Deze link werkt wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:51 schreef Ouwesok het volgende:
Na tien keer zijn we er nog niet zat van
Het vervolg dus van http://forum.fok.nl/topic/http://forum.fok.nl/topic/546446
Gaan met die tomaat
Mooie foto's hoor! Vooral foto 1 qua kleur alleen was het misschien mooier geweest als de horizon iets uit het midden stond?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:56 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Deze link werkt wel.
En gelijk even twee foto's van mijn huwelijksreis naar Fuerteventura:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit foto 1 is nog bij te regelen wat dit is niet de orginele opmaak van de foto. Ik zal het eens gaan proberen maar blauw en minder zandquote:Op zondag 20 juni 2004 08:38 schreef De_Warme_bakker het volgende:
wat -BoBo- zegt is wel waar, als je de horizon op 1/3e had gehouden, had het qua compositie wel een mooi effect gegeven. En daarbij had je misschien die vuurtoren een beetje uit het midden moeten plaatsen, foto wordt erg statisch hierdoor.
Maar, mocht ik ooit trouwen, hoop ik ook over zo'n tuin te beschikken zoals op foto 2. Erg mooi!!!
Zet voor de aardigheid er eens een crop met een 1:3-verhouding in, en speel dan eens met de ligging van de horizon. Je kunt er op die manier meerdere interessante alternatieven uitcroppenquote:Op zondag 20 juni 2004 10:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dit foto 1 is nog bij te regelen wat dit is niet de orginele opmaak van de foto. Ik zal het eens gaan proberen maar blauw en minder zand
Het orgineel heeft veel strand en lucht er boven dit is een gesoepte versie. Maar zal het zeker gaan proberen.quote:Op zondag 20 juni 2004 10:36 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zet voor de aardigheid er eens een crop met een 1:3-verhouding in, en speel dan eens met de ligging van de horizon. Je kunt er op die manier meerdere interessante alternatieven uitcroppen.
mie toequote:Op zondag 20 juni 2004 12:24 schreef -BoBo- het volgende:
Ben benieuwd naar het resultaat. Laat ff zien als je zover bent.
Vind zelf dat die persoon eigenlijk daar niet had mogen lopenquote:Op maandag 21 juni 2004 23:14 schreef -BoBo- het volgende:
Mooie foto. Het onderwerp staat wel in het midden maar dat stoort mij eigenlijk toch niet zo. Ik vind het wel schattig hoe dat kind zn best doet om op die stoep te klimmen![]()
Misschien is het mooier zonder die persoon die erachter loopt?? Maar misschien is dat ook wel funest voor de scherptediepte....Ben er nog niet helemaal uit...
Mee eens....alleen zaten in die hoek allemaal storende elementenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:11 schreef qizl het volgende:
@pdehoog jammer inderdaad van die persoon. Ik zou zelf het kind meer naar rechtsboven hebben gefotografeerd.
Leuke foto mooie lucht mooie kleuren alleen de compostie kan beter.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:21 schreef -BoBo- het volgende:
Oke hier mijn aller aller aller eerst foto op dit forum.Graag jullie reacties. Ik weet dat de horizon in het midden staat... Ben nog niet zo goed als de rest hier op het forum maar ik wil het wel graag leren. Ben benieuwd naar jullie reacties.
[afbeelding]
Oke thnx! Hoe had jij hem dan persoonlijk willen zien?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:50 schreef JoranVW het volgende:
[..]
Leuke foto mooie lucht mooie kleuren alleen de compostie kan beter.
iets meer "links" erbij. En horizon niet in t midden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:55 schreef -BoBo- het volgende:
[..]
Oke thnx! Hoe had jij hem dan persoonlijk willen zien?
Oke bedankt. Dat van die horizon zag ik ook ja, alleen was ik toen al thuis helaas. Ik weet dat ik erop moet letten maar op een of andere manier denk ik er niet ALTIJD aan....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:14 schreef JoranVW het volgende:
[..]
iets meer "links" erbij. En horizon niet in t midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |