abonnement Unibet Coolblue
pi_20011120
Weet niet of dit topic hier goed geplaatst is maar dat maken de moderators maar uit! Wij zijn een getrouwd koppel (al 15 jaar) en vinden trio-sex (met een man) op zijn tijd best "fun". Wij stellen wel beide de voorwaarde dat het ook op een ander vlak moet klikken (vrienschap en gezelligheid). Nu is een man voor alleen maar "trio-sex" heel makkelijk te vinden en dat hebben we ook al een paar keer gedaan! Via internet en parenclubs is er heel makkelijk aan te komen, en op die manier hebben we best wat geprobeerd. hoewel de seks soms best goed was missen we toch een beetje de diepgang. Via internet en parenclubs ligt de nadruk toch te veel op seks! Eigenlijk zoeken we dus een manier om iemand goed te leren kennen en als de vonk er is..........Dit houd voor ons dus in, een gezellige avond waarbij niet vaststaat dat het moet gebeuren (internet en parenclubs), maar als iedereen er zin in heeft..........Bingo! Dit is dus het moeilijke punt! We hebben vrienden genoeg, maar daar gaan we geen erotishe relatie mee aan. De mannen die bij voorbaat weten dat je op zoek bent naar erotish gezelschap (internet en parenclubs) staan al met de broek op de enkels voordat je hallo heb kunnen zeggen........Dit willen we dus beslist niet! Daarom dachten wij een middenweg. Bestaat er ergens een erotish cafe, waar niet de mogelijkheid is om apart te gaan, wel de mogelijk is om in lingerie of andere uitdagende kleding lol te maken, en als je iemand beter wil leren kennen dit dan thuis of ergens anders zou moeten gebeuren, op die manier blijft er voor ons de drempel die we juist nodig hebben

Owja, kinderachtige reacties hebben wij niets aan, waarom zou jij er dan moeite voor doen ?
Iedereen moet ergens in geloven!! Geloof dat ik nog een biertje neem!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 03:47:57 #2
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_20011135
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 03:44 schreef Nieuwsslurper het volgende:
[...]
Owja, kinderachtige reacties hebben wij niets aan, waarom zou jij er dan moeite voor doen ?
Goed punt!
Een tip mijnerzijds: zorg dat je je d's en dt's op orde hebt, dan is de kans dat je daadwerkelijk geschikt volk treft al aardig wat groter!

Maar dat terzijde, .
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_20011196
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 03:47 schreef bolivian het volgende:

[..]

Goed punt!
Een tip mijnerzijds: zorg dat je je d's en dt's op orde hebt, dan is de kans dat je daadwerkelijk geschikt volk treft al aardig wat groter!

Maar dat terzijde, .
Toch leuk dat je precies dat stukje quote, je hebt het dus gelezen en weet dat we aan jouw reactie niets hebben! Had dan ook geen reactie gegeven!!
Iedereen moet ergens in geloven!! Geloof dat ik nog een biertje neem!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 04:04:31 #4
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_20011219
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 03:59 schreef Nieuwsslurper het volgende:

[..]

Toch leuk dat je precies dat stukje quote, je hebt het dus gelezen en weet dat we aan jouw reactie niets hebben! Had dan ook geen reactie gegeven!!
Het was constructief bedoeld, .
Als ik *iemand* nodig heb, voor wat dan ook, dan probeer ik eventuele kandidaten niet af te schrikken middels gruwelijke taal- danwel spelfouten.
Het kan aan mij liggen maar ik stel voor dat je er je voordeel mee doet.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_20011242
Okee, duidelijk!! Hiermee is dus gelijk aangegeven dat we op zoek zijn naar een normaal iemand! In ieder geval niet iemand die zich druk maakt over spelfoutjes met t, d of dt! Bedankt voor je tip, wij gaan er niets mee doen, behalve dan nog dat biertje nemen "lees onderschrift (d) (dt)".

Bedankt voor jouw ergenis aan onze d's, t's en td's
Iedereen moet ergens in geloven!! Geloof dat ik nog een biertje neem!
pi_20011250
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 04:09 schreef Nieuwsslurper het volgende:
Okee, duidelijk!! Hiermee is dus gelijk aangegeven dat we op zoek zijn naar een normaal iemand! In ieder geval niet iemand die zich druk maakt over spelfoutjes met t, d of dt!
Kut, wil ik net mijn eigen erotische stamkroeg posten, val ik af .
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 19 juni 2004 @ 04:12:31 #7
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_20011252
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 04:09 schreef Nieuwsslurper het volgende:
Okee, duidelijk!! Hiermee is dus gelijk aangegeven dat we op zoek zijn naar een normaal iemand! In ieder geval niet iemand die zich druk maakt over spelfoutjes met t, d of dt! Bedankt voor je tip, wij gaan er niets mee doen, behalve dan nog dat biertje nemen "lees onderschrift (d) (dt)".

Bedankt voor jouw ergenis aan onze d's, t's en td's
Dat is echt teveel eer, Nieuwsslurper.
Lees maar wat in je straatje past , sorry dat ik de moeite voor je nam.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_20011288
Tja, dat het hier niet over spelfouten ging leek ons wel duidelijk! Als je dat niet begrijpt zegt dat meer over je eigen ikkie dan over ons.........
Iedereen moet ergens in geloven!! Geloof dat ik nog een biertje neem!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 04:25:05 #9
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_20011297
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 04:22 schreef Nieuwsslurper het volgende:
Tja, dat het hier niet over spelfouten ging leek ons wel duidelijk! Als je dat niet begrijpt zegt dat meer over je eigen ikkie dan over ons.........
En dat is nu juist de ellende!
Het gaat nooit over spelfouten!
Op de één of andere manier boeit dat niet meer. Alles mag.
"Als ik het maar begrijp".

Ik haak dus maar af, mijn missie heeft geen kans van slagen, tegen zulke scepsis kan ik niet op.

TS, succes!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_20011309
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 04:25 schreef bolivian het volgende:

[..]

En dat is nu juist de ellende!
Het gaat nooit over spelfouten!
Op de één of andere manier boeit dat niet meer. Alles mag.
"Als ik het maar begrijp".

Ik haak dus maar af, mijn missie heeft geen kans van slagen, tegen zulke scepsis kan ik niet op.

TS, succes!
Wij hebben niets tegen jouw persoonlijk, maar om over spelfouten te beginnen terwijl wij ons best doen een verhaal duidelijk te maken? Vind je het leuk om mensen af te zeiken? Of heb je thuis niets te vertellen en probeer je het op deze manier? Evengoede vrienden hoor, maar van ons mag dit topic weer dicht en sorry voor de post! We proberen wel een andere manier te vinden, waar mensen snappen wat je bedoeld, zonder die d's, t's of dt's...........zeikerd!
Iedereen moet ergens in geloven!! Geloof dat ik nog een biertje neem!
pi_20011313
Misschien dat je hier wat aan hebt

je zou de telefoonnummers kunnen bellen om te vragen of ze aan jullie " eisen" voldoen

After Dark
Leenderwg 65a
5614HL Eindhoven

Tel: 040 2117790
URL: www.tabledance.nl
Email: afterdark@dolfijn.nl


Ontspannen uitgaan op niveau
Sfeervol erotisch danscafé - Table dans
Striptease felicitatiestrips - Shooter etc.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hessenbril
Grintwg 98
9674GE Winschoten

Tel: 0597 412687
Fax: 0597 412687

Erotisch café
Elke dag diverse live shows
Dagelijks geopend van 21.00 tot 04.00 uur

bron: www.goudengids.nl




pi_20011319
Sylvana..........Toppie

Bedankt voor de eerste serieuze reactie Maar geloof niet dat dit is wat wij bedoelen. Dit lijkt ons meer een cafe wat op mannen gericht is, wij zijn dus echt op zoek naar een vrouwvriendelijk erotish cafe waar niemand om d's t's of dt's geeft als er iets gedronken is

Wel hartelijk bedankt voor je reactie
Iedereen moet ergens in geloven!! Geloof dat ik nog een biertje neem!
pi_20011337
Sylvana

Leuk dat er iemand is die wel gewoon kan doen! Sameplace zijn we een keer geweest, en geloof ons, het is er niet zoals de website beschrijft .Wij zoeken dus echt iets aparts schijnbaar. Zelf vinden we dit best raar, want er zijn swinger cq parenclubs "voor ons teveel nadruk op seks" en er zijn gewone cafe's wat ons weer net te braaf is. Wij zoeken dus de middenweg Gewoon een "erotish cafe", liefst geen fetish, sm of whatever, gewoon hetero dus waar iedereen weet waarvoor ze komen, een gezellig avondje met de kans op meer maar niet verplicht of de nadruk erop!

Het zal moeilijk zijn, maar we zijn echt benieuwd of zoiets bestaat!
Iedereen moet ergens in geloven!! Geloof dat ik nog een biertje neem!
pi_20011342
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 04:48 schreef Nieuwsslurper het volgende:
Sylvana

Leuk dat er iemand is die wel gewoon kan doen! Sameplace zijn we een keer geweest, en geloof ons, het is er niet zoals de website beschrijft .Wij zoeken dus echt iets aparts schijnbaar. Zelf vinden we dit best raar, want er zijn swinger cq parenclubs "voor ons teveel nadruk op seks" en er zijn gewone cafe's wat ons weer net te braaf is. Wij zoeken dus de middenweg Gewoon een "erotish cafe", liefst geen fetish, sm of whatever, gewoon hetero dus waar iedereen weet waarvoor ze komen, een gezellig avondje met de kans op meer maar niet verplicht of de nadruk erop!

Het zal moeilijk zijn, maar we zijn echt benieuwd of zoiets bestaat!
hhm, okeej, en geen dank

ik heb nog ff verder gezocht maar kan voor de rest ook niks vinden Dus sorry en veel succes met verder zoeken
  zaterdag 19 juni 2004 @ 05:08:48 #16
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_20011363
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 04:30 schreef Nieuwsslurper het volgende:

[..]
I could go on forever.
Maar aangezien daar kennelijk niemand blij van wordt staak ik elke poging om bij te dragen aan het geluk van ons allemaal.

Ik hoop dat jullie vinden wat je zoekt, een spelfout meer of minder is schijnbaar geen probleem. Ik zal me niet langer als een 'zeikerd' opstellen, al vind ik het alsnog jammer dat mijn welgemeende tips zo makkelijk als onzin bestempeld worden.

TS, ik vrees dat ik jullie inhoudelijk niet kan helpen, hopelijk hebben jullie alsnog iets aan Sylvana's posts. Misschien kan een moderator mijn reacties verwijderen, we praten er niet meer over.

Anyway, succes!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_20011364
http://sexclubs-swingers.pagina.nl/

staan er genoeg dacht ik zo...

succes dermee!
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
pi_20011367
Cineac, Amsterdam misschien...
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_20011705
Lijkt me erg moeilijk te vinden zo'n kroeg. Je wilt namelijk niet een normale kroeg maar eentje waar een erotische sfeer hangt? Draai de rol es om, als een man interesse heeft voor een avontuur zoals jullie willen hebben zou die dan ook alleen tevreden zijn met koffie filmpje en een biertje en weer naar huis? Ik denk dat jullie zoeken naar een speld in een hooiberg. Mannen die hierop in gaan zullen toch als hoofdonderdeel sex in hun gedacht hebben.
Toch succus met zoeke!

Ps een homobar heeft toch wel een semi erotische sfeer (denk ik..?) daar is misschien meer kans dan in een normale kroeg
  zaterdag 19 juni 2004 @ 10:37:45 #20
39446 303
(C) Roland
pi_20012394
Zonde dat dit topic weer verneukt wordt door users, maar het tijdstiop waarop jullie het gepost hebben is natuurlijk ook niet ideaal voor dit soort vragen. Wie zit er nu om 04:00 achter zijn pc en reageert "redelijk" normaal? Meesten zullen dan wel aangeschoten zijn e.d.

In welke regio zoeken jullie iets? In Groningen zit een discotheekachtige tent die precies is wat jullie zoeken (the golden arm). Het is in principe meer een homo discotheek, maar op zaterdag komen er ook veel stellen e.d. (althans toen ik er nog 2 jaar geleden vlakbij woonde, je kan het misschien voor de zekerheid even navragen bij vrienden die in Groningen wonen of via de site zelf, maar op de foto's te zien is het nog steeds zo). Er is een dark room waar je eventueel gebruik van kan maken, maar daar ligt totaal niet de nadruk op. Erg leuke discotheek om mensen voor dit soort dingen te ontmoeten, maar ga wel op een zaterdag en niet op de donderdag bijv. omdat het dan alleen voor homo's is.

Meer info: http://www.goldenarm.nl

ps Je vriend moet wel tegen mannelijke aandacht kunnen, maar dat acht ik niet onwaarschijnlijk gezien jullie ervaring.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_20015525
Misschien is dat cafe van kim holland in scheveningen wat voor jullie, weet niet hoe het heet...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 15:58:34 #22
68687 2Night
Loves 2Sweet
pi_20017666
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 13:59 schreef erodome het volgende:
Misschien is dat cafe van kim holland in scheveningen wat voor jullie, weet niet hoe het heet...
Club Live Zelf overwegen we ook te gaan
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:31:01 #23
39446 303
(C) Roland
pi_20019336
Club Live lijkt mij gezien de vraag van topicstarter precies wat ze zoeken.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_20029536
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 08:58 schreef Kid_Paddle het volgende:
Lijkt me erg moeilijk te vinden zo'n kroeg. Je wilt namelijk niet een normale kroeg maar eentje waar een erotische sfeer hangt? Draai de rol es om, als een man interesse heeft voor een avontuur zoals jullie willen hebben zou die dan ook alleen tevreden zijn met koffie filmpje en een biertje en weer naar huis? Ik denk dat jullie zoeken naar een speld in een hooiberg. Mannen die hierop in gaan zullen toch als hoofdonderdeel sex in hun gedacht hebben.
Toch succus met zoeke!

Ps een homobar heeft toch wel een semi erotische sfeer (denk ik..?) daar is misschien meer kans dan in een normale kroeg
Als we de rol omdraaien en de man is werkelijk alleen op sex uit, in plaats van iets opbouwends zou een normale sexclub (animeer meisjes) onze tip zijn. En voor een homo bar lijkt het ons gemakkelijk dat er ook bij ons homo gevoelens aanwezig zijn.............das niet het geval.
Toch bedankt voor het meedenken!
Iedereen moet ergens in geloven!! Geloof dat ik nog een biertje neem!
pi_20029665
Erodome, 2Night en 303

Bedankt voor de tip! Na het bekijken van de website lijkt het erop dat er toch zoiets bestaat! We gaan er zeker een kijkje nemen. Meer tips zijn natuurlijk welkom. We komen zelf uit zuid-holland, dus de club in scheveningen is niet zover, maar voor een andere gouden tip hebben we best wat kilometers over, alhoewel Groningen natuurlijk te ver is..............

Nogmaals dank
Iedereen moet ergens in geloven!! Geloof dat ik nog een biertje neem!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')