Ik had eerst 'Mohammed is een pedo' als tt, vervolgens heeft Sidekick die veranderd in 'De islam is goed'. Maar dat is nu gelukkig weer rechtgezet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:13 schreef LucasH het volgende:
Het is je eigen kloon en tt. Wat zeur je?
Behoort dit ook tot de gedevalueerde normen en waarden in POL?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:08 schreef Sidekick het volgende:
Achtergrondinfo: Normen & Waarden van het Politieke Forum
Die post komt uit mijn topic: Zeer mager resultaat Abou Jahjahquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:53 schreef Youssef het volgende:
Rot toch op tyfus mongool.
Verdonk wordt opgejaagd en met de dood bedreigd -2-quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jouw opa zat vroeger zeker bij de NSDAP?
quote:al vond ik dat mensen het recht hebben om andere mensen in bepaalde gevallen geweld aan te doen is
quote:ik vind dat mensen niet het rechten om andere mensen geweld aan te doen
Nee, dat is wel gebleken uit eerdere discussies dat je er niets mee te maken wilt hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:06 schreef SCH het volgende:
SK - betreffende user blijft maar doorgaan op pedoseksualiteit, misschien is het projectie of een hulpvraag maar ik wou er maar liever niks mee te maken hebben.
Dat is blijkbaar een vreemde kronkel in jouw hoofd, daar hebben meer users last van. Als ik zeg dat ik het houden van nertsen verwerpelijk vindt, dan zeg ik volgens sommige users dat ik het rechtvaardig om hun toko in de fik te steken. Als je pedofielen niet meteen bovenop die brandstapel wil gooien dan ben je er in de beleving van sommige users blijkbaar zelf een. Het zij zo maar hou het er maar gewoon buiten okay?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, dat is wel gebleken uit eerdere discussies dat je er niets mee te maken wilt hebben.![]()
Goh, de hele wereld is gek behalve SCHquote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar een vreemde kronkel in jouw hoofd, daar hebben meer users last van. Als ik zeg dat ik het houden van nertsen verwerpelijk vindt, dan zeg ik volgens sommige users dat ik het rechtvaardig om hun toko in de fik te steken. Als je pedofielen niet meteen bovenop die brandstapel wil gooien dan ben je er in de beleving van sommige users blijkbaar zelf een. Het zij zo maar hou het er maar gewoon buiten okay?
hypothese [hiepoo'teezÉ™] (de (v) ; -n, -s) voorlopig als waar aangenomen stelling; geargumenteerde gissing ten aanzien van de wetenschappelijke verklaring van enig verschijnselquote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
[..]
Dat zal het zijn joh. Maar gewoon kappen met die onzin.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Goh, de hele wereld is gek behalve SCH![]()
Tuurlijk is dat het.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zal het zijn joh. Maar gewoon kappen met die onzin.
Daarom vraag ik hier aan de mods of ze er op willen letten.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik bepaal zelf wel wat ik zeg en wat ik niet zeg. Daar heb jij vrij weinig over te vertellen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom vraag ik hier aan de mods of ze er op willen letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |