Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
of gewoon overnieuw beginnenquote:Op zondag 20 juni 2004 10:43 schreef Bat266 het volgende:
op de lijst staat dat ik een gmail account heb maar, ik heb nix in mn mailbox t ligt aan mezelf aangezien ik mn mail adres verkeerd had op gegevenhet moest zijn mvvenrooij[at]hotmail.com hoop op een nieuwe invite kut toetsenbord ook hier
Ik help 't je hopen mijn kennis ( diegene me van invites voorziet ) kreeg een doos japanse koekjes in ruil voor een invite. Hardstikke lekker maar piep klein doosje en ook piep kleine koekjes.quote:Op zondag 20 juni 2004 10:46 schreef Thomper het volgende:
Ik heb hier 14 invites (misschien meer) liggen, ik zal vanmiddag eens gaan weggeven.
Rond de 8 voor nop, en voor die andere 6 hoop ik IGN Insider, Type Pad etc accounts te krijgen.
Dat is als de user Jump (zijn pagina is het) er is, of een modje als Slarioux of QuietGuy, die kunnen ook bij die admin.quote:Op zondag 20 juni 2004 10:53 schreef SRD_Don het volgende:
om de hoeveel tijd wordt de http://fok.internix.be/gmail_g3.php geupdate? ik sta er nog niet op :p
geen probleem hoor.. en je history ook niet zo te zien.quote:Op zondag 20 juni 2004 10:57 schreef SRD_Don het volgende:
oow keej... sorry dat ik het vraagben niet zow bekend met deze thread..hopelijk is mijn history op dit forum genoeg om in aanmerking te komen.
om in aanmerking te komen moest je: of wat posts hebben op het forum, of op de frontpagequote:Op zondag 20 juni 2004 10:57 schreef SRD_Don het volgende:
oow keej... sorry dat ik het vraagben niet zow bekend met deze thread..hopelijk is mijn history op dit forum genoeg om in aanmerking te komen.
Dit is één van de weinige topics waarop dat nou helemaal niets uitmaakt.quote:Op zondag 20 juni 2004 10:57 schreef SRD_Don het volgende:
met 1 post in je history en geen op de FP kom je niet in de lijst..quote:Op zondag 20 juni 2004 11:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dit is één van de weinige topics waarop dat nou helemaal niets uitmaakt.
quote:Op zondag 20 juni 2004 11:07 schreef commentator het volgende:
als iedereen die al een gmail account heeft nou ff stopt met uitslapen en gewoon ff kijkt of ie iemand kan inviten schiet het hier met de lijst ook nog es op
En dan zelf de hele tijd als je invites hebt zeker in je bed liggen stinkenquote:Op zondag 20 juni 2004 11:07 schreef commentator het volgende:
als iedereen die al een gmail account heeft nou ff stopt met uitslapen en gewoon ff kijkt of ie iemand kan inviten schiet het hier met de lijst ook nog es op
in deze reeks kun je in no time aan de 100 posts komen dus cavia heeft gelijk het maakt niet zo veel uitquote:Op zondag 20 juni 2004 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
met 1 post in je history en geen op de FP kom je niet in de lijst..
volgens mij solliciteer jij naar het naar benden zakken in de lijstquote:Op zondag 20 juni 2004 11:07 schreef commentator het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:23 schreef Murray het volgende:
Ik heb potverdorie nog steeds geen invites van Google gekregen.![]()
ik ook nie ..volgens mij krijgen de mensen die pas een acount hebben gewoon niks..ik heb me acount nu 4 dagenquote:Op zondag 20 juni 2004 11:23 schreef Murray het volgende:
Ik heb potverdorie nog steeds geen invites van Google gekregen.![]()
Whoehoe.. dan sta ik op nummetje 1..quote:Op zondag 20 juni 2004 11:22 schreef woeeiiii het volgende:
Ik heb er weer 6!!! gister 5 en nu weer 6! Ik ga schwa TM freako inviten![]()
![]()
(ik ga ze inviten ben ik dus nog even mee bezig nog niet verwijderen dus )
Totaal 14 aan Fok gegeven
Woeii, de lijst is niet actueel! die uit het vorige topic zijn ook nog niet allemaal verwerkt.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:22 schreef woeeiiii het volgende:
![]()
En ze kunnen van de lijst afquote:Op zondag 20 juni 2004 11:22 schreef woeeiiii het volgende:
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 11:28 schreef woeeiiii het volgende:
En ze kunnen van de lijst af![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Woeii, de lijst is niet actueel! die uit het vorige topic zijn ook nog niet allemaal verwerkt.
quote:Op zondag 20 juni 2004 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Woeii, de lijst is niet actueel! die uit het vorige topic zijn ook nog niet allemaal verwerkt.
JUMP waar ben je verdommequote:Op zondag 20 juni 2004 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 11:25 schreef BladLuis het volgende:
[..]
ik ook nie ..volgens mij krijgen de mensen die pas een acount hebben gewoon niks..ik heb me acount nu 4 dagen
Dan invite je mij toch gewoonquote:Op zondag 20 juni 2004 11:33 schreef Sappa het volgende:
jah ik heb hier nu ook 6 invites, maar als die lijst niet meer klopt..
Hoe lang heb jij al Gmail dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 11:33 schreef Sappa het volgende:
ja je heb gelijk, wacht maar even tot jump, sla, qg er zijn ....quote:Op zondag 20 juni 2004 11:33 schreef Sappa het volgende:
een weekje, het begon met 3 invites, toen 4, en nu heb ik er 6 gekregenquote:Op zondag 20 juni 2004 11:34 schreef Murray het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij al Gmail dan?
volgens mij had ik hem een dag na jou of zelfs de zelfde dag... Kijk eens wanneer je dat google mailtje kreeg.. (dat eerste mailtje) ik kreeg hem de 14equote:Op zondag 20 juni 2004 11:35 schreef Sappa het volgende:
[..]
een weekje, het begon met 3 invites, toen 4, en nu heb ik er 6 gekregen![]()
ja! laatste update 19 juni 20.45 ofzoquote:Op zondag 20 juni 2004 11:35 schreef dop het volgende:
wacht gewoon even op inviten tot de mods aanwezig zijn
tip voor de mods zet als laatste recor de datum en tijd van updaten
weet iedereen hoe het er voor staat
gewoon ffies vasthouden tot die luie donders van modjes alles opgeruimd hebben.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:33 schreef Sappa het volgende:
ik geloof dat de conclusie al was getrokken dat dat niet het geval wasquote:Op zondag 20 juni 2004 11:38 schreef drelletje het volgende:
Misschien ligt het er ook aan hoeveel ja naar mensen mailt die geen gmail hebben
Denk je dat dat echt van invloed is?quote:Op zondag 20 juni 2004 11:38 schreef drelletje het volgende:
Misschien ligt het er ook aan hoeveel ja naar mensen mailt die geen gmail hebben
Okee, dat dacht ik ook al.. maar ja.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:40 schreef devzero het volgende:
[..]
ik geloof dat de conclusie al was getrokken dat dat niet het geval was
hehe dat mailtje heb ik gewistquote:Op zondag 20 juni 2004 11:36 schreef drelletje het volgende:
[..]
volgens mij had ik hem een dag na jou of zelfs de zelfde dag... Kijk eens wanneer je dat google mailtje kreeg.. (dat eerste mailtje) ik kreeg hem de 14e
volgens mij jij ook zo iets.
Jep, dat zou een idee kunnen zijnquote:Op zondag 20 juni 2004 11:41 schreef sylvesterrr het volgende:
@Jump: geef een paar andere mensen toegang tot die admin-pagina van jou. Dit gaat namelijk *ff* niet goed.
mailtjes wissen is zooooooooo hotmail achtigquote:Op zondag 20 juni 2004 11:41 schreef Sappa het volgende:
[..]
hehe dat mailtje heb ik gewist
anders invite ik wel de laatste 6
hij is kapot geslagen door jump die nu weer mooi verder slaaptquote:Op zondag 20 juni 2004 11:42 schreef BladLuis het volgende:
[..]
misvormde wekker?![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 11:43 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
hij is kapot geslagen door jump die nu weer mooi verder slaapt
jah maar dat vind ik zonde van de opslagruimtequote:Op zondag 20 juni 2004 11:43 schreef drelletje het volgende:
[..]
mailtjes wissen is zooooooooo hotmail achtig
Man archive de hele zooi gewoon![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 11:46 schreef Thomper het volgende:
Ik gooi nooit iets weg. Ben je gek..
Dat vind ik zooooo leuk, lekker alles bewaren..
ach die komen al zo lang niet meerquote:Op zondag 20 juni 2004 11:51 schreef funmaster het volgende:
Hopen dat er vandaag weer een invite-golf komt.....
nee, ik ben altijd vroeg wakker en hou niet van uitslapen.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En dan zelf de hele tijd als je invites hebt zeker in je bed liggen stinken
Het zal wel gewoon een mailforwarder zijn (of zelfs dat niet eens; gewoon een catch-all).quote:Op zondag 20 juni 2004 11:58 schreef Thomper het volgende:
Meneer opent een speciaal gmail adres..
Shit, helemaal vergeten.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:00 schreef Droopie het volgende:
Het is vaderdag
Dusss... vroeg uit de veren om een ontbijtje te maken en terwijl het eitje kookt de lijst updatenquote:Op zondag 20 juni 2004 12:00 schreef Droopie het volgende:
Het is vaderdag,
down zelfs. (hier iig)quote:Op zondag 20 juni 2004 12:00 schreef Droopie het volgende:
Het is vaderdag, ik heb er een via www.emailadresses.com. Maar het is Amerika
dus nu een beetje rustig.
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Shit, helemaal vergeten.![]()
jups...quote:Op zondag 20 juni 2004 12:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]Fok! wachtlijst voor Gmail updaten Naar buiten gaan Bosje bloemen plukken Laat ontbijt, dan wel brunch dan wel lunch in elkaar flansen Bloemetjes op dienblad zetten Aan papa geven en een versje opzeggen
De CIA heeft ze gevorderdquote:Op zondag 20 juni 2004 12:05 schreef Maffioso het volgende:
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat er soms zomaar mailtjes verdwijnen?
dat begint goed danquote:Op zondag 20 juni 2004 12:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De CIA heeft ze gevorderd
Ja, ik heb er ook al 3 via gmailswap!quote:Op zondag 20 juni 2004 12:08 schreef TC03 het volgende:
Ik heb er nog eentje liggen die ik via GmailSwap heb verkregen.
Ik moet nog wel Dick Advocaat omleggen![]()
Lang, denk ikquote:Op zondag 20 juni 2004 12:12 schreef fredllorett het volgende:
ook maar even mijn mailadres hier gooien.
dirk__jan@hotmail.com
wat is de gemiddelde wachttijd eigenlijk?
Er zijn nog zat invites over. Zodra Jump uit zijn bedje is gekropen ben je waarschijnlijk direct aan de beurt.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:14 schreef irule25 het volgende:
Mensen die twijfelen over wie ze moeten inviten:
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:16 schreef Fuxl het volgende:
Waar staan nou de invites?
Bij mij òòk ( nog ) nietquote:Op zondag 20 juni 2004 12:17 schreef Biancavia het volgende:Nergens.
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:14 schreef irule25 het volgende:
Mensen die twijfelen over wie ze moeten inviten:
invite mij!, nummer 20 op de laatste (niet zo actuele lijst)
irule25[at]yahoo[dot]com
Waar horen ze te staan dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 12:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]Nergens.
Die hebben er nu een hele serie gekregenquote:Op zondag 20 juni 2004 12:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik heb weer 6 invites. Dus je kan schwa78 t/m freako doorstrepen
die hebben al minstens 2 invites gehadquote:Op zondag 20 juni 2004 12:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Hopen dat ze de invites doorsturen..quote:Op zondag 20 juni 2004 12:20 schreef brainster het volgende:
[..]
die hebben al minstens 2 invites gehad
de lijst is niet up2date
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:20 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Waar horen ze te staan dan?
Die kunnen over een "week of wat" toch een berg mensen uitnodigen, waar je helemaalquote:Op zondag 20 juni 2004 12:21 schreef woeeiiii het volgende:
ik heb schwa tm freako ook al gedaan :')
nu zijn ze 3 x ge daan :')
ah. ik was er al op aan het wachten. die is teruggekomen. je krijgt hem dadelijk als nogquote:Op zondag 20 juni 2004 10:43 schreef Bat266 het volgende:
op de lijst staat dat ik een gmail account heb maar, ik heb nix in mn mailbox t ligt aan mezelf aangezien ik mn mail adres verkeerd had op gegevenhet moest zijn mvvenrooij[at]hotmail.com hoop op een nieuwe invite kut toetsenbord ook hier
Scha78 had al een invite van mij. De lijst wordt niet echt bijgehoudenquote:Op zondag 20 juni 2004 11:30 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb schwa78 en gateway laten inviten vanmorgen ( pinominie lukte niet )
Moussy ook maar die stond nog niet op de lijst dacht ik !
Niet aan Schwa sturen, die heeft er al eenquote:Op zondag 20 juni 2004 12:19 schreef Me_Wesley het volgende:
hehe, wel 5 inmiddelsquote:Op zondag 20 juni 2004 12:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet aan Schwa sturen, die heeft er al een
Niet om lullig te doen, maar voor jou denk ik heeeeeeel lang.. Vandaag geregistreerd en 1 post.. Euh..quote:Op zondag 20 juni 2004 12:12 schreef fredllorett het volgende:
ook maar even mijn mailadres hier gooien.
dirk__jan@hotmail.com
wat is de gemiddelde wachttijd eigenlijk?
HAL-LOquote:Op zondag 20 juni 2004 12:26 schreef Sappa het volgende:
lkkr zooitje met die lijst inmiddels
Wacht daarmee. De lijst is totaal niet actueel.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:31 schreef da_rippah het volgende:
Dubbeldrank nogmaals bedankt voor de gmail account, ik zal zo ff gaan inviten.Ik post hier wel wie ik heb geinvite
LEES EENS!!!!!!!!! DE LIJST IS NIET ACTUEEL!quote:Op zondag 20 juni 2004 12:31 schreef da_rippah het volgende:
Dubbeldrank nogmaals bedankt voor de gmail account, ik zal zo ff gaan inviten.Ik post hier wel wie ik heb geinvite
quote:DE LIJST IS NIET MEER UP2ATE!
netjes!quote:Op zondag 20 juni 2004 12:35 schreef brainster het volgende:
ik heb mijn OP ff aangepast:
bovenin en onderaan staat:
[..]
HAL-LOquote:Op zondag 20 juni 2004 12:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
HAL-LO
D'r zijn een paar mensen PRIMA vrijwillig werk aan het doen voor veel mensen...
En dan maar zeiken... eikel de luxe die je bent...
V.
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:35 schreef brainster het volgende:
[..]
haal de hele lijst anders wegquote:Op zondag 20 juni 2004 12:35 schreef brainster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:24 schreef erikkll het volgende:
[..]
ah. ik was er al op aan het wachten. die is teruggekomen. je krijgt hem dadelijk als nog
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
LEES EENS!!!!!!!!! DE LIJST IS NIET ACTUEEL!
Zou je kunnen doen, ja...quote:Op zondag 20 juni 2004 12:37 schreef Sappa het volgende:
[..]
HAL-LO
ik ben sociaal om hier inmiddels al 6 invites weggeven te hebben, en ik heb er nu weer een aantal.
ik kan ze natuurlijk ook swappen of op ebay zetten, maargoed...![]()
![]()
![]()
Jep, anders lezen ze er nog overheen.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haal de hele lijst anders wegvalt er niets te mailen.
Goh, je meent het....quote:Op zondag 20 juni 2004 12:40 schreef DJ_Clean het volgende:
hmmm slapen ze nog of verbeeld ik me dat maar?
Nee, daar staan geen mailadressen in, die mag wel blijven.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:41 schreef brainster het volgende:
moet de link naar het complete lijstje ook weg???
Ja we zijn niet allemaal zo kansloos om op zondag tussen 10 en 12 ff 2 uur door de 'polder'quote:Op zondag 20 juni 2004 12:40 schreef DJ_Clean het volgende:
hmmm slapen ze nog of verbeeld ik me dat maar?
Lijkt me moeilijk, aangezien de lijst weg is.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:44 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Ja we zijn niet allemaal zo kansloos om op zondag tussen 10 en 12 ff 2 uur door de 'polder'![]()
te gaan knallen op de fiets.
Het komt vanzelf goed, zolang iedereen maar emoe netjes het topic doorleest, voordat hij/zij als een
invites rond gaat sturen.
Kijk ff in je map all mail of ze daar misschien staan... Of probeer ze te zoeken met je google® mail zoek ding©quote:Op zondag 20 juni 2004 12:05 schreef Maffioso het volgende:
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat er soms zomaar mailtjes verdwijnen?
Hehe, zo kan het ook. In ieder geval wel aardig.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:45 schreef Droopie het volgende:
Ik heb er een gekregen via GmailSwap, haha, net 1 minuut geleden.
Ik zei dat je eventueel plantenzaadjes kon vragen, komt er een amerikaanse vrouw
die zegt leuk tulpen zaadjes. Sorry mevrouw zaadjes mag je niet versturen per post,
zeker niet per post naar Amerika. O jammer alstjeblieft een invite!
hotmail voor de spam gamil voor de normale mailquote:Op zondag 20 juni 2004 12:43 schreef webfreaky het volgende:
lol @ spam inbox (spam folder)
Hooray, no spam here!
Ik heb er in totaal 4 spam mailtjes gehad, op Gmail dan. En dan niet van het type free pro0n sex tits boobs, maar van die klassieke koop een diploma, u heeft een loterij gewonnen, ofwel meer van het serieuze gedoe.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:47 schreef DJ_Clean het volgende:
[..]
hotmail voor de spam gamil voor de normale mail
krijg gem. zo'n 30 spam mailtjes per dag binnen @ hotmail dus
quote:Dear friend,
I wish to begin by way of introduction. I am Kenneth Masuku, the first and only surviving son of late Marc Masuku one of the foremost and rich black farmers in Zimbabwe recently murdered in the land dispute in my country. Before the death of my father, he had given me the certificate of deposite he used to deposit the sum of US$30.5 million (Thirty Million Five Hundred United State Dollars) in one of the private security companies in Europe, as family valuables, when he realized the looming dangers in Zimbabwe.
This amount was meant for the purchase of new machineries and chemicals
for the farms and also for the establishment of new farms in Swaziland.This land dispute started when President Robert Mugabe introduced a new land reform, which was particularly targeted at the rich white farmers and a few black farmers (my father included).
This resulted in the gruesome killing of rich farmers (mainly whites) and
the unlawful possession of their properties by Mugabe's war veterans, under the disguise of fighting for the interest of the country. It is against this background that I fled the country with my family, to the Netherlands where we are currently seeking asylum.
I have decided to seek foreign assistance, as the Netherlands law prohibits asylum seekers from operating bank accounts or involve in financial transaction of any kind, hence this letter to you. All I need is your trustworthiness to be able to entrust the above said amount and help me with investment opportunities. My family's survival depends on this money as we have virtually lost all our assets.
There are two options, firstly, you can choose to accept 15% of the total
amount for your assistance or go into partnership for the proper investment of the money in your country.
We shall discuss in detail the modalities involved if you can reach me via this telephone numbers:0031647988965 or via my confidential email account.
I await your reply through the above media, while I implore you to maintain the absolute secrecy required to ensure a safe and hitch free transaction.
I shall furnish you with more details on request.
Yours truly,
Kenneth Masuku
N.B.
My confidential email account: masuku@primposta.com
tenzij je naar de vorige delen uit deze reeks gaat kijkenquote:Op zondag 20 juni 2004 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
de OP is mooi opgeruimd, alleen de mensen met bookmarks kunnen de lijst nu nog zien.
Ja, zet ze maar op ebay...quote:Op zondag 20 juni 2004 12:37 schreef Sappa het volgende:
[..]
HAL-LO
ik ben sociaal om hier inmiddels al 6 invites weggeven te hebben, en ik heb er nu weer een aantal.
ik kan ze natuurlijk ook swappen of op ebay zetten, maargoed...![]()
![]()
![]()
Ik stuur alle (gefilterde) spam van mijn normale account nu door naar gmail en hij herkent ze allemaalquote:Op zondag 20 juni 2004 12:48 schreef Thomper het volgende:
Ik heb er in totaal 4 spam mailtjes gehad, op Gmail dan. En dan niet van het type free pro0n sex tits boobs, maar van die klassieke koop een diploma, u heeft een loterij gewonnen, ofwel meer van het serieuze gedoe.
ja, maar als mensen dit topic al niet lezen.....quote:Op zondag 20 juni 2004 12:48 schreef devzero het volgende:
[..]
tenzij je naar de vorige delen uit deze reeks gaat kijken
Toen was ik geloof ik nog aan het typenquote:Op zondag 20 juni 2004 12:46 schreef Thomper het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk, aangezien de lijst weg is.![]()
tis natuurlijk nog de beta versie hequote:Zijn er meer mensen die er last van hebben dat er soms zomaar mailtjes verdwijnen?
Inderdaad, maar ik heb er nog niets van gezien...quote:Op zondag 20 juni 2004 12:50 schreef Sappa het volgende:
[..............,.............]
tis natuurlijk nog de beta versie he
wahah eerst waren die prijzen 100 keer zo hoog! LOL!quote:Op zondag 20 juni 2004 12:49 schreef Biancavia het volgende:
ebay linkjedie net was weg gehaalt... zucht
Misschien in je Ongewenste Postquote:Op zondag 20 juni 2004 12:54 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb me invite niet gekregen (jump)
de lijst komt pas terug als ie geupdate is, anders heeft schwa78 straks 10 invitesquote:Op zondag 20 juni 2004 12:56 schreef Thomper het volgende:
En als de lijst terug is gooi ik er ook nog eens aan de eerste 6.
Bij Yahoo komt ie automatisch daarin, en bij Hotmail soms ook. Zorg ook dat je geen typfout maakte, en dat je mailbox niet vol was..quote:Op zondag 20 juni 2004 12:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Misschien in je Ongewenste Post
Heb tot nu toe alleen maar 2 kansloze mannetjes gehad die me toe hebben gevoegd op msnquote:Op zondag 20 juni 2004 12:28 schreef TC03 het volgende:
Tip voor Gmail Swap: neem als nick een meisjesnaam. Werkt veel beter.
Jep, ik weet het. Maar ik wil er nu een paar kwijt, daarom dat voorstel. Ik heb er al veel gegeven, nu wil ik es iets krijgen, als het niet erg is.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:58 schreef brainster het volgende:
[..]
de lijst komt pas terug als ie geupdate is, anders heeft schwa78 straks 10 invites
oh ben jij datquote:Op zondag 20 juni 2004 12:59 schreef Cybersailor het volgende:
[..]
Heb tot nu toe alleen maar 2 kansloze mannetjes gehad die me toe hebben gevoegd op msn![]()
![]()
O was jij dat waarvan ik alleen een invite kreeg als ik jonger was dan 16quote:Op zondag 20 juni 2004 13:02 schreef devzero het volgende:
[..]
oh ben jij dat![]()
waar staat die in outlook?....quote:Op zondag 20 juni 2004 12:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Misschien in je Ongewenste Post
quote:Op zondag 20 juni 2004 13:07 schreef Waf het volgende:
Mischien is dit een idee om dubbele invites te voorkomen, begin gewoon onderaan de lijst want daar staan gegarandeerd mensen die nog geen Gmail account hebben![]()
Yeah.. why don't you go take a long walk on a short clif.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:07 schreef Waf het volgende:
Mischien is dit een idee om dubbele invites te voorkomen, begin gewoon onderaan de lijst want daar staan gegarandeerd mensen die nog geen Gmail account hebben![]()
Staat nog steeds, mensen.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:56 schreef Thomper het volgende:
Ik ga eens lekker vreemd doen, aangezien de lijst weg is: ik geef straks gewoon 5 account weg, maar nu even zo:
Bied mij een IGN Insider of Typepad account, of een echte (dus niet iemand die niet meer reageert) persoon (bijv. via Gmailswap) aan dit kan helpen. Dan krijg jij 2 invites. En als de lijst terug is gooi ik er ook nog eens aan de eerste 6.
Als ik er een had gehad had je hem gekregenquote:Op zondag 20 juni 2004 13:12 schreef Thomper het volgende:
[..]
Staat nog steeds, mensen.![]()
helaas, je moet wel enigzins chinees kunnenquote:Op zondag 20 juni 2004 13:21 schreef DJ_Clean het volgende:
euhm gmail.cn is er ook een NL versie online?
euhm quick guide:quote:Op zondag 20 juni 2004 13:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tief op met je spam, en er komt meteen een installer omhoog![]()
Geen zin in.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:24 schreef DJ_Clean het volgende:
[..]
euhm quick guide:
delete alles wat met microsoft te maken heeft inclusief windows
installeer linux en mozilla/firefox
waarom? Het werkt prima, ik klik nergens op verder hoor.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:24 schreef DJ_Clean het volgende:
[..]
euhm quick guide:
delete alles wat met microsoft te maken heeft inclusief windows
installeer linux en mozilla/firefox
gelukkig is die lijst weg, want de eersten werden tig keer ge-invite. Straks komt alles goed, je hebt vandaag nog je account vermoed ik.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:28 schreef Mex_ het volgende:
{amaranta}
eigenlijk wel balen, zit ik bijna bij de laatste 10 komt dit bericht op de FP
weg lijst, weg vroetijdige kans voor een gmail adresje
anyway..... hoop dat jump en modjes snel de lijst online hebben, enneh...bij deze een hart onder de riem jullie doen het kei goed!!!!!!!!!!!!!!
Neenquote:Op zondag 20 juni 2004 13:28 schreef NijnKonijn het volgende:
Kun je met gmail ook op MSN?
moet je ff registreren op http://passport.comquote:Op zondag 20 juni 2004 13:28 schreef NijnKonijn het volgende:
niet, want ik wacht geduldig op iets wat gratis is en waar anderen zich vrijwillig voor inzetten. Daar heb ik dan ook geen haast bij, want dan had ik wel ergens anders een paar euro/dollar betaald.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:28 schreef DJ_Clean het volgende:
... blaat ..
nu ff on-topic wanneer kaan we onze gmail admins slaan zodat ze updaten?
Ik zou eigenlijk het antwoord niet moeten geven, maar lees maar ff de vorige 16 delen door..quote:Op zondag 20 juni 2004 13:28 schreef NijnKonijn het volgende:
mijn gmail.cn accountquote:Op zondag 20 juni 2004 13:22 schreef Sappa het volgende:
[..]
helaas, je moet wel enigzins chinees kunnen
welk lijstje?quote:Op zondag 20 juni 2004 13:31 schreef biertapper het volgende:
zet mij ook maar in het lijstje:
peter_moerman@msn.com
Nu ook gezocht: server met Movable Type.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:56 schreef Thomper het volgende:
Ik ga eens lekker vreemd doen, aangezien de lijst weg is: ik geef straks gewoon 5 account weg, maar nu even zo:
Bied mij een IGN Insider of Typepad account, of een echte (dus niet iemand die niet meer reageert) persoon (bijv. via Gmailswap) aan dit kan helpen. Dan krijg jij 2 invites. En als de lijst terug is gooi ik er ook nog eens aan de eerste 6.
niet zo huilenquote:Op zondag 20 juni 2004 13:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tief op met je spam, en er komt meteen een installer omhoog![]()
vergeet de mensen uit deel 16 nietquote:Op zondag 20 juni 2004 13:35 schreef Slarioux het volgende:
Iedereen boven mij ga ik nu toevoegen.
ik wilde het net zeggen.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:39 schreef brainster het volgende:
[..]
vergeet de mensen uit deel 16 niet
omdat er al 1 is, je moet gewoon even geduld hebben.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:39 schreef Amendo het volgende:
Heej waarom bouwen we zelf niet ff zo'n lijstje in php?
Jij stond zeker onderaanquote:Op zondag 20 juni 2004 13:39 schreef Amendo het volgende:
Heej waarom bouwen we zelf niet ff zo'n lijstje in php?
Nop.. hij heeft pas 2 posts, dus heeft ie vrij weinig kans (hoop ik eigenlijk)..quote:Op zondag 20 juni 2004 13:41 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jij stond zeker onderaan
Ga ervoor! Cheerleadersmilieding!quote:Op zondag 20 juni 2004 13:44 schreef Slarioux het volgende:
Ok, hier is het plan:
Ik ga nu alle weggegeven invites uit Deel 16 en 17 updaten. Dus al die mensen doorschuiven. Daarna ga ik alle mensen die er nog niet bij staan toevoegen.
Bij deze. Tot zo
succes!quote:Op zondag 20 juni 2004 13:44 schreef Slarioux het volgende:
Ok, hier is het plan:
Ik ga nu alle weggegeven invites uit Deel 16 en 17 updaten. Dus al die mensen doorschuiven. Daarna ga ik alle mensen die er nog niet bij staan toevoegen.
Bij deze. Tot zo
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 20 juni 2004 13:49 schreef speezend het volgende:
Ik heb me in deel 6 al aangemeld:
Gmail van Google [Deel 6]
Maarre volgens mij ben ik toen over het hoofd gezienDus zou je mij er (het liefst niet achteraan omdat ik al veel eerder had aangemeld) tussenkunnen zetten me email is: icash_nl at hotmail.com
ik heb bewijsquote:Op zondag 20 juni 2004 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het zal wel gewoon een mailforwarder zijn (of zelfs dat niet eens; gewoon een catch-all).
quote:Op zondag 20 juni 2004 13:56 schreef Slarioux het volgende:
En al deze domme posts ga ik zo deleten
wel 1 voor 1 graag....quote:Op zondag 20 juni 2004 13:59 schreef Psycho_Flip het volgende:
En de invites kunnen weer rondgestrooid worden..
Tuurlijk.. vind ik wel een beetje vanzelfsprekend...quote:Op zondag 20 juni 2004 13:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel 1 voor 1 graag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |