Kan me niet voorstellen. Ik heb denk ik heel erg goei palnnen om de mannen te stimuleren.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:09 schreef StrayDog het volgende:
Volgens mij heb jij er nog minder verstand van dan Advocaat.
on-site hoerenkast?quote:Op zondag 20 juni 2004 03:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen. Ik heb denk ik heel erg goei palnnen om de mannen te stimuleren.
Daarom volg ik hem op. Ik zal een nieuwe wind laten waaien. Eerst gaan we in de kroeg aan teambuilding doen. Dan even de bierbuiken eraf trainen, en iedereen is er klaar voor.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:11 schreef Mr_Knoxville het volgende:
Suck my DickAdvovaat
Prutser, ga jij je nu maar rukken op die polo's van je. Dan hou ik me bezig met het echte werk.quote:Op zondag 20 juni 2004 03:14 schreef Mighty het volgende:
Gast....ga even bij je peuters spelen......ik ben een voorstander van geen bondscoach..het zijn allemaal professionals..laat ze het maar lekker zelf uitzoeken......en waag het terug te komen zonder beker!
Nou..laat ze maar komen!!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 03:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Prutser, ga jij je nu maar rukken op die polo's van je. Dan hou ik me bezig met het echte werk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |