Gelukkig spreek jij voor jezelfquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:21 schreef Murray het volgende:
De woensdagavond * RTL4 film zeker?
* Of op welke dag ze zie films ook uitzenden.
Olivier B. Bommel. Zwelgjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:26 schreef StevenWormer het volgende:
Als je begrijpt wat ik bedoel...je weet wel, die film met Zwelgje
lol, iddquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:52 schreef stay_fun het volgende:
Echte mannen mogen dan kunnen wel janken, maaruuhh..
Nog nooit gehad dat ik dacht,
'Sjees wat heb ik zin om eens lekker een potje te gaan janken: HUP fillum dr in.'
ZWEEEEEEEEELGJE......!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:27 schreef Chandler het volgende:
[..]
Olivier B. Bommel. Zwelgje, ik ga eens kijken of we die nog hebben.
O, d'r is niks mis met een stevige brok in de strot of hier en daar waterige ogen en een snikje bij een mooie film.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:46 schreef Chandler het volgende:
V. Stoere mannen huilen ook niet, echte mannen wel
probeerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:59 schreef Chandler het volgende:
nou en ik heb gewoon ff zin om lekker te blere bij een film en dus wil ik weten welke films daar het meest geschikt voor zijn
The man's got a point!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je zonodig wil janken, is het misschien handig om te vertellen waarom je dat wilt? En hoe je zo depri komt.
En het kan niet per ongeluk een hooikoortsje zijn ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:11 schreef Chandler het volgende:
Nee ik ben niet depri, meer rete verkouwe en moet zo ie zo al de hele tijd janke bij het niezen; dus waarom niet lekker combinere
quote:It is ok for a man to cry under the following circumstances:
1. When a heroic dog dies to save it's master
2. The moment Angelina Jolie starts unbuttoning her blouse
3. After wrecking your boss' car.
4. One hour, 12 minutes, 37 seconds into "The Crying Game".
5. When your Date is using her teeth
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |