quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:50 schreef just me het volgende:
om te voorkomen dat er in de loop van de dag veel van dit soort nederland-tjechië topics komen maak ik deze even sticky
donequote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:51 schreef Meki het volgende:
[..]
wil je ook ff de titel veranderen
Bij de datum
Het mag!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar wat ik denk: eeuhhh..2-1
dit meisje vind het niet erg hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:17 schreef piertje2 het volgende:
oeps sorry het is vroeg jongens had het niet gezien
Zo mag ik het horen, waren maar wat meer mensen zo positiefquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:19 schreef grunge-metal het volgende:
Ik denk 2-1 Voor Nederland
en tegen Letland winnen ze ook weldus zitten ze in de kwartfinale
![]()
ow sorry meisjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:21 schreef just me het volgende:
[..]
dit meisje vind het niet erg hoor
Groot voordeel voor ons dit!quote:Tsjechen zonder Baros en Bolf tegen Oranje
19/6/2004 12:52
Tsjechië zal het vanavond in z'n tweede groepsduel met Oranje moeten stellen zonder René Bolf. De dertigjarige verdediger van Banik Ostrava is ziek achtergebleven in het Tsjechische trainingskamp in Sintra. Zijn plaats in de defensie wordt waarschijnlijk ingenomen door David Rozehnal, speler van Club Brugge.
De Tsjechische bondscoach Karel Brückner lijkt tegen het Nederlands elftal bovendien te kiezen voor een systeem met maar één spits: Jan Koller. Dat houdt in dat Milan Baros vanavond op de bank zal moeten beginnen. En dat terwijl de Liverpool-aanvaller Baros in het eerste groepsduel met Letland scoorde én werd uitgeroepen tot Man van de Wedstrijd, terwijl Koller juist teleurstelde.
De meest waarschijnlijke opstelling van Tsjechië tegen Nederland:
Cech; Grygera, Rozehnal, Ujfalusi, Jankulovski; Poborsky, Galásek, Rosicky, Nedved, Smicer; Koller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |