quote:Op zondag 20 juni 2004 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik zal nog 1x een SC maken...
te duur, geen goed imago in NLquote:Op zondag 20 juni 2004 12:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
GTfour is wel geil
- edit
waarom zijn er daar zo weinig van verkocht?
onbekend maakt onbemind?
relatief duur?
importeur die 'm pas laat voert?
of...?
Als in: WRX/ Evo concurrent, en ook zo geprijsd?quote:Op zondag 20 juni 2004 12:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
te duur, geen goed imago in NL
De credits gaan toch naar jou?? Als je online was geweest op msn, dan had je het zelf mogen doen... Maar ja, daar was je niet en ik wilde niet het risico lopen dat deze schitterende SC verloren zou gaan...quote:Op zondag 20 juni 2004 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik zal nog 1x een SC maken...
dat bedoel ik niet...quote:Op zondag 20 juni 2004 12:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
De credits gaan toch naar jou?? Als je online was geweest op msn, dan had je het zelf mogen doen... Maar ja, daar was je niet en ik wilde niet het risico lopen dat deze schitterende SC verloren zou gaan...
je mag SC205 zelf maken als je wiltquote:Op zondag 20 juni 2004 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
mogge mensen
Wat een verschrikkelijke wedstrijd gister...
En ik kijk uit naar de SC #205
rest vind ik eigenlijk niet zulke bijzondere auto's![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je mag SC205 zelf maken als je wilt
ik ben weer weg..
205quote:Op zondag 20 juni 2004 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
mogge mensen
Wat een verschrikkelijke wedstrijd gister...
En ik kijk uit naar de SC #205
rest vind ik eigenlijk niet zulke bijzondere auto's![]()
weet ik, weet ik...quote:Op zondag 20 juni 2004 12:50 schreef LWaS het volgende:
ach man, maak je niet druk om die reacties..het is een beetje gepest over een wweer
Sommige mensen kraken hier opel af, en ik zeik weven over de Celica SC....Ik vind die Celica trouqwens best oik hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |