quote:Oranje treft Nielsen in laatste groepsduel
De UEFA heeft Kim Milton Nielsen aangewezen als scheidsrechter voor het laatste groepsduel van het Nederland elftal. De Deen leidt woensdag de wedstrijd in Braga tegen Letland. De Noorse scheidsrechter Terje Hauge heeft Duitsland-Tsjechië toegewezen gekregen.
Stand Poule Dquote:Oranje moet hopen op sportieve Tsjechen
Het Nederlands elftal moet in de laatste groepswedstrijd tegen Letland hopen dat het al geplaatste Tsjechië zich niet inhoudt tegen Duitsland. Want winnen de Duitsers, dan is Oranje sowieso uitgeschakeld.
De kans dat Oranje alsnog overleeft, is 33 procent. Boekt Nederland een zege en verliest Duitsland of speelt de ploeg van Rudi Völler gelijk, dan eindigt Oranje op de tweede plaats achter groepswinnaar Tsjechië.
In één geval wordt het echt ingewikkeld. Als Nederland gelijkspeelt tegen Letland en Duitsland verliest, eindigen Nederland, Letland en Duitsland alle op twee punten.
Het onderling resultaat tussen die drie landen is dan doorslaggevend. Alle onderlinge duels eindigden in een gelijkspel en dan gaan het aantal doelpunten voor in die duels tellen. Nederland is bij een Lets gelijkspel met doelpunten dan door.
Wordt het 0-0, dan vallen de Letten af omdat zij niet scoorden. Nederland en Duitsland maakten er beide één. Dan gaat het doelsaldo in alledrie de groepsduels tellen en wordt de uitslag van Duitsland-Tsjechië allesbepalend.
quote:
Ik hoop het niet ik denk dat een deel van die selectie zich wil bewijzen en dat ze een basis plaats kunnen afdwingenquote:Op zondag 20 juni 2004 12:02 schreef Duiveltja het volgende:
We're fucked
Pavel Nedved speelt niet, Tsjechie zal dus met een B-team spelen. Ik denk dat Oranje woensdagavond al in het vliegtuig naar Nederland zit.
Daar hoop ik ook op.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet ik denk dat een deel van die selectie zich wil bewijzen en dat ze een basis plaats kunnen afdwingen
Zeker wetne. En hopen dat Advocaat geleerd heeft van zijn fouten en dat we eindelijk een neutrale scheids hebben..quote:Op zondag 20 juni 2004 12:50 schreef Inquistor87 het volgende:
Als we spelen zoals tegen Tjechië en Advocaat van te voren onder een trein gooien winnen we
Rotzooi? Helden! Kom op!quote:Op zondag 20 juni 2004 12:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Advocaat leert al maandenlang niet van zijn fouten. Die vuile zeehond moet meteen ontslagen worden anders valt er geen eer meer te behalen.
De Duitsers winnen gewoon van de Tsjechen en Advocaat kan z'n rotzooi mee naar NL nemen.
Excusez-moi! Helden? Het WK 2002 hebben ze gemist en nu dreigen ze er de eerste ronde uit te vliegen. Dat noem ik geen helden.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:14 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Rotzooi? Helden! Kom op!
Aangezien je voor een gelijkspel ongeveer 10000 euro krijgt...quote:Op zondag 20 juni 2004 13:56 schreef Cruoninga het volgende:
Stel nou dat Nederland tegen Letland in de laatste minuut een vrije trap krijgt op de rand van de 16 met een tussenstand van 1-0 voor Letland. Duitsland-Tjechie is net afgelopen: 1-1. Als Nederland scoort wordt het 1-1 en gaat Duitsland door. Er is maar een heel klein kansje om dan nog de 2e te maken zodat Nederland zelf door gaat.
Wat zou jij doen? Die bal erin schieten of niet?
en misschien toch maar Bouma linksback met de Boer in het centrumquote:Op zondag 20 juni 2004 14:43 schreef zjroentje het volgende:
Cocu exit en Sneijder erin.
Dat moet toch wel voldoen tegen de Letten.
Bestel de vliegtickets dan maar.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:30 schreef mitt het volgende:
[..]
en misschien toch maar Bouma linksback met de Boer in het centrum
van Bronckhorstquote:Op zondag 20 juni 2004 15:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bestel de vliegtickets dan maar.
Koller zocht Bouma gisteren best vaak op. Stel je voor dat Verpakovskis Frank gaat opzoeken, dat wordt helemaal hilarisch.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:32 schreef mitt het volgende:
[..]
van Bronckhorst
en Cruijff heeft natuurlijk gelijk dat het Nederlands elftal voor geen meter kan opbouwen..kan de Boer wel, en aangezien de Letten maar met een echte spits spelen, en je dan Bouma op de tweede valse spits zet, kan de Boer er makkelijk staan..
In Engeland kwam hij niet aan spelen toe.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:57 schreef ErikT het volgende:
Van Bronckhorst moet echt 50 kilometer naar het Westen gekatapulteerd worden. Opzouten met die mafkees!
Ben ik het niet mee eens. Zeker gisteren speelde Bouma een redelijke wedstrijd terwijl Giovanni Kontkorst een kapitale fout maakte waardoor de Tsjechen wonnen. Opzouten met die kutmongool.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:00 schreef methodmich het volgende:
Van Bronckhorst doet minder fout dan Fredje.
Hangt helemaal van doelsaldo af. Eerst telt het onderlinge resultaat (gelijk), dan het doelsaldo (letland + nederland -1, duitsland bij 1-0 verlies ook -1). Dan gaat het aantal gemaakte doelpunten in de onderlinge confrontatie tellen. Is dat ook gelijk dan geldt het aantal doelpunten gemaakt tegen de andere landen. Aangezien Nederland hier als beste uit de bus komt is Nederland dan door. Krijgt Duitsland veel klop (meer als 1-0) dan wordt Duitsland op basis van doelsaldo laatste en het aantal gemaakte doelpunten van Nederland is dan meer (1-1) dan de Letten (0-0). Dus ook in dat geval is Nederland dan door.quote:Nederland speelt gelijk, Duitsland verliest, wie gaat het dan door Letland?
Fredje scoort vaker dan Van Bronckhorst.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:00 schreef methodmich het volgende:
Ligt Engeland 50 kilometer ten westen van de Algarve?quote:Op zondag 20 juni 2004 17:12 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
In Engeland kwam hij niet aan spelen toe.![]()
Fredjequote:Op maandag 21 juni 2004 00:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Fredje scoort vaker dan Van Bronckhorst.
Fredje heeft een man.
Wilfred Bouma. Zo noemt Hiddink m altijd.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:51 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Fredje
v.d.Sarquote:Op zondag 20 juni 2004 15:45 schreef methodmich het volgende:
Verpakovskis zal onze zwakke defensie dollen...
Ik denk dat we met deze 11 moeten aantreden om een klein kansje te maken:
van der Sar
Reiziger - Stam - Cocu - van Bronckhorst
Sneijder - van der Vaart - Davids
van der Meyde - van Nistelrooij - Robben
Bouma ipv v Bronckhorst. Verder helemaal eens. Mandy en cocu eruit, sneider en makaay erin. Pi Air na rust erin voor de minste spits.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
v.d.Sar
Reiziger-Stam-F.de Boer-Van Bronckhorst
Sneijder-Seedorf-Davids
Makaay-van Nistelrooy-Robben
Nederlands spelen en Makaay er eindelijk vanuit van rechts inkomende scorende spits er in.
Deze neem ik terug...quote:Op zondag 20 juni 2004 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Hup Letland.
Dat zou nog eens lekker zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Wat ook wel "grappig" is, is:
Als Nederland gelijk speelt tegen Letland en Duitsland verliest met 2 - 0 ofzo van de Tsjechen, plaats Nederland zich voor de volgende ronde met maar 2 (!!!!!!) punten.
De laatste 2 wedstrijden bewezen toch anders, maar beiden zou ik niet opstellenquote:Op zondag 20 juni 2004 16:00 schreef methodmich het volgende:
Jij pretendeert altijd de voetbalkenner pur sang te zijn.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:00 schreef methodmich het volgende:
Nee ik bekijk het uiteraard niet alleen daarop, maar ik vond Bouma ondanks dat ie niet scoorde, ook erg goed aanwezig in de tweede helft tegen Duitsland, toen het meeste gevaar van hem af kwam.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu wordt Van Bronckhorst dus geschoffeerd op 1 fout? Ik vind niet dat ie buitenom die catastrofale fout veel verkeerd heeft gedaan. Dan heb ik Bouma zowel in verdedigend als in aanvallend op zicht meer fout zien doen. Maar goed, Bouma scoort en Gio geeft een goal weg, als je het daarop bekijkt hebben jullie gelijk...
Had het misschien ook anders moeten formuleren.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:21 schreef Mindlight het volgende:
Hmm ik vind niet dat Methodmich pretendeert de voetbalkenner te zijn hoor.
Er zijn hier genoeg mensen die redelijk verstand van zaken hebben en daaruit kunnen leuke discussies voortvloeien. Dit is de mening van MM, en als je het daar niet mee eens bent vind ik je tweede argument eigenlijk het enige argument wat hout snijdt
Overigens vind ook ik Bouma dit tournooi beter spelen dan Gio.
Ok heb je idd gelijk in, ik vond hem zeker niet slecht spelen, maar die fout is wél iets dat blijft hangen, ondanks zijn spel de rest van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
In die post van PytH kwam het namelijk erg naar voren, dat Gio vanwege die fout slecht speelde...
Niet alleen vanwege die fout. (maar die was natuurlijk wel cruciaal net zoals de alom bekende wissel)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
In die post van PytH kwam het namelijk erg naar voren, dat Gio vanwege die fout slecht speelde...
"Nistelrode" ???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:45 schreef Stpan het volgende:
Sar
Reiziger-Stam-Cocu (omdat ie aanvoerder is)
F. de Boer
Sneijder, Seedorf, Davids
Overmars-Nistelrode-Robben
quote:Van der Sar,Reiziger,Stam,Cocu,
Van Bronckhorst,Sneijder,Seedorf,Davids
Van der Meyde,Van Nistelrooij,Robben.
Ooit gehoord van Bouma??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:31 schreef scanman01 het volgende:
WTF is Fredje?
Laat me raden, met vd Meyden ben je het niet eens...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Bouma is sowieso niet inzetbaar wegens een blessure.
Met 10 van de 11 namen kan ik goed leven in de voorlopige opstelling
[..]
quote:Letland hoopt op stunt: 'Wij hebben één voordeel'
Letland is niet alleen een lastige horde voor het Nederlands elftal op weg naar de kwartfinales van EURO 2004, de Letten kunnen zelf ook nog een plek afdwingen bij de laatste acht.
'We blijven onszelf verrassen', beweert aanvoerder Vitalijs Astafjevs. 'We verrasten door ons te plaatsen voor de eindronde, en nu hebben we zelfs een kansje om de kwartfinales te bereiken. Als we met dezelfde instelling spelen als de twee eerste wedstrijden, dan is alles mogelijk.'
Dat weet ook bondscoach Aleksandrs Starkovs. Na de 1-2 nederlaag tegen Tsjechië en het 0-0 gelijkspel tegen Duitsland kreeg de trainer zelfs lof voor zijn tactiek van onder meer Karel Brückner en José Mourinho.
'Mensen hebben aardige dingen gezegd, maar dat zal allemaal zijn vergeten als we slecht spelen tegen Nederland. Je wordt altijd herinnerd aan je laatste wedstrijd. En als het dan toch onze laatste wedstrijd moet zijn, dan zullen we er maar om de juiste redenen een heel memorabel duel van maken.'
Starkovs gelooft in een stunt. 'Er zit geen verschil tussen de Nederlanders, de Duitsers en de Tsjechen. Ze zijn allemaal moeilijk om te bespelen, ze hebben allemaal supersterren. Vergeet niet, Nederland heeft meer druk dan wij. Dus misschien hebben wij een psychologisch voordeel.'
Op zo'n soort manier is Hiddink toch ook ooit van z'n snor afgekomen?quote:Letse bondscoach wedt op kwartfinales
Er is Aleksandrs Staskovs veel aan gelegen om met Letland ten koste van Nederland en Duitsland de kwartfinales van het EK te halen. De Letse bondscoach gooide er maar weer eens een weddenschap tegenaan en beloofde zijn hoofd kaal te zullen scheren indien de Letten dat kunststukje volbrengen.
Het is overigens niet de eerst keer dat Starkovs een weddenschap aangaat en deze verliest (c.q. wint). Ook voor het play-off-duel met Turkije beloofde hij vooraf dat hij zijn haar zilver zou verven indien het EK in Portugal via de barrage alsnog zou worden gehaald. En aldus geschiedde.
Nu gaat hij dus nog een stapje verder. 'Als we de kwartfinales halen, dan gaat mijn haar eraf. Ik hoop alleen maar dat mijn kapper het druk krijgt', aldus Starkovs.
Er stoppen wel een paar Tjechen na dit EK, maar ook een paar NLers.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:29 schreef popolon het volgende:
199% kans dat we ons kwalificeren voor 2006?
Zeg, we zitten niet met een Tsjechie-B elftal in de groep hoor
Aan wie gaan ze betalen? De speler die scoort?quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:35 schreef PyTh het volgende:
Heb zo'n gevoel dat we het gaan redden vanavond.
Vanmorgen in de krant stond een stuk dat de Nederlandse Kamer van Koophandel in Tsjechie, 1 miljoen Euro per gescoord Tsjechisch doelpunt zal betalen
I wish it was 20.45.......hou het nie meer
Uuhhh. Volgens mij is het WIJ worden kampioen.. Of wil jij er niet meer bijhoren?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:49 schreef Inquistor87 het volgende:
Nederland o Nederland jij wordt de kampioeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Oopsquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Uuhhh. Volgens mij is het WIJ worden kampioen.. Of wil jij er niet meer bijhoren?![]()
Aan het gehele elftal denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:46 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Aan wie gaan ze betalen? De speler die scoort?
Drama natuurlijk.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:53 schreef tong80 het volgende:
Goed nieuws Frank erin.
Nee, het wordt aan de doelpuntenmaker gegeven. Maar als 'ie een beetje schappelijk is verdeelt Koller z'n 4 keer 1 miljoen gewoon over de selectiequote:Op woensdag 23 juni 2004 13:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Aan het gehele elftal denk ik.
En dan verdelen onder de spelers
Welneequote:Op woensdag 23 juni 2004 13:43 schreef DIGGER het volgende:
Tenzij NL de 1e of 2 kans direct weet af te maken, wordt dit een heel lastig potje.
Je hebt het die werdstrijd in eigen hand. Win je niet van de Letten heb je niks in de tweede ronde te zoeken.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef methodmich het volgende:
Vrees hem maar wel tong. Letland is goed.
Eentje erin schieten zie ik nog wel gebeuren. Twee lijkt me twijfelachtig, maar ik zie ze echt niet drie keer scoren. Zeker niet als Dick met 4 verdedigers gaat spelen zoals verwacht.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:44 schreef methodmich het volgende:
Maar als Maris er dan al 3 binnen heeft...
Ik had liever gezien dat ze had gefluisterd:quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:08 schreef SCH het volgende:
Verdorie, een maria-verschijning, ze fluisterde:
kluivert kluivert kluivert
Sorry - ze is alweer weg.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat ze had gefluisterd:
makaay makaay makaay
Ik heb tegen d'r gezegd: je moet bij Demon Dick zijn - en weg was ze.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:11 schreef tong80 het volgende:
Van mij mag Maria gelijk krijgen.
Stam zal daarom wel Verpakovskis voor zijn rekening nemen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Boer tegen Verpakovskis? Tjezus, als Maris bij ons goal is komt Frank net over de middenlijn . Goede verdediger, maar niet goed meer tegen SNELLE spitsen ..
Hoe snel zijn die andere Letse counteraarsquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Stam zal daarom wel Verpakovskis voor zijn rekening nemen.
Gio en Reiziger kunnen altijd nog naar binnen snijdenquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Boer tegen Verpakovskis? Tjezus, als Maris bij ons goal is komt Frank net over de middenlijn . Goede verdediger, maar niet goed meer tegen SNELLE spitsen ..
Heinz en Lokvencquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:08 schreef Duiveltja het volgende:
Baros speelt niet.
Gio zal wel weer zorgen voor wat geweldige dribblesquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:25 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Gio en Reiziger kunnen altijd nog naar binnen snijden
Ach, die 2 hebben het vroeger al nooit echt met elkaar kunnen vinden en zijn beiden even stronteigenwijs, dus niet onverwachts deze kleine niet rechtstreekse woordenwisseling via de interviewers.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Ruzie tussen Willem en Johan.
Die seniele dorpsgek moet zijn bek houden.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:33 schreef Duiveltja het volgende:
Johan kraakt de opstelling af
Idd.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die seniele dorpsgek moet zijn bek houden.
Toch nog iets positiefsquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:40 schreef dolle_hond het volgende:
afscheidswedstrijd voor FdB
Omdat?quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die seniele dorpsgek moet zijn bek houden.
nu de andere 10 nogquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:50 schreef Oom_Agent het volgende:
Kahn heeft een blessure
Rot ff op.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:51 schreef lionsguy18 het volgende:
met seedorf en davids in de basis kun je het wel schudden, aan lopertjes geen gebrek
Daaf en See waren ook zoooo slecht tegen Tsjechie natuurlijk.........quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:51 schreef lionsguy18 het volgende:
met seedorf en davids in de basis kun je het wel schudden, aan lopertjes geen gebrek
mager zesjequote:Op woensdag 23 juni 2004 20:54 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Daaf en See waren ook zoooo slecht tegen Tsjechie natuurlijk.........
Ga met je pik spelen joh.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:55 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
mager zesje
Letland is wel te verslaan, hun keeper is aardig goed maar die is ook wel te verslaan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:03 schreef Blasphemer het volgende:
maar ik heb er toch een hard hoofd in hoor![]()
hoe spelen de Duitsers?quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ik switch tussen de wedstrijden
jawel oke maar wat gebeurt er in Lisabonquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Letland is wel te verslaan, hun keeper is aardig goed maar die is ook wel te verslaan.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:05 schreef Oom_Agent het volgende:
neeeeeeeee 1-0 voor D
No wayquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:05 schreef lionsguy18 het volgende:
de eindstand is al bereikt
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:06 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
![]()
[EK in VBL] 23.06 20.45 uur Duitsland - Tsjechiequote:Op woensdag 23 juni 2004 21:08 schreef lionsguy18 het volgende:
Die oranjetroep kan eindelijk uit het straatbeeld verdwijnen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:11 schreef Reddiablo het volgende:
Clarence!
ga ff ergens anders zeikenquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:12 schreef lionsguy18 het volgende:
onterechte pingel zo te zien
had ik ook last van.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:12 schreef tong80 het volgende:
Ik juich niet eens, door die kutmoffen.
Jij bent voor Duitsland, toch ??quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:12 schreef lionsguy18 het volgende:
ik ben anti oranjequote:Op woensdag 23 juni 2004 21:13 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Jij bent voor Duitsland, toch ??
Donder eens op naar het teletoeterforum?quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:12 schreef lionsguy18 het volgende:
Ja nou hij sloeg ook nergens op, overtreding werd buiten de 16 ingezet. Goedmakertje.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:12 schreef Blasphemer het volgende:
[..]
ga ff ergens anders zeiken![]()
Ik ga je achtervolgen op fok! heb je naam genoteerd en zal je belachelijk maken tot in het einde der dagen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:12 schreef lionsguy18 het volgende:
je bent partijdigquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Donder eens op naar het teletoeterforum?
Doet graag mee, maar eerst ff feest vieren.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga je achtervolgen op fok! heb je naam genoteerd en zal je belachelijk maken tot in het einde der dagen.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:15 schreef misterDre het volgende:
1 -1 bij de tjechen
maar hij zeikt alles af dusquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:14 schreef Eglaerinion het volgende:
[..]
Ja nou hij sloeg ook nergens op, overtreding werd buiten de 16 ingezet. Goedmakertje.
Mooie vrije trap inderdaad, maar zullen we het wedstrijdverslag daarover in het andere topic doen en hier alleen de stussenstanden bijhouden?quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:15 schreef Praag het volgende:
WAT EEN GOAL!!!!!!!
Niet zeuren golfert ik hoor graag hoe het er daar aan toe gaat.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooie vrije trap inderdaad, maar zullen we het wedstrijdverslag daarover in het andere topic doen en hier alleen de stussenstanden bijhouden?
ja nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:18 schreef Praag het volgende:
affluiten de boel! Affluiten!!!
Dan zet je de ZDF op,heb ik inmiddels ook gedaan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zeuren golfert ik hoor graag hoe het er daar aan toe gaat.
hahahahahahahaquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:20 schreef Oom_Agent het volgende:
Neues aus Braga..........liebe zuschauer es ist so............. 2-0 bei dei Hollander.....
neequote:Op woensdag 23 juni 2004 21:21 schreef -Hans- het volgende:
1 - 2 tsjechie ?!?!?!
Tnx! moet afgaan op het gejuich in het stadion.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nee
Ik zit hem te kijken dus je hoort het welquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tnx! moet afgaan op het gejuich in het stadion.
OKay helemaal toppie!quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zit hem te kijken dus je hoort het wel
en op de "linksbuiten positie" verkregenquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:23 schreef tong80 het volgende:
Gele kaart Novotny, hun laatse man.
terecht vuile tacklequote:Op woensdag 23 juni 2004 21:23 schreef tong80 het volgende:
Gele kaart Novotny, hun laatse man.
Dat zal wel, het enige duits dat ik ken, is : schneller du schlangemenschquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:26 schreef tong80 het volgende:
De Duitse verslaggever is radeloos. Keiner die der eins gegen eins situation sucht.
ja genauquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:26 schreef tong80 het volgende:
De Duitse verslaggever is radeloos. Keiner die der eins gegen eins situation sucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |