Davids speelde heel stabiel!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:31 schreef buzzer het volgende:
Robben en van der Sar (en Davids het voordeel van de twijvel)
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Nedved speelde ook wel aardig
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Nedved speelde ook wel aardig
Daarom noem ik hem ook, ik vond hem idd een van de beteren !quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:31 schreef krassekarel het volgende:
[..]
Davids speelde heel stabiel!
En Van Nistelrooy dan ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:58 schreef nikk het volgende:
Van de rest speelden de meesten behoorlijk, en sommigen zwak.
Werkte hard, maar speelde over het algemeen vrij zwak.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:01 schreef krassekarel het volgende:
[..]
En Van Nistelrooy dan ?
Welke tactiek? De wedstrijd lag volledig open, flipperkast-voetbal negentig minuten lang.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:06 schreef engessa het volgende:
Het elftal speelde goed maar de opgedwongen tactiek van de bondscoach verpestte het.
Ik noem Davids. Davids en Seedorf worden beiden weinig genoemd.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:07 schreef Linz het volgende:
waarom wordt Davids zo weinig genoemd???
Davids was de man, Robben ook tot ie werd gewisseld, van Nistelrooy, maar over het algemeen speelde iedereen wel goed, alleen van der Meijde was slecht in de eindpass en afronding. En van der Sar ook natuurlijk, veel goede reddingen.
Davids sprong er voor mij niet bovenuit maar speelde al met al zeker geen slechte wedstrijd. Mooi, stabiel spel!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:07 schreef Linz het volgende:
waarom wordt Davids zo weinig genoemd???
Davids was de man, Robben ook tot ie werd gewisseld, van Nistelrooy, maar over het algemeen speelde iedereen wel goed, alleen van der Meijde was slecht in de eindpass en afronding. En van der Sar ook natuurlijk, veel goede reddingen.
Laat ik het anders zeggen, de wissels van de coach verpestte de zooi. Ik snap nog steeds niet waarom je 2 goed spelende mannen waar veel, heel veel dreiging, dreiging van uit gaat uit het elftal haalt. Nederland kan, en heeft nooit, een voorsprong kunnen verdedigen.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:07 schreef nikk het volgende:
[..]
Welke tactiek? De wedstrijd lag volledig open, flipperkast-voetbal negentig minuten lang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |