abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45122342
Heb een zwak gekregen voor juve, komt door Edgar Davids, toen hij er was ben ik er 2 keer geweest, 1 keer nodigde hij mij uit en 1 keer met de doe een wens stichting ivm mijn ziekte. De 1e keer zat ik in het spelershotel, dat is in 2000 of 2001 geweest, toen was ik dus 12 hehe, maar dat was voor de wedstrijd juventus-milan (3-0) en buiten het hotel was het zo gigantisch druk maar niemand haalde het in zijn hoofd om het hotel binnen te gaan, le meridien heet het hotel als ik het goed schrijf zo. Heeft héél veel indruk op me gemaakt, zit je te ontbijten naast Zidane, zit je te playstationnen met Edgar en Inzaghi. Op de avond van de wedstrijd achter de bus aangereden met het bussie van het hotel, tussen de politie motoren. Het was echt óngelovelijk koud in het stadion, maar die fans, onvoorstelbaar, zoveel milan fans ook, en elkaar beschieten met vuurpijlen en dergelijke maar na de wedstrijd wel door elkaar lopend naar huis.

Ik was 12 op die foto's

2e keer was een jaar later tegen Lecce, 1-1 met een penalty van Inzaghi die hij mist in de laatste minuut, was ook wel erg mooi maar niet zo mooi als de 1e keer
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')