Je vergeet er nog ene, toen v Nistelrooij alleen over links op doel afging, en door Nedved werd neergehaald, waar niet eens geel voor wordt gegeven, terwijl je voor een doorgebroken speler rood moet geven als ie wordt neergehaald.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:41 schreef scollon het volgende:
Scheids:
* Duwtje tegen van Nistelrooi toen ie wilde koppen == Penalty
* Vasthouden van van Nistelrooi toen ie wilde trappen == penalty
* Schwalbe van Nedved == Geel (maar niet voor Heitinga)
Afgezien van een aantal andere dubieuze beslissingen heeft de man in black ons dus 2 penaltys door de neus geboord en ons onterecht met 10 man verder laten spelen
quote:Op zondag 20 juni 2004 04:15 schreef GangstaX het volgende:
Na een avondje naar de tering zuipen in de plaatselijke discotheek hier nog mijn 2 cents:
ok doei
die komt op Mijn sitequote:Op zondag 20 juni 2004 02:32 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Nederland 2, live verslag van de opkomst van Oranje.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:25 schreef PPWB84 het volgende:
Serieus , waar lietenz e dat zien
En hoe komen die doelpunten tot stand? Door leiding van de coach en door eerlijk spel. Beide factoren waren gisteren niet aanwezig. De coach was dom en de scheids royaal in het voordeel van de Tjechen.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:43 schreef thoth het volgende:
De regels zijn vrij duidelijk.
Het team met de meeste doelpunten wint.
Als je alles gaat weghalen dat beledigend is, blijft er niet veel van dit topic over.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:05 schreef just me het volgende:
zo lieve users.. zijn we weer een beetje tot bedaren gekomen? dan ga ik nu de ergste dingen weg-editten
Komt het zo nog eens?quote:Op zondag 20 juni 2004 13:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Nederland 2, live verslag van de opkomst van Oranje.Arjen Robben
kreeg een staande ovatie.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |