vrouwen en scherpzinnige opmerkingen, heerlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:42 schreef Oblivion het volgende:
De vraag is eerder, wat deed hij er mee?![]()
HELEMAAL KAPOT !quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:45 schreef Sylvana het volgende:
Afschieten die Dick![]()
![]()
woord omhoog negerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:36 schreef Adelante het volgende:
Dick moet DOOD!
Ik vind het echt heel erg jammer, wat een frustratie...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
vrouwen en scherpzinnige opmerkingen, heerlijk
maar dan wel vanaf het hoogste flatgebouw van de wereldquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:54 schreef -DailaLama- het volgende:
We laten hem door dat jongetje uit die Calvé-reclame van het balkon duwen.
Zou 'm nog niet willen hebben, al was ie gratis...quote:
Nee dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar dan wel vanaf het hoogste flatgebouw van de wereld
6 hoog is hoog zat, anders is het te snel gebeurdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar dan wel vanaf het hoogste flatgebouw van de wereld
toegeven, z'n wissel was misschien verkeerd, maar hij was verder tevreden, zei hij net...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel erg jammer, wat een frustratie...![]()
Die schIJTsrechter kon er ook wat van...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
toegeven, z'n wissel was misschien verkeerd, maar hij was verder tevreden, zei hij net...
Misschien?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
toegeven, z'n wissel was misschien verkeerd, maar hij was verder tevreden, zei hij net...
Wel een tuin met gras graag, kan ik er verrot op spelen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:14 schreef Stefkuh het volgende:
Dickie krijgt een tuintje op zijn buik, tuintje op zijn buik, tuintje op zijn buik, tuintje op zijn buik!
ole oleeeeeeeee ole oel een heel mooi tuintje, op dickies buik!!
desalniettemin was het een waardeloze wisselquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wel een tuin met gras graag, kan ik er verrot op spelen...![]()
Ach die arme man, als ze hadden gewonnen had niemand meer over die wissel gesproken...![]()
Wedden van wel? Dit was eenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wel een tuin met gras graag, kan ik er verrot op spelen...![]()
Ach die arme man, als ze hadden gewonnen had niemand meer over die wissel gesproken...![]()
Yep, helemaal kut...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:18 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
desalniettemin was het een waardeloze wissel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |