Is volgens mij geen spits.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
En Bosvelt natuurlijk...
Sorry, ik niet.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:58 schreef Apekoek het volgende:
hmmm ik ben wel serieus
en waarom dan niet dezelfde elf als vandaag?quote:Op zondag 20 juni 2004 03:58 schreef Apekoek het volgende:
hmmm ik ben wel serieus
ja okay, 't was een domme wissel, maar daardoor kun je niet van 2-1 in 1 keer terug vallen naar 2-3quote:Op zondag 20 juni 2004 04:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
en waarom dan niet dezelfde elf als vandaag?
zonder domme wissel dit keer![]()
niet in één keer, maar wel in een half uurquote:Op zondag 20 juni 2004 04:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ja okay, 't was een domme wissel, maar daardoor kun je niet van 2-1 in 1 keer terug vallen naar 2-3
Dan teken ik voor dat team. De beuk erin. Alles of niets. We zullen de Letten verpletteren.quote:Op zondag 20 juni 2004 04:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het meest aanvallende team dat ik kan bedenken.
je bedoelt Sneijder rechtsback en Davids links toch zekerquote:Op zondag 20 juni 2004 04:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Als je met Advocaat een wedstrijd wilt winnen moet je waarschijnlijk deze opstelling gebruiken:
Westerveld
Davids Overmars VdVaart Sneijder
VdMeyde Makaay Kluivert Robben
VHooijdonk VNistelrode
Als ze de beuk er maar in gooien. Liever dapper ten onder dan laf door.quote:Op zondag 20 juni 2004 04:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
je bedoelt Sneijder rechtsback en Davids links toch zeker![]()
Zo staan ze toch.quote:Op zondag 20 juni 2004 04:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
je bedoelt Sneijder rechtsback en Davids links toch zeker![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 04:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zo staan ze toch.
Okee. Dank je wel. Ik ben nogal een noob.quote:Op zondag 20 juni 2004 04:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
je moet vanuit je eigen keeper kijken, richting het doel van de tegenstander
Mjah, Heitinga is geschorst, dus we hebben even geen andere rechtsbackquote:Op zondag 20 juni 2004 16:42 schreef Luuksor het volgende:
Redelijk eensch met Douwe.. Alleen ben ik niet zo fan van Reiziger.. Mjah.. Ook zou ik niet voor vd Vaart gaan, en Davids heeft zn plekkie toch wel verdiend lijkt mij..
Ik stem voor!quote:Op zondag 20 juni 2004 04:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Als je met Advocaat een wedstrijd wilt winnen moet je waarschijnlijk deze opstelling gebruiken:
Westerveld
Davids Overmars VdVaart Sneijder
VdMeyde Makaay Kluivert Robben
VHooijdonk VNistelrode
Wat ze fout deden? Die Tsjechen sneden keer op keer door de verdediging. Nog een geluk dat ze niet vaker nauwkeurig waren in de laatste pass. Van Bronckhorst gaf de 2 - 3 weg. Opbouwend/uitverdedigend was het heel erg zwak.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:16 schreef Luuksor het volgende:
Wat deden Stam en van Bronckhorst fout dan gisteren?! En wie wil je in de plaats?!
Lul niet een opstelling gaat van rechts naar links en van achter naar voren.quote:Op zondag 20 juni 2004 04:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
je moet vanuit je eigen keeper kijken, richting het doel van de tegenstander
Ja, en dan klopt de opstelling dus niet. Davids op rechts ... HAHAHAquote:Op zondag 20 juni 2004 17:51 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Lul niet een opstelling gaat van rechts naar links en van achter naar voren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |