Slokje zwavelzuurquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:08 schreef spiritual het volgende:
als ik daar nou op vakantie een mooi meisje vastbind, ok, maar ik laat mijn eigen niet graag vastbinden. Er is verder niks aan te doen? trainingen, speciaal voedsel?
Bij de Blokker ligt een mooie voor 12,99.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:18 schreef LintuxCx het volgende:
Koop een één persoons tent.
Hij heeft de grote van een twijfelaar... daar sliepen vroeger alle stelletjes op.... dus hij is wel zeker twee persoons.... tis alleen wat krapquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:20 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Bij de Blokker ligt een mooie voor 12,99.
ze zeggen dat ie 2 persoons is. maar da is nie
quote:Op zondag 20 juni 2004 13:29 schreef spiritual het volgende:
Ik ga geen tent opzetten in mijn hotelkamer :S
Voor iemand die heel de nacht ligt te slaan en schoppen (zie OP) is hij gewoon 1 persoons jaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:23 schreef daeri het volgende:
[..]
Hij heeft de grote van een twijfelaar... daar sliepen vroeger alle stelletjes op.... dus hij is wel zeker twee persoons.... tis alleen wat krap![]()
Zodra ik eenmaal in m'n bed lig met m'n dronken hoofd blijf ik roerloos liggen totdat ik wakker word, val ik echter op de bank in slaap, ja, dan leidt dat nogal eens tot slaapwandelen (met hilarische gevolgen soms) .quote:Op maandag 21 juni 2004 09:06 schreef Jack_Flash het volgende:
Zuipen helpt juist niet. Van te weinig slaap en teveel drank ga je slaapwandelen.
Even bij de dokter langsgaan zou ik zeggen!quote:Op maandag 21 juni 2004 21:31 schreef spiritual het volgende:
Wat de vakantie betreft: het moet geen probleem zijn. We liggen toch met zijn allen in coma. Maar ik vroeg mijn eigen af of er een middeltje of iets dergelijks tegen is...
Blijkbaar kun je wel iets bij de dokter halen dan.
iig bedankt voor de reacties
Door schade en schande wordt men wijs: ik heb tegenwoordig een reserve sleutel van de deur naar ons trappenhuis aan mijn pyama bevestigd.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra ik eenmaal in m'n bed lig met m'n dronken hoofd blijf ik roerloos liggen totdat ik wakker word, val ik echter op de bank in slaap, ja, dan leidt dat nogal eens tot slaapwandelen (met hilarische gevolgen soms) .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |