Eerst zal ik een login bouwen.... en dan misschien genres....quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:01 schreef Oksel het volgende:
Mezzin: Kun je misschien een filter: "Partygames" maken in je prijsoverzicht?
waarom heb je een login nodig? Je site is nu juist lekker makkelijk omdat je niet hoeft in te loggen en dat soort gedoe. Of is het inloggen om dingen toe te voegen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:11 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Eerst zal ik een login bouwen.... en dan misschien genres....
goed toch?quote:Adventure: zelda: tww, metroid prime, star fox, PoP
RPG: PSO III, ToS, FFCC
Horror: residence evil, ED, bio 4
Racing: F-zero, burnout deux, MK:DD
Party: mario party 4/5, mario tennis, SSBM
Platform: sms, wario world.
? = sport: mario golf, tony hawk 3, 1080
? = actie: MGS:TT, view joe, ikaruga, pikmin.
yep... hij heeft al een paar 'invoerders' weten te strikken dacht ik.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:18 schreef koei het volgende:
[..]
waarom heb je een login nodig? Je site is nu juist lekker makkelijk omdat je niet hoeft in te loggen en dat soort gedoe. Of is het inloggen om dingen toe te voegen?
pikmin is toch geen actie? en metroid vind ik eigenlijk ook niet echt onder het genre adventure passen. Ik vind het meer een FPS of gewoon actie. Ook vind ik alleen nintendo-only titels beter, dat is waar de mensen een cube voor kopen.quote:Adventure: zelda: tww, metroid prime, star fox, PoP
RPG: PSO III, ToS, FFCC
Horror: residence evil, ED, bio 4
Racing: F-zero, burnout deux, MK:DD
Party: mario party 4/5, mario tennis, SSBM
Platform: sms, wario world.
? = sport: mario golf, tony hawk 3, 1080
? = actie: MGS:TT, view joe, ikaruga, pikmin.
Jep ... alleen een programmeer dipquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:12 schreef Dromer het volgende:
[..]
yep... hij heeft al een paar 'invoerders' weten te strikken dacht ik.
Blizzard en haar reputatie kennende zal het toch wel een goeie game worden denk ik...quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:54 schreef Thomper het volgende:
Sjezus, wat een gedoe om Starcraft Ghost. Ik zie het niet bijster geweldig in voor die game als het zo doorgaat.
ik wist niet waar ik hem anders moet plaatsten, maar dat echt nintendo is een goeie ja.quote:pikmin is toch geen actie?
het is juist geen fps maar meer een soort first person action adventure. maar in actie staat hij ook wel ok.quote:en metroid vind ik eigenlijk ook niet echt onder het genre adventure passen.
vind het meer een FPS of gewoon actie.
niet altijd hoor.quote:Ook vind ik alleen nintendo-only titels beter, dat is waar de mensen een cube voor kopen.
oot is niet echt een gamecube titel. doe nou maar gewoon PoP die is sowieso het beste op de cube.quote:Mijn voorstel:
Adventure: zelda WW, zelda Oot (?), starfox
kirby... tsja... het kan...quote:Racing: F zero, MK:DD, Kirby
pacman vs is een goeie ja.quote:Party: SSBM, Mario party, pacman V.S.
jungle beat is een goeie jaquote:Platform: sms, wario world, ..... (luigi's mansion misschien? of alvast donkey konga jungle beat)
ikaruga... is dat echt nintendo? die kan wel bij actie hoor. het hoeft niet perse 3 per genre te zijn.quote:echt nintendo: pikmin, ikaruga, animal crossing
ikaruga komt van de DreamCast....quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:44 schreef rockstah het volgende:
[knip]
ikaruga... is dat echt nintendo? die kan wel bij actie hoor. het hoeft niet perse 3 per genre te zijn.
Mooi... ik ben zo nu en dan namelijk vrij stupid en simplequote:Op woensdag 23 juni 2004 21:22 schreef MeZZiN het volgende:
Don't worry het zal makelijk te gebruiken blijven. ik heb altijd geleerd op school het KISS principe en het werkt
Eén van de laatste DC games. Kwam uit toen de DC al op z'n gat lag. Is toen meteen naar de cube geport.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:03 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ikaruga komt van de DreamCast....
quote:The Robots game will incorporate movie assets - including character, graphic and animation assets - to produce a distinctive impression of playing in the film's universe. The Robots' world is about to be taken over by an evil tyrant and it is up to the player to save his fellow robots from a tragic destiny! Players will hop on a train to a mechanical metropolis of moving gears and winding parts, meet an unforgettable cast of characters and battle evil machines - discovering the many ways a robot can turn his parts into cool and unique gadgets.
"We are thrilled to partner again with the talented team at Twentieth Century Fox to extend what is sure to be a blockbuster movie event into a highly interactive and vibrant game experience for Robots fans of all ages," said Philip O'Neil, President, Vivendi Universal Games. "The collaboration will result in an exciting and graphically brilliant game that integrates the best elements of this CGI-animated feature with 3D action/adventure gameplay."
"Our Robots partnership with VUG has been a collaborative effort from the start and we look forward to their continued commitment in creating a new standard for film licensed games," stated Peter Byrne, EVP, Twentieth Century Fox Licensing and Merchandising. "They have truly captured the world of Robots and this game is as visually stunning as the movie itself. It is sure to top the best-seller lists come March 2005 and beyond."
Based upon Twentieth Century Fox's CG animated feature film releasing on March 11, 2005 - created by Twentieth Century Fox and directed by Academy Award®-winner Chris Wedge (both of Ice Age fame) - the game will place players in the role of the film's hero Rodney Copperbottom, as he sets off on thrilling adventures through the living, breathing worlds of the Robots movie. The Robots' world is about to be taken over by an evil tyrant and it is up to the player to save his fellow robots from a tragic destiny. Players will hop on a train to a mechanical metropolis of moving gears and winding parts, meet an unforgettable cast of characters and battle evil machines - discovering the many ways a robot can turn his parts into cool and unique gadgets.
Game Features:
Battle evil robots in this 3D action/adventure where players can explore the vibrant world of the Robots film as well as brand new environments
Interact with memorable characters from the movie and meet over 40 original characters created specifically for the game
Spectacular graphical effects in large free-roaming environments
Players can upgrade their character with bonus skills, cool robot parts and smart mechanical gadgets as they progress through the game
Vastly interactive experience incorporates the best elements from the movie with quality gameplay, exploration, puzzle-solving and combat
High-level of film/game integration with character, graphic and animation assets taken directly from the film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |