abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2004 @ 23:08:03 #1
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20006244
Plaats hier uw kritische blik op modereeracties van de moderatoren, of kaart aan waar een mod zou moeten ingrijpen.

Achtergrondinfo: Normen & Waarden van het Politieke Forum

Klachten over de moderatie of dubbele topics kan je hier kwijt. Mailen mag ook, naar sizzler@fok.nl Of sidekick@home.nl.

Klachten over actie van users graag via het uitroepteken () van dit topic of van het topic welke het betreft. Graag ook met link en quote. Dit om een FB-topic vol over en weer verwijt tegen te gaan.

Denk je dat de discussie een persoonlijke wordt dan kan je hem of haar mailen / msn'en of in #pol aanspreken. Of irl een biertje met hem of haar drinken natuurlijk.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20007883
[Deel 343] De Islam is goed

Neutrale topictitel svp. Misschien is 'mohammed is een pedo' trollend richting moslims, maar deze titel is trollend richting mij ea islamcritici.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_20008003
Het is je eigen kloon en tt. Wat zeur je?
Joop Gall, onze profeet.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 00:15:02 #4
97834 Mohammed.
Profeet en pedofiel
pi_20008052
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:13 schreef LucasH het volgende:
Het is je eigen kloon en tt. Wat zeur je?
Ik had eerst 'Mohammed is een pedo' als tt, vervolgens heeft Sidekick die veranderd in 'De islam is goed'. Maar dat is nu gelukkig weer rechtgezet.
Temporaal-kwab epilepsie heerst.
Gehoorzaam Allah of ga naar de hel!
pi_20008114
Ik zou dat soort kuttopics gewoon op slot donderen. Je doet het onder een normaal account of je doet het niet.
Joop Gall, onze profeet.
pi_20008451
Nog even over dat gehuil van DM in de vorige FB. Hij is degene die in een discussie tussen mij en iemand anders met een post komt met niets anders dan de tekst: grappig. Hij post dat soort zuigerige opmerkingen blijkbaar met een reden die hij alleen zelf kent.

En lieve PietVerdriet, wil je mij geen SGH noemen. Zijn we alweer vriendjes? (ik zoen wel!)
pi_20008567
Daar issie weer
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20009853
De stuitende domheid en het analfabetisme van Vassili_Z beginnen me lichtjes te irriteren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20009910
En dat jij diverse users voor fascist uitmaakt en nog meer stompzinnige titels, dat wekt geen irritatie op denk je?
pi_20009936
Als iemand vindt dat hij het recht heeft mensen die standpunten hebben waar hij het niet mee eens is gewelddadig te belagen, dan is diegene een fascist. Lekker boeiend of dat irritatie opwekt of niet.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 01:59:41 #11
96309 Bard_Yttap
Hitsige hoofddoekjes zijn sexy
pi_20009989
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 23:08 schreef Sidekick het volgende:

Achtergrondinfo: Normen & Waarden van het Politieke Forum
Behoort dit ook tot de gedevalueerde normen en waarden in POL?
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 15:53 schreef Youssef het volgende:

Rot toch op tyfus mongool.
Die post komt uit mijn topic: Zeer mager resultaat Abou Jahjah

Ik ga er vanuit dat het niet toegestaan is om ongewenste "medische diagnoses" over andere users te posten?
pi_20010061
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 01:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jouw opa zat vroeger zeker bij de NSDAP?
Verdonk wordt opgejaagd en met de dood bedreigd -2-

- al vond ik dat mensen het recht hebben om andere mensen in bepaalde gevallen geweld aan te doen is dat geen reden om mijn opa met de meest gruwelijke periode uit de Europese geschiedenis te associëren.
- voor de duidelijkheid: ik vind dat mensen niet het rechten om andere mensen geweld aan te doen, dat was jou verdraaiing van mijn worden. Sterker nog: ik zei daar juist dat ik Verdonk bewonderde.

Een excuses zou best op zijn plaats zijn.
pi_20010101
SK - betreffende user blijft maar doorgaan op pedoseksualiteit, misschien is het projectie of een hulpvraag maar ik wou er maar liever niks mee te maken hebben.
pi_20010109
quote:
al vond ik dat mensen het recht hebben om andere mensen in bepaalde gevallen geweld aan te doen is
quote:
ik vind dat mensen niet het rechten om andere mensen geweld aan te doen
pi_20010121
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 02:06 schreef SCH het volgende:
SK - betreffende user blijft maar doorgaan op pedoseksualiteit, misschien is het projectie of een hulpvraag maar ik wou er maar liever niks mee te maken hebben.
Nee, dat is wel gebleken uit eerdere discussies dat je er niets mee te maken wilt hebben.
pi_20010173
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 02:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, dat is wel gebleken uit eerdere discussies dat je er niets mee te maken wilt hebben.
Dat is blijkbaar een vreemde kronkel in jouw hoofd, daar hebben meer users last van. Als ik zeg dat ik het houden van nertsen verwerpelijk vindt, dan zeg ik volgens sommige users dat ik het rechtvaardig om hun toko in de fik te steken. Als je pedofielen niet meteen bovenop die brandstapel wil gooien dan ben je er in de beleving van sommige users blijkbaar zelf een. Het zij zo maar hou het er maar gewoon buiten okay?
pi_20010177
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 02:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is blijkbaar een vreemde kronkel in jouw hoofd, daar hebben meer users last van. Als ik zeg dat ik het houden van nertsen verwerpelijk vindt, dan zeg ik volgens sommige users dat ik het rechtvaardig om hun toko in de fik te steken. Als je pedofielen niet meteen bovenop die brandstapel wil gooien dan ben je er in de beleving van sommige users blijkbaar zelf een. Het zij zo maar hou het er maar gewoon buiten okay?
Goh, de hele wereld is gek behalve SCH
pi_20010190
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 02:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

[..]

hypothese [hiepoo'teezÉ™] (de (v) ; -n, -s) voorlopig als waar aangenomen stelling; geargumenteerde gissing ten aanzien van de wetenschappelijke verklaring van enig verschijnsel

Microsoft® Encarta® Encyclopedia 2002. © 1993-2001 Microsoft Corporation/Het Spectrum. Alle rechten voorbehouden.
pi_20010200
Je post kwam er toch echt op neer dat je het goedkeurde. Die sarcastische post kwam pas daarna.
pi_20010226
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 02:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Goh, de hele wereld is gek behalve SCH
Dat zal het zijn joh. Maar gewoon kappen met die onzin.
pi_20010239
Het probleem is, dat het té persoonlijk wordt, terwijl het topic toch weldegelijk over Verdonk gaat. Nu is er niets mis met wat persoonlijks, laten we reëel blijven, maar het moet het topic niet domineren. Ik lees het topic en ik moet bekennen dat ik niet echt kan opmaken uit de reacties dat dit gaat om de eventuele bedreigingen die Verdonk heeft ondervonden, noch kan ik bevatten hoe deze reacties er mee te maken zouden kunnen hebben. Mij lijkt het dus het best als het Verdonk-topic voor Verdonk blijft, dus niet voor "SCH vs. De Rest" en als jullie elkaar willen uitschelden, dan is daar vast wel ergens een plekje voor te vinden, maar niet in het Verdonk-topic.
pi_20010252
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 02:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zal het zijn joh. Maar gewoon kappen met die onzin.
Tuurlijk is dat het.

Ik bepaal zelf wel wat ik zeg en wat ik niet zeg. Daar heb jij vrij weinig over te vertellen.
pi_20010259
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 02:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik bepaal zelf wel wat ik zeg en wat ik niet zeg. Daar heb jij vrij weinig over te vertellen.
Daarom vraag ik hier aan de mods of ze er op willen letten.
pi_20010278
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 02:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Daarom vraag ik hier aan de mods of ze er op willen letten.
pi_20010282
Alsof jij hier trouwens enige invloed hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')