He i am just a newbee!quote:In het vorige topic schreef Coolbabe het volgende:
Als je hem iets korreliger laat is het iets natuurlijker denk ik, luckepuck
Maar het scheelt wel enorm!
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:42 schreef beefcake het volgende:
Worden jullie Dylan onderhand niet een beetje zat?
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:42 schreef beefcake het volgende:
Worden jullie Dylan onderhand niet een beetje zat?
Euuhhhhhh.....quote:Op zondag 19 juni 2004 21:44 schreef Karin het volgende:
Stoere Wilyan in de brandweerauto!! met dezelfde schoenen als Bram, ze hebben wel veel hetzelfde he?
Oké, dat was ik dus...quote:Op zondag 20 juni 2004 13:43 schreef PRODY het volgende:
[..]
Euuhhhhhh.....
*uch..* Laten we zeggen dat we beiden dezelfde GOEDE smaak hebben??? *kuch..*
Ha dan geroepen, mutsquote:Op zondag 20 juni 2004 12:52 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
He i am just a newbee!![]()
(was allang blij dat ik na 3 uur vogelen doorhad hoe ik een foto moest inladen om te bewerken!)
We wisten wel dat jij het was hoor!! Wie heeft er nou nog meer zo'n leuke Wylian?quote:Op zondag 20 juni 2004 13:45 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Oké, dat was ik dus...
[edit] zie nu ook dat ik onder hubbie's naam de foto's heb gepost.....![]()
Tja........ mijn man dus........quote:Op zondag 20 juni 2004 13:55 schreef beefcake het volgende:
[..]
We wisten wel dat jij het was hoor!! Wie heeft er nou nog meer zo'n leuke Wylian?![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa Dylan fotoooooooo's!!!!!!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 13:57 schreef beefcake het volgende:
En wat fijn dat jullie Dylan nog niet zat zijn! Ik ook niet hoor, maar ja, das nogal logischIk zal wel wat fotootjes maken als ie weer wakker is
![]()
Ik heb een nieuwe digicam besteld, dus ik zal mijn best doen...quote:Op zondag 20 juni 2004 14:22 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa Dylan fotoooooooo's!!!!!!!!
Trouwens Angelic..... Wat is Justin een mooi mannetje zeg!
Wat mij betreft mag je wel vaker foto's van hem gaan posten hoor!!!!
Hij is mooi he? Iedere moeder vind zijn kind natuurlijk de mooistequote:Op zondag 20 juni 2004 18:47 schreef Knorretje het volgende:
Angelic1:
JUSTIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Hij blijft dat lekkere koppie houden he, en die ogen en die krullen(in dat afgelopen half jaar is ie alleen maar mooier en knapper geworden)
't is dat m'n dochter hem al heeft ingepikt (en ik veel te oud ben) maar anders...
Dank jequote:Op zondag 20 juni 2004 22:30 schreef melonovy het volgende:
ahhhh, wat leuk Mien! Wat een lekker kins is Jessie! Die madeliefjeskranjes zijn echt cute, die maakte ik vroeger zelf ook vaak...
Nog wat gewonnen met die oranjebekerquote:Op zondag 20 juni 2004 22:43 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ja, bloemenkransjes maken is echt leuk om te doen. Jesse vond het ook prima dat ik het kransje op zijn hoofd zette
Lief, vooral met die tandenborstelquote:Op zondag 20 juni 2004 21:45 schreef Jessicaa het volgende:
Leuk die foto van Kylian en Melvin is ook leuk zo in t oranje
En Dylan die ogen
Hier nog wat van mij kroost omdat ik haast nooit post, hahahahaha
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neequote:Op zondag 20 juni 2004 22:47 schreef rena het volgende:
[..]
Nog wat gewonnen met die oranjebeker? Leuke foto's
![]()
Die heb ik ook altijdquote:Op zondag 20 juni 2004 22:49 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
NeeEen standaard 1 (halve hamburger
)
Ja, t weer was verrukkelijk.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:20 schreef Sylvana het volgende:
Jessicaa, wat een leuke meiden heb jij zeg
En Jesse is echt cute, die madeliefjes zijn echt leuk, jullie hebben lekker genoten van het weer toen zo te zien![]()
ik had vandaag ook 1 halve hamburger
quote:Op zondag 20 juni 2004 23:25 schreef Catootje het volgende:
Het bewijs...en wie-o-wie slaapt door de meest zinderende wedstrijd van het heeeeeele toernooi heen????
[afbeelding]
wat een scheetje zegquote:Op zondag 20 juni 2004 23:25 schreef Catootje het volgende:
Het bewijs...en wie-o-wie slaapt door de meest zinderende wedstrijd van het heeeeeele toernooi heen????
[afbeelding]
Wat is ze prachtig Catootjequote:Op zondag 20 juni 2004 23:25 schreef Catootje het volgende:
[afbeelding]
Nou ... weet ik niet. Het was iets met allerlei groenten. Mama had het nog nooit eerder gekocht. Er zat geeneens vlees, vis, kaas of ei in en het smaakte een beetje flauw naar tomaat...quote:Op maandag 21 juni 2004 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Elise, wat hebben ze jou nou gevoerd![]()
![]()
Jesse is echt een liefie, zeker met die ballonstok. Lekker koppigquote:Op zondag 20 juni 2004 22:43 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ja, bloemenkransjes maken is echt leuk om te doen. Jesse vond het ook prima dat ik het kransje op zijn hoofd zette
nee, ik had toendertijd een kortingsbon van V&D (ik weet niet meer hoe het fotogebeuren aldaar heet).quote:Op maandag 21 juni 2004 13:43 schreef Bright het volgende:
Leuke foto, maar die heb je niet zelf gemaakt?
hier ook echt hout hoor.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:01 schreef Jdee het volgende:
en heeft dan echt iedereen laminaat trouwens?!
Tom wordt komende donderdag 1 jaar en is nu al zo`n 4 keer geknipt. Zijn haar had anders waarschijnlijk al op zijn schouders gehangenquote:Op maandag 21 juni 2004 11:41 schreef Angelic1 het volgende:
Hoe oud is Tom? Ik vrees dat ik voor de vakantie toch ook echt met Justin naar de kapper moet! Ik zie zo'n ventje van net anderhalf toch echt niet stil zitten op een kappersstoel
Dat is een overblijfsel van mijn kappersopleiding. Je kunt ze kopen bij de kappersgroothandel, ik weet niet of er één bij je in de buurt zit?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:44 schreef bixister het volgende:
huh? dacht dat ik hier gereageerd had. maar coolbabe, goed gelukt dat kapsel van Tom! en handig zo'n kappersmantel, waar heb je die vandaan? of zelf gemaakt?
Dat is bij Justin ook.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:38 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Tom wordt komende donderdag 1 jaar en is nu al zo`n 4 keer geknipt. Zijn haar had anders waarschijnlijk al op zijn schouders gehangen
Als ie net uit bad komt zijn ze ook kleiner. In de loop van de dag "zakken ze uit" als je begrijp wat ik bedoel. Ondanks dat Justin volgens mij toch een echt jongenskoppie heeft zeggen ze ook wel eens "zij" tegen hem. Zelfs de wijkverpleegkundigequote:Op maandag 21 juni 2004 16:15 schreef beefcake het volgende:
JustinMijn neefjes hebben ook van die mooie krullen. Alleen dan nog kleiner. Ze worden superkort gehouden, omdat mijn oom het anders net meisjes vindt
Echt zonde.
Tnx, hoewel het ook echte draken kunnen zijn, vooral die kleine, is nogal een peuterpuber!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:28 schreef bixister het volgende:
bolletje, lijken me echt dotjes die meiden! kan me voorstellen dat je er heel gek op bent. en leuk je haar!
Hihi, herkenbaar!! *ook heeeeeeeevig meegeniet*quote:Op maandag 21 juni 2004 20:23 schreef Lois het volgende:
Ik merk dat ik, omdat ik zo bang ben iemand te vergeten, prompt helemaal niet meer reageer hier als ik "in reservetijd" zit te fokken (als de kids dus niet willen slapen)
Laat ik daarom maar even zeggen dat ik echt geweldige foto's voorbij zie komen waar ik enorm van geniet en dat ze allemaal stuk voor stuk ontzettend leuk zijn om te zien.
HIer nog 1, ik lurk me hier een slag in de rondte en als ik wat wil tikken is er altijd wel 1 die wat wil drinken, jankt, een snotneus heeft ,wat flikt of wat dan ookquote:Op maandag 21 juni 2004 20:23 schreef Lois het volgende:
Ik merk dat ik, omdat ik zo bang ben iemand te vergeten, prompt helemaal niet meer reageer hier als ik "in reservetijd" zit te fokken (als de kids dus niet willen slapen)
Laat ik daarom maar even zeggen dat ik echt geweldige foto's voorbij zie komen waar ik enorm van geniet en dat ze allemaal stuk voor stuk ontzettend leuk zijn om te zien.
echt welquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:50 schreef ezzi het volgende:
Die laatste met dat poesje is liefffff!!!
Die wimpersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:06 schreef Belana het volgende:
van Liam was er nog niet zo een:
[afbeelding]
Vroeg ik me nog af hoe dat ging. De kat heeft het nog kunnen overleven ??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:22 schreef melonovy het volgende:
Chiara was idd echt superschattig met die poesjes, tussen het hardnekkig knijpen door was ze erg vertederend aan het aaien en aanhalen enzo.
bij mij helaas ook zonder beeldquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:52 schreef Meaghan het volgende:
Helaas zonder geluid..
Oh wat gekquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij mij helaas ook zonder beeld![]()
Ik kan het gewoon zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:58 schreef Meaghan het volgende:
Meer mensen die het niet zien? Ik plaats namelijk voor het eerst een filmpje, dus mss heb ik iets verkeerd gedaan.
Juist!quote:Op woensdag 23 juni 2004 uist! 14:37 schreef basset het volgende:
-knip- Was alweer veel te lang geleden dacht ik zo-knip-
Ik heb er eigenlijk panklaar nog maar een van Noa met haar oom. Ach boeie als oom het niet leuk vindquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:42 schreef Jonnetje het volgende:
* basset smelt nog elke keer bij het zien van Judith's mooie grote ogen...*
[..]
Juist!
Meer???![]()
super foto! maarre... je kunt toch sowieso niet boos worden als ze iets niet lust, lijkt mij?quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:12 schreef Bright het volgende:
Hier nog een Elise 'verkleed' als smeerpoets (ok, speciaal voor de foto niet afgenomen); ze vond het hapje helemaal niet lekker, dan trekt ze, ondeugend als ze is, zo'n gezicht. Dan kun je toch niet boos zijn als ze haar mond stijf dichthoudt!
[afbeelding]
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:27 schreef rena het volgende:
Die foto's van etende kindertjes zijn altijd zo geweldig![]()
![]()
Stomtoevallig deze combinatie?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:16 schreef Bright het volgende:
Grijs, mooi hoor! Staand op de bank
(Dat shirt heeft Elise ook en ze draagt het ook boven een rose broek)
Maar wel als ze haar mond stijf dichthoudt en mocht ze dat per ongeluk vergeten gewoon haar tong ervoor houden... We hebben nu eenmaal geen zin om 's nachts eruit te moeten omdat 'mevrouw de directeur' honger heeft. Ze moet toch leren om verschillende dingen te eten. En alles waar stukjes in zit, vindt mevrouw al vies ...quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:47 schreef bixister het volgende:
[..]
super foto! maarre... je kunt toch sowieso niet boos worden als ze iets niet lust, lijkt mij?
JA! Zelfs met die sokjes aanquote:Op donderdag 24 juni 2004 01:53 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Stomtoevallig deze combinatie?![]()
[afbeelding]
Die broek heeft Dylan ookquote:Op donderdag 24 juni 2004 01:53 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Stomtoevallig deze combinatie?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:14 schreef lily het volgende:
Jahoor, Liam is blond
Ja ... juist door die rimpeltjes moet je dan ook lachen. En dan zo wijs omhoog kijken met die mooie ogen - Vliefd!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:22 schreef basset het volgende:
Hahaha lekker bekkie die Elise BrightHet is ook leuk als je die rimpeltjes bij dat neusje ziet als ze een gezicht trekken!
Van Noa heb ik ook nog wel een "eet" foto. Zal hem ff opzoeken
quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:51 schreef Bright het volgende:
[..]
Ja ... juist door die rimpeltjes moet je dan ook lachen. En dan zo wijs omhoog kijken met die mooie ogen - Vliefd!!!![]()
![]()
Haha Basset, staande receptie in de box
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:01 schreef Bright het volgende:
Haha - Basset, de hele dag door lullen, maar er zit helaas geen ondertieteling bij.
Regelmatig komt er een 'mama' doorheen, maar ze weet nog niet wat dat betekent.
En de 'papa' erdoorheen gebeurt, maar is uiterst zeldzaam
En als ze de aandacht heeft, gaat ze extra gek doen: bewegen, zwaaien, draaien, spulletjes op de grond gooien, gillen, 'het beter weten' etc.
(maar we dwalen af; dit is het foto-topic)
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 07:50 schreef Bright het volgende:
Lily, hij's wel geconcentreerd he? Kun je zo ook gewoon stofzuigen enzo zonder dat'ie het merkt?
Ja is jammre dat íe scheef is, maar jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:02 schreef Bright het volgende:
Leuk Tan! Daar moeten wij ook maar eens naar toe
Die laatste foto is ook grappig, zo'n trappetje(jammer dat de foto scheef staat; ik zie eigenlijk een foto voor me waarop jullie gezichten even hoog zijn en juist het gebouw heel erg scheef)
Heh sjiet!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:07 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja is jammre dat íe scheef is, maar ja
Het woordje elf fantasy fair is clickable, dus als je meer foto's wilt zien van de fair...
Chiara kan verbazend goed ddrinken uit een beker, mits er iets lekkers in zit. Ze kan beter uit een beker drinken dan uit een tuit, dat is wel frapant. Dat ze de fruitshake zo smerig zou vinden had ik van te voren neit verwacht, omdat ze dol is op fruit...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:59 schreef Jessicaa het volgende:
En Chiara!!! Echt grappig gewoon. Wat een held dat je ze zo zonder slab laat drinken trouwens Mel!!!
Dat is ook een leuk idee, zoiets voor kerst maken!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:04 schreef Jelief het volgende:
oow die is lief!
* Meaghan heeft ook zo'n soort foto van Lotus gekregen als kerstkaart, maar dan in het rood...
Het is niet erg origineel meer, maar ik wilde eigenlijk exact hetzelfde typen!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:25 schreef beefcake het volgende:
Wat een geweldige foto's weer allemaal![]()
Hihi hij is inderdaad heerlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:33 schreef danosa het volgende:
Beefcake, Dylan was bij geboorte al 4 kilo toch, hoeveel weegt hij nu? Heerlijk zo'n flinke baby!
alleen de foto's die onder de link staan, (zie het woordje elf fantasy fair onder de foto's) Het is een selectie uit 102 foto'squote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:38 schreef Belana het volgende:
Tan, ik zou afgelopen zondag voor het eerst er heen zijn gegaan, ik had helemaal een jurk laten maken enzo....maar ik werd ziek zaterdagavond, baalde er heel erg van. Volgend jaar maar.
Heb je nog meer foto's op je site?
Nee, ze (Cheyenne en Chinook) weten dat het nep is. Jessai vond het wel stoer geloof ik, hij wilde al een eigen zwaard hebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:17 schreef Luchtbel het volgende:
Tan vinden je kinderen het daar niet eng?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:13 schreef melonovy het volgende:
Oja, ossengal, is dat gewoon bij het kruidvat te koop?
een paar jaar geleden had ik voor de sier een hele schaal met een stuk of 15 bruisballen op de badrand staan. die heeft luca toen allemaal tegelijk in bad gekieperd in een onbewaakt ogenblik.quote:Op zondag 27 juni 2004 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Luca, ik vind bruisballen ook leuk
Een levensechte smurf ??quote:Op zondag 27 juni 2004 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
een paar jaar geleden had ik voor de sier een hele schaal met een stuk of 15 bruisballen op de badrand staan. die heeft luca toen allemaal tegelijk in bad gekieperd in een onbewaakt ogenblik.
kan je je voorstellen hoe hij (en het bad) er toen uitgezien hebben?![]()
Meer een soort indiaan dusquote:Op zondag 27 juni 2004 12:02 schreef lady-wrb het volgende:
nou nee, t waren allemaal verschillende kleuren...
Helemaal goed Belaantjequote:Op zondag 27 juni 2004 12:28 schreef Belana het volgende:
wat een moppies Loena, we zien ze niet vaak hier![]()
![]()
* Loena-tik- natuurlijk dol op die namen is
hoe spreek je Ewen uit? (juwen?)
Ewen.... echt prachtig! *nu al nadenkt over namen voor een eventuele volgende*quote:Op zondag 27 juni 2004 12:30 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Helemaal goed Belaantje![]()
Bij de opticien, ze hebben ze alleen nog niet overal. Ze zijn er in allerlei geinige kleurtjes en zijn er in twee maten( voor baby`s en kids) Het merk is Baby Banz, is een Australisch merk. De "glazen" hebben een 100% UV filter( is dus echt werkzaam en niet schadelijk zoals veel van die prut-kinderzonnebrilletjes). Kijk anders ff op: www.babybanz.nlquote:Op zondag 27 juni 2004 12:41 schreef Belana het volgende:
[..]
Ewen.... echt prachtig! *nu al nadenkt over namen voor een eventuele volgende*
waar heb je die brillen vandaan eigenlijk dan? ziet er wel practisch uit!
ik heb ze op www.babycare.nl zien staan. Ze heten volgens mij Babybanzquote:Op zondag 27 juni 2004 12:41 schreef Belana het volgende:
[..]
Ewen.... echt prachtig! *nu al nadenkt over namen voor een eventuele volgende*
waar heb je die brillen vandaan eigenlijk dan? ziet er wel practisch uit!
Maar het zou ook wat zijn als ze op hun eigen site zouden zeggen dat het niet goed zou zijn toch? Klink ook wel aannemelijk hoor E.T. wat je zegt. Maar ik vond ze zo geinig en trouwens wist je niet dat we nog een tropische zomer gaan krijgen dan?!quote:Op zondag 27 juni 2004 12:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik heb ze op www.babycare.nl zien staan. Ze heten volgens mij Babybanz![]()
Ik heb me trouwens ooit laten vertellen dat zonnebrilletjes voor babies (tot ze een jaar of 3 zijn) helemaal niet zo geweldig is. Behalve in de sneeuw en in de zon rond de evenaar. De pupillen moeten nog 'groeien' en wennen aan 't vergroten en verkleinen in licht en donker.
Maar ze zijn wel stoer
edit: ik zie op babybanz.nl dat 't wel goed zou zijn, dus ik zal wel iets met klok en klepel hebben ofzo
Gein, wel showen als je hem binnen hebt he?!quote:Op zondag 27 juni 2004 13:47 schreef Belana het volgende:
Ik heb een rooie besteld
Maar natuurlijk!!quote:Op zondag 27 juni 2004 13:53 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Gein, wel showen als je hem binnen hebt he?!
quote:Op zondag 27 juni 2004 19:17 schreef Nicoluttje het volgende:
Allemaal hele mooie foto's en hele mooie kindjes![]()
Maar stiekum vind ik Chiara toch de leukste![]()
Leuk hequote:Op zondag 27 juni 2004 18:50 schreef lady-wrb het volgende:
t is net een pop, bright! lief hoor! elise boft maar met zo'n handige oma!
quote:Op zondag 27 juni 2004 19:17 schreef Nicoluttje het volgende:
Allemaal hele mooie foto's en hele mooie kindjes![]()
Maar stiekum vind ik Chiara toch de leukste![]()
Maar jij bent bevooroordeeld! (ik ookquote:Op zondag 27 juni 2004 20:02 schreef melonovy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ook!
Ik heb hem nog nooit verlegen meegemaakt, heel grappig dit. Maar gelukkig kwam hij later wel los. Ook zo vreemd dat hij jullie kat zo eng vond, hij heeft hier vanavond weer uren achter de kat aangezeten (en die van Lois vindt hij ook niet eng ondanks dat er een formaat middelgrote hond bijzit). En hij was heel lief tot half 10 vanavondquote:Op zondag 27 juni 2004 22:51 schreef E.T. het volgende:
ow, en Bram is echt kjoet!!!!
en wat was ie heerlijk lief vanmiddag!
Ik had me psychisch voorbereid op een huiskamer als slagveld.. Maar nee hoor, Bram laat netjes alles staan, wilde erg graag sjippies eten ("dies, dies") en was hartstikke liefquote:Op zondag 27 juni 2004 23:03 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit verlegen meegemaakt, heel grappig dit. Maar gelukkig kwam hij later wel los. Ook zo vreemd dat hij jullie kat zo eng vond, hij heeft hier vanavond weer uren achter de kat aangezeten (en die van Lois vindt hij ook niet eng ondanks dat er een formaat middelgrote hond bijzit). En hij was heel lief tot half 10 vanavondMoest denk nog even energie kwijt van het 2 uur in de auto stilzitten. Alhoewel dat hartstikke goed ging.
Tom wat ben je verwend jongen! Leuke kadootjes allemaal!!
Helaas, morgen moeten we werken. Past wel weer netjes in het schema, op werkdagen moeten we hem wakker maken om kwart over 7 en op de dagen dat ik niet hoef te werken is hij al voor 6 uur wakkerquote:Op zondag 27 juni 2004 23:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik had me psychisch voorbereid op een huiskamer als slagveld.. Maar nee hoor, Bram laat netjes alles staan, wilde erg graag sjippies eten ("dies, dies") en was hartstikke lief
En half tien.. wie weet slaapt ie morgen wel lekker uit(of moeten jullie werken morgen?
)
zal ik dan ook maar even laten zien hoe ik er zelf uitzag???quote:Op maandag 28 juni 2004 12:10 schreef melonovy het volgende:![]()
Bolletje
![]()
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:28 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
zal ik dan ook maar even laten zien hoe ik er zelf uitzag???
[afbeelding]
Wilde net zeggen, ze kan onmogelijk op mij lijken, want Valentina is niet mijn dochter, maar de dochter an mijn vriendquote:Op maandag 28 juni 2004 14:00 schreef Bright het volgende:
Haha Bolletje - ze lijkt op jou!
Zelfde kleuren op haar wangen![]()
Cool gedaan he die fotoquote:Op maandag 28 juni 2004 19:43 schreef Bright het volgende:
Quinny, echt leuke foto's ook. Je kabouter is al een echte natuurvriendHij stapt zeker ook (onhandig) over een mier heen? Tenminste, dat denkt'ie
Elise past op voor vallende blokjes (maar ja, ze doet't zelf)...
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 juni 2004 19:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Cool gedaan he die foto
Nou, je bent de eerste die het zegt hoor. Wij vinden het gelukkig wel erg leuk staan. 'Snoezig' komt in me op. Zo lijkt ze net een lief popje (met veel geluid en kwadamesstreekjesquote:Op maandag 28 juni 2004 20:02 schreef Sugar het volgende:
Wat een ontzettend tuttig pakje heeft Elise aan op die spam-foto's, Bright! Vind je het zelf mooi?
Ze is wel heel lief verder, hoor! Maar dat pakkie van oma...![]()
Ik heb een zwarte besteld voor Joshua. Wat een handige brilletjes zijn dat zeg. Ben benieuwd als ik hem binnen krijg.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:53 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Gein, wel showen als je hem binnen hebt he?!
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:09 schreef beefcake het volgende:
Valentina en Aurora lijken op elkaar! Leuke meiden zijn het!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:50 schreef lily het volgende:
Valentina en Aurora lijken op elkaar! Leuke meiden zijn het!
Slim bedacht hihiquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:57 schreef lily het volgende:
Dat had je snel gezien, Beefcake
(ik kopieer en verander zodat ik niemand vergeet)
dat heb ik ook weleens gedaan maar als ik snel moet zijn dan copy/paste en veranderen zoals ik het zelf wil...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:58 schreef beefcake het volgende:
[..]
Slim bedacht hihi
Ik ga langs alle foto's en zet het dan even in word. Knippen plakken en klaar![]()
Betraptquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:01 schreef coolbabe het volgende:
Een tweede venster openen dan kun je in het ene alles nalezen en in het andere reageren, werkt ook makkelijk
eh quinny heeft een zoontje!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:05 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ja ik was Quinny nog vergeten met haar dochter. Wat een leuke foto op die paddestoel. Wat is ze al een dametje he. Zo heel veel foto's heb ik niet gezien van haar. Maar als je dan weer post dan is ze al weer zoveel groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |