Inderdaad, wat een vreselijke opstelling!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:17 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Dramatisch....
Waarom is hij een slecht mens?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:18 schreef pekel het volgende:
Seedorf is back..
Jammer genoeg wordt hij ondergewardeerd door alles en iedereen, misschien is hij een slecht mens, maar een goed voetballer is hij zeker.
nee, hij laat zich wel voorbijlopenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben blij dat bosvelt erin komt,eindelijk iemand die zich niet zomaar laat wegspelen
Ja, daar wel voor.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom is hij een slecht mens?
Hij doet hardstikke veel voor,kansarme kinderen
Nee gewoon bosveltquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:26 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
nee, hij laat zich wel voorbijlopen
Bosvelt is lang niet meer oranje-waardig imho. Zet dan sneijder erin ofzo...
Zou jij naar buiten komen als Ivo voor je deur stondquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:26 schreef pekel het volgende:
[..]
Ja, daar wel voor.
Maar heb je bijv. het geplande interview met Ivo Niehe gezien?.
Je hebt een punt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zou jij naar buiten komen als Ivo voor je deur stond![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:22 schreef s0d het volgende:
Robben![]()
Daar is tegenwoordig niet veel meer voor nodig.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:45 schreef Linz het volgende:
Bosvelt gaat overlopen worden.
KLUIVERT is nu in het hotel, en morgen tijdens de wedstrijd zit KLUIVERT op de bankquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:14 schreef Alessandro het volgende:
Waar is KLUIVERT
In de disco.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:14 schreef Alessandro het volgende:
Waar is KLUIVERT
Waar hij op dit moment thuishoort.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:14 schreef Alessandro het volgende:
Waar is KLUIVERT
Nooit, hij is de dertig nog niet gepasseerd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:36 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Waar hij op dit moment thuishoort.
Verder een ding: wanneer krijgt gvd Makaay nou eindelijk eens een kans![]()
Ik denk dat Ruud en Roy prima samen zouden kunnen spelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:43 schreef PPWB84 het volgende:
Aangezien Dick na Duitsland zei dat Ruud zn gelijk had gehaald dat ie altijd kan scoren en dat ie m daarom moet laten staan ziet het er toch wat donker uit voor Roy :s
Kuch kuck Van nistelrooooie is Mr.EGO.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:49 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Ik denk dat Ruud en Roy prima samen zouden kunnen spelen.
Denk dat Makaay minder een ego is dan Kluivert, de reden ook waarom de combinatie Kluivert - Nistelrooij niet werkt.
Da's precies mijn gedachte toen ik de opstelling zag. Advocaat is een trainer die zich altijd maar aanpast aan de tegenstander en uit gaat van het ergste geval.. Waarom wordt een man als bosveldt puur opgeofferd aan Nedved terwijl een nedved zich helemaal kapot zou moeten lopen op een sneijder en/of seedorf? Waarom gaan we niet uit van onze eigen kracht en gaan ze samen spelen als een team ipv als 11 individuen. Ik zat gisteren bbc te kijken en daar brande ze het nederlands team helemaal de grond in door te zeggen goede indiv voetballers, maar nooit samen als een team.. Volgens mij is dat vooral te wijten aan constant maar wisselende bezettingen en al die constante aanpassingen. Maar ja, daar is het nu alweer te laat voor en ze we het hier wel weer mee moeten doenquote:Maarja, dit is nou typisch Advocaat, eerst achterin dichthouden en aanpassen uit angst, dan pas vooruit denken
Echte kenner zo te zien.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:24 schreef JohnDDD het volgende:
Ja op 1-1 moet je Kluivert erin zetten, dan komt het goed.
Dat meen je toch niet, die vadsige spits die te besodemieterd is om een paar meter extra te lopen ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:14 schreef Alessandro het volgende:
Waar is KLUIVERT
Diep in de aarsch van Advocaat....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:14 schreef Alessandro het volgende:
Waar is KLUIVERT
Op de bank. En daar blijft ie gelukkig ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:14 schreef Alessandro het volgende:
Waar is KLUIVERT
Die heeft een lichte blessure en kan alleen met verdoving spelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:20 schreef 8PacK het volgende:
Ik mis btw V Hooijdonk.
Maar nu wel iets eerder inzetten dan tegen Duitsland, toen hij er in kwam kantelde het spelmin positieve zinquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:23 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Die heeft een lichte blessure en kan alleen met verdoving spelen.
Maar Pierre moet niet in de basis, die moet je achter de hand houden.
Idd. Laatste 35 minuten gewoon Pi-air erin.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
Maar nu wel iets eerder inzetten dan tegen Duitsland, toen hij er in kwam kantelde het spelmin positieve zin
Is bovenstaande quote trouwens een verkapte uithaal naar die (hockey?) bondscoach die kritiek gaf op het feit dat er geen enkele mental coach aanwezig was?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:15 schreef Spideyman het volgende:
'Jong tegen oud tussendoor leek ons wel verfrissend', legde de bondscoach uit. 'De spelers zitten al zo'n tijd bij elkaar. En bovendien haalt het spanning weg. Spelers zien nu niet dat ze niet gaan spelen.' En dat kan goed werken. 'Sommigen huren een psycholoog in, wij doen het zelf.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |