thuis, trein, school, autoquote:Op zondag 20 juni 2004 12:50 schreef Erik het volgende:
Waar ga je de laptop voor gebruiken?
Alleen maar thuis?
Of ook onderweg (trein bijv.) of op school?
Hoeveel wil je eraan uitgeven?
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:58 schreef Erik het volgende:
Sinds 3 weken heb ik ook een laptop, met een centrino processor wat zorgt voor een langere werktijd op 1 accu.
Ik heb hem gekocht bij paradigit (in ehv) en hij heeft +/- 1300 euro gekost .
Ik ben er zeer tevreden over
Maar wat wil je er mee gaan doen?
Da's toch wel belangrijk om te weten om een passende laptop te zoeken
Hoe bedoel je dat, normaal merk laptop?quote:Op zondag 20 juni 2004 13:01 schreef DigiJasper het volgende:
Hmm, ik ben niet zo weg van PB.. En vooral niet van intel. Ik vind hun processoren veel te duur voor wat je krijgt (AMD heeft meer clockcycles per megahertz.) Maargoed, dit is persoonlijk. Probeer eerst voor een normaal merk laptop te kijken, desnoods kan je dan hier op terugvallen...
Geen packard bell in ieder geval.. Dell, Promedion enz. maken wel leuke lapjes..quote:Op zondag 20 juni 2004 13:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, normaal merk laptop?
Ik weet niet wat voor programma's je nodig hebt voor je studie maar het zullen wel redelijk zware applicaties zijn lijkt me...quote:Op zondag 20 juni 2004 13:02 schreef Jipje het volgende:
[..]Nou euh, ik ga in september bouwkunde doen, daar wil em dus voor gaan gebruiken, maar het belangrijkste is toch wel dat ik er ook veel spelletjes op ga doen (en kom nu niet met, dan kun je beter een pc nemen, want daar heb ik allang over nagedacht
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |