kan hij mooi uit z'n neus vreten!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:08 schreef pekel het volgende:
1 ding is zeker, donderdag is Advocaat arbeitslos..
Duitland - Tsjechië is nog erger als Duitsland - Nederland. Wat die Tsjechen ook gaan doen, winnen van Duitsland willen ze zeker! We maken nog steeds kans!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:41 schreef kastanova het volgende:
Voorspelling voor de laatste wedstrijddag:
Nederland doet wat het moet doen en wint met 2 of 3-0.
De Duitsers winnen echter ook met gemak van het B-elftal van Tjechië dat niet meer hóeft omdat ze toch al door zijn...
Vervolgens gaat Dick zielig zitten doen dat de Tjechen hun sportieve plicht niet deden en dat Nederland er daarom uit ligt en dat het de dus allemaal aan de Tjechen ligt in plaats van aan de fouten die hij de daarvoor gespeelde wedstrijden zelf maakte.
100%(!) dat hij zo de schuld op een ander af zal schuiven
Idd..geniaal!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:10 schreef SplashJoin het volgende:
lol advocaat wordt helemaal afgezeken op rtl4
NU is er niks meer over? Wat zeiden ze dan? Of bedoel je BvDquote:Op zondag 20 juni 2004 00:10 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd..geniaal!!
Nee, RTL Nieuws. Jaap v. Deursen ging Oranje-supporters intervieuwen, en door iedereen werd ie afgekraakt, van boerenlul tot k*nk*r-Hagenees.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:15 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
NU is er niks meer over? Wat zeiden ze dan? Of bedoel je BvD
Groot gelijk. Zelfs ik had een beter elftal neergezet.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:17 schreef pekel het volgende:
[..]
Nee, RTL Nieuws. Jaap v. Deursen ging Oranje-supporters intervieuwen, en door iedereen werd ie afgekraakt, van boerenlul tot k*nk*r-Hagenees..
En bokkelulquote:Op zondag 20 juni 2004 00:17 schreef pekel het volgende:
[..]
Nee, RTL Nieuws. Jaap v. Deursen ging Oranje-supporters intervieuwen, en door iedereen werd ie afgekraakt, van boerenlul tot k*nk*r-Hagenees..
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:11 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zeg het nog 1x:
DICK ADVOCAAT IS EEN TERINGLIJER!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja precies, heel het land kijkt vier jaar lang uit naar het moment om Oranje weer aan te kunnen moedigen, rukt in grote getalen op naar Portugal, versiert hele straten voor dat voetbal... En dan verziekt één zo'n man heel het feest door een foute wissel...quote:Op zondag 20 juni 2004 01:25 schreef GoodspeeD het volgende:
Weet je waar ik nou het hardste van baal. Dat we verdomme al vier jaar hebben moeten wachten om Nederland weer gezellig in de kroeg te mogen kijken met onze oranje kleding en toeters. En dat dan zo'n lul als Dick en die hoerenscheids er een einde aan maken door er zo fucking naïef mee om te gaan.
Ik hoop echt zo hard dat er woensdag een wonder gebeurt, maar ik verwacht het ergste. Godverdomme, wat ben ik kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |