die schakering ziet er weer goed uit! lacostequote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wohooo, we zijn weer een topic verder... Aangezien het andere topic ongeveer een anderhalve week overleefd heeft zijn we dus 0,3 centimeter verder!
Bang dat je wat gemist hebt? Kijk in het vorige deel
[afbeelding]
Na de schrik over het korte haar hadden julle dat wel verdiendquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:53 schreef super-muffin het volgende:
dat is een mooie OP
you look like a chickquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:33 schreef Speth het volgende:
haha, reuze openingspost hoor
En nog een van mij:
[afbeelding]
Ik weet het, ik kan zelf nog amper geloven dat ik toch echt hetero ben
Dude, niet naar de kapper om het echt kort te laten knippen. Ik weet wel een kapsel wat je goed zou staan maar die moet ik dan even opzoekenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:54 schreef Speth het volgende:
hehe, ik weet 't... Ik moet op een heel omslachtige manier die foto's nemen omdat mijn computer en de betreffende webcam niet erg willen meewerken, komt er op neer dat ik eerst heel wat moeite moet doen voordat ik zie hoe de foto eruit ziet. Deze was nog het minst gay
Misschien binnenkort maar eens naar de kapper ofzo.... Word wel een beetje TE lang eigenlijk
Gewoon even een flinke mat kweken... desnoods een stoppelbaardje laten staan om verdere verwarring te verkomen.. en het komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:33 schreef Speth het volgende:
haha, reuze openingspost hoor
En nog een van mij:
[afbeelding]
Ik weet het, ik kan zelf nog amper geloven dat ik toch echt hetero ben
Man.. hij wil een beetje van z'n gay-imago af... dat gaat zo toch niet lukken?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
Komtie
[afbeelding]
Erg cool kapsel! Neem de foto mee naar de kapper en het komt vast goed![]()
Dude, als m'n haar zo kon zitten dan maar gay hoor... Ziet er toch goed uit, of niet soms?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:05 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Man.. hij wil een beetje van z'n gay-imago af... dat gaat zo toch niet lukken?
Ik ga wel even op zoek...
Gozer.. je hebt een geweldige mat... jij hebt niets te klagen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:07 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dude, als m'n haar zo kon zitten dan maar gay hoor... Ziet er toch goed uit, of niet soms?
Hehe, mijn baard is onzichtbaarquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:59 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Gewoon even een flinke mat kweken... desnoods een stoppelbaardje laten staan om verdere verwarring te verkomen.. en het komt helemaal goed!.
Wel die groene lenzen en die kwijlbek weglaten. Verder is het mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
Komtie
[afbeelding]
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wel die groene lenzen en die kwijlbek weglaten. Verder is het mooi![]()
Het leeft vooral bij weinig mensen heel erg, vandaar de snelle topic vullingquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:32 schreef Samson het volgende:
Tjeez!! het zoveelste topic alweer, het leeft dus toch wel bij een hoop mensen, het haar laten groeien, ik moet momenteel toch echt wel produkten gebruiken om het een beetje te laten zitten, het liefst zou ik het ook niet doen, maar ik heb nogal slag in mn haar en anders zit het echt supersuf....![]()
je bent niet de enige Samson! mijn haar zit al bijna een hele week verrotquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:32 schreef Samson het volgende:
ik moet momenteel toch echt wel produkten gebruiken om het een beetje te laten zitten, het liefst zou ik het ook niet doen, maar ik heb nogal slag in mn haar en anders zit het echt supersuf....![]()
Hehe, paar dagen geleden nog naar de zonnebank geweest, maar dat is nogal prijzig en bij mij is 't al gauw weer weg, heb ook niet altijd de tijd/zin om het te onderhoudenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ga dan eens sporten en pak eens een zonnebank (ook heteros doen dat hoor). Minder zuipen in Groningen helpt ook een eindje. Goed slapen zorgt dat je huid weer beter wordt en klaar is Kees.
moooojquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
Komtie
Gezien mijn naam zou dat toch moeten werken bij me ofzo...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:48 schreef saaw het volgende:
[..]
[madgum van wella geloof ik]
Niet dus... Fuckzooi.... Nou ja, wel beter voor m'n haarquote:Zuipen... Tja, dat gaat straks hopelijk (afhankelijk van de uitslag van 't voetbal) ook gebeuren...
het is ook nog 2-0 geweestquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:42 schreef saaw het volgende:
godver
het leek zo mooi, 1-0, daarna nog 2-1, gvd 2-3
mja mooie foto dus van Jonathan Jackson, maar met dat shawltje vodd ik hem niet mooi eigenlijk [buiten de gay-look]
Ik vond het veel warmer met kort haar. Maar misschien kwam dat door alle lucht die erin zat.. En die bedekte oren..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:14 schreef Speth het volgende:
Merk je trouwens ook dat je 't warmer krijgt als je je haar laat groeien? Ik heb het nooit kort gehad...
quote:Op zondag 20 juni 2004 08:58 schreef super-muffin het volgende:
het is ook nog 2-0 geweest![]()
En dan, wat wil je voor kapsel dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:13 schreef Morgion het volgende:
Zo, hier kom ikIk heb mijn haren nu kort en ik wil ze ook lang hebben !
Dat weet ik ook nog nietquote:Op zondag 20 juni 2004 14:50 schreef AltamirA het volgende:
[..]
En dan, wat wil je voor kapsel dan?
Onder 'wassen' moet je trouwens 'wassen met shampoo' verstaan. Alleen water doet niet zoveel met haar. Het is wel zo dat als je 's ochtends enorm zit te kloten om je haar in model te krijgen, het meestal ook niet lukt. Hoe meer je door je haar wrijft, des te vetter wordt het haar, des te meer gaat het aan elkaar kleven en hangen. Het is maar net wat je wilt...quote:Op zondag 20 juni 2004 15:37 schreef TYP het volgende:
1 tip: Hoe vaker je aan je haar zit, hoe slechter het gaat zitten. Was ook slechts 2 x maximaal in de week, breng het hoogstens 2 x per dag in model en alles komt goed.
Ik weet 1,2,3 niet welke je bedoelt maar bij sportzaken verkopen ze vaak die haar'bandjes' om de boel naar achter te houden tijdens het sportenquote:Op maandag 21 juni 2004 09:16 schreef -roGue- het volgende:
Weet iemand waar je van die gave zwarte haarbanden kan krijgen die ALLE voetballers van Italië hebben
Congratz dudequote:Op maandag 21 juni 2004 09:20 schreef MadGuy het volgende:
In Italië waarschijnlijk!![]()
Serieus, ik zou het echt niet weten. IK denk dat je het eens bij de gemiddelde iets alternatieve zaak moet vragen (waarom voelt dit als een paradox?)...
Ik heb mijn haar vanochtend met shampoo uit zitten schrobben in de hoop dat het op mijn verjaardag perfect zit. Zul je net zien dat het nu super gaat zitten...![]()
er zaten ook een paar subtielere versies bijquote:Op maandag 21 juni 2004 09:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Van die te grote elastieken? V&D of een willekeurige drogist..
Laat mij met je meedoen. Vanochtend had ik nog hoop... totdat ik van de fiets afstaptequote:Op maandag 21 juni 2004 12:43 schreef Speth het volgende:
Het.
Zit.
Echt.
SLECHT.
Ach.. zo ziet mijn haar er ook uit als ik het net gewassen heb.. alleen zie je dan mijn ogen niet meer..quote:Op maandag 21 juni 2004 12:53 schreef Enemyforce het volgende:
Hmz kom net onder de douche vandaan :
[afbeelding]
Sorry is slecht te zien, is cam foto... vanavond proberen een echte goede te maken.
Es gibt ein Lichtschein am ende des Tunnels, pompompomquote:Op maandag 21 juni 2004 17:56 schreef Speth het volgende:
Ik moet er een nachtje of 2 op slapen, het zit nu echt belabberd, veel te pluizig, veel te onwijs blond en m'n huid heeft ook niet z'n beste dag
Daar ik zaterdagpostbode ben kan ik alvast melden dat ik ze per bundel van 5 à ¤5,- verkoop. Meldt u hier. Komt u maarrrrrrquote:Op maandag 21 juni 2004 11:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als je m'n vorige post leest zie je waar je die bandjes mogelijk kunt kopenEven bij de TPG postbode vragen naar een postelastiek kan ook geen kwaad. Doet vast ook geen pijn als je 'm uit je haar haalt
1,ik zie geen fotoquote:Op maandag 21 juni 2004 20:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
Jees Timo, ziet er echt heel anders uit zo met donker haar
@DonkereMarc, ik zie toch echt weinig verschil kan ik je melden.
bedankt voor de informatiequote:Op maandag 21 juni 2004 21:23 schreef _Alone het volgende:
foto van timo > http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/29831.jpg
Kopieeren en plakken
het ziet er een beetje als rOOd,s kapsel uitquote:Op maandag 21 juni 2004 19:50 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig komt het weer een beetje in de goede richting met mijn hair
still going strong
misschien een foutje van de serverquote:Op maandag 21 juni 2004 21:29 schreef MadGuy het volgende:
Donkere Marc, ik zie jouw foto's niet, zelfs niet als ik deze copy en paste...
Ik zou ook wel eens wat donkerder haar willen hebben, maar ik heb koudwatervrees wat betreft het verven van mijn haar. Dit komt misschien omdat ik het niet mannelijk vind, of zwets ik nu?
Ik heb trouwens van een vriend de tip Henna Hairwonder gekregen tegen pluizige haar na het wassen van het haar met shampoo. Het is een soort creme die in je haar trekt waardoor je haar zijn stevigheid herwint en een mooie glans en dergelijke krijgt.
Hennaplus Hairwonder
laat de lokken maar achterwegequote:Op maandag 21 juni 2004 21:44 schreef MadGuy het volgende:
Ah mooi, dan zal ik zo de donkere lokken van Marc wel kunnen aanschouwen.
dat maakt je haar toch soepeler? en er zitten toch geen aggressieve stoffen in en het maakt je haar minder vetquote:Op maandag 21 juni 2004 22:47 schreef MadGuy het volgende:
Waarom baby shampoo? Omdat het niet in de oogjes prikt?
ja! maar dan werkt dat pas na een dagquote:Op maandag 21 juni 2004 23:01 schreef MadGuy het volgende:
Ik maakte maar een geintje!
. Ik denk dat als het een beetje vet is, het beter handelbaar is.
jij moet je er ook ooit nog eens aan veroorlovenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:14 schreef MadGuy het volgende:
Ja dat krijg je met langer haar...
Nou normaal gesproken is mijn haar op dit moment te lang. Normaal gesproken loop ik nu schreeuwend naar de kapper. Aan de zijkanten spleit het, bovenop is het niet in model te krijgen...echt gewoon te erg!quote:Op maandag 21 juni 2004 19:27 schreef DarcMarc het volgende:
okee vorige week was het nog zo kort:,[afbeelding]
en nu is het alweer zo lang[afbeelding]
meld ook bad hair day![]()
@ enemyforce:, hoe kan jij nou er last van hebben dat je haar kut zithet is ontiegelijk kort
het valt niet mee he roGuequote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:59 schreef -roGue- het volgende:
zucht
...
bh
mwah... trust me, laatste tijd echt kansloosquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik heb zo 't idee dat je zelf niet meer ziet dat je haar echt wel o.k. zit roGue
Mwah, Föhn is wel aardig ja, krijg ik altijd zon golfslag in me haarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
Mmm, ik red me aardig met 't potje chaotic gum en er zit nog meer dan de helft in. Het probleem wat ik altijd heb is dat ik na verloop van tijd veel meer gel per keer in m'n haar smeer. Nu weet ik het redelijk gedoseerd te houden en wacht ook tot m'n haar droog genoeg is.
Misschien vanmiddag maar eens een föhn kopen, toch wel handig.
Jah, same here. Links heb ik een soort van kruin die soms erg gaat krullen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
Door een föhn te gebruiken kan ik het wel iets stijler krijgen waardoor m'n haar niet als pipi gaat staan
Hoe herkenbaarMijn linkerkant wil vaker goed zitten dan m'n rechterkant, heel apart.
Welke, die New wave ultra strong? Is wel fijn, wordt alleen beetje hard.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik gebruik nu Wella-spul. Gaat goed ... meestal
Whehehee, roGue is een zeikwijf!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:04 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik heb zo 't idee dat je zelf niet meer ziet dat je haar echt wel o.k. zit roGue
gewoon kopen, ik was het die dat gepost had, het bevalt nog altijd erg goed hoor, het klinkt idd wel suf, babyshampoo, maar het is tenminste niet van dat agressieve spul, vooral als je je haar vaker wil wassen is het een uitkomst (ik sport nogal veel) En in babyshampoo weet je gewoon zeker dat er geen rommel inzit, want dat mag natuurlijk niet voor babies..... Ik heb de tip ooit ns van de kapster gehad en die had zelf ook errug mooi haarquote:Op maandag 21 juni 2004 22:41 schreef DarcMarc het volgende:
[..]oh ja gebruikt 1 van de lang harige fokkers hier nog die baby shampoo
ik heb hem nog steeds niet gekocht maar na een hele week bad-hairday,s te hebben ben ik wel van plan om het aan te schaffen
![]()
morgen ga ik het halenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:50 schreef Samson het volgende:
[..]
gewoon kopen, ik was het die dat gepost had, het bevalt nog altijd erg goed hoor, het klinkt idd wel suf, babyshampoo, maar het is tenminste niet van dat agressieve spul, vooral als je je haar vaker wil wassen is het een uitkomst (ik sport nogal veel) En in babyshampoo weet je gewoon zeker dat er geen rommel inzit, want dat mag natuurlijk niet voor babies..... Ik heb de tip ooit ns van de kapster gehad en die had zelf ook errug mooi haar![]()
die oude man heb ik een paar jaar geleden nog op tv gezien bij hot- shots met gijs stavermanquote:
Grappig, laatst vond je het nog cool maar niet voor bij jezelfquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:56 schreef super-muffin het volgende:
rasta's zijn cool
ik zit er over na te denken om dreads te laten zetten
[afbeelding]
[afbeelding]
ok, iets korter dan de laatste foto, maar dreads vind ik wel uber cool!
Vanwaar ben je van gedachten veranderd? Volgens mij is het echt zonde van je haar, na die dreads is het helemaal naar de klote.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:07 schreef super-muffin het volgende:
dreads zijn inderdaad heel cool, maar niet echt iets voor mij
een föhn , tja... mag ik vragen waarom je er een hebt gekocht? welk effect het op je haar heeft? want het lijkt mij eigenlijk helemaal niks, een föhn gebruikenquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
Inmiddels een föhn gekocht zodat ik 's ochtends wat sneller m'n haar kan doen. Eerste test was iets minder succesvol omdat ik m'n haar net gewassen had met shampoo waardoor het wat pluizig werdBeetje gum erin en m'n haar zit nu (zonder op de fiets geweest te zijn) wel prima!
[afbeelding]
@gebakje
thought so
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:56 schreef super-muffin het volgende:
rasta's zijn cool
ik zit er over na te denken om dreads te laten zetten!
dat dacht ik dus ook, maar misschien kan lacoste ons overtuigen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:23 schreef saaw het volgende:
[..]
ik gebruik trouwens NOOIT een fohn
is hartstikke slecht voor je haar
je 'bakt' het er ongeveer mee waardoor het erg droog wordt en sneller gaat splijten
gevolg is een enorme pluizenbol
Je gebruikt geen föhn omdat het slecht voor je haar is maar je laat wel dreads zetten? Lijkt me ook geweldig goed voor je haar.quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:23 schreef saaw het volgende:
[..]ik ga ook dreads zetten als mijn haar wat langer is
ik gebruik trouwens NOOIT een fohn
is hartstikke slecht voor je haar
je 'bakt' het er ongeveer mee waardoor het erg droog wordt en sneller gaat splijten
gevolg is een enorme pluizenbol
Dan moet je natuurlijk niet gaan aanvoeren dat het slecht voor je haar is, want dat is dan een non-argument... maar goed. Met behulp van een beetje gel en door je haar niet kurk en kurkdroog te gaan föhnen kan je die pluizebol echt wel vermijden; works for me anywayquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:17 schreef saaw het volgende:
maar dreads vind ik mooi en een pluizenbol door een fohn vind ik niet mooi
1: is die smiley positief of negatiefquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je gebruikt geen föhn omdat het slecht voor je haar is maar je laat wel dreads zetten? Lijkt me ook geweldig goed voor je haar.![]()
Denk je dat Aqim Kaba nooit een föhn gezien heeft... ik denk dat ie elke taket wel weer opnieuw geföhnd wordt
je haar gaat er dood van waardoor het lelijk wordtquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:20 schreef 205_Lacoste het volgende:
Dan moet je natuurlijk niet gaan aanvoeren dat het slecht voor je haar is, want dat is dan een non-argument... maar goed. Met behulp van een beetje gel en door je haar niet kurk en kurkdroog te gaan föhnen kan je die pluizebol echt wel vermijden; works for me anyway
en zit het je haar vandaag goed madguyquote:Op maandag 21 juni 2004 09:20 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb mijn haar vanochtend met shampoo uit zitten schrobben in de hoop dat het op mijn verjaardag perfect zit. Zul je net zien dat het nu super gaat zitten...![]()
Ik heb z'n haar maandag van zo'n 5 meter afstand mogen aanschouwenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:12 schreef _Alone het volgende:
hehe super-keekje, je heb wel een van de coolere personen gepakt...... en de zanger van mijn fav. band... goede keus
Het was een heel cynische smiley.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:29 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
1: is die smiley positief of negatief![]()
Munky en Head toch? Munky heeft trouwens 't mooiste haar van de 5, en is sowieso wel de koelste vind ikquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
* super-muffin jalours is
en de gitaar is ook vet van uhm ben de naam ff kwijt zeven snaren. dus een xtra bas snaar. heerlijk laag
koRn is zeker heel cool.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:50 schreef Credence het volgende:
[..]
Munky en Head toch? Munky heeft trouwens 't mooiste haar van de 5, en is sowieso wel de koelste vind ik
Ach, die K7's van hun zijn volgens mij gewoon precies 'tzelfde hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:58 schreef super-muffin het volgende:
[..]
koRn is zeker heel cool.
Munky was het idd met de coolste gitaar.
maar ik vind deze nog steeds het mooist
[afbeelding]
maar goed we gaan offtopic geloof ik
Netjes... al krijg je wel een wat apart gezicht..quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:18 schreef Kang-He het volgende:
Recente foto's van mijn (voor mij ideale) mat:
[afbeelding]
Ik bedoelde dat de gitaren van Munky en Head allebei K7's waren, niet dat ze hetzelfde waren als die foto van jouquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:10 schreef super-muffin het volgende:
dit is een Iceman, afgekort IC
maar Munky heeft coolere kleuren (vaak dan)
en nou stoppen met gitaar talk, weer ontopic met die handel
We weten wie er over 7 dagen dood is...quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:18 schreef Kang-He het volgende:
Recente foto's van mijn (voor mij ideale) mat:
[afbeelding]
Gezien we nu al in topic 10 zitten is te verwachten dat dit al lang en breed is genoemd in voorgaande topics.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:07 schreef HotFudge het volgende:
Wat gebruiken jullie eigenlijk voor middel in jullie haar? Wax, gel iets anders???
Niets.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:07 schreef HotFudge het volgende:
Wat gebruiken jullie eigenlijk voor middel in jullie haar? Wax, gel iets anders???
Dat zou idd wel kunnen..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als ik m'n haren was dan gaan er ook heel veel haren uit. Ik denk dat het komt doordat de wax veel uitvallende haren gedurende de dag vastkleeft en dan zie je ze pas tijdens het wassen uit je haar vallen
Halfjaar is ongeveer een centimter of 6... dan moet je haast wel vanuit een redelijke positie 'vertrokken' zijn. Wat is je doel?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:45 schreef Roellie80 het volgende:
Roellie80 is nu ongeveer een half jaartje bezig en ik kan al bijna een staartje in
Misschien word je kaal!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:40 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dat zou idd wel kunnen... Al wordt mijn haar wel iets dunner... aan de andere kant, het was eerst asociaal dik..
.
Maar eens op letten hoeveel haar ik ongeveer op de dagen dat ik het niet was verlies... misschien komt het er idd wel allemaal in 1 keer af....
ja dat snap ik, maar de kleur van Munky vind ik mooier.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:51 schreef Credence het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de gitaren van Munky en Head allebei K7's waren, niet dat ze hetzelfde waren als die foto van jou
En nu stoppen we echt
ik heb eigenlijk niet echt een doelquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Halfjaar is ongeveer een centimter of 6... dan moet je haast wel vanuit een redelijke positie 'vertrokken' zijn. Wat is je doel?
Hey! We zijn Keune buddies!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:17 schreef DJ-Maurits het volgende:
Nu gebruik ik sinds een maand Forming Wax van Keune... is prima spul.. m'n haar zit perfect. Alleen heb ik nu fucking haaruitval... als ik mijn haar was kan ik bijna een pruik maken van de haren die ik verlies... Dit kan toch niet gezond zijn...
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:11 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hey! We zijn Keune buddies!
Haaruitval, tsja... daar had ik ook bij de goedkopere wax last van en daarvoor eigenlijk ook al. Volkomen normaal. Het valt nu alleen meer op omdat je haren langer zijn, plus de reden die Lacoste al noemde.
hopen is voor papenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:51 schreef -roGue- het volgende:
Jaaah, ik had gister een good hair avond, jammer dat het nu weer BH day is, maar er gloort hoop aan de horizon
Ik gebruik spul van de kapper ¤14,80 per potje, erg stugge gel, maar wel VEEL te duur
WTF zijn papen nou weerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:01 schreef HotFudge het volgende:
[..]
hopen is voor papen
Mjoa..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:32 schreef Speth het volgende:
Hehe, je kijkt niet erg vrolijk
Thxquote:Verder wel cool
Heeft Martha Stewart a.k.a. Speth nou al een fatsoenlijke pic gemaakt, of ben je al naar de kapper geweest?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:32 schreef Speth het volgende:
Hehe, je kijkt niet erg vrolijk
Verder wel cool
Net of iemand een ei tegen je kop heeft gegooid.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:19 schreef HotFudge het volgende:
ik moet er ook maar aan geloven denk ik: [afbeelding]
Let niet op het teken van mannelijke vruchtbaarheid, dat ik linksboven in de hoek maak - foto is uit zijn context gehaald.
Nee blijft juist heel stevig... én het ruikt onwijs lekker...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:33 schreef 205_Lacoste het volgende:
Kut haar? Nee man, stijl haar lijkt me juist ideaal en 't zit ook nog eens cool op die fotoIk zit hier met een best wel behoorlijke slag in m'n haar wat alleen maar irritant is.
Die gel klinkt een beetje als brylcream, niets voor mij dus. Het houdt je haar wel enigszins in model maar kan niet uit het haar zelf de slag houden. Wordt het er niet heel slap van ook?
Heel stevig.. whuhaha ga toch spelen pubertje, kijk hoe plakkerig je haar eruit ziet.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:48 schreef HotFudge het volgende:
Nee blijft juist heel stevig... én het ruikt onwijs lekker...![]()
mjah wat voor haar heb jij dan? Ziet er stukken beter uit...
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:52 schreef SEX het volgende:
[..]
Heel stevig.. whuhaha ga toch spelen pubertje, kijk hoe plakkerig je haar eruit ziet.
Ben inderdaad bang dat het ijdele hoop isquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:10 schreef HotFudge het volgende:
Maar volgens mij blijft bij niemand zijn haar een hele dag top in model zitten ...
Goed zo, je begint het al te leren. Succes met studeren.... Ik heb een BHDquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:20 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ben inderdaad bang dat het ijdele hoop isEn hoop, dat is voor papen...
BHD's vragen om foto'squote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:25 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Goed zo, je begint het al te leren. Succes met studeren.... Ik heb een BHD
Geheel off topic, maar ik wil toch het knor-schap tegenspreken lullo. En ze hebben inderdaad geen corpora hier, slechts een club die het graag zou willen zijn maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:29 schreef HotFudge het volgende:
Nee dank je... daar komt geen foto van![]()
Ik vraag me af wat jij dan bent? In Twente hebben ze geen corpora... dus of je bent knor of paap...
Geen slecht plan om inderdaad even wat mogelijkheden te opperen maar uiteindelijk is het toch heel persoonlijk wat iedereen fijn vindt. Vandaag heb ik niets in m'n haar en 't bevalt primaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:25 schreef super-muffin het volgende:
is het niet handig om in de volgende OP neer te zetten welk spul je der kan in flikkeren
Ik heb geen haar op mijn hoofd. Dat vind ik ranzig en vies.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
Tja SEX, jij hebt een bos haar op je hoofd dat er gortdroog uitziet? Zal er mooi uitzien hoor...
Klinkt in ieder geval als een hele lijdensweg om lang(er) haar te hebben... Dagen van te voren al plannen wanneer en hoe je 't wast, geklooi met allerlei goedjes die je erin moet smeren, etc etc.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:10 schreef HotFudge het volgende:
Maar volgens mij blijft bij niemand zijn haar een hele dag top in model zitten ...
We zijn natuurlijk relatieve noobs met langer haarquote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval als een hele lijdensweg om lang(er) haar te hebben... Dagen van te voren al plannen wanneer en hoe je 't wast, geklooi met allerlei goedjes die je erin moet smeren, etc etc..
Dat ligt er maar net aan hoe belangrijk je je uiterlijk vindtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval als een hele lijdensweg om lang(er) haar te hebben... Dagen van te voren al plannen wanneer en hoe je 't wast, geklooi met allerlei goedjes die je erin moet smeren, etc etc..
Het gaat af en toe wel erg ver in dit topic in dat opzicht he?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:27 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien moeten jullie eens een meeting organiseren.
Kunnen jullie elkaars haar doen. Doen m'n zusjes ook..
Grapje, heren... grapje... niet slaan.
('k Weet wel dat dit geen discussie-topic is over wat beter staat, lang of kort, dus ik houd me verder maar stil.. )
Goed idee... Dan neem ik de krulspelden mee.. Lacoste, jij had toch een föhn? En Madguy, had jij niet nog ergens een stijltang liggen?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:27 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien moeten jullie eens een meeting organiseren.
Kunnen jullie elkaars haar doen. Doen m'n zusjes ook..
Grapje, heren... grapje... niet slaan.
Als ik nu in Groningen zat welquote:dat word bier zuipen speth
Hahaha, dat zou echt gay zijnquote:Misschien moeten jullie eens een meeting organiseren.
Kunnen jullie elkaars haar doen. Doen m'n zusjes ook.
ze zeuren gewoonquote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is ook een Duits product man!!!quote:Op zondag 27 juni 2004 11:12 schreef -roGue- het volgende:
http://www.fudge-online.de/html/fat_hed.html
Dat spul gebruik ik nu, ontzettend duur, maar van de kapper meegekregen, maar volgens mij niet geschikt voor mijn haar (LAFFE DOOS, kutkapster)
Ik vond gister in me kast ook nog een potje Creative Clay van New Wave, werkt ook best aardig... Tenminste gister
ik gebruik nu weer die goedkope gelquote:Op zondag 27 juni 2004 11:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het is ook een Duits product man!!!Ik heb m'n potje Chaotic gum nog steeds, zit zelfs meer dan de helft nog in en werkt best prima.
Is er veel van je haar afgeknipt of valt het wel mee?
jepquote:Op zondag 27 juni 2004 15:29 schreef HotFudge het volgende:
Nemen jullie fotos mee naar de kapper? :S
Er gaat wel een foto mee naar de kapper ja. Doe ik pas sinds laatste 2 keer, maar beide keren wel tot tevredenheid eigenlijkquote:Op zondag 27 juni 2004 15:29 schreef HotFudge het volgende:
Nemen jullie fotos mee naar de kapper? :S
BTW fudge is een australisch merk
@ lacoste - jupz kutsjaars bij DSC
Hoe kan je haar nou stijl zijn?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:01 schreef HotFudge het volgende:
HotFudge is vloeibaar
Wat voor fotos neem je dan mee naar de kapper? Ik heb echt geen idee wat realistisch is... zeker niet voor mijn stomme, stijle haar
Foto's als die van Jonathan Jackson in de OP bijvoorbeeld, dat is wel redelijk realiseerbaar met mijn haar. Ik denk dat je zelf wel enigszins kan zien wat mogelijk moet zijn met je haar en anders kan de kapper dat zeker wel. Neem gewoon een aantal plaatjes mee van kapsels die je leuk vindt en die ongeveer hetzelfde soort haar als jij laten zien. De kapper kan dan bepalen of het model dan mogelijk is of hij/zij kan het zo goed mogelijhk benaderen. Het gaat er ook niet om dat je precies zo als je plaatje de winkel uitloopt maar om enigszins een idee te geven van hoe je het wilt.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:01 schreef HotFudge het volgende:
HotFudge is vloeibaar
Wat voor fotos neem je dan mee naar de kapper? Ik heb echt geen idee wat realistisch is... zeker niet voor mijn stomme, stijle haar
hehe, volgend jaar geen Varsity voor jou dusquote:Op zondag 27 juni 2004 15:29 schreef HotFudge het volgende:
@ lacoste - jupz kutsjaars bij DSC
Off-topic: Jawel hoor... We mogen gewoon komen, alleen niet naar de oude vier (ja i know, waar draait de varsity om?) Beetje jammer hoe het gelopen is, maar in mijn opzicht zeker enigszins onterecht uitgepakt voor het DSC.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:35 schreef -roGue- het volgende:
[..]
hehe, volgend jaar geen Varsity voor jou dus
Tja, daar hebben kappers op een of andere manier patent op, daarom is het zo fout om in de beginfase van je haar laten groeien toch naar de kapper te gaan, meestal ben je dan weer helemaal terug bij af (is mij al een aantal keren gebeurd...)quote:Op zondag 27 juni 2004 21:26 schreef _Alone het volgende:
ben naar de kapper geweest.... eindelijk dat overmaatse matje eraf.... nou ja bijgeknipt... en de rest heb ik bij laten putne. vraagt hij hoeveel met wat haar tussen zijn vinger liet hij ongeveer halve cm zien... heeft hij daarna ongeveer 2 cm er afgehaald >_> dat vind ik dus flink bale
2 cm van achter is wel erg veelquote:Op zondag 27 juni 2004 21:26 schreef _Alone het volgende:
ben naar de kapper geweest.... eindelijk dat overmaatse matje eraf.... nou ja bijgeknipt... en de rest heb ik bij laten putne. vraagt hij hoeveel met wat haar tussen zijn vinger liet hij ongeveer halve cm zien... heeft hij daarna ongeveer 2 cm er afgehaald >_> dat vind ik dus flink bale
bij mij is er meer afgegaanquote:Op zondag 27 juni 2004 21:43 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
2 cm van achter is wel erg veel![]()
Wat ik begrepen heb mogen alleen stuurtjes + roeiers + coaches komen, maar geen toeschouwers van t DSC? Ze kunnen bij jullie trouwens goed matjes kweken heb ik gezienquote:Op zondag 27 juni 2004 21:06 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Off-topic: Jawel hoor... We mogen gewoon komen, alleen niet naar de oude vier (ja i know, waar draait de varsity om?) Beetje jammer hoe het gelopen is, maar in mijn opzicht zeker enigszins onterecht uitgepakt voor het DSC.
6" van achteren is zelfs pijnlijk lijkt mequote:Op zondag 27 juni 2004 21:43 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
2 cm van achter is wel erg veel![]()
oh verkeerd gelezenquote:Op zondag 27 juni 2004 21:58 schreef _Alone het volgende:
van achter is er 3 afgegaan... daar ben ik blij over.... maar van de rest is 2 afgegaan.... en daar baal ik van.... achter was veeeel langer dan de rest
Laga heeft het weer aardig verprutst..quote:Op zondag 27 juni 2004 21:46 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb mogen alleen stuurtjes + roeiers + coaches komen, maar geen toeschouwers van t DSC? Ze kunnen bij jullie trouwens goed matjes kweken heb ik gezien
Niet zo generaliseren, een klein groepje uit de zoveel leden heeft er slechts iets mee te maken... En ik denk dat de aanklager ook wel enigszins schuldig is.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:45 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Laga heeft het weer aardig verprutst...
Ik weet het.. kijk eens naar de PI..quote:Op zondag 27 juni 2004 23:53 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren, een klein groepje uit de zoveel leden... En ik denk dat de aanklager ook wel enigszins schuldig is.
PI????????? was da?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:55 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik weet het.. kijk eens naar de PI...
Post Icoon... het prachtige icoontje in de linker bovenhoek van elke post die de tekst versterkt danwel nuanceert..quote:Op zondag 27 juni 2004 23:56 schreef HotFudge het volgende:
[..]
PI????????? was da?
quote:Op zondag 27 juni 2004 21:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
6" van achteren is zelfs pijnlijk lijkt me
sorry voor deze dubbelzinnige opmerking... dat krijg je na een dag studeren en het feit dat het gisteren 'roze zaterdag' was in Enschede. Van schrik ben ik de hele dag de deur niet uitgeweest
http://www.kamkrant.nl/foto/RozeZaterdag26062004/pictures1.phpquote:Op zondag 27 juni 2004 21:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
het feit dat het gisteren 'roze zaterdag' was in Enschede. Van schrik ben ik de hele dag de deur niet uitgeweest[/sub]
Ik ben gerustgesteldquote:Zeepvrije shampoo
Zwitsal shampoo met plantaardig canola-olie extract reinigt en verzorgt het kwetsbare babyhaar en hoofdhuidje op milde wijze. Het is veilig voor de oogjes en 100% zeepvrij
dermatologisch getest, beperkt kans op huidirritatie - pH huidneutraal - kleurstof- en alcoholvrij - met plantaardig canola-olie extract
ik moet toegeven dat ik het nog steeds niet gekocht hebtquote:Op maandag 28 juni 2004 11:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
Trouwens net ook Zwitsal shampoo gekocht, toch maar eens proberen, en voor ¤ 1,69 kan je je er geen buil aan vallen dacht ik zo.
[..]
Ik ben gerustgesteld
mquote:Op maandag 28 juni 2004 09:33 schreef MadGuy het volgende:GOOD
![]()
HAIRDAY
Deze week staat overigens mijn afspraak met de kapper. Zal ik gaan of niet gaan? Zal ik het kunnen weerstaan. To be continued...!
Je bedoelt vast de U.I.L.M.B.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:53 schreef -roGue- het volgende:
uliMb
En dan zo'n lekkere rook en drank lucht in je haar.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:01 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik heb een kater zo erg, dat de kat me zelfs verleidelijk aankijkt....
Ik heb nog niet in de spiegel durven kijken... Laat staan dat ik iets weet over de staat van m'n haar vandaag...
en snel ruikt mijn haar naar baby billetjesquote:Op maandag 28 juni 2004 13:16 schreef Myster_E het volgende:
[..]
En dan zo'n lekkere rook en drank lucht in je haar.
Je ruikt het vanaf daar?quote:Op maandag 28 juni 2004 13:16 schreef Myster_E het volgende:
[..]
En dan zo'n lekkere rook en drank lucht in je haar.
ik ben ook bagger, was gister op parkpop. dus ook heel erg brakquote:Op maandag 28 juni 2004 12:01 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik heb een kater zo erg, dat de kat me zelfs verleidelijk aankijkt....
Ik heb nog niet in de spiegel durven kijken... Laat staan dat ik iets weet over de staat van m'n haar vandaag...
Ik heb intussen de moed gehad om in de spiegel te kijken... en het kan erger... veel erger zelfs..quote:Op maandag 28 juni 2004 14:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik ben ook bagger, was gister op parkpop. dus ook heel erg brak
maar mn haar zit redelijk, dat wel
Hoe kom je in hemelsnaam op boers?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:18 schreef Speth het volgende:
Morgen naar de kapper.... Het ziet er onwijs boers uit. Ik herinner me dat de kapster de vorige keer zei dat ze het iets 'mannelijker' zou knippenIk ben liever verwijfd dan een boer eigenlijk
Miss. dat ik die foto meeneem die Lacoste me gaf, maar dan ga ik niet voor die ubermat, dat staat nl. echt niet bij mij... Alleen de voorkant miss.
Foto's!quote:Op maandag 28 juni 2004 17:13 schreef Speth het volgende:
Nou ja, op die foto lijkt het wel mee te vallen.... Maar aangezien ik half Fries ben heb ik van mezelf best wel een boeren rotkopDus matjes enzo staan bij mij al gauw Benny Jolink-achtig... Bovendien is m'n haar achterop niet echt blond, maar meer een heel dof soort donkerblond... Geloof me, een mat staat mij echt voor geen meter
Het is dat je hem zelf al inkopt...quote:Op maandag 28 juni 2004 17:39 schreef Speth het volgende:
* speth verwacht down syndroom grapjes
Ik ken het... sta zo zelf ook op een gros foto's..quote:Op maandag 28 juni 2004 17:41 schreef Speth het volgende:
Komt door de flitsik kneep m'n ogen dicht
Ik weet niet of de vergelijking al eens eerder gemaakt is.. maar het viel me opeens zo op..quote:Op maandag 28 juni 2004 17:39 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Dit is dan ook weer niet representatief gelukkigMaar zoiets moet je aan denken
* DJ-Maurits verwacht down syndroom grapjes
Ik kende 'm indd al, maar het brengt me wel op een leuk idee voor een photoshopje...quote:Op maandag 28 juni 2004 17:51 schreef Speth het volgende:
Neuh, die vergelijking is nooit gemaakt....
Waarvoor zijn lakens?
Ook niet overal waar ik kom ofzo
mijn moeder zeurt er niet meer over is het nu wel gewendquote:Op maandag 28 juni 2004 19:26 schreef HotFudge het volgende:
Zucht mijn mama vind dat ik mijn haar weer eens in model moet laten knippen... *geen zin om naar de knipknipper te gaan*![]()
Hey, ik was gister ook op Parkpop. Was wel aardig eigenlijk.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik ben ook bagger, was gister op parkpop. dus ook heel erg brak
En als je nou eens zou stoppen met janken?quote:Op maandag 28 juni 2004 23:19 schreef saaw het volgende:
ik zit al n paar uur te janken dus mn hoofd ziet er niet uit
mn haar zit des te beter
ik doe mn best maar dat gaat minder makkelijk dan je denktquote:Op maandag 28 juni 2004 23:25 schreef DJ-Maurits het volgende:
En als je nou eens zou stoppen met janken?.
Je had hier toch al eerder een foto gepost of vergis ik me nou? Van echt doorzetten heb je geen kaas gegeten iigquote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:13 schreef tonks het volgende:
woeii langhaar zuigt..![]()
zo ff een afspraak met de kapper maken
nou jammer dan.. ik en nog wel meer mensen vinden dat kort haar bij mij leuker staatquote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je had hier toch al eerder een foto gepost of vergis ik me nou? Van echt doorzetten heb je geen kaas gegeten iig
al gaat kort haar knippen ganog zo snelquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:57 schreef tonks het volgende:nu kom ik uit bad en nu zit me haar weer leuk (lang) hmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |