quote:Op zondag 20 juni 2004 00:55 schreef ernstig.com het volgende:
[..]
Zelfde als Advocaat, in plaats van Seedorf had ik V.d. Vaart neergezet. That's all. En als ik daar op de bank had gezeten naast De Kromme en ik had Robben zo bezig gezien, dan had ik 1 ding zeker geweten: V.d. Sar EN Arjen Robben zijn de enige twee die zeker tot en met de 90e minuut blijven spelen.
En wat dacht je van Davids... die deed het naarmate de wedstrijd vorderde ook steeds beter... ging echt geweldig tekeer!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:55 schreef ernstig.com het volgende:
[..]
Zelfde als Advocaat, in plaats van Seedorf had ik V.d. Vaart neergezet. That's all. En als ik daar op de bank had gezeten naast De Kromme en ik had Robben zo bezig gezien, dan had ik 1 ding zeker geweten: V.d. Sar EN Arjen Robben zijn de enige twee die zeker tot en met de 90e minuut blijven spelen.
Exactement precies.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:59 schreef nozem het volgende:
Met de opstelling was niet zo veel mis. De wissel van Robben was gewoon echt onvergeeflijk.
I.p.v Seedorf had "ie Vd vaart i.d.d moeten opstellen!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Seedorf speelde een prima partij..
Ik pleit ook voor meer negers..quote:Op zondag 20 juni 2004 01:05 schreef GeneralFailure het volgende:
ik weet waarom ze in het begin voorstonden:
Nederland had maar 2 negers in het veld
http://www.xs4all.nl/~paters/fotos/playaukje/quote:Op zondag 20 juni 2004 01:05 schreef GeneralFailure het volgende:
ik weet waarom ze in het begin voorstonden:
Nederland had maar 2 negers in het veld
én ik was begonnen met Sneider op die positie.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:55 schreef ernstig.com het volgende:
[..]
Pierre een neger? Hebben we het over dezelfde Pierre?quote:Op zondag 20 juni 2004 01:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik pleit ook voor meer negers..
melchiot bijvoorbeeld, en pierre natuurlijk..
![]()
Mag je mij uitleggen waarom hij Bosvelt erin stuurt, en op Nedved zet..quote:Op zondag 20 juni 2004 01:06 schreef Steijn het volgende:
Het getuigt trouwens van enorme kortzichtigheid om Advocaat en zijn wissel compleet de schuld te geven van deze nederlaag. De scheidrechter is partijdig, we hadden een rode kaart en verder begon de afbraak van de 2-0 als toen Robben er nog in stond.
wat is hij dan? een chinees?quote:Op zondag 20 juni 2004 01:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Pierre een neger? Hebben we het over dezelfde Pierre?
Hij viel niet tegen, maar ik zeg alleen wat IK had gedaan, vooraf, zonder de uitkomst te weten. En then again, noem 's 1 echt goeie actie van Seedorf?? Heb ik niet gezien. Davids was bij vlagen wel weer erg sterk, de bikkel die we kennen van de goeie Davids periode.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Seedorf speelde een prima partij..
Ach, nu lul je er omheen. Hoe graag sommigen het ook zouden willen, je kunt gewoon niet hard maken dat de nederlaag alleen aan deze wissel te wijten was.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mag je mij uitleggen waarom hij Bosvelt erin stuurt, en op Nedved zet..
Pierre's vader was Zimbabwaan, z'n moeder komt ergens uit Peru ofzo. Dus om 'm nu chinees te noemen gaat wat ver...quote:Op zondag 20 juni 2004 01:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
wat is hij dan? een chinees?
hij is iig niet blank, maar donker, en daar hebben we het over..
sterk aan de bal, goede, harde trap, overzicht, een goede pass..quote:Op zondag 20 juni 2004 01:09 schreef ernstig.com het volgende:
[..]
Hij viel niet tegen, maar ik zeg alleen wat IK had gedaan, vooraf, zonder de uitkomst te weten. En then again, noem 's 1 echt goeie actie van Seedorf?? Heb ik niet gezien. Davids was bij vlagen wel weer erg sterk, de bikkel die we kennen van de goeie Davids periode.
hijs gewoon een auslanderquote:Op zondag 20 juni 2004 01:10 schreef ernstig.com het volgende:
[..]
Pierre's vader was Zimbabwaan, z'n moeder komt ergens uit Peru ofzo. Dus om 'm nu chinees te noemen gaat wat ver...
Helemaal mee eens Cocu is echt over de top. Weg ermee.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wat dacht je van Davids... die deed het naarmate de wedstrijd vorderde ook steeds beter... ging echt geweldig tekeer!
Wie er af mocht van mij: Cocu. Aantal keer op cruciale momenten in de fout. De 2-1 was dubbel zijn schuld... en ook bij de andere twee goals was ie niet goed.
En daar zit nu precies de fout in Nederland. Wij gaan er allemaal maar vanuit dat als we 11 goede spelers bij elkaar zetten, dat het een goed elftal wordt. Daarmee laat je een belangrijk voordeel van een elftal links liggen, de synergie ofwel het feit dat je met de juiste groep meer kunt bereiken dan alle leden van die groep apart.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:09 schreef ernstig.com het volgende:
Hij viel niet tegen, maar ik zeg alleen wat IK had gedaan, vooraf, zonder de uitkomst te weten. En then again, noem 's 1 echt goeie actie van Seedorf??
Tja, van Hooydonk echte Zimbabwaanse achternaamquote:Op zondag 20 juni 2004 01:10 schreef ernstig.com het volgende:
[..]
Pierre's vader was Zimbabwaan, ...
tuurlijk niet alleen.. dat de scheids tegen oranje was, moge duidelijk zijn..quote:Op zondag 20 juni 2004 01:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ach, nu lul je er omheen. Hoe graag sommigen het ook zouden willen, je kunt gewoon niet hard maken dat de nederlaag alleen aan deze wissel te wijten was.
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:11 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
hijs gewoon een auslander
maar voetballen kan hij wel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |