Er is geen proxy instelling.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:24 schreef Hiawatha het volgende:
Foute proxy instelling?
Ja.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:30 schreef Lucille het volgende:
Dus op de desktop werkt IE wel?
Al gedaan. No effect.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik draai ook Firefox en heb nergens last van. Gooi het eraf en installeer het opnieuw, zou ik zeggen.
Ja.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vreemd. Heb je IE ernaast draaien?
Er is geen firewall (behalve die ge-integreerd zit in de Sitecom-WL025)quote:Heb je een firewall waar de toestemming misschien niet ingesteld staat voor Firefox?
100% zeker.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:16 schreef NewOrder het volgende:
Weet je zeker dat je geen firewall hebt draaien of bijv. een restant van Zonealarm?
quote:Heeft die Sitecom een webinterface? Probeer dan eens of je daar op kan komen.
Kijk ook eens in je "about:config" of daar geen rare wijzigingen in staan.
quote:Op zondag 20 juni 2004 00:16 schreef Sjaakman het volgende:
...
Het vreemde is dat 'ie het op de laptop in hetzelfde netwerk prima doet, en op de desktop doet 'ie moeilijk?
...
Neen.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:44 schreef NewOrder het volgende:
Al in 'about:config' gekeken? (gewoon intypen als url in FF)
Koelere wat een lijst... Het is me niet echt duidelijk waar ik naar moet kijkenquote:Op maandag 28 juni 2004 17:44 schreef NewOrder het volgende:
Al in 'about:config' gekeken? (gewoon intypen als url in FF)
In eerste instantie de gewijzigde settings (vet gedrukt). Daarnaast kun je kijken bij netwerkinstellingen. Eventueel vergelijken met FF op je laptop.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:16 schreef Sjaakman het volgende:
Koelere wat een lijst... Het is me niet echt duidelijk waar ik naar moet kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |