aangepastquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:16 schreef Docker het volgende:
Ik heb de volgende mensen geinvite:
hansisthuis[AT]hotmail[DOT]com
megusta_r[AT]hotmail[DOT]com
markdegroot[AT]tiscali[DOT]nl
duchessx[AT]dse[DOT]nl
het loopt idd lekker door.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:18 schreef Jump het volgende:
[..]
aangepast
het gaat goed vandaag
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:22 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
het loopt idd lekker door.
zal dat komen doordat google invites uitdeeld of doordat veel mensen vandaag hun account bekijken en zien dat ze invites hebben
mogen ze al van de lijst ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:24 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik ga
koala
bellerophon
conflict
loggedin
NU inviten
jep, ze zijn ge-invitequote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:26 schreef Jump het volgende:
[..]
mogen ze al van de lijst ?
dat kan nog wel een tijdje duren denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:30 schreef TC03 het volgende:
Iemand die ik ken heeft net een Gmail account, dankzij een wallpaper die ik heb gemaakt![]()
![]()
. Anyways, hij gaat mij inviten wanneer het weer kan. Wanneer is dat ongeveer?
heb ze bij de gelukkigen geplaatstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:28 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
jep, ze zijn ge-invite
dankjedankjedankjequote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:51 schreef koenvd het volgende:
ik heber weer 5 weg te geven. ik ga dus 1-5 uitnodigen nu
edit: ik heb tot en MET Arinna11 uitgenodigd
dus 1-5 mogen van de lijst ! (oldenzaatjuh, rmon, arinna11, alsem en neineinein)
hallo wakker worden
wel lastig om met een brakke kop die namen in te typen hoor, had liever gecopy paste
ps neineinein: kijk zeker eens in je spam folder ofzo, naar't schijnt komt de invitatie daar terecht !
Gaat inderdaad hard ineens, ik vlieg al bijna de eerste 100 binnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:38 schreef Psycho_Flip het volgende:
Tering.. Dat ging hard.. vanmorgen stond ik nog op 71 (of zo) en nu op 37.. Nog ffkes wachten en ik kan ook gaan uitdelen (hoop ik..).
geupdatequote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:40 schreef woeeiiii het volgende:
ik ehb er weer 3![]()
ik doe geneziz nikky en miguel
![]()
je staat erbijquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:45 schreef Nkjez het volgende:
Nkjez
nl_eraser@hotmail.com
alvast bedankt he (zal nog wel ff duren he )
offlinequote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
waah.. het gaat wel erg snel vandaag. Nog ffies en ik zit ook in de 1e 100.
ik leef nog iddquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:45 schreef Mex_ het volgende:
[..]
dus jij leeft nog wel???
/offline
(zei amaranta "klik hier als je onder een andere naam wil"...)
nou ga pimpen ofzo -> Pimp *hier* met je gmail accountquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb Gmail!
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |