertellen dat het kantelpunt in de wedstrijd de wissel van Robben was, ff zijn eigen sublieme actie bij de eerste Tjechische tegentreffer vergeten zeker![]()
Ach, ik geloofde er bij rust maar half om half in hoor. Er was geen druk op de Tsjechen, die werden nooit op eigen helft gedrongen, konden evenzo makkelijk keer op keer het Nederlandse doel bereiken. Er was dus nooit overwicht, ondanks de gecreëerde kansen.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel apart dat gevoel meteen na de wissel van Robben dat je gewoon weet dat het mis gaat, ondanks het feit dat Nederland toen nog voor stond
Ik zat echt met verbazing te kijken... 1 iemand moest je er NIET uit halen, dat was Robben...quote:Op zondag 20 juni 2004 13:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel apart dat gevoel meteen na de wissel van Robben dat je gewoon weet dat het mis gaat, ondanks het feit dat Nederland toen nog voor stond
Precies datzelfde gevoel had ik ookquote:Op zondag 20 juni 2004 13:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Als DICK er Overmars in had gezet was de wissel een fractie minder frappant.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:49 schreef mitt het volgende:
Ik vraag me sowieso af of een van de 10 miljoen mensen die keken Robben eruit had gehaald
Had het nog nergens op geslaan, omdat Robben niet aangaf dat hij er doorheen zat.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als DICK er Overmars in had gezet was de wissel een fractie minder frappant.
Wil jij een Duitser in ons Elftal ?quote:Op zondag 20 juni 2004 13:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Zet Schneijder ipv de Boer en van mij mag het
Cocu gaat naar PiSVee, daar zit hij prima.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:43 schreef Ryan3 het volgende:
Cocu is lachen ja. Wij leerden bij de junioren al dat je de bal vooruit moest schieten. Hahahaha. Ook als je het even niet wist.
Zoals Co Adriaanse al aangaf: Met Advocaat win je geen EK. De man heeft niet alleen weinig geluk, hij dwingt het ook nog eens niet af.quote:Maar goed, Robben d'r uit was dus een weergaloze blunder. Die jongen had nergens last van en Advocaat haalde hem er alleen maar uit omdat-ie vond dat Robben na 2 maanden blassure niet al te veel moest ballen. Onbegrijpelijk.
quote:Op zondag 20 juni 2004 14:06 schreef WooZ het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |