Ja...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:26 schreef Tiemie het volgende:
ojee, lonsdale-bash-topic.
* Jordy-B vlucht met Tiemie mee
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:21 schreef S_ het volgende:
Er zullen vast en zeker 1000 topics er over zijn, maar ik moet het toch even kwijt.
Bij mijn dorp is Lonsdale (helaas) enorm in. Men draagt het ook vooral uit racistische overwegingen. Zo wordt mijn neefje (hij is geadopteerd) gepest door dit soort mensen.
nofi natuurlijk...quote:Sorry maar probeer zelf eerst van je leven te maken, voordat je anderen de schuld geeft.
Alleen jammer dat dit soort mensen te dom is om te beseffen wat tot wat voor situaties rascisme kan leiden..... was er niet zo'n jaar om 65 geleden een mannetje met een snorretje, die ook alleen maar 'eigen' mensen wilde?!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:24 schreef rashudo het volgende:
Deze mensen zijn inderdaad erg walgelijk. Het leuke is dat ze zelf helemaal geen leven hebben, dat maakt het dan weer goed.
Ze gaf toch niemand de schuld ergens van!?quote:Sorry maar probeer zelf eerst van je leven te maken, voordat je anderen de schuld geeft.
Maar dat is niet alleen met dat soort Lonsdale mensen; ook die dwazen die altijd de boel lopen te verstieren zoals bij grote G8-top-conferenties etc.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:24 schreef Fliepke het volgende:
ze kunnen beter gewoon gaan werken...
Combinatie van opvoeding en media....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:28 schreef Master-JiP het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dit soort mensen te dom is om te beseffen wat tot wat voor situaties rascisme kan leiden..... was er niet zo'n jaar om 65 geleden een mannetje met een snorretje, die ook alleen maar 'eigen' mensen wilde?!
Laatst was er een reportage bij TweeVandaag over Lonsdale; lieten ze een lagere school zien ergens in Limburg. Daar lopen dus mannetjes (ook meelopende meisjes) van een jaar om 11,12 te verkondigen dat die buitenlanders eruit moeten!![]()
Hebben die ouders dan gefaald met de opvoeding of zijn die net zo erg?![]()
Er is toch ook genoeg media-aandacht voor de gevolgen van rascisme?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:30 schreef jamai22 het volgende:
[..]
Combinatie van opvoeding en media....
De media geeft ze argumenten, en de ouders weerleggen ze niet...
LONSDALEquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:29 schreef curver het volgende:
Ik ben niet goed op de hoogte van wat nu precies de achterliggende gedachten zijn die dit merk impliceert. .
het is gewoon een boxmerk , veel zwarte boxers dragen hetquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:35 schreef boy.schouten het volgende:
Londsdale is nep, ze hebben het gewoon verzonnen als anti neger merk!
Maarja, 90% alloctoon, turk, afgaan, enz enz enz, mag ik ook niet hoor
Men ziet een hekel aan moslims hebben (of marokkanen in het bijzonder) kennelijk vreemd genoeg niet als racisme of ongewenst gedrag. 'Ze' hebben het er immers zelf naar gemaakt. Dat het paralellen vertoont met het anti-semitisme van pre-WOII doet kennelijk geen belletje rinkelen, toen was men ook van mening dat de Joden het er zelf naar gemaakt hadden. Racisme in de vorm van moslimhaat lijkt vandaagdedag wel geaccepteerd, en jongeren die openlijk racistisch zijn worden gedoogd. Trieste zaak, en het lijkt vooral in achterstandsgebieden populair te zijn waar nauwelijks allochtonen te vinden zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:31 schreef Master-JiP het volgende:
[..]
Er is toch ook genoeg media-aandacht voor de gevolgen van rascisme?
Media belicht 2 kanten....
Als wiskunde leraar zou het nog moeten kunnen, maar bij geschiedenis...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:29 schreef curver het volgende:
Ik ben niet goed op de hoogte van wat nu precies de achterliggende gedachten zijn die dit merk impliceert. Wat me wel duidelijk is zijn de typische kenmerken van de kindertjes en soms zelfs volwassenen die de kleren dragen.
Volgens mij is het een soort afgeleide van de voormailige gabbercultuur, echter een tikkeltjes rechtser en rascistischer.
Erger nog....een paar maanden terug was ik op een feestje van de geschiedenissectie. Een feestje van geschiedenisleraren van een school, een geone katholieke VMBO.
Tot mijn verbazing (schrik) was een van de leraren gekleed in een bomber, londsdale trui en kisten. Hij zou lesgeven aan brugklassen.........ik vraag me af hoe hij de sollicitatieronden doorgekomen is. De vent is in de dertig en leek aanvakenlijk erg sociaal, tot na een wijntje of 4 (in zijn geval bier) de eerste anti-marokkanen moppen de kop op staken.
Hmmmmm......nooit geweten dat scholen zo divers waren in het aanstellen van docenten.
Lonsdale zelf is erg tegen racisme dus weer pure onzin wat je hier loopt te gillen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:35 schreef boy.schouten het volgende:
Londsdale is nep, ze hebben het gewoon verzonnen als anti neger merk!
Maarja, 90% alloctoon, turk, afgaan, enz enz enz, mag ik ook niet hoor
Wel erg lullig, dat zijn kleding er voor gebruikt wordtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:39 schreef amsterdam19 het volgende:
[..]
Lonsdale zelf is erg tegen racisme dus weer pure onzin wat je hier loopt te gillen.
Hoe erg kan iemand het omkeren. Wie roepen er dat Joden en homo's dood moeten? Wie haten Nederlanders? Welke meisjes hebben bijna geen rechten? Just my two cents........quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Men ziet een hekel aan moslims hebben (of marokkanen in het bijzonder) kennelijk vreemd genoeg niet als racisme of ongewenst gedrag. 'Ze' hebben het er immers zelf naar gemaakt. Dat het paralellen vertoont met het anti-semitisme van pre-WOII doet kennelijk geen belletje rinkelen, toen was men ook van mening dat de Joden het er zelf naar gemaakt hadden. Racisme in de vorm van moslimhaat lijkt vandaagdedag wel geaccepteerd, en jongeren die openlijk racistisch zijn worden gedoogd. Trieste zaak, en het lijkt vooral in achterstandsgebieden populair te zijn waar nauwelijks allochtonen te vinden zijn.
Volgens mij baalt Lonsdale er ook erg van. Weleens een artikel over gelezen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:41 schreef S_ het volgende:
[..]
Wel erg lullig, dat zijn kleding er voor gebruikt wordt
Zijn er dan zoveel moslima's die uit provocatie een hoofddoek dragen ? Het is vooral een cultureel en gewoonte kledingstuk. Ik moet echter de eerste Lonsdale drager zonder (semi) racistische denkbeelden nog tegenkomen. En dan bedoel ik niet iemand met een Lonsdale sweater aan, maar de combinatie met kisten, geruite blousjes etc.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:40 schreef Tarak het volgende:
De één draagt een hoofddoek om te provoceren de ander Lonsdale om te provoceren.
Is er een verschil??
'De' moslim zeker ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe erg kan iemand het omkeren. Wie roepen er dat Joden en homo's dood moeten? Wie haten Nederlanders? Welke meisjes hebben bijna geen rechten? Just my two cents........
dat klopt, http://www.lonsdalenews.nl/quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:43 schreef Tarak het volgende:
[..]
Volgens mij baalt Lonsdale er ook erg van. Weleens een artikel over gelezen.
Ja, het merk 'moslims' is speciaal gecreëerd als anti-joods en anti-westers.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:43 schreef gelly het volgende:
[..]
'De' moslim zeker ?
die was net al gegevenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:46 schreef farfavour het volgende:
......
Lonsdale was in de jaren zeventig een echt arbeidersmerk. Het merk is pas later gekaapt (helft jaren tachtig) door zichzelf skinheads noemende groepen (eigenlijk vind ik dat trouwens geen echte skinheads, maar meer white trash).quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Zijn er dan zoveel moslima's die uit provocatie een hoofddoek dragen ? Het is vooral een cultureel en gewoonte kledingstuk. Ik moet echter de eerste Lonsdale drager zonder (semi) racistische denkbeelden nog tegenkomen. En dan bedoel ik niet iemand met een Lonsdale sweater aan, maar de combinatie met kisten, geruite blousjes etc.
O.a. ja, maar het gros toch niet. Maar laten we er geen moslim discussie van maken.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:49 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ja, de hoofddoek is onder andere mode uit een vorm van provocatie. Sociale druk om een hoofddoek te dragen en mode uit provocatie zijn wel zichzelf versterkende mechanismen.
Typisch. Maar moet kunnenquote:NL-Haagsuh Terror Gek-NL | 17-06-2004 22:09
Tetedeteeeeee mogggg mensuh.. alles goed dan? met mén wel hoah.. nah lul ma lekkah verdah.. ut boeit allemaal geen ene flikkah, laat iedereen lekkah doen wat ie wil of ut nah racistisch is of niet.. nah mensuh.. maSSheilSS Houzzee 88
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:58 schreef S_ het volgende:
Ik vind het ook gewoon erg dat mijn neefje gepest wordt door deze lui. Kan hij er wat aan doen dat hij een bruine huid heeft.
nee maar zijn ouders welquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:58 schreef S_ het volgende:
Ik vind het ook gewoon erg dat mijn neefje gepest wordt door deze lui. Kan hij er wat aan doen dat hij een bruine huid heeft.
O ja hoe dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:02 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
nee maar zijn ouders wel
geen voorlichting gehad ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:05 schreef S_ het volgende:
[..]
O ja hoe dan?
Mijn neefje is geadopteerdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:07 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
geen voorlichting gehad ?
nevermindquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:08 schreef S_ het volgende:
[..]
Mijn neefje is geadopteerd
Ja (cfr. Michael Jackson)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:58 schreef S_ het volgende:
Hij kant toch naar Aafrieka gaan, waarie thuishoortquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:58 schreef S_ het volgende:
Hallo racist. Zelfs met jequote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:11 schreef MacManus het volgende:
[..]
Hij kant toch naar Aafrieka gaan, waarie thuishoort
Maar ik vind trouwens dat die Lonsdale kleding best mooi is. Als deze slechte associatie er niet mee gelegd werd, dan zou het wellicht een mooi mainstream merk worden.
Hallo racist. Zelfs met jequote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:07 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
geen voorlichting gehad ?
Stel je niet zo aan, het was overduidelijk een grapje.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:14 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Hallo racist. Zelfs met jekuticoontje is dit gewoon puur racisme. Word hier nog es wat aan gedaan op FOK! of hoe zit dat!
Oh lekker zielig hoor... door dat icoontje en de spelling zou het toch wel overduidelijk moeten zijn dat het spottend bedoeld is. Zielig overgevoelig pisventje...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:14 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Hallo racist. Zelfs met jekuticoontje is dit gewoon puur racisme. Word hier nog es wat aan gedaan op FOK! of hoe zit dat!
goeie grap manquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, het was overduidelijk een grapje.
Ik zou toch niet te ver gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:16 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
goeie grap man![]()
flikker toch een end op
idd, die opmerking impliceert juist dat het dus erg isquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:59 schreef gelly het volgende:
[..]
een notequote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:25 schreef The-Chosen1 het volgende:
en een note.
Bij die mensen is het racisme sowieso enkel om de provocatie. Je moet ze maar eens vragen over de inhoud van Mein Kampf stellen, of wat zij nou een goede staatsvorm zouden vinden. Dan staan ze gewoon met hun mond vol tanden hoor. Het is alleen maar geblčr over buituhlandurs enzo om iedereen Man_made_god voorop, op de kast te jagen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:27 schreef Crazykill het volgende:
Valt toch op dat die sukkels (Lonsdale bullshit) op plekken woont waar weinig allochtonen zijn, en niet hier bijv. in R'dam Zuid. Ze weten dat ze hier gewoon geklaard worden ....
Neh..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:34 schreef kermitdekikker het volgende:
ik wordt, en niet omdat ik buitenlands ben (ben zo kaaskop als de t*fus) maar omdat ik anders ben dan anderen.. komop we moeten mekaar toch respecteren ofsow..
Een groot deel van.......quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:43 schreef gelly het volgende:
[..]
'De' moslim zeker ?
Dat is een note bij je username in een verborgen bestandje, waar je slechte posts worden opgeslagen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:48 schreef The-Chosen1 het volgende:
wtf is een note ?
Zoals Sex.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:53 schreef SEX het volgende:
Alsof er geen belangrijkere dingen zijn om je mee bezig te houden.
Bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:55 schreef GizartFRL het volgende:
Zoals Sex.
Note dwz: aantekening:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:48 schreef The-Chosen1 het volgende:
wtf is een note ?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:53 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat is een note bij je username in een verborgen bestandje, waar je slechte posts worden opgeslagen.
Nu heb je waar schijnlijk een note die zegt:
The-Chosen1: Hij plaagt me en door een note te zetten hoop ik dat te kunnen temmen.
Geplaatst door Gelly.
Als je vaker stoute dingen doet, dan wijst Gelly de Admins erop dat er notes van je staan.
En als je tevaak stoute dingen doet ( zoals in discussie gaan met een mod) dan kun je soms gebanned worden.
Maar van notes van bepaalde mods trekken sommige FA's zich weinig aan.
Ik heb geen notes tenminste, geen notes van voor 1 april 2003.
Ontopic:
Zou het een hit kunnen zijn om t-shirts te laten drukken met M. Ali in een Lonsdale short?
Die foto bestaat in ieder geval 100 procent zeker.
You'd wish.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:35 schreef MacManus het volgende:
[..]
Bij die mensen is het racisme sowieso enkel om de provocatie. Je moet ze maar eens vragen over de inhoud van Mein Kampf stellen, of wat zij nou een goede staatsvorm zouden vinden. Dan staan ze gewoon met hun mond vol tanden hoor. Het is alleen maar geblčr over buituhlandurs enzo om iedereen Man_made_god voorop, op de kast te jagen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:40 schreef Tarak het volgende:
De één draagt een hoofddoek om te provoceren de ander Lonsdale om te provoceren.
Is er een verschil??
Mensen met hoofdoekjes slaan meestal geen andere mensen in elkaar?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:40 schreef Tarak het volgende:
Is er een verschil??
Mensen met lonsdale kleding aan ook niet. Die worden in elkaar geslagen wanneer ze willen demonstreren. Door wie? Door links-extremisten die vinden dat mensen niet voor hun mening uit mogen komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:14 schreef rashudo het volgende:
[..]
Mensen met hoofdoekjes slaan meestal geen andere mensen in elkaar?
is dit een verkapte ban aanvraag ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:18 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Het voordeel op FOK! is, dat als je er eenicoontje achter zet, er niks aan de hand is! Ideaal toch?
Wanneer je vraagt om een playboy-foto krijg je een ban, en als je de grondwet overtreedt, dan krijg je een note.
Lo ndsda le ofquote:Op zondag 20 juni 2004 01:05 schreef -Confusion- het volgende:
Londsdale heeft niks met racisme te maken,
maar als jij een tshirt aan hebt en je trekt je bomber jack daaroverheen, jack half open, dan zijn alleen de letters NSDA te zien.
Wat minder bijdehand mag wel.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:39 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
is dit een verkapte ban aanvraag ?
de pot verwijt de ketel.. bitch !quote:Op zondag 20 juni 2004 12:12 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Wat minder bijdehand mag wel.
Onzinquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:15 schreef Salvad0R het volgende:
De kleding zelf is kwalitatief niet eens zo heel goed
als je het draagt is t Puur en Alleen om het image.
gewoon de gebruikelijke huur-joegoslaafquote:Op zondag 20 juni 2004 17:22 schreef BrauN het volgende:
Ik draag nooit Lonsdale. Iemand anders uit mijn straat wel. Wie kan ik nu bellen?
Weinig gabbers die echt specifiek naar Techno luisteren...quote:Dope en alcohol
Met de eigen dress-code, dezelfde muzieksmaak (hardcore-techno), een eigen taaltje, een aparte manier van drugsgebruiken (dope en alcohol) en hun aparte manier van dansen (op 230 BPM in trance raken) zetten de Gabbers zich af tegen andere subculturen
Waarom blijf ik jou icon altijd leuk vinden...quote:Op zondag 20 juni 2004 22:41 schreef speezend het volgende:
yepz, het ergst is idd dat het grootste deel alleen maar meelopers zijn
Beter zeg, in Rotterdam Zuid mag je als Nederlander niet eens meer bepaalde kleren aanhebben, want anders word je ''geklaard.''quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:27 schreef Crazykill het volgende:
Valt toch op dat die sukkels (Lonsdale bullshit) op plekken woont waar weinig allochtonen zijn, en niet hier bijv. in R'dam Zuid. Ze weten dat ze hier gewoon geklaard worden ....
Die kweken ze op het VMBO!quote:Op zondag 20 juni 2004 21:58 schreef MrX1982 het volgende:
Op partyflock zie je zoveel kansloosheid dat je jezelf afvraagt waar ze allemaal vandaan komen.
* BrauN mompelt iets over een nek, en bijvoorbeeld een schot.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:56 schreef Ventje83 het volgende:
Het jammere is dat die mensen gewoon heel erg dom zijn. En niet dom bezig zijn, nee, ze zijn gewoon dom. Ik ken geen een goed opgeleide en goed opgevoede racist. De meeste van hen weten serieus niet waar ze het over hebben en praten hun ouders/vrienden na.
Dus wat kun je er aan doen?Niks. Ja 'n hersentransplantatie
![]()
Inderdaad de meeste weten niet eens waar ze het over hebben.quote:Op maandag 21 juni 2004 09:56 schreef Ventje83 het volgende:
Het jammere is dat die mensen gewoon heel erg dom zijn. En niet dom bezig zijn, nee, ze zijn gewoon dom. Ik ken geen een goed opgeleide en goed opgevoede racist. De meeste van hen weten serieus niet waar ze het over hebben en praten hun ouders/vrienden na.
![]()
Ze weten allemaal niet waar ze het over hebben. Gewoon over genomen tekstjes van papa of opa, die ergens op een kampeerterrein zijn opgevoed en geen benul hebben van wat er in de volkskrant, de trouw of het parool staat, laat staan wat er op het nieuws komt want dan is goede tijden op tvquote:Op maandag 21 juni 2004 12:01 schreef Shir het volgende:
[..]
Inderdaad de meeste weten niet eens waar ze het over hebben.
En wat te doen? Ik weet niet, proberen te negeren?
Er is niks mis met GTST en voor GTST komt ook nieuws, dat kan je ook kijken.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:09 schreef Ventje83 het volgende:
[..]
laat staan wat er op het nieuws komt want dan is goede tijden op tv![]()
De nadruk ligt dan ook op ab-normaal.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:11 schreef Shir het volgende:
[..]
Er is niks mis met GTST en voor GTST komt ook nieuws, dat kan je ook kijken.
kneusquote:Op maandag 21 juni 2004 12:18 schreef Dementor het volgende:
De nieuwe winter collectie 2004 van Lonsdale
[afbeelding]
De Michel Smit misschien?quote:Op maandag 21 juni 2004 09:56 schreef Ventje83 het volgende:
![]()
Dat is geen racisme. Dat is gewoon ergeren aan een bepaalde groep mensen omdat diezelfde mensen je steeds op je zenuwen werken zodat je af en toe even vergeet dat je niet mag generaliseren, best wel normaal en menselijk hoor.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:35 schreef DeX090 het volgende:
Ok, even recapituleren. Iedereen hier heeft een teringhekel aan racisme, maar als er op de frontpage of hier een nieuwsbericht komt waarin staat dat marrokanen weer bezig geweest zijn met de marrokaan uithangen, dan staan jullie vooraan in de rij om te zeggen "altijd weer die marrokanen". Kom er dan gewoon voor uit.
waarom zeik je eigenlijk daarover niks beterzz te doen ??? laat ze zo uitte ze zich duzz bek dichtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:21 schreef S_ het volgende:
Er zullen vast en zeker 1000 topics er over zijn, maar ik moet het toch even kwijt.
Bij mijn dorp is Lonsdale (helaas) enorm in. Men draagt het ook vooral uit racistische overwegingen. Zo wordt mijn neefje (hij is geadopteerd) gepest door dit soort mensen.
Was ik vorige week een mobiele telefoon aan het kopen, zat er ook zo'n kind met een Lonsdale jas aan. Vroeg de verkoper wat voor werk ze deed, zei ze dat ze een uitkering had (dat kind was 18).
Sorry maar probeer zelf eerst van je leven te maken, voordat je anderen de schuld geeft.
Ik vind dit soort mensen zo walgelijk. Kunnen ze deze mensen niet voor straf niet een jaar lang verplicht 2e Wereldoorlog filmpjes laten kijken.
veel gozers van 14 á 15 jaarquote:Op maandag 21 juni 2004 15:02 schreef BdR het volgende:
http://www.cu2.nl/search.php?action=search&nick=lonsdale
Wat vreemd, de eerste twee uit het het zoekresultaat leveren deze melding op.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:02 schreef BdR het volgende:
http://www.cu2.nl/search.php?action=search&nick=lonsdale
Stel je niet zo aan zeg. En lees het topic even door, Lonsdale heeft regelmatig aangegeven erg tegen rascisme te zijn en te balen van een deel van de groep die hun kleding koopt.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:18 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop dat ieder AFA lid aan kanker bezwijkt.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:35 schreef Internationalist het volgende:
Trieste lui.
Gelukkig dat AFA e.a ze eens in de zoveel tijd even flink inelkaar meppen.
Ik hoop dat je hier een permban voor krijgt...sukkel...quote:Op maandag 21 juni 2004 22:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat ieder AFA lid aan kanker bezwijkt.
Hoezo? Die text die fdaar boven staat is ook niet al te zuiver. Net zoals het over 1 kam scheren van Lonsdale dragers..quote:Op maandag 21 juni 2004 23:25 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier een permban voor krijgt...sukkel...
Ik zie anders zeinig zwart op de foto's van Fred op fredperry.com. Maar goed hij was wel een 'working class hero' door het winnen van Wimbledon.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:54 schreef Tarak het volgende:
even de zus van Tarak. Ik vind het zeer ergerlijk dat veel ex-gabbertjes de skinheadmerken Lonsdale en Fred Perry misbruiken. Echte skinhaeds (ontstaan begin jaren 70, voortgekomen uit de modscene) hebben niets met racisme te maken. Het is een stroming die gerelateerd is aan muziek en aan de arbeidersklasse. Skinheads houden van rocksteady, northern soul, ska, oipunk en hebben een working class attitude. Daarom ook het merk Fred Perry. Hij was de eerste zwarte tennisser, afkomstig uit een arbeidersmilieu, die Wimbledon won. Skinheads identificeren zich met de arbeidersklasse, ongeacht wat voor kleur iemand heeft. Er zijn dus net zo goed zwarte skinheads.
De echte skinheads, voortgekomen uit bovenstaande stroming, moeten dan ook niets hebben van die
nep ex-gabbertjes die ergens bij willen horen omdat het er stoer uit ziet. En houden zeker niet van die kutmuziek.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:53 schreef GizartFRL het volgende:
Zou het een hit kunnen zijn om t-shirts te laten drukken met M. Ali in een Lonsdale short?
Die foto bestaat in ieder geval 100 procent zeker.
Nou en.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:33 schreef Illigit het volgende:
[..]
Hoezo? Die text die fdaar boven staat is ook niet al te zuiver.
De AFA?? Je bedoelt de linkse fascisten??quote:Op maandag 21 juni 2004 14:35 schreef Internationalist het volgende:
Trieste lui.
Gelukkig dat AFA e.a ze eens in de zoveel tijd even flink inelkaar meppen.
De biologische-muesli-nazi's.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:44 schreef Tarak het volgende:
[..]
De AFA?? Je bedoelt de linkse fascisten??
precies die gun ik 't niet om te leven. Tuig dat alleen maar wil rellen en de maatschappij schade wil berokkenen. Extreem-rechts houdt 't nog bij demonsterenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:47 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
De biologische-muesli-nazi's.
Nee jij bent nu lekker bezig.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
precies die gun ik 't niet om te leven.
Er zijn genoeg jodengraven en moskeeen beklad hoor.quote:Tuig dat alleen maar wil rellen en de maatschappij schade wil berokkenen. Extreem-rechts houdt 't nog bij demonsteren![]()
Het gaat meer om de mensen die er kisten en spijkerbroeken met opgerolde pijpen bij dragen...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:49 schreef C4D het volgende:
Ik heb zelf 1 Lonsdale polo.
Ik heb een eigen bedrijf, nu bijna 3 jaar, er loopt hier iemand stage en heb een boekhouder in dienst. Heb ik nu, zoals in dit onderwerp nogal benadrukt wordt, een "kansloos" leven omdat ik een Lonsdale polo draag?
So be it.
Altijd minder sneu dan de hitler-wannabe uithangen.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:44 schreef Tarak het volgende:
[..]
Mensen om hun kledingkeuze in elkaar slaan, hoe sneu kan je zijn.
LEZEN!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:27 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Altijd minder sneu dan de hitler-wannabe uithangen.
Bek dicht fascist.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:25 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier een permban voor krijgt...sukkel...
Duh. AFA slaat nazikneusjes inelkaar, niet iedereen die Lonsdale draagt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:39 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het hele topic staat vol verwijzingen naar diverse groepen zijn die Lonsdale dragen, en niet al die groepen zijn extreem rechts.
Ik sla niemand in elkaar, ik ben ook tegen geweld, maar voor zúlke losers mag er wel een uitzondering gemaakt worden.quote:P.S. Voor mij ben je een hitler wannabe als je zomaar mensen in elkaar slaat. Welk ideologisch schijnsausje er ook over heen gegoten wordt.
Weer zo'n kneusje. 'Bek dicht' roepen en daarachter meteen iemand voor fascist uitmaken. Hehe dombo's.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bek dicht fascist.
Dat zeg je in een eerdere post niet. Ik vertrouw er niet op dat je het verschil ziet overigens.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:13 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Duh. AFA slaat nazikneusjes inelkaar, niet iedereen die Lonsdale draagt.
Inconsequente redenering.quote:Ik sla niemand in elkaar, ik ben ook tegen geweld, maar voor zúlke losers mag er wel een uitzondering gemaakt worden.
En slaan helpt? En dat is geen fascisme?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:27 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Altijd minder sneu dan de hitler-wannabe uithangen.
Nee jij bent lekker rechtvaardig.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:14 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Weer zo'n kneusje. 'Bek dicht' roepen en daarachter meteen iemand voor fascist uitmaken. Hehe dombo's.
Geef me 1 reden waarom ik een fascist ben?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bek dicht fascist.
Mensen kanker toe wensen hoort niet op dit forum.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bek dicht fascist.
Iemand iets naars toewensen is geen fascisme.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:03 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mensen kanker toe wensen hoort niet op dit forum.![]()
Nee, dat klopt. Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Iemand iets naars toewensen is geen fascisme.
Moet je anders effe langskomen...weet je wat dit is...Racisme!!! Idioot!!quote:Op maandag 21 juni 2004 22:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat ieder AFA lid aan kanker bezwijkt.
Zielig ventje ben jij zeg bah bahquote:Op maandag 21 juni 2004 12:18 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Het is dom, lomp en onnodig. Maar het is geen rascisme.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:26 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Moet je anders effe langskomen...weet je wat dit is...Racisme!!! Idioot!!
en als ik een turk uitscheld voor k***r turk dan ist wel racismequote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:29 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het is dom, lomp en onnodig. Maar het is geen rascisme.
Jah de kledinglijn van Lonsdale vind ik echtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:33 schreef evil-me het volgende:
jammer dat mensen die londsdale dragen omdat het mooi is er op worden aangekeken.
Beetje jammer...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:19 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
...dus de meeste zwarten dragen het.
Zo is het en niet anders....die mensen weten zelf niet dat het de grootste racisten zijn die er posten.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:35 schreef GoodspeeD het volgende:
Weer een topic over Lonsdale. Vraag me af wanneer het eens ophoudt.
Uit een ander topic:
"Als je mensen met Lonsdale racisten noemt, ben je geen haar beter dan racisten zelf. Je generaliseert tenslotte net zo hard."
Jah hoezo...dat is de duidelijkste manier om het te omschrijven en is niet lullig bedoeld...hoe moet ik het dan gaan zeggen...gekleurde mensen of iets anders...tis gewoon duidelijk taal en zeker niet racistisch bedoeld!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:38 schreef CasB het volgende:
[..]
Beetje jammer...
De AFA zijn de anti-fascisten,ook wel linkse fascisten, want in feite zijn ze net zo erg als rechtse fascisten. Geweld is een legitiem middel in hun wereld en ze blinken uit door hun anti-democratische wereldbeeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:30 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
en als ik een turk uitscheld voor k***r turk dan ist wel racisme![]()
Oke niet helemaal racisme...maar komt wel in de buurt...Het is zoiezo een vooroordeel!! Hij kent die gasten niet dus denkt hij effe stoer over ze te praten!!
Het is maar een naampje.....vind het gewoon een leuke naam en zit verder niksquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:38 schreef evil-me het volgende:
maar je naam is nou niet bepaald leuk opzic. Hardcore_Hooligan. Hooligans zijn over het algemeen racisten. (oeh generalisatie)
okquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:43 schreef Tarak het volgende:
[..]
De AFA zijn de anti-fascisten,ook wel linkse fascisten, want in feite zijn ze net zo erg als rechtse fascisten. Geweld is een legitiem middel in hun wereld en ze blinken uit door hun anti-democratische wereldbeeld.
Ikop dat soort mensen, ze kanker toewensen doe ik niet en is absoluut "supercheap", maar heeft helemaal niets met racisme te maken.
Ik heb een paar amerikaanse, zwarte ex-vriendjes. En die noemden zichzelf allemaal "black".quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:38 schreef CasB het volgende:
[..]
Beetje jammer...
Klopt. Het heeft naar mijn mening weinig zin om elke keer als Lonsdale drager te klagen over het feit dat iedereen denkt dat je een racist bent. Je moet het of accepteren of niet meer dragen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:46 schreef evil-me het volgende:
Londsdale heeft gewoon een imago gekregen. Net als bv. dickies. Als je het aantrekt moet je maar gewoon de consequenties dragen. Valt toch niet meer te corrigeren.
Neej kijk zo zielig zijn die mensen al zeg...waar gaat het heen....dus het is wel oke als ik Diesel draag ofzo....want jah moet nu ook al rekening gaan houden met welk merk kleren ik koop...dadelijk word ik er raar opaan gekeken of zelfs voor geslagenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:46 schreef evil-me het volgende:
Londsdale heeft gewoon een imago gekregen. Net als bv. dickies. Als je het aantrekt moet je maar gewoon de consequenties dragen. Valt toch niet meer te corrigeren.
welke maat heb jijquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:48 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Klopt. Het heeft naar mijn mening weinig zin om elke keer als Lonsdale drager te klagen over het feit dat iedereen denkt dat je een racist bent. Je moet het of accepteren of niet meer dragen.
Ik kan het in principe wel hebben als mensen vooroordelen over me hebben vanwege m'n kleding, maar toch draag ik geen Lonsdale meer. Heb een boel truien en shirts enzo in m'n kast liggen, maar ik heb geen zin om telkens te gaan uitleggen dat ik totaal geen racist ben.
Wat een hoop gelul in jouw post zeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:19 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
Wat een zieligge kk topic is dit zeg...als je Lonsdale draagt ben je dan gelijk een Racist een Nazi ofzo...Draag in me vrije tijd veel Lonsdale en weet dat buitenlanders er raar tegenop kijken terwijl het gewoon een Boxersmerk is...dus de meeste zwarten dragen het. Dus ik ben nu gelijk een Racist en Nazi omdat ik het toevallig fijn vind om in Lonsdale, Fred Perry, Pitt Bul enz te dragen.
Ik vind het allemaal wel heel erg ver gaan met die vooroordelen!!
Kan er met me kop niet bij!!! En het is allemaal begonnen omdat de gabbers lonsdale gingen dragen en ohohohoh de buitenlanders mogen gabbers niet dus we maken er maar gelijk van dat het gelijk Nazies zijn en racisten.
Waar gaat het heen met deze wereld!!
En jah mensen....niet zo stroef lullen...heb een Full-Time baan als systeem/Netwerkbeheerder
Heb ik gezegd dat Gabbers buitelanders niet mogen in mijn post...Neej andersom. Ze mogen ons ook zeker niet en daardoor is dit probleem onstaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat een hoop gelul in jouw post zeg.
In een groot deel van de posts in dit topic wordt helemaal niet gezegd dat je gelijk racist bent wanneer je Lonsdale draagt. De meeste mensen hebben het er juist over dat het jammer is, dat er veel racisten zijn die Lonsdale dragen om hiermee hun racistische statement uit te dragen.
Dus wat lul je nou met je "zielig topic, als je Lonsdale draagt ben je gelijk racist / nazi", want daarmee suggereer je dus onterecht dat bijna iedereen in dit topic dat zo stelt.
Net zoiets als deze opmerking van jou: "de buitenlanders mogen gabbers niet dus we maken [lees: iedereen maakt] er maar gelijk van...."
Dit is toch net zo'n domme opmerking als "gabbers mogen buitenlanders niet" of "Lonsdale-dragers mogen buitenlanders niet", zie je dat dan niet in?
Terwijl jij dus loopt te klagen dat mensen generaliseren, generaliseer je in jou klaagzang misschien wel dubbel zo hard.
Dat is trouwens het tweede probleem. Ik ben de kleren ontgroeid.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:49 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
welke maat heb jij![]()
whahahaha....Doneer ze danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:07 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Dat is trouwens het tweede probleem. Ik ben de kleren ontgroeid.
Goed begrijpend lezen beste Hardcore_Hooligan. Ik suggereer nergens dat jij dit hebt gezegd. Ik geef alleen aan dat de opmerking "de buitenlanders mogen gabbers niet dus we maken er maar gelijk van dat het gelijk Nazies zijn en racisten.", waarin je ook nog eens klaagt over generalisatie, zelf generaliserend is.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:06 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat Gabbers buitelanders niet mogen in mijn post...Neej andersom. Ze mogen ons ook zeker niet en daardoor is dit probleem onstaan.
Dat bleek totaal niet uit jouw post.quote:En het gaat me voornamelijk over de openingspost:
Dat blijkt daar helemaal niet uit joh!!!!!quote:TS: Men draagt het ook vooral uit racistische overwegingen. Zo wordt mijn neefje (hij is geadopteerd) gepest door dit soort mensen.
Hieruit blijkt weer dat ze ervan uit gaat dat het racisten zijn omdat er toevallig 1 iemand is die haar neefje ( die geadopteerd is) pest. dus vandaar mijn post!!
Het enige wat ik vrij overbodig en onzinnig vind in de openingspost is dit stuk:quote:Bij mijn dorp is Lonsdale (helaas) enorm in. Men draagt het ook vooral uit racistische overwegingen. Zo wordt mijn neefje (hij is geadopteerd) gepest door dit soort mensen.
En verder vraag ik me af of topicstarter wel daadwerkelijk kan stellen of de jeugd in zijn dorp Lonsdale daadwerkelijk uit racistische overwegingen draagt. Woont hij in een dorp waarin hij bijna alle jongeren kent, zou hij dat inderdaad kunnen weten.quote:Was ik vorige week een mobiele telefoon aan het kopen, zat er ook zo'n kind met een Lonsdale jas aan. Vroeg de verkoper wat voor werk ze deed, zei ze dat ze een uitkering had (dat kind was 18).
Sorry maar probeer zelf eerst van je leven te maken, voordat je anderen de schuld geeft.
Zoals ik het vind ist geen domme opmerking maar de harde waarheid en spreek uit ervaring dus dat verander je toch niks aan....de buitenlanders uit onze regio mogen mij (ons) en dat is duidelijk te merken.quote:Goed begrijpend lezen beste Hardcore_Hooligan. Ik suggereer nergens dat jij dit hebt gezegd. Ik geef alleen aan dat de opmerking "de buitenlanders mogen gabbers niet dus we maken er maar gelijk van dat het gelijk Nazies zijn en racisten.", waarin je ook nog eens klaagt over generalisatie, zelf generaliserend is.
GOED LEZEN
Wat ik in mijn vorige post zei kwam hierop neer:
Zou jij het niet dom vinden dat anderen kwamen met generaliserende opmerkingen als "Lonsdale-dragers mogen buitenlanders niet" of "gabbers mogen buitenlanders niet"?
Ja? Waarom kom je dan zelf met soortgelijke domme opmerkingen.
Oke heb het niet helemaal zo laten blijken dat het met de TS post te maken heeft dus dat is mijn fout!!quote:Dat bleek totaal niet uit jouw post.
TS omschrijft hier duidelijk:quote:Dat blijkt daar helemaal niet uit joh!!!!!
Wederom een kwestie van goed kunnen lezen.
Topicstarter omschrijft hier duidelijk een bepaald type persoon en DAAR klaagt hij over. Hij klaagt dus over mensen die Lonsdale uit racistische overwegingen dragen, dat staat er bijna letterlijk in zijn openingspost!! Lees dan zelf eens een keer goed:
Misschien dat dit ook wat te maken heeft met JOUW persoonlijke instelling (en die van jouw vriendengroepje)... En jij denkt jouw persoonlijke ervaringen (en eventuel die van je bekenden) te kunnen generaliseren op gabbers in 't algemeen? Genoeg gabbers die geen problemen hebben met buitenlanders en omgekeerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:37 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Zoals ik het vind ist geen domme opmerking maar de harde waarheid en spreek uit ervaring dus dat verander je toch niks aan....de buitenlanders uit onze regio mogen mij (ons) en dat is duidelijk te merken.
[..]
Bij hem in het dorp ja!!!quote:Oke heb het niet helemaal zo laten blijken dat het met de TS post te maken heeft dus dat is mijn fout!!
[..]
TS omschrijft hier duidelijk:
Men draagt het ook vooral uit racistische overwegingen. Zo wordt mijn neefje (hij is geadopteerd) gepest door dit soort mensen.
Dus het woordje men geeft aan dat ze uit 1 persoon die iets verkeerd doet afleid dat ze allemaal zo zijn. Zo komt het voor mij over als ik het lees. Want hoe weet zei nou of ze dat dragen uit Racisctische overwegingen, ook al pest diegene dat neefje dat hoeft het nog niet gelijk een Racist te zijn omdat hij lonsdale draagt en een geadopteerd jongetje pest!!
quote:Bij mijn dorp is Lonsdale (helaas) enorm in. Men draagt het ook vooral uit racistische overwegingen. Zo wordt mijn neefje (hij is geadopteerd) gepest door dit soort mensen.
Jah klopt dat heeft er zoiezo meet te maken...iedereen heeft er een andere kijk op dus.quote:Misschien dat dit ook wat te maken heeft met JOUW persoonlijke instelling (en die van jouw vriendengroepje)... En jij denkt jouw persoonlijke ervaringen (en eventuel die van je bekenden) te kunnen generaliseren op gabbers in 't algemeen? Genoeg gabbers die geen problemen hebben met buitenlanders en omgekeerd.
Dus iedereen uit haar dorp draagt lonsdale uit racisctische overwegingen???quote:Bij hem in het dorp ja!!!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:35 schreef Crazykill het volgende:
Hey ff offtopic ...
wat is de AFA?
quote:De AFA zijn de anti-fascisten,ook wel linkse fascisten, want in feite zijn ze net zo erg als rechtse fascisten. Geweld is een legitiem middel in hun wereld en ze blinken uit door hun anti-democratische wereldbeeld.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:35 schreef Crazykill het volgende:
Hey ff offtopic ...
wat is de AFA?
Klinkt allemaal best goed, ben het er ook wel mee eens, het is alleen zo jammer dat de meesten zich zo ongelofelijk slecht profileren in de maatschappij en in de media...quote:Wat is AFA?
Anti Fascistische Actie (AFA) is een landelijk netwerk van lokale groepen en contacten. AFA werd in 1992 opgericht, naar aanleiding van de groei die georganiseerd extreemrechts toen doormaakte. Sindsdien heeft AFA zich ten doel gesteld racistische en fascistische partijen, groeperingen en tendensen te bestrijden en racistisch en verrechtsend overheidsbeleid aan de kaak te stellen.
AFA vindt iedere vorm van onderdrukking op grond van her- en afkomst, sekse, geloofsovertuiging en seksuele geaardheid onaanvaardbaar. AFA streeft naar een samenleving waarin gelijkwaardigheid en vrijheid centraal staan en sociaal economische verschillen worden geminimaliseerd.
Dit uitgangspunt staat haaks op de leer van het fascisme. Fascisme is een ideologie die geweld en het recht van de sterkste verheerlijkt. Onder het fascisme wordt om te beginnen democratie afgeschaft en beschouwen de fascisten zich als superieur. Vrouwen, immigranten, homoseksuelen, joden, mensen met een handicap en verder iedereen die er een andere opvatting op na houdt, wordt door de fascisten met alle mogelijke middelen onderdrukt.
Ik snap best dat je een actiegroep wilt oprichten tegen fascisme, maar als je dan geljk al "verrechtsend overheidsbeleid" meeneemt in je doelstelling....dan twijfel ik aan de zogenaamd nobele motieven van zo'n organisatie.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:06 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is AFA?
Anti Fascistische Actie (AFA) is een landelijk netwerk van lokale groepen en contacten. AFA werd in 1992 opgericht, naar aanleiding van de groei die georganiseerd extreemrechts toen doormaakte. Sindsdien heeft AFA zich ten doel gesteld racistische en fascistische partijen, groeperingen en tendensen te bestrijden en racistisch en verrechtsend overheidsbeleid aan de kaak te stellen.
Ze geven aan dat ze tegen iedere vorm van onderdrukking zijn. Dit is geen belangengroep meer, dit is een politieke partij. Vrijheid centraal staan, klinkt mooi. Vrijheid voor de één betekent ook de vrijheid voor een ander om bijv. Lonsdale kleding te dragen. Die vrijheid erkennen de o zo nobele mensen van AFA echter niet. Of vrijheid om te demonstreren, ook als je een extreem rechtse partij bent, ook dat recht erkent de AFA niet. Met vrijheid bedoelt de AFA de vrijheid van de linkse dictatuur.quote:AFA vindt iedere vorm van onderdrukking op grond van her- en afkomst, sekse, geloofsovertuiging en seksuele geaardheid onaanvaardbaar. AFA streeft naar een samenleving waarin gelijkwaardigheid en vrijheid centraal staan en sociaal economische verschillen worden geminimaliseerd.
Ook de AFA is dus tegen de vrijheid van meningsuiting. Ze ageren tegen "verrechtsend overheidsbeleid" en vinden "rechtse partijen" per definitie fout, alleen linkse partijen zijn "goed". In feite zijn ze dus anti-democratisch en voelen ze zich superieur. Tevens schuwen ze geweld niet in hun acties (onderdrukking dmv geweld dus).quote:Dit uitgangspunt staat haaks op de leer van het fascisme. Fascisme is een ideologie die geweld en het recht van de sterkste verheerlijkt. Onder het fascisme wordt om te beginnen democratie afgeschaft en beschouwen de fascisten zich als superieur. Vrouwen, immigranten, homoseksuelen, joden, mensen met een handicap en verder iedereen die er een andere opvatting op na houdt, wordt door de fascisten met alle mogelijke middelen onderdrukt.
Gaaf! Ik kijk vaak naar Discovery als er Adolf filmpjes op zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:21 schreef S_ het volgende:
Was ik vorige week een mobiele telefoon aan het kopen, zat er ook zo'n kind met een Lonsdale jas aan. Vroeg de verkoper wat voor werk ze deed, zei ze dat ze een uitkering had (dat kind was 18).
Ik vind dit soort mensen zo walgelijk. Kunnen ze deze mensen niet voor straf niet een jaar lang verplicht 2e Wereldoorlog filmpjes laten kijken.
88 = HH = Heil Hitlerquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:27 schreef DeRCT14 het volgende:
offtopic: WTF is dat met 88?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:29 schreef convinced het volgende:
[..]
88 = HH = Heil Hitler
WTF slaat dit nu weer op manquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:32 schreef mhr-zip het volgende:
De gemiddelde lonsdale drager is van het niveau
[afbeelding]
Het is wel een grappig plaatje.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:44 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
WTF slaat dit nu weer op man![]()
Moet je een keer voor ons neus komen zeggen trieste kk mongool!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:51 schreef Skv het volgende:
Lonsdale is gewoon kut.
En die kanslose grafmensen die daar graag bij willen horen zijn helemaal verneukt.
Gewoon opsluiten die stumpers
Ja UncleSam had het ook al door kijk maar die dat gastje rechts heeft ook slippers aan!quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:12 schreef Shir het volgende:
Ja want slippers rulen! Inderdaad ik snap het ook niet, kisten zijn warm, zwaar en gewoon lelijk. Maar ja das mijn mening.
En wat die meisje met hun kale stukken betreft:![]()
![]()
![]()
En UncleSam, jij kan best leuk tekenen.
Ja en das dus precies het prototype!quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:15 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Moet je een keer voor ons neus komen zeggen trieste kk mongool!!
Nu doe je wel stoer he w8 maar als er een paar voor je neus staan....Komtie weer aan hoor met zijn vooroordeel...vuile trieste kk kop!!
gabber-groeperingen..quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:15 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Nu doe je wel stoer he w8 maar als er een paar voor je neus staan....Komtie weer aan hoor met zijn vooroordeel...vuile trieste kk kop!!
Waar slaat dat nu weer op...Loop zo vaak alleen dus Blaat niet zo dom!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
gabber-groeperingen..Je ziet jullie ook nooit alleen.
Jammer dat sommige mensen alleen met hun knuisten kunnen communiceren.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:15 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Tiemie is nazi!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:26 schreef Tiemie het volgende:
ojee, lonsdale-bash-topic.
* Sazzefraz vlucht.
Waar?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:39 schreef Tallz het volgende:
even inschrijven aub
Het is sowieso makkelijk om op Fok! te zeggen dat je 'wel eens wilt zien of die en die nog een grote bek heeft, als ie voor je neus staat.'quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:35 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mensen alleen met hun knuisten kunnen communiceren.
Maar of je nu wel of geen lonsdale draagt, maakt geen flikker uit. Het gaat er om, hoe je over buitenlanders denkt.
En er zijn nu veel mensen die 'toevallig' lonsdale dragen, en negatief doen over buitenlanders. En dat in combinatie met dat NSDA gebeuren......
En je kan wel een grote bek hebben als 'er een paar voor je neus staan'. Ik wil wel eens zien of jij ook zo'n grote bek hebt als je zonder je vrienden voor mijn neus staat.
Dat weet ik wel zsker....als jij mij gaat beoordelen om mijn kleding en je zegt er iets van dan deins ik er niet voor terug om ook een man te zijn en de gevolgen ondergaan dus jah....als jij mij gaat bevooroordelen dan heb ik een grote bek jah.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:35 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mensen alleen met hun knuisten kunnen communiceren.
Maar of je nu wel of geen lonsdale draagt, maakt geen flikker uit. Het gaat er om, hoe je over buitenlanders denkt.
En er zijn nu veel mensen die 'toevallig' lonsdale dragen, en negatief doen over buitenlanders. En dat in combinatie met dat NSDA gebeuren......
En je kan wel een grote bek hebben als 'er een paar voor je neus staan'. Ik wil wel eens zien of jij ook zo'n grote bek hebt als je zonder je vrienden voor mijn neus staat.
Zijn het niet gewoon witte Air Max met zwarte strepen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:30 schreef Tallz het volgende:
[..]
Ja UncleSam had het ook al door kijk maar die dat gastje rechts heeft ook slippers aan!
[..]
Ja en das dus precies het prototype!
Heb je gelijk in maar wat verwacht je als zoon trieste gast een opmerking maakt van: allemaal opsluiten die stumpers...dat slaat tog nergens op.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:42 schreef Shir het volgende:
[..]
Het is sowieso makkelijk om op Fok! te zeggen dat je 'wel eens wilt zien of die en die nog een grote bek heeft, als ie voor je neus staat.'
Doe eens lief tegen elkaar.
Het gaat om lonsdale, in combinatie met buitenlanders niet zo lief vinden.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:42 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zsker....als jij mij gaat beoordelen om mijn kleding en je zegt er iets van dan deins ik er niet voor terug om ook een man te zijn en de gevolgen ondergaan dus jah....als jij mij gaat bevooroordelen dan heb ik een grote bek jah.
Zeg het alleen maar omdat hij echt gewoon een trieste opmerking maakt en met wijze naar iedereen die lonsdale draagt. en Niet naar een bepaald persoon.
Bedoel ook niet echt een paar....maar dat ging er alleen maar om dat hij iedereen die lonsdalen draagt hetzelfde bevooroordeleeld....daarom zei ik een paar.
Snappie.......dus gaat helemaal niet om een groep....alleen moet hij dan ook een grote bek hebben als hij int algemeen praat over iedereen die lonsdale draagt!!
Ik heb kisten jah...draag lonsdale...en heb toevallig gewoon een vriendin jah...maar die draagt dat allemaal niet! Die houd er niet zo vanquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:44 schreef Sazzefraz het volgende:
zozo wat een agressie.
he knaapje, heb jij ook legerkisten en een vriendin met een topje en minirok en lompe schoenen die haar haar strak naar achter draagt met een rood-wit-blauw elastiekje?
Dat elastiekje mag tijdens het EK!quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:44 schreef Sazzefraz het volgende:
zozo wat een agressie.
he knaapje, heb jij ook legerkisten en een vriendin met een topje en minirok en lompe schoenen die haar haar strak naar achter draagt met een rood-wit-blauw elastiekje?
Zou je niet gewoon normaal doenquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:47 schreef Sazzefraz het volgende:
maar het is wel gewoon een crack-whore?
Je zelf Hooligan noemen is echt zo VMBO 2003.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:47 schreef Tallz het volgende:
haha!.. Maarem Hardcore_Hooligan! 2 dingen:
1. Het is wel erg toevallig dat jij londsdale draagt en dreigt met slaan als we daar wat over zeggen.
2. JE naam is Hardcore_Hooligan... weet je wat een Hooligan is?
1. Ten eerste ik dreig niet met slaan ik vraag alleen maar of hij nog zoon grote bek heeft als hij voor me neus staat....weet niet of je weet over wie ik het heb maar in ieder geval over de persoon die dit zei:quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:47 schreef Tallz het volgende:
haha!.. Maarem Hardcore_Hooligan! 2 dingen:
1. Het is wel erg toevallig dat jij londsdale draagt en dreigt met slaan als we daar wat over zeggen.
2. JE naam is Hardcore_Hooligan... weet je wat een Hooligan is?
Ach..quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:15 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Jah Heel erg.... me vriendin is me alles dus laat die er aub buiten snapje....wat je over mij zegt wil ik nog op reageren maar niet alst over me vreindin gaat.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:52 schreef Sazzefraz het volgende:
ah, een zwakke plek
Het is maar een fotoboekquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:53 schreef mhr-zip het volgende:
Lol @ http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=89234
Dat flamen bij sommige users erg makkelijk is, betekent nog niet dat je het ook moet doen...quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:53 schreef mhr-zip het volgende:
Lol @ http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=89234
jah vnid het ook maar een beetje zielig dat hij gelijk gaat zoekenquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:55 schreef freud het volgende:
[..]
Dat flamen bij sommige users erg makkelijk is, betekent nog niet dat je het ook moet doen...
Ik bedoelde een aantal reactie daar. Die niet positief voor hem pleiten.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:55 schreef freud het volgende:
[..]
Dat flamen bij sommige users erg makkelijk is, betekent nog niet dat je het ook moet doen...
Oke ik ben deruit: EEN LES VOOR ONS ALLEMAAL!:quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:52 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
1. Ten eerste ik dreig niet met slaan ik vraag alleen maar of hij nog zoon grote bek heeft als hij voor me neus staat....weet niet of je weet over wie ik het heb maar in ieder geval over de persoon die dit zei:
Lonsdale is gewoon kut.
En die kanslose grafmensen die daar graag bij willen horen zijn helemaal verneukt.
Gewoon opsluiten die stumpers
En dat slaat dus helemaal nergens op!! Ofwel dan??
2 jah ik weet wat het betekend maar het is al jaren me naam op een ander forum en heeft verder niks met mij te maken want heb zelf een hekel aan Hooligans![]()
Laat ze maar...dat doen ze alleen maar om me usernam en hetgene dat ik Lonsdale draag en dat is precies waar deze Topic over gaat....ook al had ik niks gezegd had ik het nog allemaal gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:54 schreef Shir het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Hardcore Hooligan dat iedereen tegen hem is, kunnen jullie wel met zijn allen?
Jammer dat een paar van die leuke vriendjes laatst wat lui hebben gepakt die ik ken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:43 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Heb je gelijk in maar wat verwacht je als zoon trieste gast een opmerking maakt van: allemaal opsluiten die stumpers...dat slaat tog nergens op.![]()
Dat deed ik netquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:56 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
jah vnid het ook maar een beetje zielig dat hij gelijk gaat zoekenmaar jah....laat hem maar!! Ze mogen zeggen wat ze willen over mij!!
Kijk als je dat gelijk in je post had gezet had ik niet zo gereageerd...maar jij komt in het algemeen aan met die zinnen. Ik vind lonsdalen mooi en schaam me er niet voor. Kan je wel vertellen dat als ik met me maten in de stad loop dat het er niet zo aan toe gaat.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Jammer dat een paar van die leuke vriendjes laatst wat lui hebben gepakt die ik ken.
Heel eerlijk natuurlijk, want het zijn echte mannen, 8 tegen 2. Ach ja, als je direct zo reageert op mijn reactie kan je dat natuurlijk wel verwachten he
Naja ik luister zelf ook wel hardcore etc, maar loop iig niet in die stumperige londsdale kleding, heb absoluut geen hekel aan buitenlanders en loop al helemaal niet met een groepje van 20 man door de stad alles en iedereen uit te schelden voor kankerjood.
En aangezien ik die Lonsdalefiguurtjes niet anders ken als wat ik hier boven heb geschreven, zal ik er niet zielig om zijn als ze een keer weg gingen en niet al te snel meer terug kwamen nee.
Naja, jouw reactie getuigd ook al niet van overduidelijke acceptatie van anderen, het gebler in mijn fotoboek is ook niet al te volwassen.
Maja, iedereen is anders he
Ik vond het gewoon een beetje te overdreven maar het is al duidelijk!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:57 schreef Tallz het volgende:
[..]
Oke ik ben deruit: EEN LES VOOR ONS ALLEMAAL!:
Wanneer wij het niet met iemand eens zijn hier op het forum gelieve te antwoorden met:
Moet je een keer voor mijn neus komen zeggen triest kk mongool!
ahhh wat lief! Na Hardcore_Hooligan ik begin respect voor je te krijgen, je bent waarschijnlijk een goede londsdale user!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:02 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Kijk als je dat gelijk in je post had gezet had ik niet zo gereageerd...maar jij komt in het algemeen aan met die zinnen. Ik vind lonsdalen mooi en schaam me er niet voor. Kan je wel vertellen dat als ik met me maten in de stad loop dat het er niet zo aan toe gaat.
Ben geen ruziezoeker maar maak me soms kwaad om bepaalde dingen. Nu ik jouw reden hoor kan ik je grotendeels gelijk geven![]()
Maar dat wist ik niet...me reactie was niet echt volwassen neej maar wist ook verder de achtergrond er niet van en vond het daarom nogal een trietse opmerking...srry voor die reactie....ik zal hem weghalen.
Je moet gewoon weten dat ik het niet kwaad bedoel......wist ook niet dat je maten waren gepakt door 8 man....is een beetje triest...en door dat soort mensen word ik ook zo beoordeeld en daar hou ik niet van.
Nogmaals mijn excuses![]()
Neej juist niet.....Nu het tegenovergestelde een beetje bewezen word omdat ik gewoon eerlijk ben wil jij er een slotje opdoenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:05 schreef Tallz het volgende:
eind goed al goed slotje?
EN ik was ook wat al te generaliserend :')quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:02 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Kijk als je dat gelijk in je post had gezet had ik niet zo gereageerd...maar jij komt in het algemeen aan met die zinnen. Ik vind lonsdalen mooi en schaam me er niet voor. Kan je wel vertellen dat als ik met me maten in de stad loop dat het er niet zo aan toe gaat.
Ben geen ruziezoeker maar maak me soms kwaad om bepaalde dingen. Nu ik jouw reden hoor kan ik je grotendeels gelijk geven![]()
Maar dat wist ik niet...me reactie was niet echt volwassen neej maar wist ook verder de achtergrond er niet van en vond het daarom nogal een trietse opmerking...srry voor die reactie....ik zal hem weghalen.
Je moet gewoon weten dat ik het niet kwaad bedoel......wist ook niet dat je maten waren gepakt door 8 man....is een beetje triest...en door dat soort mensen word ik ook zo beoordeeld en daar hou ik niet van.
Nogmaals mijn excuses![]()
Jah is tog zo....als zoon reactie...die voor mij uit het niets komt word gepost dan word ik boos jah.....maar zoals hij net beschreven heeft kan ik zijn reactie goed begrijpen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:05 schreef Tallz het volgende:
[..]
ahhh wat lief! Na Hardcore_Hooligan ik begin respect voor je te krijgen, je bent waarschijnlijk een goede londsdale user!
nah, te makkelijkquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:37 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
Tiemie is nazi!!
Tiemie is nazi!!!!!!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:08 schreef Skv het volgende:
[..]
EN ik was ook wat al te generaliserend
Iedereen fout, nu alles weer goed dus
nu in nadenk, er zit 1 meisje in mn klas die volhangt met lonsdale, die wél aardig en normaal is![]()
Maaa weer ff ontopic
whahahaha jah srry man.....ik was nogal serieus bezig!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:12 schreef Tallz het volgende:
chill fuck dat slotje was een geintje!![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:13 schreef freud het volgende:
Ik heb een hekel aan rellende marokkanen die met hun badstof sokken adidas slippers dragen. Iemand in de mood voor een adidas-slipper-heksenjacht??
Mavo Diploma...19 jaar...MBO Netwerk/systeembeheerder...Laatste Jaar...Volgend jaar HBO..1 dag naar school 4 dagen werken!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:16 schreef Bonobo11 het volgende:
Domme mensen heb je altijd, er moet iemand de straat vegen enzo. Die zijn uiteraard door hun domheid erg gefrustreerd en reageren dat dan af op de mensen die wat slimmer zijn en hun zaakjes beter op orde hebben. Papegaaien mekaar lekker na. Ook al die cu2 mensen met lonsdale in hun titel. Allemaal onder de 20 en bijna allemaal maximaal VMBO.
Triest blijft het natuurlijk
quote:jah ik weet wat het betekend maar het is al jaren me naam op een ander forum en heeft verder niks met mij te maken want heb zelf een hekel aan Hooligans
1 dag naar school en 4 dagen werken? Ik zou dat omdraaien als ik jou was.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:21 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Mavo Diploma...19 jaar...MBO Netwerk/systeembeheerder...Laatste Jaar...Volgend jaar HBO..1 dag naar school 4 dagen werken!!
Nopes Geen witte veters.....kisten lopen gewoon lekker. Het is maaar een Username...dat jij je daar zo druk om gaat maken is jouw probleem....zal er ook verder niet wakker van liggen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:21 schreef Man_Made_God het volgende:
Heel apart eigenlijk. Dit is een Lonsdale bash-topic mag je toch wel concluderen. Hardcore_Hooligan komt hier om Lonsdale te verdedigen en alle vooroordelen tegen te spreken, terwijl hij zelf kisten draagt (toevallig ook witte vetertjes?), extreem agressief gedrag uit, en dan heb je nog z'n naam:
[..]
:')
oftewel het vooroordeel wordt bevestigd: een hersenloze meehuppelende relnicht zonder eigen mening
Onzin, Hardcore_Hooligan is alleen zo dom om er tegenin te gaan. ik draag wat ik wil en als iemand mij daar op beoordeeld dan ga ik geen moeite doen om het tegendeel te bewijzen. dat zou hij ook moeten doen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:21 schreef Man_Made_God het volgende:
oftewel het vooroordeel wordt bevestigd: een hersenloze meehuppelende relnicht zonder eigen mening
En daar is een forum voor. Maar als je dan je punt wil maken, doe dat dan op een manier dat je andere mensen overtuigd...quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:26 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Onzin, Hardcore_Hooligan is alleen zo dom om er tegenin te gaan. ik draag wat ik wil en als iemand mij daar op beoordeeld dan ga ik geen moeite doen om het tegendeel te bewijzen. dat zou hij ook moeten doen.
Ach, jullie beoordelen mensen op een nickname of het merk kleding die ze dragen. net of jullie nog te overtuigen zijn. het oordeel staat al vast.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:29 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
En daar is een forum voor. Maar als je dan je punt wil maken, doe dat dan op een manier dat je andere mensen overtuigd...
En jij bent ook een nazi, kijk maar naar je extreem nationalistische avatarquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:30 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ach, jullie beoordelen mensen op een nickname of het merk kleding die ze dragen. net of jullie nog te overtuigen zijn. het oordeel staat al vast.
Jaahaa dat is een speciale opleiding voor een gespecialiseerd netwerkbeheerder te worden..plus nog extra op donderdagavond webdesign!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:23 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
1 dag naar school en 4 dagen werken? Ik zou dat omdraaien als ik jou was.
Lonsdale is fijne en mooie kleding dus draag het gewoon lekker....boeiend dat die vooroordelen er zijn....ik draag het tog.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:31 schreef Skv het volgende:
Maar een dingetje wat ik soms niet snap van deze 'Lonsdale-mensen'.
Lonsdale is dus een sportmerk. Het wordt gedragen door Mohammed Ali, maar op een gegeven moment zijn skinheads ermee vandoor gegaan. Daarna is het uitgegroeid tot een soort symbool van extreem-rechts.
Tot zo ver kan ik er nog inkomen. Wat ik dan niet snap is dat mensen die deze extreem-rechtse meningen niet delen, toch deze kleren kopen! Natuurlijk moet je dragen wat je mooi vindt, maar het is wel opvallend dat het precies dezelfde stijl is (lonsdale met kisten etc) als wat de 'nazi's' dragen.
Waarom zou je dan in godsnaam die kleding dragen, als je van tevoren heel goed weet dat veel mensen het associeeren met extreem rechts? Als je afstand doet van extreem-rechts, waarom er dan wel zo bij lopen dat andere mensen (die jou niet kennen) denken dat jij er ook zo één bent.
Het enige dat je er mee op schiet om lonsdale te dragen als je die gedachten niet hebt, is dat de kans groter is geworden om door een groep buitenlanders in mekaar getikt te worden. Die zullne waarschijnlijk denken dat jij één of andere hitler-kloon bent die gisteren een of andere Achmed in mekaar heeft geramt. Wat schiet je er dan mee op?
wat ik bedoel te zeggen: waarom draag je het terwijl je weet dat het als rechts wordt gezien en jij zegt dat je dat zelf niet bent?
De meerderheid die ik kn is geen racist....maar er zullen er zat zijn jah die de naam lonsdale verneuken!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:39 schreef Tallz het volgende:
Ehj Hardvore_Hooligan je hebt me overtuigd dat jij een goede londsdale drager bent. Maar geef toe de meerderheid is toch racist?...
Goeie volwassen reactie.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:25 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Nopes Geen witte veters.....kisten lopen gewoon lekker. Het is maaar een Usernam...dat jij je daar zo druk om gaat maken is jouw probleem....zal er ook verder niet wakker van liggen.
Heb wel dergelijk een eigen mening maar dan moet je maar eens de topic oed doorlezen of kan je niet lezen![]()
Die naam had ik al toen ik nog een jaartje of 12, 13 was en toen wist ik niet beter...zo word ik gewoon herkend dus zie verder ook geen reden om die naam na zoon lange tijd te veranderen omdat ik nu weet wat het precies inhoud...dus![]()
doe er maar mee wat je ermee wil doen!!
eh?quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:03 schreef AltamirA het volgende:
leuke copypost Skv... |:{
het ging over deze post:quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:04 schreef Skv het volgende:
[..]
eh?![]()
Jij zit ook áltijd te zeiken he?
omdat je precies hetzelfde zegt als mij... kun je me op zn minst toch quoten hequote:Op donderdag 24 juni 2004 16:19 schreef AltamirA het volgende:
Wat een bullshit lees ik hier weer.
Als je zelf Lonsdale draagt weet je heus wel dat mensen vooroordelen over je hebben, en dan kan het je óf niks schelen, óf je gaat daarmee akoord (en soms gaat dat samen).
Dus als je bij de koop van je kledingstuk toch al weet dat je er op aangekeken wordt moet je echt niet gaan huilen als er dan daadwerkelijk ook een opmerking over gemaakt wordt.
En Lonsdale kleding mooi? Toegegeven ze hebben best leuke dingen soms, maar apart is het zeker niet. Er zijn zat alternatieven die vergelijkbaar zijn en waarvan je zelf weet dat het merk niet uitgekotst wordt.
Wat uiteindelijk maakt dat de vooroordelen toch wel enigszins gegrond zijn.
Ben eerlijk en durf er voor uit te komen...Ben geen racist...maar maak wel onderschied!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:10 schreef AltamirA het volgende:
Jahoor, HH hoort er zogenaamd niet bij..
Alle Lonsdaledragers zeggen als je er naar vraagt dat ze niet rascistisch zijn..![]()
En als t er op aankomt blijken ze toch allemaal wel een rechtse inslag te hebben.. maargoed lees mijn vorige post: Lonsdale kopen zonder de bijbedoelingen te accepteren kan tegenwoordig gewoon nauwelijks meer.
Nu horen jullie HH wat lullen en lijkt het een aardige gast, wat natuurlijk niet overeenkomt met jullie beeld van een rascist. Maar denk even na, buiten hun extreem rechtse denkbeelden om kunnen rascisten ook heus wel aardige lui zijn hoor...
HH, ik zou zeggen kom er gewoon voor uit joh... ik zal je er niet minder aardig om vinden.
Wat je nu doet is het ontkennen van de eigen denkwijze van het groepje waar jij maar al te graag bij wil horen, maar omdat je weet dat het eigenlijk fout is hou je je tegenover ons sterk.![]()
tussen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:13 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Ben eerlijk en durf er voor uit te komen...Ben geen racist...maar maak wel onderschied!!
Nederlanders en buitenlanders....en dit concludeer ik uit ervaringen!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:16 schreef AltamirA het volgende:
[..]
tussen?
Sow! Gooi er maar jouw empirische argumenten tegenaan dan!quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:16 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Nederlanders en buitenlanders....en dit concludeer ik uit ervaringen!!
Hmmmm ben een keer door een groep buitelanders gepakt...ik was in me eentje en hun waren met 13 man. omdat ik ze toevallig aankeek!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:19 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Sow! Gooi er maar jouw empirische argumenten tegenaan dan!
Ja, zou ik best willen hebben...want het lijkt em natuurlijk sterk dat jij je generaliserende opvattingen over houdt aan enkele incidenten.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:21 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Hmmmm ben een keer door een groep buitelanders gepakt...ik was in me eentje en hun waren met 13 man. omdat ik ze toevallig aankeek!!
Genoeg??? of wil je nog meer horen!!
En dat is een reden om hem met 13 man in elkaar te rammen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:52 schreef AltamirA het volgende:
toen je werd gepakt had je zeker ook de Lonsdale anzug aan, voorzien van de bijbehorende 'degelijke' kisten, die op hun plaats weer 'modieus' voorzien waren van witte veters?
Ik zeg niet dat een reden is, maar je kiest er dan wel zelf voor om een sterk vergroot risico te lopen op dat soort praktijken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:54 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat is een reden om hem met 13 man in elkaar te rammen?
Gaan we ook de moslimmannen met soepjurken maar in elkaar rammen?
Ik liep in normale kleding....Nu jij weer!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:52 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Ja, zou ik best willen hebben...want het lijkt em natuurlijk sterk dat jij je generaliserende opvattingen over houdt aan enkele incidenten.
toen je werd gepakt had je zeker ook de Lonsdale anzug aan, voorzien van de bijbehorende 'degelijke' kisten, die op hun plaats weer 'modieus' voorzien waren van witte veters?
Dan moet je ook niet allemaal lopen te kijken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:13 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Ik liep in normale kleding....Nu jij weer!!
neej dat was het niet...ik liep daar liep langs zoon groep..kijk erheen. ist alweer gelijk niet goed!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:17 schreef convinced het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet allemaal lopen te kijken.
Ik zou niet weten waarom ik weer benquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:13 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
Ik liep in normale kleding....Nu jij weer!!
Ja, ik meende dat ook niet serieus. Maar dat soort groepen heb je van alle afkomsten.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:19 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
[..]
neej dat was het niet...ik liep daar liep langs zoon groep..kijk erheen. ist alweer gelijk niet goed!!
Verdiep je eens wat meer in subculturen. Skinheads, en deze subcultuur bestaat al sinds de jaren vijftig, zijn niet extreem rechts. Eerder PvdA stemmers. Er zijn wel groepen die zich skinheads noemen die dat echter, bekeken vanuit de subcultuur niet zijn. Dat zijn eerder verdwaasde gabbers.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:31 schreef Skv het volgende:
Maar een dingetje wat ik soms niet snap van deze 'Lonsdale-mensen'.
Lonsdale is dus een sportmerk. Het wordt gedragen door Mohammed Ali, maar op een gegeven moment zijn skinheads ermee vandoor gegaan. Daarna is het uitgegroeid tot een soort symbool van extreem-rechts.
Wie ben jij om voor een ander uit te maken wat mooi is en wat een ander moet dragen? Er bestaat toch vrijheid in dit land?quote:Tot zo ver kan ik er nog inkomen. Wat ik dan niet snap is dat mensen die deze extreem-rechtse meningen niet delen, toch deze kleren kopen! Natuurlijk moet je dragen wat je mooi vindt, maar het is wel opvallend dat het precies dezelfde stijl is (lonsdale met kisten etc) als wat de 'nazi's' dragen.
Waarom zou je dan in godsnaam die kleding dragen, als je van tevoren heel goed weet dat veel mensen het associeeren met extreem rechts? Als je afstand doet van extreem-rechts, waarom er dan wel zo bij lopen dat andere mensen (die jou niet kennen) denken dat jij er ook zo één bent.
wat ik bedoel te zeggen: waarom draag je het terwijl je weet dat het als rechts wordt gezien en jij zegt dat je dat zelf niet bent?
Buitenlanders............?? Gelukkig zijn mensen met andere etnische afkomst vaak wat toleranter dan extreem linkse mensen die eerder mensen zonder aanleiding in elkaar zullen slaan op basis van kledingkeuze. Mensen die anderen zonder reden in elkaar slaan zijn pas echte hitlertjes. Zo zie je maar, maakt het niet eens uit wat voor kleding je draagt.quote:Het enige dat je er mee op schiet om lonsdale te dragen als je die gedachten niet hebt, is dat de kans groter is geworden om door een groep buitenlanders in mekaar getikt te worden. Die zullne waarschijnlijk denken dat jij één of andere hitler-kloon bent die gisteren een of andere Achmed in mekaar heeft geramt. Wat schiet je er dan mee op?
Jemig wat komt dit arrogant over. Niet iedereen in de wereld is even intelligent, blijkbaar voel je je nogal superieur op basis van je intelligentie. Triest. Waren gevoelens van superioriteit van de ene groep tov de andere geen kenmerk van het fascisme waar je je zo tegen af wilt afzetten?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:16 schreef Bonobo11 het volgende:
Domme mensen heb je altijd, er moet iemand de straat vegen enzo. Die zijn uiteraard door hun domheid erg gefrustreerd en reageren dat dan af op de mensen die wat slimmer zijn en hun zaakjes beter op orde hebben. Papegaaien mekaar lekker na. Ook al die cu2 mensen met lonsdale in hun titel. Allemaal onder de 20 en bijna allemaal maximaal VMBO.
Triest blijft het natuurlijk
Wat een klets zeg. Waar zijn die groeperingen dan die er niet voor terugdeinzen? Ik ken ze niet.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:02 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat een reden is, maar je kiest er dan wel zelf voor om een sterk vergroot risico te lopen op dat soort praktijken.
En om maar even antwoord te geven op je vraag: WE rammen geen moslimmannen in elkaar, maar er zijn zeker rascistische groeperingen die hiervoor niet terugdeinzen.
Helaas verdiept de rest van het volk zich ook niet in subculturen, en ervan uitgaande dat de rest van het volk zich daar ook niet in hoeft te verdiepen moet je het ze niet kwalijk nemen dat ze hierin geen onderscheid maken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:35 schreef Tarak het volgende:
[..]
Verdiep je eens wat meer in subculturen. Skinheads, en deze subcultuur bestaat al sinds de jaren vijftig, zijn niet extreem rechts. Eerder PvdA stemmers. Er zijn wel groepen die zich skinheads noemen die dat echter, bekeken vanuit de subcultuur niet zijn. Dat zijn eerder verdwaasde gabbers.
Niemand zegt dat Lonsdale niet mooi is, het gaat alleen om de gedachte erachter waarmee je pretendeerd extreem rechtse overtuigingen te hebben (aldus de algeheel aanvaarde opvatting die de Lonsdale dragers zelf ook maar al te goed kennen).quote:[..]
Wie ben jij om voor een ander uit te maken wat mooi is en wat een ander moet dragen? Er bestaat toch vrijheid in dit land?
Jahoor, schuif ze maar in die slachtofferrol waarin ze zo graag gezien worden.quote:[..]
Buitenlanders............?? Gelukkig zijn mensen met andere etnische afkomst vaak wat toleranter dan extreem linkse mensen die eerder mensen zonder aanleiding in elkaar zullen slaan op basis van kledingkeuze. Mensen die anderen zonder reden in elkaar slaan zijn pas echte hitlertjes. Zo zie je maar, maakt het niet eens uit wat voor kleding je draagt.
Ik heb genoeg reportages gezien of gelezen waarin ex-leden van rascistische groeperingen toegaven af en toe 'gewoon allochtoontjes te gaan tikken'.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een klets zeg. Waar zijn die groeperingen dan die er niet voor terugdeinzen? Ik ken ze niet.
Jammer dat je geen concrete voorbeelden kan noemen, want ik heb totaal niet het idee dat dit in Nederland eerder regel dan uitzondering is. De bekende zinloos geweld-gevallen waren toch geen racistische incidenten bij mijn weten, of je moet doelen op de dodelijke kloppartij op Rene Steegmans of de fatale steekpartij van Bart Raaijmakers, waarbij het feit dat ze blank waren een grote rol speelde.quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:18 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Ik heb genoeg reportages gezien of gelezen waarin ex-leden van rascistische groeperingen toegaven af en toe 'gewoon allochtoontjes te gaan tikken'.
Concrete voorbeelden kan ik helaas niet noemen, maar het zou toch ook wel vreemd zijn als het zinloos in elkaar slaan puur een gedragsvorm is van een bepaald ras he.
Re-la-ti-ve-renquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:22 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik weer ben![]()
Tot nu toe heb je mij 1 argument gegeven waarop je je algehele hekel aan buitenlanders baseert, dat vind ik nogal slapjes, dus kom maar op.
Dat er meisjes van 9 jaar tegelijk verkracht worden door nederlandse veertigers schijn je blijkbaar niet zwaar genoeg op te vatten om alle nederlanders dan ook maar te gaan haten he
Zet de oorzaak er dan bij?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:31 schreef Ventje83 het volgende:
[..]
Re-la-ti-ve-ren
Alles heeft een oorzaak. Dat criminaliteit meer voor komt onder de allochtoonse (buitenlanders dus) bevolking heeft ook een oorzaak. De goed ingelichte mensen kunnen daaraan blijven denken en dus hun ergernis aan de allochtonen de baas. Maar mensen zoals degene waar jij nu mee in discussie bent praten hun papa en mama na en zien alleen de criminaliteit onder de allochtonen en hebben geen flauw benul waarom dat eigenlijk is? "Zo zijn ze vast geboren"![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zet de oorzaak er dan bij?
had je post niet gezienquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:12 schreef AltamirA het volgende:
[..]
het ging over deze post:
[..]
omdat je precies hetzelfde zegt als mij... kun je me op zn minst toch quoten he![]()
Hoe spreken jouw voorbeelden mijn theorie tegen dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:52 schreef skiczukie het volgende:
Ik woon samen met een Nambiër, woon in een flat waar het stikt van de allochtonen. Toch zie ik ze elke dag op hun kutscooters naar school gaan. Veel Nederlandse vriendinnetjes. Volgens mij klopt het niet helemaal wat je zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |