ik heb met mijn auto nog nooit een wheelie gemaakt hoor, en daar zit zelfs 90pk inquote:Op zondag 20 juni 2004 18:03 schreef Shifgie het volgende:
Alles boven 40pk is te weelyen,.... dusss
tipje maar boven aant het dak twee lange steigerpijpen en hang op 3 meter afstand van de auto daar zon 250 kg aanquote:Op zondag 20 juni 2004 18:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik heb met mijn auto nog nooit een wheelie gemaakt hoor, en daar zit zelfs 90pk in
Ja, idd, met een MT5 kon ik zelfs wheelies maken..quote:Op zondag 20 juni 2004 18:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom 40pk?
voorwielaandrijving?quote:Op zondag 20 juni 2004 18:55 schreef Sm0keZ het volgende:
ik heb met mijn auto nog nooit een wheelie gemaakt hoor, en daar zit zelfs 90pk in
met een schakelbrommer van <90 kilo met +-10pk lukt t nog...quote:Op zondag 20 juni 2004 18:03 schreef Shifgie het volgende:
Alles boven 40pk is te weelyen,.... dusss
Idd, met alles valt te wheelien je moet het alleen kunnen. Opzich is het wel t makkelijst om te oefenen met iets wat gewoon op vermogen kan wheelien zodat je volledig op je evenwicht kan concentreren.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:41 schreef MercedesCL het volgende:
Is t niet zo dat je zelfs met een snorfiets een wheelie kan maken? Zolang je maar je evenwicht kan houden lijkt mij
klopt, maar ik doelde op een 'auto-wheelie' >> gas geven en op het achterwiel gaan... met een vespa ofzo is ook goed te wheelien... alleen moet je dan als een gek aan het stuur gaan trekken enzo en dat is irritant want dan houd je geen evenwicht...quote:Op maandag 21 juni 2004 06:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Boeit niet hoeveel pk je hebt. Als je eenmaal op het balanspunt zit is overal mee te wheelien
Probeer eens een wheelie in de achteruit-versnelling? Of zou dat dan een nosey heten?quote:Op zondag 20 juni 2004 22:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
voorwielaandrijving?![]()
Stoppie.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:59 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Probeer eens een wheelie in de achteruit-versnelling? Of zou dat dan een nosey heten?
das fout zo!quote:Op woensdag 23 juni 2004 05:50 schreef blup het volgende:
Overgens, als je 't fout doet:
[afbeelding]
Lijkt wel ofte flink met z'n kop tegen de weg smakt..
Is dat nou een helm of een gemillimeterd kapsel?quote:Op woensdag 23 juni 2004 05:50 schreef blup het volgende:
Overgens, als je 't fout doet:
[afbeelding]
Lijkt wel ofte flink met z'n kop tegen de weg smakt..
Klopt! Zo moet dat niet!quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:59 schreef -Muse- het volgende:
[..]
das fout zo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |