welke radar?quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:28 schreef leviathanfd het volgende:
[..]
Geen wonder, je zit achter het regengebied (front). Dit hadden ze voorspeld (check de radar).
www.meteonet.nlquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
welke radar?![]()
Als jij zo reageert op een bericht dat grote schade mogelijk is hoop ik ook dat desbetreffende schade niet aan jou voorbij zal gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. laat maar komen.
als er nu in het bericht stond dat er doden waren gevallen en dat half Nederland in puin ligt, had ik dat niet gezegd, nu is er een mogelijkheid, dus volgens mij is er niets aan het handje op dit moment. Er is altijd een mogelijkheid dat er iets.....quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:14 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij zo reageert op een bericht dat grote schade mogelijk is hoop ik ook dat desbetreffende schade niet aan jou voorbij zal gaan.
nu al tot 120 km/h i.p.v 110 (en gisteren 100)quote:In de loop van de dag trekt een stormdepressie vanuit Engeland naar het midden van de Noordzee. Aan de kust neemt in de middag de wind toe tot stormkracht (9 bft). Vanaf 14 uur dient men in het binnenland, het eerst in het zuidwesten, rekening te houden met ZEER ZWARE windstoten (110-120 km/uur). Zeer gevaarlijk voor het verkeer met name voor fietsers, bromfietsers, vrachtauto's, auto's met aanhanger en caravans; (levensgevaarlijk voor watersporters). Bovendien grote schade mogelijk door rondvliegende objecten.
Of heb je gewoon geen zin dat je een excuus zoekt om niet te hoeven lopenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:51 schreef Joralf het volgende:
Tsja.... wat moet ik nu doen? Ik loop tussen 14.00 uur en 16.00 uur altijd de krant (Goudsche Courant, dagelijkse oplage, wordt om 14.00 uur geleverd). Ik wil me leven niet wagen om een paar krantjes te bezorgen.... hoe pak ik dit aan? Hoe maak ik mn baas (of de courant) duidelijk dat het te gevaarlijk is om te lopen? Of zouden ze nu zelf wel inzien dat dit niet kan?
hard lopenquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:51 schreef Joralf het volgende:
Tsja.... wat moet ik nu doen? Ik loop tussen 14.00 uur en 16.00 uur altijd de krant (Goudsche Courant, dagelijkse oplage, wordt om 14.00 uur geleverd). Ik wil me leven niet wagen om een paar krantjes te bezorgen.... hoe pak ik dit aan? Hoe maak ik mn baas (of de courant) duidelijk dat het te gevaarlijk is om te lopen? Of zouden ze nu zelf wel inzien dat dit niet kan?
Ja hallo, als ze dat niet inzienquote:Tsja.... wat moet ik nu doen? Ik loop tussen 14.00 uur en 16.00 uur altijd de krant (Goudsche Courant, dagelijkse oplage, wordt om 14.00 uur geleverd). Ik wil me leven niet wagen om een paar krantjes te bezorgen.... hoe pak ik dit aan? Hoe maak ik mn baas (of de courant) duidelijk dat het te gevaarlijk is om te lopen? Of zouden ze nu zelf wel inzien dat dit niet kan?
Stel je niet aan..... met de auto..... ik moet vanmiddag ergens heen op de motorquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:55 schreef nein het volgende:
eeek...ik moet vanavond van breda naar eindhoven rijden
*durft niet meer* :S
Kan ik dat nog met enig fatsoen wagen, of is t ECHT te gevaarlijk om te gaan?
en ik moet ook nog eerst NAAR breda! Maar da's als t goed is voor de storm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |