2 en 3 zijn leuke foto's!quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:17 schreef Caar2 het volgende:
En hier gaan we doorrrr...
vorig deel:
[Centraal] Beoordeel mijn/deze foto deel IX
ik begin maar meteen..
foto's gemaakt op het strand![]()
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Hoe vaak ben jij op het strand te vindenquote:
Erg mooi. Zeker dat constrast met de achtergrond.quote:
Hij is mooiquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond gemaakt in/van/vanuit het vliegtuig:
[afbeelding]
Het ging me om de lichtval op het puntje van de vleugel, maar ik vind nu ik hem op de comp terug zie de compositie ook best wel goed gelukt. Wat vinden jullie?
Mooie foto, ik hou wel van monochroom.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond gemaakt in/van/vanuit het vliegtuig:
[afbeelding]
Het ging me om de lichtval op het puntje van de vleugel, maar ik vind nu ik hem op de comp terug zie de compositie ook best wel goed gelukt. Wat vinden jullie?
Vind het wel een nette foto eigenlijk. Met de zelfontspanner gemaakt of ben je echt zo diep gaan zitten?quote:
wel mooi maar ik vind dat de rechter kant iets teveel er opstaatquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
Nog wat leuks van Hoek van Holland:
[afbeelding]
Je bedoelt zoiets:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:56 schreef the-O het volgende:
[..]
PdeHoog als je nou bij die laatste foto het onderste donkere gedeelte weglaat?
Kijk naar poging 2 en oordeel opnieuwquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:43 schreef danino het volgende:
[..]
wel mooi maar ik vind dat de rechter kant iets teveel er opstaat
quote:
Dat rechthoekje voegt idd weinig toe.....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:53 schreef the-O het volgende:
[..]
![]()
Dat lichte rechthoekje linksonder had er eventueel ook nog wel bijgemogen, maar dit is veel beter.
Oder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |