abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20015299
Er zullen wel een paar zaken spelen:

De cultuur: Veel babies is goed is vaak de boodschap!
Het verleden: Onderdrukking, oorlogen, droogte, epidemien. Veel babies betekend overleven.
De toekomst: Uit die 6 kinderen zal er toch 1 komen die ons kan onderhouden.
De ziektes: Minstens 1 van die 6 zal het niet overleven.
De voorbehoedsmiddelen: Vrouwen daar hebben geen middelen of informatie voor voorbehoedsmiddelen.
En als laatste de zeikerts: En dat is de TS met zijn kortzichtige gezeik. HUILLIE!
pi_20015312
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 13:30 schreef Mr-Mackey het volgende:
Ze moeten wel: kinderen == pensioenvoorziening.
Dat ze zichzelf op deze manier doodhongeren nemen ze voor lief. Vanwege deze krankzinnige geboortecijfers, is een grote mate van kindersterfte zowel noodzakelijk als wenselijk.
Helaas is UNICEF druk bezig in deze regio de kinderen in te enten tegen uitgerekend die ziektes die het grootste deel van kindersterfte veroorzaken. Het is daarom raadzaam om organisaties als deze niet financieel te steunen.

Een ander probleem in deze regio's is de landbouw.
Om harde valuta binnen te krijgen, wordt een groot deel van de vruchtbare grond aangewend om gewassen te verbouwen die vervolgens naar de VS en Europa geëxporteerd worden om als veevoer te dienen. En dat terwijl de bevolking honger lijdt... Vervolgens houden wij middels voedselhulp het bevolkingspeil onnatuurlijk hoog, zodat eprmanente voedselhulp nodig blijft, maar ja: dat sust in ieder geval ons geweten....
Je hebt gelijk.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 13:50:39 #28
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_20015412
Alle negers laten uithongeren, daarna de lijken vermalen, onder de grond stoppen en van Afrika een landal Green Parks maken.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 13:51:23 #29
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_20015429
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 13:37 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wat krijgen we nou? Neuk jij inderdaad maar lekker zonder voorbehoudsmiddelen ja....en ik met. Kijken wie het eerst AIDS heeft.
De natuur herstelt gewoon het evenwicht op een verdomd kordate manier. Ik wees daar op.
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_20015434
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 13:43 schreef thoth het volgende:

[..]

Als in: "jouw redelijke nuances boeien me niet, ik probeer met onjuiste generalisaties iets provocerends te doen"?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20015442
Gezellig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')