abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20031200
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:10 schreef ernstig.com het volgende:

[..]

Pierre's vader was Zimbabwaan, z'n moeder komt ergens uit Peru ofzo. Dus om 'm nu chinees te noemen gaat wat ver...
Volgens mij is hij deels Moluks..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 20 juni 2004 @ 01:14:20 #52
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_20031210
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:10 schreef ernstig.com het volgende:

[..]

Pierre's vader was Zimbabwaan, z'n moeder komt ergens uit Peru ofzo. Dus om 'm nu chinees te noemen gaat wat ver...
ik noem hem geen chinees..
  zondag 20 juni 2004 @ 01:14:51 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_20031222
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Cocu is echt over de top. Weg ermee.
Eerst hoor je iedereen zeggen dat Cocu altijd moet spelen en nou moet hij ineens zomaar even van de hand gedaan worden

Noujah het zal wel aan mij liggen....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_20031247
Ik heb werkelijk nooit een hoge pet van Cocu opgehad, zelfde geldt voor Zenden, geef mij dan Seedorf maar.
pi_20031254
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Eerst hoor je iedereen zeggen dat Cocu altijd moet spelen en nou moet hij ineens zomaar even van de hand gedaan worden

Noujah het zal wel aan mij liggen....
Ik heb Cocu nooit een goede speler gevonden. Hij laat te snel het koppie hangen, doorvechten moet hij. Davids is een speler die mij aanspreekt.
  zondag 20 juni 2004 @ 01:17:17 #56
96343 ernstig.com
webicon werkt niet?
pi_20031266
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:13 schreef Edwaldo het volgende:

[..]

Tja, van Hooydonk echte Zimbabwaanse achternaam
Van Hooydonk is dan ook de phonetische weergave van tromgeroffel wat "Hij-Die-De-Bal-Over-De-Muur-Kan-Brengen" betekent...
op zoek naar de meest nutteloze surf-ervaring? Bezoek dan snel mijn supergave website
  zondag 20 juni 2004 @ 01:20:17 #57
96343 ernstig.com
webicon werkt niet?
pi_20031304
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:16 schreef nozem het volgende:
...geef mij dan Seedorf maar.
Nou, van mij mag je 'm inderdaad hebben. Neem maar mee. Opgerot staat netjes.
op zoek naar de meest nutteloze surf-ervaring? Bezoek dan snel mijn supergave website
pi_20031341
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:20 schreef ernstig.com het volgende:

[..]

eensch
en geef hem dan meteen die hardrijdende, vrouwen aanrandende, overbetaalde multimiljonair dan mee
Er kan er maar 1 de beste zijn.
pi_20031346
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:20 schreef ernstig.com het volgende:

[..]

Als ik moest kiezen tussen Cocu, Zenden en Seedorf koos ik de laatste ja. Het is de beste speler van de 3, dat die gozer gewoon vaak ontzettende pech heeft in het Nederlands elftal is vervelend.
  zondag 20 juni 2004 @ 01:23:44 #60
96343 ernstig.com
webicon werkt niet?
pi_20031349
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:22 schreef GeneralFailure het volgende:

[..]

eensch
en geef hem dan meteen die hardrijdende, vrouwen aanrandende, overbetaalde multimiljonair dan mee
Precies. Ook Marco Bakker moet weg!
  zondag 20 juni 2004 @ 01:25:09 #61
96343 ernstig.com
webicon werkt niet?
pi_20031366
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:23 schreef nozem het volgende:

[..]

Als ik moest kiezen tussen Cocu, Zenden en Seedorf koos ik de laatste ja. Het is de beste speler van de 3, dat die gozer gewoon vaak ontzettende pech heeft in het Nederlands elftal is vervelend.
Eensch. Maar ik vind ze alledrie kut. Voor alledrie kunnen we wel alternatieven bedenken. Desnoods halen we Fernando Ricksen weer in de ploeg en schuiven we wat achterin en op 't middenveld. Maar Seedorf, Zenden, Cocu, Kluivert en De Boer zijn de 5 namen die wat mij betreft echt de pleuris mogen krijgen en hoeven van mij nooit meer in oranje te verschijnen.
  zondag 20 juni 2004 @ 01:26:04 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20031381
ook na de wissel heeft oranje meer dan zat kansen gehad. Waarom zaten die er niet in? In de eerste helft had het al 5 nul kunnen staan. Maar ook dat zat er niet in. Kom op mensen het elftal was matig tot zwak. En omdat nou net de beste man uit het veld word gehaald gaat iedereen daar maar op kankeren. Kanker dan liever op de rest van de spelers. Want doe bakte er helemaal niets van.

Maar weet je wat het is. Jullie moeten gewoon iets hebben om op te zeiken. Want stel dat de wissel niet was geweest. STEL dat we in halfe finale staan. En robben kan niet meer spelen. Jezus wat zouden wij dan met z,n alle totaal uit ons dak gaan dat we robben niet gespaard hadden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_20031421
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:26 schreef ook_gek het volgende:
Maar weet je wat het is. Jullie moeten gewoon iets hebben om op te zeiken. Want stel dat de wissel niet was geweest. STEL dat we in halfe finale staan. En robben kan niet meer spelen. Jezus wat zouden wij dan met z,n alle totaal uit ons dak gaan dat we robben niet gespaard hadden.
Dat denk ik ook. De meesten hier hebben gewoon een enorm kortzichtige plaat voor hun hoofd. De coach moet er ook aan denken hoe dat moet als we straks verder komen.

En reken er maar op dat dat gebeurt. Die Duitsers winnen nooit van de Tsjechen, zelfs niet met een b-elftal. Als Nederland speelt zoals vandaag maar dan tegen de Letten winnen ze, en zijn we door naar de kwartfinale.
pi_20031424
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:26 schreef ook_gek het volgende:
ook na de wissel heeft oranje meer dan zat kansen gehad. Waarom zaten die er niet in? In de eerste helft had het al 5 nul kunnen staan. Maar ook dat zat er niet in. Kom op mensen het elftal was matig tot zwak. En omdat nou net de beste man uit het veld word gehaald gaat iedereen daar maar op kankeren. Kanker dan liever op de rest van de spelers. Want doe bakte er helemaal niets van.

Bullshit. Als er iets is waar ik altijd een hekel aan heb gehad, is het zeiken op de bondscoach. Maar dit sloeg gewoon nergens op. Hij haalt gewoon de beste speler eruit. Niet alleen de man die alles afmaakt, maar de man die net het verschil maakte tussen druk zetten en de druk zelf voelen. Met het eruit halen van twee aanvallers en het erin zetten van twee verdedigers veranderde Dick een winnende formule. Tuurlijk hadden ze kansen en tuurlijk hadden die er ingemoeten, maar als de aanvallers erin waren gebleven, waren die Tjechen niet eens in de buurt van onze goal gekomen.
pi_20031431
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:28 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. De meesten hier hebben gewoon een enorm kortzichtige plaat voor hun hoofd. De coach moet er ook aan denken hoe dat moet als we straks verder komen. En reken er maar op dat dat gebeurt. Die Duitsers winnen nooit van de Tsjechen, zelfs niet met een b-elftal. Als Nederland speelt zoals vandaag maar dan tegen de Letten winnen ze, en zijn we door naar de kwartfinale.
Laten we dat hopen dan.
  zondag 20 juni 2004 @ 01:32:33 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20031473
jullie kijken alleen naar een wedstijd. Kom op zeg het is een hele tactiek die je door moet lopen. Is totaal alles uit denken. Die beste speler van jullie heeft 3 maanden niet gespeeld. Dus die moet je er nie vol in gooien. De verdediging was BAR slecht vanavond. Je hebt een voorsprong. Dus wat doe je? Je gaat de verdediging sterker maken. Want de kansen op een 3 of een 4de doel was groot. Maar nee hoor ze speelde zo slecht dat ze niet verder kwamen.

Je moet wel denken dat je straks verder moet. En als je al je beste spelers op zijn of gele kaarten hebben of blesure dan ben je niet slim bezich.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_20031570
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:32 schreef ook_gek het volgende:
jullie kijken alleen naar een wedstijd. Kom op zeg het is een hele tactiek die je door moet lopen. Is totaal alles uit denken. Die beste speler van jullie heeft 3 maanden niet gespeeld. Dus die moet je er nie vol in gooien. De verdediging was BAR slecht vanavond. Je hebt een voorsprong. Dus wat doe je? Je gaat de verdediging sterker maken. Want de kansen op een 3 of een 4de doel was groot. Maar nee hoor ze speelde zo slecht dat ze niet verder kwamen.

Je moet wel denken dat je straks verder moet. En als je al je beste spelers op zijn of gele kaarten hebben of blesure dan ben je niet slim bezich.
Ja, of je spaart je spelers, maar je gaat niet verder. Ook lekker slim. In zo'n cruciale wedstrijd als dit moeten er gewoon goede beslissingen gemaakt worden en dat was nu zeker niet het geval.
pi_20031598
De wissel was niet erg tactisch, daar ben ik het overeens, maar als Nederland goed genoeg was hadden ze ondanks de wissel ook nog kunnen winnen. Het wel en wee van een team moet niet berusten op 1 speler.
  zondag 20 juni 2004 @ 01:53:35 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20031750
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:38 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Ja, of je spaart je spelers, maar je gaat niet verder. Ook lekker slim. In zo'n cruciale wedstrijd als dit moeten er gewoon goede beslissingen gemaakt worden en dat was nu zeker niet het geval.
Was wel een goeie beslissing. Je doet nu als of de hele wedstrijd geplakt zit aan robben. Een team moet ook kunnen presteren als robben er niet is. Maar daar is het TEAM niet toe in staat. Dan kan je je beter af vragen wie er nou zo kut is. Het Team of dick.

het is best simpel.
1 er waren ZAT kansen
2 je hebt een voorsprong
3 je wilt graag winnen.

Kom op zeg. met 2-0 voor staan en dan als nog verliezen met 3-2 kan je echt niet verwijten aan dick. Maar aan dat TEAM. Er zijn nog 10 spelers hoor. Maar die doen kennelijk iets niet goed!

Je spaart je beste speler dit omdat je voor staat en er genoeg kansen zijn zonder dat je die beste speler er in voor ziet komen. Dus hij kan gemist worden.
pi_20032374
Heej nog een Dick fantopic!!!

OOLLEEE!!!
  zondag 20 juni 2004 @ 02:55:27 #71
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20032597
Adriaanse krijgt gewoon gelijk. Met zo'n laffe instelling en conservatief denken van Dick zul je nooit prijzen pakken.
pi_20032692
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Was wel een goeie beslissing. Je doet nu als of de hele wedstrijd geplakt zit aan robben. Een team moet ook kunnen presteren als robben er niet is. Maar daar is het TEAM niet toe in staat. Dan kan je je beter af vragen wie er nou zo kut is. Het Team of dick.

het is best simpel.
1 er waren ZAT kansen
2 je hebt een voorsprong
3 je wilt graag winnen.

Kom op zeg. met 2-0 voor staan en dan als nog verliezen met 3-2 kan je echt niet verwijten aan dick. Maar aan dat TEAM. Er zijn nog 10 spelers hoor. Maar die doen kennelijk iets niet goed!

Je spaart je beste speler dit omdat je voor staat en er genoeg kansen zijn zonder dat je die beste speler er in voor ziet komen. Dus hij kan gemist worden.
Ja, dan moet je vooral Bosvelt inbrengen!!
Sorry hoor, maar tactisch gezien had advocaat toch echt beter Overmars erin kunnen zetten, waardoor de spitsen nog ballen krijgen en evt. kunnen scoren en waardoor het team niet hoeft terug te zakken!! Dan had 'ie de volgende ronde nu gehaald en hadden wij niet met dit ongelooflijke kutgevoel gezeten.
Advocaat..
  zondag 20 juni 2004 @ 03:24:04 #73
47580 hoM3r
Our trip.
pi_20032891
quote:
Op zondag 20 juni 2004 00:45 schreef BrownSugar het volgende:
ZOU JIJ HET DAN BETER DOEN ?!
Ja
pi_20032933
quote:
Op zondag 20 juni 2004 03:24 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Ja
Ik ken je niet, maar geloof het van harte.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20033078
quote:
Op zondag 20 juni 2004 01:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Cocu is echt over de top. Weg ermee.
Al jaren toch?
Wat die man presteert de laatste jaren, ongelooflijk.
Noem mij 1 wedstrijd, de afgelopen 2 jaar, waar ie echt goed was.
Nou sorry, maar die gozer is en blijft middelmaat. Met hem win je geen EK.

Ken iemand mij de kwaliteiten van cocu noemen?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')